* * * Console Games Thread * * * -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Thread : User Preview: L.A. Noire Started at 13-01-2011 00:23 by hibrid13 Visit at https://www.consolegames.ro/forum/showthread.php?t=36122 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 1] Author : hibrid13 Date : 13-01-2011 00:23 Title : User Preview: L.A. Noire Unii sustin ca fata este oglinda sufletului. In cazul acesta, jocul urmeaza sa atraga in mrejele sale spirituale o groaza de oameni. L.A. Noire este un paradox. Reprezinta acel tip de joc la care te astepti atunci cand vine vorba de Rockstar, dar si zdruncina serios toate normele stabilite pana acum de studiourile specializate in gaming. Aproape totul legat de acest titlu a fost o surpriza pentru mine: gameplay-ul sau meticulos, protagonistul desprins din vechile romane politiste si faptul ca ilustreaza realitatea anilor 1940, aproape de perfectiune. Asa cum Rockstar ne-a obisnuit, L.A. Noire este un proiect de o complexitate aparte. Urmarind personajul principal cum descopera fiecare coltisor al Los Angeles-ului si observand mini-map-ul in coltul ecranului, parca revii la acel sentiment familiar insuflat de jocurile marca Rockstar. Dar, L.A. Noire nu este un Grand Theft Auto de prin anii 1940 si nici Red Dead Redemption fara cai. Detectivul Cole Phelps, in spatele caruia se afla actorul Aaron Staton din serialul Mad Men, este acel gen de personaj onest si decent, rar intalnit in jocurile de azi, in special in cele din seria Rockstar. Fiind un om in slujba legii, iti vei face treaba in cel mai corect mod posibil: cercetezi imprejurimile pentru a gasi dovezi, intervievezi suspectii si recurgi la violenta atunci cand te paste pericolul. "He is kind of on the straight and narrow, but that won't mean he won't rough someone up if he needs to". Nu putem spune ca L.A. Noire este plictisitor doar pentru faptul ca nu implica prea multa violenta. De fapt, dupa ce urmaresti cum se desfasoara o investigatie in stilul clasic, vei constata ca este jocul pe care ti l-ai dorit dintotdeauna. Cea mai buna metoda prin care poti rezolva un caz, este sa investighezi atent locul incidentului. Nu vei da peste indicii care sa-ti sara in ochi din prima, dar jocul iti va oferi un ajutor in acest sens. In momentul in care gasesti o dovada, o vei putea cerceta indeaproape pentru mai multe detalii, sau, in functie de obiect, il vei putea intoarce pe toate partile pentru a gasi indiciile necesare. De asemenea, tot lucrurile cercetate dar si cele neverificate vor aprea in "notebook-ul" personajului. Cand conduci, vei auzi discutii la radio care se refera la cazul tau, sau poti prinde diverse informatii despre alte cazuri (sidequests); te poti ocupa de acestea din urma si dupa rezolvarea lor te poti intoarce la cazul principal. Esti sigur ca ai destule dovezi? Ok, acum urmeaza partea interesanta, interogatiile. In timpul conversatiilor vei avea de ales una dintre cele trei optiuni: believe, doubt, disbelieve. Daca victima si matorul ascund ceva? Ei bine, nu-i poti acuza fara sa ai vreo dovada. Insa, va trebui sa-ti folosesti instinctele de detectiv profesionist si impreuna cu abilitatea de a citi intentiile oamenilor, sa gasesti momentul potrivit pentru a te apropia de adevar. Cand am vazut primul trailer pentru L.A. Noire, m-am intrebat care este motivul pentru care nu au prezentat gameplay-ul in acel video. Citind mai multe articole, si urmarind diverse poze si filmulete, mi-am dat seama ca trailer-ul acela reprezinta jocul in sine. Vazand reactia personajelor din joc, ascultandu-le tonalitatea vocii si observand schimbarile din expresiile lor, am realizat imediat de ce acest joc va fi unul special, unic in ceea ce abordeaza. Nu vei petrece intreg timpul discutand cu oameni sau luand notite. Exista si o parte ce implica mai multa actiune, in care te vei lupta cu diferite personaje si in care vei trage si cateva gloante. Insa, simplitatea acestor activitati nu reprezinta un punct forte al jocului. "Interestingly, all of the cases you'll work on in the game are based on real-life events (although names and specific details have been changed; and some have been re-worked to have different endings). These real-world stories offer a fascinating glimpse into the corruption and violence that plagued 1940s Los Angeles. You're going to see a lot of dead, naked bodies." Echipa Bondi a dorit sa ne arate cat de impresionanta poate fi noua tehnologie de capturare 3D a miscarilor, gesturilor si expresiilor umane: "L.A. Noire sets a new benchmark in real-time human animation, besting the recent efforts of Uncharted and Heavy Rain. The fact that every character in the game has a real human performance behind it, makes the lengthy development cycle make so much sense." Din punct de vedere geografic, lumea construita de Team Bondi nu este una 100% asemanatoare cu cea din Los Angeles-ul anilor '40, dar e al naibii de aproape - daca ai fost vreodata prin oras, vei recunoaste diferite locuri mai importante. Putine jocuri au reusit sa transpuna expresiile umane intr-o maniera atat de convingatoare si nu este deloc gresit sa afrimam ca L.A. Noire a stabilit noi bariere in lumea gaming-ului. Uncharted 2 si Heavy Rain au facut progrese extraordinare in prezentarea story-ului si a simularii emotiilor, dar modul in care L.A. Noire expune totul intr-un mod extrem de autentic, ma determina sa fiu si mai interesat de acest proiect. Este foarte interesant si ai satisfactie maxima atunci cand prinzi pe cineva ca minte, dar personajele din L.A. Noire vor fi foarte greu de citit. In orice caz, sunt foarte impresionat de ceea ce promite jocul celor de la Rockstar, deoarece este bazat pe cateva inovatii originale, atat in domeniul graficii cat si al suportului tehnologiei, lucru ce diferentiaza din start L.A. Noire fata de alte titluri existente. L.A. Noire va ajunge pe rafturile mazaginelor pe data de 5 Aprilie 2011 si va disponibil pe Xbox360 si Playstation 3. "- Hey Sherlock, wanna' see what's in here? - Hell yeah!>:)" "Eliminate all other factors, and the one which remains must be the truth." (Sherlock Holmes, The signs of four, 1890) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 2] Author : Mika Date : 13-01-2011 01:29 Daca o sa am si optiunea de one-liners a la David Caruso si o pereche de ochelari => Win ! lol -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Downloaded from Console Games (https://www.consolegames.ro/forum) at 28-03-2024 20:36.