* * * Console Games Thread * * * -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Thread : Facebook cumpara WhatsApp Started at 20-02-2014 05:22 by MonkY Visit at https://www.consolegames.ro/forum/showthread.php?t=80655 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 1] Author : MonkY Date : 20-02-2014 05:22 Title : Facebook cumpara WhatsApp Avem o stire interesanta pe ziua de azi. Doua mari nume pe scena de social media si messaging, Facebook si WhatsApp, vor fuziona. Sau, ca sa fim mai specifici, Facebook plateste echivalentul a 19 miliarde de dolari pentru "achizitia" aplicatiei WhatsApp. Pentru cei care nu stiu, WhatsApp este o platforma de messaging disponibila pe iOS, Android, Blackberry, Windows Phone si Symbian, cu peste 450 de milioane de useri activi. Conform unei postari pe site-ul WhatsApp, aceasta achizitie nu va schimba cu nimic modul de lucru al aplicatiei... si aceasta va functiona in continuare in mod autonom si independent. Practic Facebook plateste 4 miliarde de dolari cash, 12 miliarde de dolari in actiuni Facebook, plus alte 3 miliarde de dolari in actiuni speciale pentru fondatori si angajati. Si face acest lucru doar pentru a detine WhatsApp. Vom vedea pe viitor ce efecte va avea acest lucru, sau daca cumva se va ajunge la o integrare WhatsApp direct in Facebook. Mai jos aveti un citat de pe contul lui Mark Zuckerberg referitor la achizitie. I’m excited to announce that we’ve agreed to acquire WhatsApp and that their entire team will be joining us at Facebook. Our mission is to make the world more open and connected. We do this by building services that help people share any type of content with any group of people they want. WhatsApp will help us do this by continuing to develop a service that people around the world love to use every day. WhatsApp is a simple, fast and reliable mobile messaging service that is used by over 450 million people on every major mobile platform. More than 1 million people sign up for WhatsApp every day and it is on its way to connecting one billion people. More and more people rely on WhatsApp to communicate with all of their contacts every day. WhatsApp will continue to operate independently within Facebook. The product roadmap will remain unchanged and the team is going to stay in Mountain View. Over the next few years, we're going to work hard to help WhatsApp grow and connect the whole world. We also expect that WhatsApp will add to our efforts forInternet.org, our partnership to make basic internet services affordable for everyone. WhatsApp will complement our existing chat and messaging services to provide new tools for our community. Facebook Messenger is widely used for chatting with your Facebook friends, and WhatsApp for communicating with all of your contacts and small groups of people. Since WhatsApp and Messenger serve such different and important uses, we will continue investing in both and making them each great products for everyone. WhatsApp had every option in the world, so I’m thrilled that they chose to work with us. I’m looking forward to what Facebook and WhatsApp can do together, and to developing great new mobile services that give people even more options for connecting. I've also known Jan for a long time, and I know that we both share the vision of making the world more open and connected. I'm particularly happy that Jan has agreed to join the Facebook board and partner with me to shape Facebook's future as well as WhatsApp's. Jan and the WhatsApp team have done some amazing work to connect almost half a billion people. I can’t wait for them to join Facebook and help us connect the rest of the world. Sursa: Facebook to Acquire WhatsApp - Facebook Newsroom (http://newsroom.fb.com/News/805/Facebook-to-Acquire-WhatsApp) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 2] Author : ramonski Date : 20-02-2014 10:38 E vorba de fapt de o tranzactie de 12 miliarde $ in actiuni FB + 4 miliarde $ cash :) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 3] Author : trickz Date : 20-02-2014 12:04 [...]Facebook plateste 4 miliarde de dolari cash, 12 miliarde de dolari in actiuni Facebook, plus alte 3 miliarde de dolari in actiuni speciale pentru fondatori si angajati. [...] @ramonski: Cifrele anuntate de MonkY sunt corecte, verificate cu mai mult de 3 surse valide. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 4] Author : ramonski Date : 20-02-2014 12:08 @ramonski: Cifrele anuntate de MonkY sunt corecte, verificate cu mai mult de 3 surse valide. Man primul post a suferit un update :) Initial erau specificate alte sume. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 5] Author : MonkY Date : 20-02-2014 13:10 Era o singura cifra gresita... Am scris 19 milioane in loc de 19 miliarde. Deh, asa-mi trebuie daca stau sa scriu stiri la 4 dimineata :evil: Oricum, si voi rautaciosi... am scris mai jos corect ca e vorba de 4 miliarde + 12 miliarde + 3 miliarde. Impreuna sigur faceau tot miliarde, nu milioane. Dar lasa ca va tin eu minte... ma duc sa-mi dezinstalez WhatsApp de suparare :)) P.S. Btw, cred ca din graficul acesta se poate vedea foarte clar de ce a cumparat Facebook-ul asa ceva. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 6] Author : tudyniuz Date : 20-02-2014 13:59 Facebook a cumparat Wazzzaaaa pentru poze. Asa au facut si cu instagram si cu Snapchat (am scris instagram cu i mic de hipstereala). Momentan, cel mai mare "trafic" de poze se face pe WhatsApp, in jur de 500 de milioane de poze sunt procesate zilnic. Mai mult decat cele 400 de pe Snapchat si 350 de pe Facebook. Tot de milioane e vorba. A realizat si Zuckerberg ca oricine poate veni cu noul Facebook. Asta e motivul pentru care i-a fost frica si de cele de mai sus si le-a cumaprat, iar acum a facut acelasi lucru. Plus ca acolo unde Facebook se chinuie, pe mobile, acolo are WhatsApp cel mai mare succes. Miscarea e buna. A dat contravaloarea a 10% din Facebook pentru a-si creste valoarea cu aproape 50%. A pretty good deal :) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 7] Author : sexbobomb91 Date : 22-02-2014 17:17 Un tweet de-al creatorului WhatsApp din 2009: http://i.imgur.com/1KmO8Ir.png Foarte motivant :) . -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Downloaded from Console Games (https://www.consolegames.ro/forum) at 28-03-2024 12:22.