Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 17 of 19 FirstFirst ... 7 15 16 17 18 19 LastLast
Results 321 to 340 of 366

Thread: Death Stranding / Director's Cut

  1. #321 SP
    Member JohnConstantine's Avatar


    Conform Digital Foundry, cu DLSS on poti juca in 4k pe un rtx 2060 (cu performance mode, nu quality mode) la 60FPS. Cica 4k cu DLSS (in quality mode) arata mai bine decat nativ (cu TAA) cand vine vb de antialiasing si unele detalii.

    Sunt curios cat de bun e portul. Din clip inteleg ca e ok, isi face treaba. Nu e locked, poti sa te duci si la 240fps (tb sa ai setat refresh rate 144hz sau 240hz din windows, ca daca ai mai mic limita e aia, nu o poti schimba in optiuni)..Cutscenes sunt la 60FPS. Nu ai multe optiuni pe partea grafica, 3 sunt de la low la very high, iar 4 on/off, plus AA(off, fxaa si taa). Nu sunt mari dif intre low si very high per setare, gen max 5-6 FPS in 4k. Nu e cu mult m aratos grafic decat pe PS4. Practic daca il joci pe PC, il joci ptr framerates in primul si primul rand.

    Cred ca Death Stranding o sa arate ce ne putem astepta de la HZD. Eu nu l-am jucat si probabil o sa il joc pe PC.

  2. #322 SP
    Member morphine's Avatar
    Ca o completare la ce ai spus tu adineauri, sunt curios care va fi viitorul: DLSS sau RayTracing?

  3. #323 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai din cate stiu, sunt lucruri complet diferite si fiecare se ocupa de altceva.

    Ca fapt divers, RTX este o tehnica de randare care se ocupa doar de iluminare (GI), umbre si/sau reflexii, iar DLSS este un machine learning, AI-assisted upscalling.

    Practic placa video randeaza jocul la rezolutie 1440p (sa zicem) si il afiseaza apoi (prin DLSS) la 4K - in realitate perceptia e undeva intre, adica e mai mult decat normal upscalling, dar nu e identic cu native 4k.

    DLSS se poate folosi in mai multe moduri - ex: poti folosi si la native 4K pt upscalling si mai mult, iar rezultatul (pe ecran 4k) arata si mai bine, cu detalii si mai fine decat randate in 4k.

  4. #324 SP
    Member JohnConstantine's Avatar
    Raytracing va prinde mai greu. E inca putin implementat si destul de costisitor ptr performanta. Probabil de la anul, cand consolele de noua generatie vor intra in paine, va prinde avant. Ne intrebam noi ce ne bat la cap nvidia cu tehnologia asta. Probabil stiau ca va veni pe console, si au incercat sa ia startul din timp. Daca raytracing va prinde, nvidia va fi in fata AMD in aceasta privinta, asta a fost pariul lor cu rtx (sa iasa primii in cursa, nu sa rupa gura targului cu rtx, care a fost de "sacrificiu" ptr tranzitie). Ampere va fi pct in care raytracing va straluci sau va muri (daca nu prinde in industrie, desi cu consolele greu sa nu devina standard). Cine stie, poate si AMD are an ace up its sleeve (consolele au hardware-ul lor pana la urma). Dar in principiu, cine imbratiseaza primul o tehnologie care prinde are de castigat cel mai mult. E un pariu care ori iti iese ori nu.

    Cu DLSS 2.0, aici castigul e mai imediat. Ca si raytracing developerul tb sa il implementeze in joc. Aici vin 2 situatii: vrei 4k sau 1440p si nu ai hardware destul de puternic? Folosesti DLSS (la o rezolutie mai mica pe care o upscaleaza). vrei raytracing si nu ai hardware destul de puternic? La fel, folosesti DLSS (sa zicem ca la 1440p cu raytracing ai 40 FPS... fol dlss la 1080p cu raytracing si ai 60fps). DLSS 2.0 si vers urm fac ca diferenta fata de rezolutia nativa sa fie minima, eventual insesizabila daca nu o cauti. DLSS iti poate face placa mai future proof.

  5. #325 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    RTX-ul exista deja de cativa ani si odata cu next gen consoles, e un fel de intrare in masa a RTX-ului, asa ca va ajuta la implementarea rapida si in absolut orice joc, daca se vrea, sub o forma sau alta.

  6. #326 SP
    Senior Member dark18's Avatar
    Am terminat jocul luna trecuta.
    Am petrecut in el 65 ore 58 min 33 sec si am reusit sa obtin 52 de trofee fara prea mult efort.
    Povestea mi-a plăcut foarte mult, chiar daca la inceput nu intelegeam ce se intampla, dar usor usor a inceput sa se lege.
    Finalul a fost chiar bun, poate ceva de genul se va intampla si la noi, ceva similar.

    M-a enervat putin credits-ul de final ce a durat destul de mult

  7. #327 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Quote Originally Posted by dark18 View Post
    M-a enervat putin credits-ul de final ce a durat destul de mult
    Welcome to Kojima.

  8. #328 SP
    Member morphine's Avatar
    Oh, am citit acum ca varianta de PC a introdus misiuni noi legate de universul half-life. I feel betrayed!

  9. #329 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

  10. #330 SP
    Senior Member PoisonRemedy's Avatar
    Diferente minuscule

  11. #331 SP
    One Man Army Cristy's Avatar
    Nu chiar. 30fps vs 60/144 e cam de la cer la pamant. Textures sunt cam la fel, putin mai sharp pe PC. Si pt ceva motiv anume nu folosea DLSS 2.0, pt ca pe modul quality din ce am vazut se vede mai bine ca nativ + TAA.


  12. #332 SP
    Manager paul's Avatar

  13. #333 SP
    One Man Army Cristy's Avatar
    A picat fix la țanc video-ul asta de la DF.

  14. #334 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    L-am jucat si eu putin ieri si azi, am vreo 5 ore cred. Am facut cateva livrari cu motocicleta si urmeaza sa merg in a 4-a locatie. Pana acum ma intriga universul, dar nu inteleg multe elemente de gameplay. Ce se presupune ca ar trebui sa fac cu toate itemele din cutiile postale, in special cele din cutiile postale de la inamici? Nu doar ca Sam devine useless cand cara peste 60kg (chiar daca limita lui ar fi 125), dar si daca le-as lua nu inteleg ce rol au. 10 perechi de opinci, 10 ladders, lost cargo... ajuta la ceva sau sunt doar filler content? Speaking of lost cargo. Am livrat cateva colete pierdute si am primit likes, dar ori nu mi-a explicat jocul ori nu am fost eu atent - ce scop au like-urile in afara de a le tine la colectie? La fel si cu cutia de donatii pentru alti playeri: o idee care pare super faina, dar nu am nevoie de opinci de la nimeni ca imi pot face singur, si presupun ca nimeni nu are nevoie de opincile mele.

    Desi nu am jucat foarte mult, cumva mi se pare ca gameplay-ul pentru mine a devenit mai rudimentar cu fiecare ora, nu mai complex. Daca inainte eram curios sa explorez fiecare coltisor si fiecare item, acum doar ma urc pe motocicleta si merg din punctul A in punctul B, ignorand complet toate constructiile altor oameni. Si functioneaza. Si devine plictisitor repede. E ceva mai mult la jocul asta?

    Tl;dr: toate itemele din joc mi se pare inutile. Cel mai eficient e sa merg cu motocicleta si sa nu folosesc nimic, iar daca apar BTs se rezolva cu crouch.

  15. #335 SP
    Member Rukax's Avatar
    Il joci online?

  16. #336 SP
    Senior Member kragod's Avatar
    O fi eficient acum cu motocicleta, dar cand mai inaintezi in joc nici nu o sa mai stii ca ai motocicleta, pentru ca o sa vrei sa cari cat mai mult, si o sa ai nevoie de iteme care sa te ajute in acest sens.

  17. #337 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Interesant - adauga si abilitati noi, nu doar skin de motocicleta

  18. #338 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Exclusiv PC? Oare asa incearca CDPR sa fie ironici fata de cei care au cumparat Cyberpunk pe console?

  19. #339 SP
    Member JohnConstantine's Avatar
    Sau poate e decizia Kojima Production?

  20. #340 SP
    Manager paul's Avatar
    Death Stranding: Director's Cut, PS5, coming soon:

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 17 of 19 FirstFirst ... 7 15 16 17 18 19 LastLast

Similar Threads

  1. Vand Death Stranding PS4 By Rukax in forum Bazar Sony: Jocuri Console
    Replies: 7 Last Post: 26-03-2020, 16:10
  2. Vand death stranding By flonils in forum Bazar Sony: Jocuri Console
    Replies: 0 Last Post: 24-12-2019, 06:51
  3. Vand Death Stranding PlayStation 4 By Dant3 in forum Bazar Sony: Jocuri Console
    Replies: 1 Last Post: 17-12-2019, 11:17
  4. Vand/ Schimb Death Stranding By kragod in forum Bazar Sony: Jocuri Console
    Replies: 3 Last Post: 13-12-2019, 19:04
  5. Deadlight: Director's Cut By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 2 Last Post: 22-06-2016, 01:40

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts