Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 5 of 25 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 15 ... LastLast
Results 81 to 100 of 496

Thread: Ghost of Tsushima / Director's Cut

  1. #81 SP
    Member mladin86's Avatar
    Da , de la 23.00 am gasit si eu .

  2. #82 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Aici il vom vedea la ora 23:00


  3. #83 SP
    Senior Member dark18's Avatar
    Mi-a placut tot ce am vazut la State of Play.
    Astept cu nerabdare jocul.

  4. #84 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

    Ghost of Tsushima

    Mah...e ceva mega off la el, dar nu-mi dau seama ce. Poate faptul ca nu interactioneaza calumea cu vegetatia, unele animatii sunt mega off, combatul pare ciudat cu inamici care-si asteapta randul, unele cadre care zici ca's de PS3, lumea si personajele par de ceara...nu stiu ce sa zic. Imi place nivelul de vegetatie din joc si daca nu ar fi, ar fi ciudat rau pentru ca geometria este aproape 0.
    Lumea pare lipsita de viata, iar animalele alea sunt mega scriptate si pare ca a scazut calitatea grafica simtitor...nu mai e la fel de cinematic si pana si iarba pare ca se misca diferit de tufisuri/copaci.

    Jocul pare o combinatie de Zelda cu Assassins Creed, dar ceva mai arcade decat credeam/speram.

    In teorie pare interesant, sa vedem daca le si iese.

    Desigur, toate astea erau doar mici franturi din cat de mare o sa fie jocul asa ca astept cu interes alte detalii si reviews si nu cred ca-l voi lua day 1 daca nu ma convinge pana atunci.

  5. #85 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Mi-a plăcut așa cu juma' de gura. Mi se pare că seamănă prea mult cu Assassin's Creed la începuturi când veneau dușmanii pe rand la măcelar

    PS: Dar sa privesc partea plina a paharului, nu mai aștept după un Assassin's Creed in Japonia

  6. #86 SP
    Senior Member Khufu's Avatar
    Cateva pareri si de la mine:

    - Nu mi se pare ca are vreun downgrade mare din punct de vedere al calitatii video, oricum pe YouTube e cam greu sa vezi exact cu compresia lor.

    - Nu imi place ca au bagat un easy mode la ghidare, sper sa fie optional sau sa poti sa il opresti cu totul. (probabil ca s-au panicat ca gamerii nu mai au chef de ceva explorare si trebuie tinuti de mana ca sa ajunga la obiectiv). Asta e facuta asa, gen, cu rusine, sa nu zicem "Ia uite, ba, ditai semnul pe harta unde sa te duci, ce e asta, in trailer nu era nimic de genul". L-au facut mai discret, dar chiar si asa, no me gusta.

    - Nu imi place nici ca au luat din AC sau alte jocuri de genul acele elemente de spatial awareness, sa iti arate cu sageata ca la prosti cand te vede cineva sau cand ai un obiectiv in apropiere (la faza cu animalul pe la inceput).

    - Calul nu pare foarte definit, coada aia zici ca e matura, dar bine ca ii flutura lui acea capa intr-un mod natural.

    - Vegetatia arata bine, cred ca au facut o treaba buna si cu miscarea ei in functie de vant.

    - Iluminarea chiar mi se pare foarte buna, mai ales ca tine cont de interior/exterior, cand iese din casuta e mai puternica apoi se retrage lumina cum se misca personajul inspre alt loc.

    - Noroiul arata bine, dar cred ca acolo standardul este Uncharted 4, si nu au ajuns acolo

    - Cred ca au ales bine paleta de culori, uneori vibranta, alte ori mai rece prin acel efect vintage.

    - Ma asteptam la un altfel de UI, ceva mai minimalist. Asta este asa...dirty casual. AC style.

    - AI-ul nu pare ce trebuie, dar am ajuns sa ma obisnuiesc cu asta, nu mai am sperante.

    - Trasul cu arcul pare un pic stricat si in acelasi timp parca nu da un feedback bun. Zboara aia zici ca a tras cu shotgon-ul in ei, desi nu e cazul.

    - Un plus pentru muzica, photo mode si Samurai Cinema.

    Tragand linie, mi-a luat un pic din entuziasm, si asta doar pentru ca am vazut cum arata de fapt jocul cu interfata asta urata de RPG generic si pentru ca pasari, vulpi si alte lighioane te tin de mana sa nu te pierzi pana la obiectiv sau pana la chestiile de interes.

    Nu am vreun dubiu ca experienta va fi foarte buna, doar ca mi se pare ca nu isi atinge intregul potential pentru ca...decizii.

  7. #87 SP
    Senior Member calin_kalf's Avatar
    - Gameplay loop asemanator cu Horizon, ceea ce nu mi se pare neaparat rau.

    - Calitatea grafica e ingrijoratoare (texturile de la 6:24 lol), mai ales asa aproape de release, cand clar asa va arata jocul. Asta ziua, ca noaptea arata mult mai ok.

    - Imi place directia artistica, atmosfera (padurea aia galbena de ex), si muzica.

    - 0 animatii cand culege chestii...serios in 2020?

    - Nu m-a dat pe spate Samurai combat

    - Partea de stealth a fost ok

    - Photo mode si Samurai Cinema arata bine pt cine e fan

    - Meniurile arata bine, HUDul mai putin

    - Missed opportunity ca nu poti demembra inamicii

    - De AI nu mai vorbim ca e dezastru

    Per total, poate la o reducere...

  8. #88 SP
    Member mladin86's Avatar
    WOW super dezamagit... e batjocura pe fata jocul asta si eu sunt fan filme cu samurai.
    Precomanda anulata!

  9. #89 SP
    Member GoroMare's Avatar
    Îmi aduce aminte de Son of Rome ca și combat . Grafica nu ma da pe spate. Vorba aia , la reducere merge

  10. #90 SP
    Junior Member roberthotean's Avatar
    Pt mine personal arata foate bine (per total), mai ales ca nu aveam nicio asteptare de la SP, Infamous nu a fost deloc pe gustul meu, asta ca sa nu zic mult mai rau, sunt curios daca vor fi ceva imbunatatiri grafice pe varianta de ps5

  11. #91 SP
    Member fdkenzo's Avatar
    Parere personala, jocul arata demențial! NU imi doream un joc soulborne si este exact ceea ce trebuie. Iar combatul este chiar foarte bun, spunea cineva mai sus ca e fan filme cu samurai, pai nu stiu ce filme ai vazut tu insa jocul acesta face cinste filmelor cu samurai in privința combatului, atmosferei, modului artistic si multe altele...
    Iar acel mod cinematic noir, pff, te baga direct in filmele lui Kurosawa!
    Este joc OPEN world, este normal sa fie asemanator cu AC, RDR, Horizon s.a.m.d. SP a ales o varianta mai realistica si sincer bine au facut, nu aveam nevoie de un nou Sekiro, Nioh sau mai stiu eu ce...

    //va recomand sa mai vedeti inca o data gameplay-ul in 4K, este deja urcată o varianta mai buna.

  12. #92 SP
    Member eNHajeL's Avatar
    Pare o clona de Assassins Creed cu iz de samurai. Sunt convins ca vor fi multi care o s-o savureze dar cum eu sunt unul dintre, daca nu cel mai mare hater al amintitului joc, nu pare a fi pentru mine... Ultima mea speranta sta in poveste. Poate poate va fi bun si atunci il voi incerca.

  13. #93 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eu pe video nou cu 4k m-am bazat cand am zis de downgrade si de faptul ca-i lipseste geometrie, compensata de extra vegetatie (sa vedem daca pot reproduce asta si pe base PS4 sau vom avea portiuni fara vegetatie si geometrie, deci o sa arate ca...) si faza cu downgrade-ul am facut-o comparand cu video asta. Diferenta este enorma, au scos acel depth of field, au umblat la bloom, nu mai e la fel de cinematic, partea de iluminare a fost toned down (vedeti cum arata cand intra in padure spre ex) overall acum arata ca un joc de switch, ca Zelda BotW mai exact dar cu extra efecte de post procesare si particule.


    Si da, AI-u pare dumb rau de tot si in combat si in stealth (chiar ma duce cu gandu la AC cand daca nu se umple bara aia complet, nu ai treaba desi ala e la 2-3m de tine si se semi uita in directia ta cand il omori pe altu). Arcu pare ca are ceva super auto aim, la cat de precis se duce omu direct la cap si da si zoom.
    Si cand a dat pocnitorile alea, desi era pe stealth, trebuia sa trezeasca tot camp-ul

    Si nu-mi plac camera cuts-urile alea cand dai standoff cand te baga intr-un fel de cinematic fortat care sper sa fie skipable.

    Muzica si pentru mine e un super plus, photomode deja-l consider normalitate, dar textul ala fix in mijlocul imaginii nu are ce cauta, nici in poza, nici in video, iar modul alb negru, desi arata bine, cu siguranta nu-l voi folosi decat putin de test.

  14. #94 SP
    Member dragosbc's Avatar
    Sau trebuie vandut si pt ps5 si pastrat ca in primul video

  15. #95 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Mie mi-a placut ce am vazut in trailer, pe alocuri este impresionant.
    Marele dezavantaj al lui este ca apare destul de repede dupa TLOU2, ceea ce na...

  16. #96 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Eu cred că o sa fie un avantaj, din cauza... Mulți așteaptă acum GoT

  17. #97 SP
    Senior Member Khufu's Avatar
    Nu au treaba una cu alta, sunt doua jocuri diferite, de asta le-au si pus cu buffer de o luna intre ele, pentru ca e de ajuns. Singurul lucru in comun este ca sunt exclusivitati Sony. Se complimenteaza unul pe altul, dar nu se inlocuiesc pentru ca au altfel de public. TLOU2 oricum va vinde mai mult, by default, pentru ca este partea a2a a unui joc foarte indragit. GoT va vinde si el destul cat sa justifice o partea a2a, poate spre mid-endul generatiei care vine.

  18. #98 SP
    Member gabridinu's Avatar
    Mi a placut ce am vazut in gameplay. Si da, parca e mai slab d.p.d.v. grafic fata de E3 2018.

    Nu pare asa greu cum e Nioh.
    Probabil il voi lua la prima reducere.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  19. #99 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

  20. #100 SP
    Senior Member Khufu's Avatar
    Aparent, un YouTuber a avut o discutie cu Jason Connell, Creative Director on Ghost of Tsushima. Detalii noi:


    Zelda and Shadow of Colossus was a big inspiration for this game especially for artistic direction, he wanted the colors to be vibrant as possible.

    The wind is the main way to navigate the game world, there are no markers. He wanted the game to be immersive as possible.

    We can reduce the shine effect on the items that we can pick up. He made a comparison with Red Ded Redemption which is for him a good and beautiful game but for Ghost of Tsushima they wanted the game to be pleasant as possible to play without having too many superfluous animations which break the rhythm and that is why Jin can pick up items on his horse.

    The instrument that we see Jin playing in the video will be the only one present in the game and Jason did not want to say what it would be used for.

    We can hunt animals in the game but there is nothing to gain by doing it. Animals are mainly there to be more immersed in the universe and guiding you.

    The Standoff mode can be activated anytime even in infiltration.

    The little tennis balls are called the Jin Resolved Meter when we hit an enemy the bar will load and it will also be used for healing and there are also many other things related to this gauge but he did not want too get into the details.

    There will be much more stances than the two that we saw in the video, it will be used to apprehend the different types of enemies.

    The main weapon of the game will be and will remain the katana throughout the game but there will be many other weapons and gadgets. Weapons like the katana or the bow will be displayed on all the outfits of the game but not the smallest ones because there are a lot of outfits in the game and it would represent too much work.

    If you wear heavy armor you will be less agile so it will make infiltration harder.

    There are several ways to retrieve the outfits, either through the main story, by doing quests, by buying them in the villages (confirms an economic system) or simply by exploring the world.

    There are a lot of side stories in the game where you can build more or less strong relationships with different characters to learn more about their stories but it's up to the player's freedom and you can miss them (my guess is that this simply means they are not marked and you must seek them out).

    The music is composed by Shigeru Umebayashi but the game having grown a lot, he realized that he could not do everything alone so they hired a second composer to work with Umebayashi and his name is Ilan Eshkeri.




    Pe mine ma bucura partea cu reducing shine effect.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 5 of 25 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 15 ... LastLast

Similar Threads

  1. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 5
    Replies: 365 Last Post: 15-10-2023, 20:36
  2. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 339 Last Post: 10-06-2021, 21:44
  3. Deadlight: Director's Cut By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 2 Last Post: 22-06-2016, 01:40
  4. Heavy Rain: Director's Cut By Dant3 in forum Console News
    Replies: 5 Last Post: 04-11-2011, 22:10
  5. Resident Evil 5 Director's Cut By erik95 in forum Console News
    Replies: 2 Last Post: 24-09-2009, 17:25

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts