Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 16 of 25 FirstFirst ... 6 14 15 16 17 18 ... LastLast
Results 301 to 320 of 496

Thread: Ghost of Tsushima / Director's Cut

  1. #301 SP
    Member SeCeX's Avatar
    Da,am patit ai eu cu vulpea, draguta de ea
    Papagalu'...a fumat ceva inainte sa decoleze,eu asa imi imaginez.

  2. #302 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Da, am observat ca pe unii ii amuza astfel de situatii penibile. Mie mi se par inadmisibile la un joc pe care foarte multi il noteaza cu nota maxima. Astea adunate sunt lucruri care trebuie sa scada 2-3-5 puncte din nota finala, pentru ca-ti rup imersiunea.

    @Svart, pai vezi? Deci in cazul asta, pot considera jocul asta de nota 2, pentru ca povestea...de fapt...ce poveste? Am jucat side missions in Witcher 3 cu poveste mai buna decat toate povestile puse cap la cap din mediocritatea asta
    Dar bine, corect este sa ma pronunt la poveste dupa ce-l termin complet. Also, personajele...wtf? Adica crezul lor ca samurai este sa nu fie stealth, sa priveasca persoana in ochi cand o omoara, samd si el face 90% invers si...este ok?

    Restu de oameni sunt vai de capu lor, cu povesti si actiuni penibile - talking about bad character writing

  3. #303 SP
    Member SeCeX's Avatar
    Well,dupa mine e printre putinele jocuri open world care e pe aproape de imersiunea din witcher 3 ( sublinize,pe aproape).Cat despre mediocritatea povestii...Nu vreau sa sune rautacios sau ceva, dar era imposibil sa se compare cu the last of us sau mai stiu eu ce, este pur si simplu un samurai/shinobi revenge story, e ca sa cum te ai uita la 7 samurai sau the last samurai,doar a varianta pentru jocuri.

  4. #304 SP
    Member Svart's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Adica crezul lor ca samurai este sa nu fie stealth, sa priveasca persoana in ochi cand o omoara, samd si el face 90% invers si...este ok?

    Restu de oameni sunt vai de capu lor, cu povesti si actiuni penibile - talking about bad character writing
    Vorbim dupa ce termini povestea, sa nu iti dau spoilere...

    Poti sa ii dai ce nota vrei tu, e ok, nu sunt genul de fanboy care sa sufere ca nu place jocul altcuiva

  5. #305 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    @Svart - wow, sa spui "caracterele sunt superficial creionate si nememorabile" in aceiasi propozitie cu TLOU2, iar asta dupa ce ai jucat doar cateva ore din joc si totusi sa consideri GoT GOTY (personal), ceea ce implica si povestea si personajele ... just...wow...
    Dar daca e sa discutam despre TLOU2, o facem pe thread-ul propriu.

    Revenind la joc, am urcat rapid un filmulet cu 5 situatii "speciale" din cele ~3h de joaca de aseara, in care se vede super AI-ul, faza cu calul (unde ambele dati se vede clar ca nu am apasat pe nimic si el nu a facut nicio animatie) si faza cu stand-off.

  6. #306 SP
    Member Svart's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    @Svart - wow, sa spui "caracterele sunt superficial creionate si nememorabile" in aceiasi propozitie cu TLOU2, iar asta dupa ce ai jucat doar cateva ore din joc si totusi sa consideri GoT GOTY (personal), ceea ce implica si povestea si personajele ... just...wow...
    Dar daca e sa discutam despre TLOU2, o facem pe thread-ul propriu.

    Revenind la joc, am urcat rapid un filmulet cu 5 situatii "speciale" din cele ~3h de joaca de aseara, in care se vede super AI-ul, faza cu calul (unde ambele dati se vede clar ca nu am apasat pe nimic si el nu a facut nicio animatie) si faza cu stand-off.
    Pai eu am vazut tot restul povestii pe youtube, deci nu vorbesc din auzite.
    Si nu compara un joc story-driven ca TLOU cu un open world, povestea cantareste mai greu in prima categorie. Nu inteleg ce te miri ca imi place mai mult o poveste cu samurai decat varza fara substanta si cu pretentii din TLOU. Te deranjeaza ca e GOTY pentru mine, sau care e problema ta? In genul asta de joc sunt mult mai multe mecanici si elemente care conteaza mai mult decat story-ul. Dark Souls e seria mea favorita all time, si acolo nici macar nu e un story propriu-zis, lore-ul il descoperi treptat prin dialoguri cu NPC-urile sau descrieri ale itemelor. Crezi ca asta il face un joc slab, sau ce? Eu mi-am argumentat toate opiniile, tu vad ca devii agresiv de cate ori pomenesc de Last Of Us. Nu e competitie, pot sa iti placa ambele, doar unul, oricare, sau nici unul.
    Dar deviem discutia, si nu merita, eu o sa o las asa.

  7. #307 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

    Ghost of Tsushima

    Nu ma deranjeaza cat de putin faptul ca tu sau altii 100 de oameni considera jocul asta 10/10, dar nu inteleg de ce nu zic acelasi lucru si de Assassins Creed - pentru ca este acelasi joc.

    Referitor la TLOU2, nu mai zic nimic. E bine ca ai vazut povestea pe youtube. Era bine daca faceai si un review, ceva. Nu de alta, dar poate ma las de cumparat jocuri si joc totul pe youtube. Mai un skip, mai un low quality video si gata 3/10 pt orice joc.

    Si da. E genul de joc in care alte mecanici conteaza mai mult decat povestea, dar toate alea au probleme. Si nu stau sa vanez probleme, doar le observ, nu le ignor.
    Stiu ce inseamna joc care sa-ti placa in ciuda problemelor, dar asta nu este, cel putin pentru mine, jocul ala.

    Cat de argumentat toate opiniile (desi aici e vorba de o simpla discutie libera in care ne putem contrazicem cat timp venim cu argumente fezabile - nu “am jucat eu pe youtube si stiu mai bine”) consider ca si eu argumentez si arat mult prea multe probleme pe care jocul asta le are si dovedesc oricui ca este un joc mediocru, o simpla clona de AC facuta mai prost, mai repetitiv, mai fad, dar cu combat mai interesant uneori.
    Dar nu incerc sa schimb nicio parere. Ci doar sa inteleg de ce baleste lumea la jocul asta, cand blameaza AC-uri. That is all.

    LE: si nu devin agresiv cand tu sau cineva spune ca TLOU2 e o mizerie. Ci cand spune cineva ca a jucat jocu pe youtube si i s-a parut o mizerie.

  8. #308 SP
    Member Svart's Avatar
    Nu ai inteles, am jucat jocul pana am ajuns in Seattle, dupa care mi-a dat seama ca nu merita osteneala (pentru mine, evident), l-am sters si am vazut restul povestii pe youtube. Asta ca sa intelegi. Desi am mai scris-o.

    Si cateva buguri la lansare nu fac jocul mediocru, mai ales ca eu in afara de doua - trei nu am intalnit. Si Witcewr 3 a fost impanzit de buguri la lansare, dar asta nu inseamna ca nu e unu din cele mai bune RPG-uri ever in opinia multora.

    Daca tie ti se par AC-urile peste asta, foarte bine, nu comentez si pot sa inteleg asta. Mie imi place ca aici e harta ceva mai mica, ca accentul se pune mai mult pe combat decat pe leveling up si alergat dupa gear, ca nu ai side questuri doar de genul fetch/kil si asa mai departe.

  9. #309 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Am inteles foarte bine, dar in Seattle ajungi in 2h. E ca si cum ai juca RDR2 2h si zici ca e nasol, desi nu ai plecat din regiunea cu zapada. Si culmea, stiu mai multi oameni decat as fi vrut care au zis fix asta despre RDR2 fara sa fi iesit din regiunea respectiva.

    Si nu e vorba de buguri de la lansare (desi e vorba de versiunea 1.04 si acum 10.5, deci nu 1.0 unde se mai accepta niste buguri), e vorba de 5 situatii aiurea intalnite in 3h de joaca aseara, asta dupa peste 15-20h de joc efectiv, in care am intalnit situatii asemanatoare sau mai grave, de zeci de ori.

    Si nu e vorba ca mi se par AC-urile peste asta, ci ca mi se pare ca este acelasi joc, dar cu mai multe probleme tehnice, de animatii, grafica samd. Si daca jocurile alea sunt blamate si primesc note de 6-7, nu inteleg cum asta, cu atatea probleme, primeste 9 si 10.
    Si asta este doar ipocrizie, pt ca sunt sigur ca daca nu era exclusiv sony, ar fi primit fix aceleasi note si asta.
    Vezi exemplul Spider-man care nu a fost criticat pentru deblocat turnuri, desi far cry si AC-urile au fost mega blamate de au fost nevoite sa renunte la mecanicile alea.

  10. #310 SP
    Manager paul's Avatar
    Quote Originally Posted by DualShockers
    Toshihiro Nagoshi congratulated everyone who worked on Ghost of Tsushima, commenting on various aspects of the PS4 exclusive by Sucker Punch.
    This month’s SegaNama had Toshihiro Nagoshi share his feelings on Ghost of Tsushima, the newest Wa Japan-themed PlayStation AAA exclusive from the west. He was asked about the game through a fan letter, in the usual “Ask Nagoshi anything” corner always included in these streams. You can hear him starting the 1:09:48 mark linked right there, for about 6 minutes. We translated what he said below as well.

    Toshihiro Nagoshi: “We definitely lost to them. I think it’s a game that definitely should have been made by Japanese people, but I heard they did a monstrous job collecting data and everything. There’s also the Kurosawa Mode, showing how they tried to pursue an artistic movie feel with the game overall. It’s the kind of work made by non-Japanese people that makes you feel they’re even more Japanese than us. I think it’s amazing. We often believe Western people would never get certain Japanese things, but the game shows this way of thinking is wrong in the first place.”

    SegaNama MC Ayana Tsubaki added it’s true some Japanese people tend to think that non-Japanese people all believe Japan is: harakiri, samurai, ninja, and nothing else. Playing Ghost of Tsushima shows this is wrong. I’d personally add a lot of people outside Japan do adulate Japan this way, but this way of thinking is on the decline on some places. When it comes to my own home country, France, this kind of thinking has greatly receded these past years. Trends like Vlogging, which could easily spread those misconceptions, interestingly contributed to debunking this. In particular, there are many non-white French YouTubers in Japan who showed the younger YouTube generation that Japan isn’t some dream anime country, but is just like any other place. With its share of discrimination and problems.

    Toshihiro Nagoshi then continued: “The game also has a lot of innovative elements, like how it uses shadows really well. I’m sure they worked tremendously hard on all these things too, and it fits the story. It’s amazing. It became the fastest selling new PlayStation IP too. I knew it would sell a lot. But I was wondering whether it’d sell that much or not. Because similar looking games recently released like Sekiro, and some could think they don’t need Ghost of Tsushima anymore.”

    Lastly, Nagoshi praised the motion capture for the characters, and the general movie direction and expressiveness of Ghost of Tsushima.
    Toshihiro Nagoshi stressed out how the developers didn’t stick with simply doing motion capture work, but also focused on the direction and expressions. He can tell a lot of thoughts and time were put behind it. He most notably said Ghost of Tsushima‘s protagonist, Jin Sakai (voiced by COOL seiyuu Kazuya Nakai in Japanese) doesn’t look particularly cool at first glance. And how “I’m sure in any other company, if the designers showed up with his artwork, it would have got rejected (laughs).” He added what makes it work is how “so many different people put in so much effort” in the game, to bring this “old-looking guy” to life.

    Ayana Tsubaki mentioned in particular how the foxes in Ghost of Tsushima went viral on Japanese Twitter. The SegaNama duo said when it comes to Jin’s reactions to Iinari Shrines and foxes, these are the type of things which fit the era the game is taking place well. And these are the types of things some Japanese people nowadays actually don’t know much about.

    Nagoshi ended by saying Sucker Punch was courageous to try and make a game set in this era and managed to pull it off pretty well. Toshihiro Nagoshi directly and wholeheartedly congratulated everyone who worked on Ghost of Tsushima.

    Personally speaking, I have yet to play Ghost of Tsushima, so I don’t have a particular opinion on the game’s content. I’m not surprised Nagoshi liked it this much though. I don’t like generalizations, but Japanese developers tend to love western-made open-world games like these.

    SegaNama is a monthly live stream with Sega Chief Creative Officer Toshihiro Nagoshi and MC Ayana Tsubaki, sharing news on Sega games, chatting and commenting on subjects bought up by viewers. We systematically cover SegaNama streams on DualShockers. You can read about the May stream here. We skipped the June 2020 one though as time didn’t permit us to summarize it and nothing hugely important happened on it either.

    Ghost of Tsushima is a PS4 exclusive. Yakuza: Like a Dragon is coming to PS4, Xbox One, and PC in November. The game will be out on PS5 too at some point, and on Xbox Series X.
    Ghost of Tsushima Highly Praised by Yakuza's Toshihiro Nagoshi

  11. #311 SP
    Senior Member Srachi's Avatar
    Quote Originally Posted by Svart View Post
    Nu ai inteles, am jucat jocul pana am ajuns in Seattle, dupa care mi-a dat seama ca nu merita osteneala (pentru mine, evident), l-am sters si am vazut restul povestii pe youtube. Asta ca sa intelegi. Desi am mai scris-o.
    Mie mi-a plăcut mult TLOU2 dar si eu postasem in perioada când l-am jucat cum că chiar am ajuns in Seattle si pana acuma nu prea am avut parte de actiune si ca e slow!! De acolo incepe sa se îmbunătățească jocul iar sa vezi pe YouTube povestea fără să-l joci tu apoi să-i dai nota e cam deplasat, nu stiu totusi ce te-a determinat sa zici ca nu merita oboseala să-l joci dar merita oboseala sa te uiti la el pe YouTube!

  12. #312 SP
    Member Svart's Avatar
    Quote Originally Posted by Srachi View Post
    Mie mi-a plăcut mult TLOU2 dar si eu postasem in perioada când l-am jucat cum că chiar am ajuns in Seattle si pana acuma nu prea am avut parte de actiune si ca e slow!! De acolo incepe sa se îmbunătățească jocul iar sa vezi pe YouTube povestea fără să-l joci tu apoi să-i dai nota e cam deplasat, nu stiu totusi ce te-a determinat sa zici ca nu merita oboseala să-l joci dar merita oboseala sa te uiti la el pe YouTube!
    E simplu. eu nu ma dau in vant neaparat dupa genul asta de jocuri, cu stealth, cu zombie sau zombie-like cum avem aici. Primul l-am jucat strict pentru poveste, care a facut toti banii. Aici deja povestea scartaia bine de tot, si dupa ce m-am invartit un pic prin Seattle am zis ca bag un ochi la poveste sa vad daca merita. Si in opinia mea nu e cazul, e o mare bataie de joc ce au facut, e total necredibila din foarte multe puncte de vedre, socul pare cautat si dezvoltarea incalcita si cu probleme de ritm. Consider ca am jucat destule jocuri la viata mea (si am citit destule carti ca sa pot sa imi dau seama ce inseamna o poveste bine spusa, in opinia mea) ca sa imi dau seama dupa cateva ore si cateva informatii aditionale daca merita sa il joc pana la capat sau nu. Si faptul ca eu i-am dat o nota pe aici nu inseamna mare lucru. E un forum de discutii, mi-am zis opinia despre un joc pe care am dat banii, nu vad vreo problema. nu e ca si cum as fi vreun influencer sau cineva platit sa faca treaba asta, sunt doar un anonim intr-un colt de internet.

  13. #313 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

  14. #314 SP
    Manager paul's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Si eu ma astept la un 80-85 ca nota stabila, dupa aproximativ 2 saptamani de la lansare.
    Au trecut 2 saptamani si pe Metacritic a scazut cu un punct, la 83, iar pe OpenCritic e la fel, 85.

  15. #315 SP
    Member mladin86's Avatar
    Am luat si eu ieri jocul si am jucat putin si pot spune ca vizual e peste asteparile mele, chiar wow.
    Si combatul imi place , e f satisfacator, dar repet, am jucat f putin .

  16. #316 SP
    Member Svart's Avatar
    Quote Originally Posted by paul View Post
    Au trecut 2 saptamani si pe Metacritic a scazut cu un punct, la 83, iar pe OpenCritic e la fel, 85.
    Nu a scazut, nota criticilor a fost de la inceput 83, cea a userilor era 93, si aia e la fel si acum.

  17. #317 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by paul View Post
    Au trecut 2 saptamani si pe Metacritic a scazut cu un punct, la 83, iar pe OpenCritic e la fel, 85.
    Ce sa zic, desi nu m-am inselat cu privire la notele oficiale, m-am inselat cu privide la calitatea jocului. Daca era sa zic o nota inainte de lansare, dar stiam cum va fi jocul, as fi zis 6.5/7.

  18. #318 SP
    Member Syni's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Ce sa zic, desi nu m-am inselat cu privire la notele oficiale, m-am inselat cu privide la calitatea jocului. Daca era sa zic o nota inainte de lansare, dar stiam cum va fi jocul, as fi zis 6.5/7.
    Asta e de 6,5/7 la fel cum era și TLOU 2 cu note de 3. Dacă tot ne-ai luminat cu nota ta pe care de altfel din prima zi ai spus-o dar sub o alta forma, nu ca ar conta foarte mult, spune-ne și jocurile care sunt de minim 7 din punctul tău de vedere, sa vedem cu ce le compari


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  19. #319 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Din punctul meu de vedere, Assassins Creed Oddysey este un alt joc de 6.5/7 - joc lungit artificial intr-o lume prea mare, monotona, plictisitoare si repetitiva.

    Si nu inteleg de ce va atacati asa cand noteaza cineva un joc cu o nota atat de mica, cand e vorba de cineva care a cumparat jocul si a jucat mai mult de 3-5h (cred ca am peste 30h, as zice undeva la 50h, dar simt ca am jucat vreo 200h)

    Hai sa le luam pe rand.
    Aleg sa spun cu spoiler, nu pentru ca este vreun spoiler efectiv ci pentru ca poate cineva nu vrea sa citeasca tot ce zic eu aici si sa-si strice experienta


    Atmosfera overall, mai ales dupa ce am vazut cateva filmulete despre filmele lui Kurosawa si tehnicile lui de filmare, este foarte reusita, daca te atrag astfel de filme.

    Faza e ca eu tot continui sa-l joc. Am avut zile in care am jucat cu placere 2-3h si am explorat fara sa ma deranjeze nimic, fara sa ma plictisesc si nu-mi doream sa-l mai inchid, dar am avut si zile (ultimile 3 zile spre ex) in care am intrat in joc, am jucat 30m, poate 1h, l-am inchis si m-am pus la un film.

  20. #320 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Eu am abandonat jocul dupa vreo 20h, simteam ca fac acelasi lucru over and over again. Combat-ul s-a tinut bine si era singura parte care inca mai era fun, practic jocul devenise o inalntuire de momente cu combat si tot ce se afla intre ele era pure friction de care voiam sa scap cat mai repede.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 16 of 25 FirstFirst ... 6 14 15 16 17 18 ... LastLast

Similar Threads

  1. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 5
    Replies: 365 Last Post: 15-10-2023, 20:36
  2. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 339 Last Post: 10-06-2021, 21:44
  3. Deadlight: Director's Cut By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 2 Last Post: 22-06-2016, 01:40
  4. Heavy Rain: Director's Cut By Dant3 in forum Console News
    Replies: 5 Last Post: 04-11-2011, 22:10
  5. Resident Evil 5 Director's Cut By erik95 in forum Console News
    Replies: 2 Last Post: 24-09-2009, 17:25

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts