Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 19 of 25 FirstFirst ... 9 17 18 19 20 21 ... LastLast
Results 361 to 380 of 496

Thread: Ghost of Tsushima / Director's Cut

  1. #361 SP
    Manager paul's Avatar
    Quote Originally Posted by The New York Times
    [...] newcomers like Ghost of Tsushima, with more than five million copies sold since its debut in July. [...]
    PlayStation 5: The Next Step in Sony’s Rebound - The New York Times

  2. #362 SP
    Junior Member pac86's Avatar
    Salutare , cei care joaca GoT am si eu intrebare :
    - banuiesc ca jucati si Legend adica partea de MP cand cautati matchmaking va gaseste jucatori !? Un amic a zis ca a stat si 15 min la matchmaking si fara succes

    Eu chiar intensionez sa cumpar GoT digital deoarece voi juca MP dupa ce termin SP

    O alta intrebare acum GoT este la 242 lei merita sa cumpar sau astept Blec fraier la Americani spre sfarsitul lunii !?

  3. #363 SP
    Member KiritoStefan's Avatar
    Quote Originally Posted by pac86 View Post
    Salutare , cei care joaca GoT am si eu intrebare :
    - banuiesc ca jucati si Legend adica partea de MP cand cautati matchmaking va gaseste jucatori !? Un amic a zis ca a stat si 15 min la matchmaking si fara succes

    Eu chiar intensionez sa cumpar GoT digital deoarece voi juca MP dupa ce termin SP

    O alta intrebare acum GoT este la 242 lei merita sa cumpar sau astept Blec fraier la Americani spre sfarsitul lunii !?
    Eu il joc in fiecare seara 2 sau 3 meciuri si merge bine dar acuma banuiesc ca poate intra prea tarziu si nu sunt playeri , dar acuma depinde modul de joc sau harta .
    Exemplu la nightmare gasesti mai greu playeri am observat , eu cand ma joc multiplayer dau quick survivor si 2-3 minute mia gasit .

  4. #364 SP
    Junior Member pac86's Avatar
    Am inteles , mersi !
    O sa vad ce fac ... daca mai astept Bf la americani sau cumpar acu GoT digital

  5. #365 SP
    Member KiritoStefan's Avatar
    Salut
    Se joaca cineva online ?

  6. #366 SP
    Member Kratos666's Avatar
    Pentru mine jocul asta este GOTY pe anul asta... Gameplay, atmosferă, grafică forte bună. L-am și platinat dacă tot am întrat în concediu Menționez ca este doar punctul meu de vedere când am zis goty! Deci nu veniți cu comparații gen: tlou2,spider mm, cp2077 sau valhalla. Le-am terminat dar nu m-au prins asa de tare precum GOT

  7. #367 SP
    Member KiritoStefan's Avatar
    Chiar nimeni nu se joaca online ?

  8. #368 SP
    Banned Alex Khan's Avatar
    Quote Originally Posted by Kratos666 View Post
    Pentru mine jocul asta este GOTY pe anul asta... Gameplay, atmosferă, grafică forte bună. L-am și platinat dacă tot am întrat în concediu Menționez ca este doar punctul meu de vedere când am zis goty! Deci nu veniți cu comparații gen: tlou2,spider mm, cp2077 sau valhalla. Le-am terminat dar nu m-au prins asa de tare precum GOT
    Trebuia sa fie GOTY, a obtinut cele mai multe voturi la Game Awards, si totusi, rapandulele nazi-feministe si actritele lesbience cu agenda i-au dat premiul GOTY mizeriei de Last of Us 2.

    E democratie cand le convine lor cum va sa zica !
    Attached Images Attached Images untitled.png

  9. #369 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Ce urmărești cu postările astea? Atat aici cat si pe topicul TLoU2.
    Nu ai cu cine sa te cerți?

    Tsushima e un joc bun, dar nu extraordinar. Are combatul foarte fain si art style-ul plăcut la ochi. In rest abunda de animații proaste (când te cateri zici ca e joc de PS2), AI imbecil si de cutscenes si dialoguri mega plictisitoare. Actorul care îl interpretează pe Jin pare veșnic plictisit.

    A câștigat la VGA-uri votul gamerilor doar din cauza hate-ului pt TLoU2. Cunosc persoane care l-au votat chiar si fără să-l joace doar ca sa nu câștige TLoU2.

    TLoU2 putea sa aibă fix aceeasi poveste si fara nici un personaj lesbi sau trans, n-are legătură asta cu desfășurarea evenimentelor principale.

  10. #370 SP
    Banned Alex Khan's Avatar
    Quote Originally Posted by GabiCutlac View Post
    In rest abunda de animații proaste (când te cateri zici ca e joc de PS2), AI imbecil si de cutscenes si dialoguri mega plictisitoare. Actorul care îl interpretează pe Jin pare veșnic plictisit.
    Tot e mai bun decat jocul ala cu fazele alea de sex ostentative intre lesbience in plina apocalipsa zombies.

  11. #371 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Tu l-ai jucat, de-ti dai cu parerea? Heck, macar ai consola?

  12. #372 SP
    Senior Member BizZare's Avatar
    Tocmai ce m-am apucat de el, jocul asta este Assassins Creed-ul care trebuia sa fie si n-a ajuns sa fie.

  13. #373 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Legat de disputa cine a luat goty....sincer ma asteptam sa castige final fantasy remake, in mare parte pentru ca hype-ul a fost imens, nostalgia nu mai zic. Desi are cam aceeasi poveste, felul cum au recreat un joc din anul 1997, VA a fost top notch din punctul meu de vedere (in afara de actrita lui ellie, performanta actorilor a fost mediocra spre high, dar in niciun caz de top), coloana sonora din FF este geniala. Oricum japonezii si-au indeplinit telul, au vanzari record la un joc mult indragit de toata planeta. Storywise este o experienta aparte, daca stai sa te gandesti ca le-a trecut prin cap sa creeze asa ceva in anul 1997.
    Last of us a fost un joc okey, jos palaria ca au facut pana la urma ce au vrut cu povestea si nu au creat-o doar pentru fanboys, singurul lucru cu care nu sunt de acord este ca a fost o abordare politicaly correct cand au luat premiile. Chiar nu mai conteaza ca multi sunt hater-i si au facut review bombing.
    Din nou este parerea mea pur personala, consider ca a fost politically correct.

  14. #374 SP
    Senior Member dronology's Avatar



    Digital Foundry: Rich revisited Ghost of Tsushima on PlayStation 5, and dug a little deeper into its 60fps upgrade, how it compares to PS4 Pro, and spent some time playing the impressive Legends DLC.

  15. #375 SP
    Manager paul's Avatar
    Quote Originally Posted by Video Games Chronicle
    Game director Nate Fox and Creative director Jason Connell will become permanent tourism ambassadors of the city of Tsushima in Nagasaki, the island announced this week.

    The ceremony will be held digitally due to travel restrictions, and the pair will be presented with the award and a letter of appreciation.

    To mark the occasion, the city said it will collaborate with Sony Interactive Entertainment to set up a new tourism campaign based on the game, which is designed to encourage fans to learn more about the island and its key landmarks.

    In a statement, Tsushima mayor Hiroki Hitakatsu explained why the pair have been awarded with the honour.

    “[Fox and Connell] spread the name and history of Tsushima to the whole world in such a wonderful way,” he said.

    “Even a lot of Japanese people do not know the history of the Gen-ko period. When it comes to the world, the name and location of Tsushima is literally unknown, so I cannot thank them enough for telling our story with such phenomenal graphics and profound stories.”

    The Mayor went on to explain that while the award has been given to notable Japanese people in the past, this is the first time it has been awarded to someone “who has spread the name and history of Tsushima through their works”.
    Ghost of Tsushima devs to be made permanent ambassadors of the real island | VGC

  16. #376 SP
    Banned Alex Khan's Avatar
    Inca astept sa-l lanseze pe PC . Imi imaginez ce grafica frumoasa ar putea sa aiba.

    Stiu ca sunt sanse minuscule sa-l porteze, dar daca vreau sa joc ceva cu Japonia medievala si samurai , ori il joc pe asta, ori nu mai joc nimic (cel putin am Shogun 2 Total War).



    As putea sa-mi cumpar Nioh si Sekiro , dar nu-mi plac deloc.
    Nu de alta, dar cand vad prin trailere si clipurile de pe YT samurai batandu-se cu monstrii de 5 metri, cu colti si patru brate, si folosesc vraji si talismane, imi cam piere interesul.

  17. #377 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Nu cred ca mai ai mult de asteptat, era exclusivelor Playstation incepe sa apuna:
    https://www.gamesradar.com/god-of-wa...g-to-a-leaker/


    Am inceput si eu sa-l joc pe PS4 Pro, dupa 10-12 ore de joc mie mi se pare ca este fix un Assassin's Creed in Japonia, doar putin mai stilat.
    Nu pot sa zic ca m-a prins pana acum, ceva nu e in regula la el, dar tot am sa-l joc. So far e un joc bun si atat.

    - jucandu-l fix dupa TLOUII, mi-a dat impreisa de joc double A, grafica si animatiile parand la nivel amatoricesc acum, dar na, il compar cu etalonul in industrie.
    - de foarte multe ori picioarele personajului si ale calului intra in sol, animatiile sunt putine si repetitive, texturile sunt low-res, poly-countul e slab
    - cel mai mult m-a deranjat iluminatul in joc (il joc in HDR cu un display HDR ~2000nits); interioarele sunt aproape pitch black, abia vad ceva inauntru, in timp ce afara ma rupe la ochi (display-ul e calibrat, nu am HDR clipping, in-game settings sunt ok)
    - also, sistemul dinamic de weather si day-night e foarte ciudat, uneori se vede superb, apoi exista o schimbare prea brusca in iluminare, lucru care, combinat cu vegetatia mereu in miscare, imi creeaza disconfort.
    - quest-urile secundare sunt mediocre so far
    - modul de joc stealth e leit Assassin's Creed
    - mi-as fi dorit sa pot face crafting de munitie, nu sa vizitez mereu un merchant sau sa adun de la inamici (sper sa existe optiunea pe parcurs)
    - user experience e cam greoi daca vrei sa faci switch rapid intre arc si throwables

    - directia artistica e superba, iluminatul (cand merge) e la nivel inalt, draw distance-ul e imens.
    - combat-ul e satisfacator odata ce stapanesti combinatiile de taste si timming-ul
    - implementarea vantului ca orientare e ceva inedit, kudos pentru idee
    - fast travel se incarca foarte repede

    O sa revin cu pareri dupa ce termin jocul. Probabil ca am sa eliberez toata harta si o sa adun tot, cum fac cu orice Assassin's Creed. Nu pot sa zic ca-mi face placere, cred ca tine mai mult de OCD.

  18. #378 SP
    Member codpin's Avatar
    Fix aceeasi parere o am si eu. Tot dupa TLoU2 l-am jucat si eu, dar nu cred ca asta a fost foarte relevant pt experienta mea.

    L-am abandonat in actul 2, pur si simplu e prea Assassin's Creed pt mine, prea repetitiv si banal. Doar combatul si directia artistica il salveaza. Departe de a fi GOTY contender dpmdv.

    In schimb ma joc acum Fenyx Rising si chiar daca e tor open world cu o gramada de chestii de facut, ma distrez maxim in el.

  19. #379 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    L-am terminat si eu, si chiar am obtinut Platinum , ceea ce e ironic avand in vedere ca urmeaza sa-l desfiintez.
    Inainte de asta, tin sa precizez ca sunt fanboy Sony, si diger orice Playstation exclusive lansat.

    Sunt uimit cum de a reusit jocul acesta sa fie atat de laudat, cand este de fapt o mediocritate absoluta.
    Mi-e imposibil sa nu-l compar cu Assassin's Creed, pentru ca este o CLONA de AC din toate punctele de vedere. E definitia a ceea ce intr-un market indian se numeste 1st copy, adica clona cea mai apropiata de original.

    Exista din pacate o saturatie a publicului fata de franciza AC si o lehamite subiectiva (preponderent nefondata), pe care o inteleg, dar comparand GoT cu AC intr-un mod obiectiv, nu ai cum sa nu-i observi similaritatile si lipsurile. Am jucat toata seria AC, exceptand Valhalla, asa ca am observat evolutia sa de-a lungul timpului.

    Incerc sa nu repet ce am zis anterior, dar am sa incep cu partile bune:

    - ambalajul e aratos, n-a mai facut nimeni un AC cu tematica japoneza, asa ca s-a mizat pe asta ca atu.
    - simtul artistic, jocul e ca o panza frumos pictata, mai ales atunci cand iluminatul functioneaza cum ar trebui
    - simularea vantului si a miscarii vegetatiei cum n-am mai vazut in alte titluri
    - efectele de particule
    - combat-ul bun, destul de variat
    - timpi de incarcare foarte mici (pentru ca se reutilizeaza aceleasi asset-uri agresiv; lumea e 90% grass blades and trees)



    Si acum partile rele. Tin sa precizez ca poate multi nu au sesizat aceste aspecte daca au jucat doar main questul si nu au petrecut suficient timp in joc.

    - questul principal e mediocru. cu maxim 2 sclipiri; e sub medie, cum ar zice Lenghel; daca te axezi doar pe el, e un joc foarte scurt.
    - questurile secundare sunt submediocre, zici ca sunt community content facute intr-un quest maker, ceva mai plictisitor rar mi-a fost dat sa vad
    - totul se rezuma la 3 lucruri:
    1. kill mongols
    2. follow footsteps to kill more mongols (un veritabil footstep simulator)
    3. rescue peasants
    - lumea e moarta, random encounters 0, nimic interactiv, e un mare borefest; se spawneaza mongoli din 100 in 100 de metri si atat; efectiv ma disperase replica "I'll just bury you!" de cate ori treceam pe langa mongoli; ah, sau mai avem mongoli care se bat cu ursi, si aia spawnati pana ti se acreste; Doar atat s-a putut de la un AAA ?
    - tunete pe toata perioada jocului, nonstop; tuna si fulgera in continuu, desi fluieram in nestire pentru clear weather; iarna, ninsoare? TUNETE! Are u f. kidding me? Abia puteam sa aud dialogul ala random dintre NPC-uri, si am insistat sa-l aud pe tot, ca aia era singura frantura de story care sa ma atraga cumva in lumea virtuala.
    - vremea care se schimba atat de repede ca parca cineva se juca constant cu photo mode
    - ciclul zi/noapte care de fapt consta in vreo 3-4 stadii bre-baked, cu tranzitie brutala intre ele
    - NPC-uri cretine, absente AI praf (EX: o casa ardea in flacari, iar un NPC freca podelele de zor inauntru)
    - texture/polygon clipping la greu
    - animatii incredibil de putine si ieftine; sunt o gramada de scene/activitati in care developerii au trantit un ecran negru, il loc sa animeze acele actiuni; (EX: cand urci/cobori din barca sau diverse actiuni); asta mi se pare de neiertat
    - nu poti folosi niciun fel de ambaractiune pe apa, nu exista asa ceva
    - asset-uri reciclate la greu, varietate zero; ma asteptam macar la ceva sectiuni subterane, o mina, o pestera de explorat, ceva sa-l scoata din monotonie
    - zapada; cum sa nu ai tesselation (terrain deformation) in 2020 ? A facut-o ACIII in 2012, HZD in 2017 etc.
    - o decizie incredibil de proasta de a acorda doar pe o singura armura (traveller's atire) posibilitatea de elimina mai mult fog de pe harta + vibratia controllerului cand te apropii de vreun collectable; m-a fortat sa joc tot jocul doar cu armura asta; puteau sa implementeze functiile astea ca skill, nu la nivel de armura;
    - reiterez modul cretin de a cauta collectibles-urile, cat si nr. lor nejustificat de mare; ajunsesem sa detest fox den-urile si sa alerg dupa vulpile alea

    Repet, jocul asta reuseste sa faca o prima impresie foarte buna. Daca treci de asta, descoperi un joc repetitiv si plin de lipsuri.
    Daca va numarati printre cei care au facut doar main quest-ul sau nu au jucat macar AC Origins si Odyssey (a nu se intelege ca astea ar fi capodopere), inteleg pozitia voastra.
    L-am platinat pentru ca am un defect, cred ca din cauza OCD-ului nu ma linistesc pana nu curat harta in jocurile de tip open world.

    Verdictul meu: 7 (din care 1 punct pentru senzatia oferita in primele ore de gameplay, care din pacate dispare repede, asa ca am fost indulgent cu nota)


    EDIT: Am uitat sa comentez modul Legends.
    Am jucat foarte putin fiindca am o greata uriasa fata de jocurile online care se bazeaza pe grinding si leveling up.
    Modul mi s-a parut greu si frustrant, in comparatie cu jocul de baza. E clar ca se vrea ca tu sa faci grinding ca sa devina mai usor pe parcurs.
    Eu unul nu am rabdare si consider ca astea sunt trucuri pentru a lungi artificial ceva ce in sine e foarte scurt. Probabil ca am sa urmaresc pe youtube story mode-ul si atat.

  20. #380 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Desi mi-am promis ca nu mai comentez aici pentru ca-mi sare lumea in cap de parca le critic vietile sau familiile, imi e greu sa ma abtin...

    Ai punctat excelent cam tot ce am zis si eu in timp ce-l jucam si dupa ce l-am terminat. Eu nu l-am platinat pentru ca nu am vrut sa mai pierd timp cu lucruri inutile, dar am curatat toata harta de toate side quests, semn de ? sau cum erau (am uitat cum erau marcate) si am facut toate side activities tot din acelasi motiv - pentru ca nu am vrut sa las harta aia asa si pentru ca am vrut sa nu-l mai vad vreodata.

    Dpdv grafic, inca ma minunez cand vad ca primeste premii pentru grafica - vezi chiar de ieri - 2021 SXSW Gaming Awards Category Winners:
    Excellence in Animation, Art, & Visual Achievement
    Awarded to the game with the most well-designed and stunning visuals, including animation effects and graphics.

    Winner: Ghost of Tsushima — Sucker Punch Productions / Sony Interactive Entertainment
    Iar asta in detrimentul TLOU2 care este o capodopera absoluta pe partea asta, atat la grafica, directie artistica, realism cat si la animatii.
    Asta pare joc de PS2 comparativ nu doar cu TLOU2, dar si cu majoritatea jocurilor iesite in ultimii ani, cu texturi plate si repetitive, cu personaje de ceara si assets repetate de n ori...

    Personal, desi sunt super fanboy a tot ce tine de exclusivitatile Sony (astea mai comerciale, nu japonezismele gen Gravity Rush, Loco Roco sau indie-urile) si cam tot ce am luat de la ei a fost in editie cat mai de colectie sau macar steelbook, asta a fost efectiv primul joc de gen pe care dupa ce l-am terminat si i l-am imprumutat cuiva care nu a putut juca mai mult de cateva ore din joc, l-am vandut pentru ca nu-si are loc in colectia mea personala...

    Jocul asta, inafara de sistemul de combat si de directia artistica...nu a avut absolut nimic bun. Si in continuare nu pot intelege cum seria AC este vazuta ca o mediocritate, in timp ce copia asta penibila si super repetitiva, dar fara content, este vazut ca a doua venire a lu Hristos si a luat premii peste premii peste premii peste premii

    But hey...oamenii sunt diferiti si asa cum au criticat AC-urile si Far Cry-urile de turnurile cucerite pentru a debloca o zona, iar in Spider-Man nu i-a deranjat lucru asta, la fel e si aici.
    Pentru ca se pare ca se critica compania si nu jocul, oricat de bun ar fi el (vezi pana si Immortals Fenyx Rising care daca ar fi fost scos de Nintendo sau Sony, primea doar 9 si 10 si GOTY peste GOTY).

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 19 of 25 FirstFirst ... 9 17 18 19 20 21 ... LastLast

Similar Threads

  1. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 5
    Replies: 365 Last Post: 15-10-2023, 20:36
  2. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 339 Last Post: 10-06-2021, 21:44
  3. Deadlight: Director's Cut By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 2 Last Post: 22-06-2016, 01:40
  4. Heavy Rain: Director's Cut By Dant3 in forum Console News
    Replies: 5 Last Post: 04-11-2011, 22:10
  5. Resident Evil 5 Director's Cut By erik95 in forum Console News
    Replies: 2 Last Post: 24-09-2009, 17:25

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts