Chiar mi-am petrecut jumatate din cafeaua de astazi dimineata sa citesc toata discutia referitoare la un PS4 mai buclucas. Si va rog, acum sa imi permiteti si mie, sa arunc un post cu parerea mea.
Inteleg dorinta de a primi un produs perfect, pe masura marketing-ului, pe masura banilor platiti. Inteleg foarte bine, lucrez intr-un domeniu unde vand "imagine" pe mii de euro si stiu ce inseamna relatia cu un client care doreste perfectiunie. Am avut probleme pentru un amarat de nasture, intr-una dintre situatiile neplacute cu un cleint. Exact cum doresti si tu de la consola cumparata si dorita :
Quote:
Daca eram fanboy, nu o cumparam. Nu o luam doar ca sa ma laud ca am luat-o, asta e clar. Chiar imi plac exclusivitatile si e o adevarata placere, odata ce intru intr-un joc si merge bine, sa ma joc pe ea, mai ales la cum arata unele jocuri (Infamous SS este, pana acum, cel mai bun din punctul asta de vedere, dar nici Driveclub noaptea, pe ploaie/zapada nu este de neglijat, fiind 1000 de clase peste orice exista pe Xbox One/PC in acest moment).
Dar trebuie sa intelegi ca la fel de usor cand produci zeci de milioane de unitati (nu luam in calcul doar cele vandute dar si cele produse care inca stau prin depozite si magazine) pot aparea defecte hardware din 101 motive. Care cuplate cu lacune in software pot aduce la suprafata, erori care oricat beta testing ai face, doar cand se intrunesc X conditii apar. Probabil ce se intampla si in cazul tau, de sustii ca ai probleme cu consola, care se blocheaza, care se reseteaza si asa mai departe.
Quote:
Eu as duce consola înapoi, nu cred ca au trecut 30 de zile, deci poți sa îți recuperezi banii. Vad ca te enervează prea mult, e un sfat, sper sa nu interpretezi. De aceea stau si eu pe gânduri cu XOne, are prea multe chestii peste care deocamdată nu pot sa trec.
De aceea colegii nostri de pe forum ti-au recomandat sa duci sa iei alta pentru ca daca este problema hardware niciun patch sau update nu te va rezolva. Nu erau ironici. Pur si simplu asta era solutia cea mai la indemana. Pentru asta exista garantie. Si nu ii intereseaza pe cei din magazin, de ce o duci inapoi, atat timp cat legea iti permite.
Dar de ce vrei ca noi sa iti raspundem la problemele tale, cu altceva decat solutiile la care si noi, la randul nostru, am apela daca am ajunge in locul tau? Eu am trimis si un laptop inapoi a doua zi pentru ca nu imi placea cum se aude radiatorul, am primit altul in 2 zile la care nu se mai auzea. Nu am intrat pe forumuri sa pretind ca ceilallati utilizatori sa imi raspunda : Quote:
De ce nu zice nimeni " DA FRATE !!! E DE ***** !!! ARE 1000 DE PROBLEME DAR ARE SI MOMENTE IN CARE MERGE BINE SI E MISTO !!!"
De ce sa iti raspund cand eu am o consola SH luata de pe forum, care are peste 1 an vechime si o joc zilnic si o singura daca s-a blocat si asta din cauza unei probleme de la faimosul ENEL. Joc SP, joc MP, ma plimb in OS, stau si fac inregistrari si apoi le decupez, discut prin mesaje, intru in echipe si in party-uri cu prietenii. Nici cu conexiunea nu am avut probleme si am un internet basic dar mi-am configurat de la bun inceput reteaua acasa ca niciunul dintre groaza de telefoane, tablete, TV, PC-uri, laptopuri , Xbox , PS sa nu aibe ceva din ce au nevoie.
Si la fel ti-au raspuns si alti oameni :
Quote:
Eu nu am problemele pe care le spui tu, cine ma cunoaște stie ca nu glumesc cu astfel de cazuri. Eu am avut un sg freeze in Destiny de când am cumpărat consola ( septembrie 2014 ) si un sunet ciudat de la blocul optic, atunci eram speriat, am crezut ca e gata, de fapt era de la o poziționare defectuoasă si lipsa piciorușelor :)
Quote:
Schimba consola omule, ai aceasta posibilitate, e clar ca ai prins una cu probleme. Fii un pic mai calm, nu ti-am spus nimic cu rautate. Ce sa iti explic daca eu si cei 5 amici ai mei din Valcea au acelasi produs si nu am avut problemele tale. Nici pe forum nu vad sa stie cineva despre ce vorbesti.
Quote:
razvan nu prea inteleg de ce te iei de oameni. am incercat sa iti spun frumos sa te duci sa schimbi consola daca ai probleme cu ea la fel cum a zis si Dant3. problemele care se pot rezolva aici nu cred ca tin de a ne baga nasul in OS. inteleg ca tu ai asteptari de genul orice problema trebuie rezolvata si asa ar trebui sa fie dar parerea mea este ca daca intampini astfel de chestii la o consola noua nu ar trebui sa iti bati capul cu asa ceva sau intra pe site uri tehnice.
Iar reactiile ca Sony e penibil, SO prost si altele chiar mi se pare reactii pripite.
Si pe post de incheiere : ai o consola cu probleme, cu diavol intra in ea, cine stie. De ce te enervezi atat, stai sa mai enervezi pe altii care intra de drag pe thread-ul asta cand poti sa te duci sa iei alta si daca si aceea ti se reseteaza la fel, crapa la fel, danseaza prin casa la fel atunci putem discuta la alt nivel?