Chiar si asa, majoritatea jocurilor necesita mai bine de 30 de ore pana la platina, tot e un raport ora/euro mai bun decat la film, daca la asta se rezuma.
Chiar si asa, majoritatea jocurilor necesita mai bine de 30 de ore pana la platina, tot e un raport ora/euro mai bun decat la film, daca la asta se rezuma.
Oricum sa stii ca si eu imi calculez raportul pret/calitate in functie de filme, iar No Man's Sky se justifica destul de bine
Nu stiu daca a mai fost postat, dar e foarte informativ video-ul, intra in detalii despre NPC, conversatii, choice-making, etc etc. Foarte foarte misto tot ce aud.
E clar, soundtrack-ul jocului deja e un mare plus., judecand dupa muzica din trailere, piesa asta, si pedigree-ul trupei.
https://soundcloud.com/65daysofstatic/supermoon
Astept acest joc cu foarte mare interes. Sper sa se ridice macar la jumatate din inaltimea asteptarilor si pot sa ma declar multumit. Faceau niste baieti niste calcule vis-a-vis de treaba cu 99% din planete care vor ramane ne-explorate, faimosul numar fiind de 18,446,744,073,709,551,616 (18 quintillion). Ar lua sute/mii de ani sa fie totul descoperit asta in conditiile in care foarte multi oameni ar juca si ar descoperi planete noi la fiecare secunda. Nu stiu cat de accurate este, matematica intotdeauna mi-a fost un inamic tacit, dar trebuie sa recunosc ca suna bine. Ceva din (aproape) infinitul asta ma atrage.
Mai mult ca sigur ele sunt generate pe masura ce avansezi/explorezi si sunt tare curios de diversitatea lor. Poate sa fie un numar infinit de planete, daca au aceleasi trasaturi in mare si difera doar putin pe partea de resurse, parca nu suna atat de grandios. Faza cu sansele mici de a da de alt jucator sper sa fie pe bune, pentru ca este intr-adevar un selling point. Explorare dusa la extrem, a la Interstellar. Cand dai de cineva, chiar sa fie realizare. Acum ramane de vazut, sunt multi care isi lauda jocul cum se lauda un politician inainte de alegeri.
Propun platina sa fie obtinuta doar daca explorezi tot si numesti cel putin 1 milion de planete cu insulte ingenioase.
Ce nu inteleg eu cum de sunt toti jucatorii in acelasi univers cand exista sisteme precum sleep si load game (atunci cand mori)? Se contrazic treburile astea. Ceva e fishy.
Se pare ca vom mai astepta putin - Sources: No Man's Sky*Delayed
Urasc cand se intampla chestii d-astea: No Man's Sky creator: I've gotten death threats over delay news | Polygon
An update on No Man’s Sky | No Man's Sky
M-au trecut un pic emotiile citind anuntul ala. Am crezut ca amana iarasi.
Hilar, pentru ca e mai mult decat cretin sa ai drepturi de autor asupra unui substantiv comun precum "cer". Adica da-o naibii...
It's happened. No Man's Sky just went gold. I'm so incredibly proud of this tiny team. 4 years of emotions
Cred ca au facut baietii astia niste optimizare de le-a iesit pe nas. Programatori de elita.
Bookmarks