Pe mine ma amuza cum unii ridica in slavi decizii stupide precum cea de mai sus pentru ca asta inseamna "souls like". Sa nu poti pune pauza in single player e stupid si incomod pentru player indiferent de joc, punct. Aceeasi problema am avut-o si la survival mode in Uncharted 4, si acolo s-au mai plans unii pe forumuri dar nu a zis nimeni ca apreciaza decizia, ca e souls like.
Codpin, sa ma invadeze ce NPC vrea, dar dupa ce imi termin cafeaua si apas pe resume, sunt sigur ca poate sa astepe. Na, e doar artificial inteligent, are destul timp.
Nu am inteles nici de ce nu il poti compara cu alte jocuri. Cam asta face omul in general, compara lucruri si alege ce e mai bun / se compara cu altceva si evolueaza. Poate tocmai gandirea asta a dus la al n-lea joc lansat de From Software in care nu ai checkpoint inainte de boss. Cica face moartea mai meaningful, eu zic ca imi pierde timpul cu secvente de 3 minute de mers. Puteau foarte bine sa puna un check, iar cei care sunt masochisti si vor sa fie pedepsiti de joc sa il ignore, si asa toata lumea era multumita.
Dunno, mie mi se pare ca aceste mecanici au fost lasate intentionat cu un singur scop: sa se laude cei care il termina ca sunt mari gameri hardcore. Daca exista si easy mode se putea lauda oricine, asa doar adevaratii fani fac asta. Daca te uiti si pe alte site-uri o sa vezi ca unii mai intreaba chestii sau cer sugestii despre jocuri souls, dar jumatate din raspunsuri sunt "get good"... halal comunitate.
Bookmarks