Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 73 of 74 FirstFirst ... 23 63 71 72 73 74 LastLast
Results 1,441 to 1,460 of 1470

Thread: Bloodborne

  1. #1441 SP
    Member morphine's Avatar
    Eu nu l-am putut juca decat in reprize cu pauze de cateva luni. Mi s-a parut asa apasator si agasant universul ca-mi schimba starea de spirit. Eu il consider un joc foarte bun dar nu de mine. am omorat cam o treime din bossi si intr-un final l-am vandut.

  2. #1442 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^In contrast, mie mi s-a parut un joc de mine, dar nu foarte bun. Mi-a placut combatul si atmosfera, dar a avut prea multe decizii de design amatoricesti (sau pur si simplu sadice, who knows!). Nici acum nu inteleg de ce ar fi dezvoltat un asa sistem de combat bine pus la punct doar ca sa il murdareasca cu elemente de dificultate artificiala precum lipsa unui checkpoint inainte de fiecare boss sau inamici care dau prea mult damage si au prea multa viata.


    Primul joc din seria asta pe care l-am jucat, dar din fericire nu si ultimul pentru ca a aparut Sekiro care a imbunatatit considerabil formula jocului. Ma bucur ca au invatat din greseli.

  3. #1443 SP
    Senior Member raducucosmin's Avatar
    Quote Originally Posted by Espiritus View Post
    ^In contrast, mie mi s-a parut un joc de mine, dar nu foarte bun. Mi-a placut combatul si atmosfera, dar a avut prea multe decizii de design amatoricesti (sau pur si simplu sadice, who knows!). Nici acum nu inteleg de ce ar fi dezvoltat un asa sistem de combat bine pus la punct doar ca sa il murdareasca cu elemente de dificultate artificiala precum lipsa unui checkpoint inainte de fiecare boss sau inamici care dau prea mult damage si au prea multa viata.


    Primul joc din seria asta pe care l-am jucat, dar din fericire nu si ultimul pentru ca a aparut Sekiro care a imbunatatit considerabil formula jocului. Ma bucur ca au invatat din greseli.
    bai, faza cu checkpointurile e cam baza in toate jocurile soulsborne, de aia ai shortcuts. macar poti alerga pana la ei relativ usor. ba sa vezi la demon's souls ce e. unde nici sa dai run nu prea merge de fiecare data. mfine la demon's souls barem sunt bossii mai usor de batut. la bb in jocul principal, nu pot spune ca am avut probleme mari cu ajunsul si re-ajunsul la boss. poate doar la vreo doi din ei gen Shadows of Yarnham, Logarius si poate Amelia/Laurence unde mai alergi umpic, dar in rest drumul e scurt sau boss-ul trivial (gen Witches of Eastwick sau One Reborn).

    In schimb au facut niste alegeri sadice in dungeons. Bossi care dau one shot si/sau au burst de atac fara destul tell si uneori giganti in arene prea mici si cu hp de zici ca sunt Midir in ng+7 mda... ****ty choices.

  4. #1444 SP
    Member codpin's Avatar
    Fight-ul cu amygdala in dungeon-ul ala cursed imi provoaca cosmaruri si acum sadism pur!

  5. #1445 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Quote Originally Posted by MRC View Post
    ...de la un joc care mi s-a parut groaznic la inceput
    As vrea si eu platinum insa nu gasesc chalice level 5 pentru trofeul Yharnam Pthumerian Queen.( ceva sugestii?) M-au ametit dungeon-urile astea. Eu am inceput Bloodborne de 3 ori si mereu l-am lasat pentru alte jocuri. Acum fiind a 3 a oara de o saptamana stau pe el si am inaintat frumos. Dupa ce joci Sekiro ti se pare mult mai usor.

  6. #1446 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Trebuie sa iei in ordine anumite chalice dungeons ca sa ajungi la Pthumerian Queen si ai nevoie pt ultimul ritual de Living String de la Brain of Mensis din Nightmare of Mensis.
    Vezi aici ordinea exacta: https://psnprofiles.com/trophy/3431-...humerian-queen

  7. #1447 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Multumesc pentru link, se pare ca nu mai am mult

  8. #1448 SP
    Member lucicleric's Avatar
    In caz ca ai nevoie sa farmezi materiale pentru ritualuri cauta pe net ca este o metoda sa deschizi un ritual si intri in el de cate ori vrei tu.

  9. #1449 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Am batut Cleric Beast (nu am folosit foc desi erau o gramada de mesaje care spuneau ca bossul e vulnerabil la el) si mi s-a parut destul de usor (bine, am murit de vreo 5 ori pana sa ma prind cum stau lucrurile ca nu am experienta in genul acesta de bossi... foarte mari si nu pot sa mai vad ce fac cand ma apropii de ei, mai ales in locuri inguste).
    Ca sa imi setez putin nivelul de astepare: ceilalti bossi sunt cu mult mai grei?

  10. #1450 SP
    Senior Member 077danyel's Avatar
    Nu
    Poate prin dlc

  11. #1451 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Quote Originally Posted by Antiohh View Post
    Am batut Cleric Beast (nu am folosit foc desi erau o gramada de mesaje care spuneau ca bossul e vulnerabil la el) si mi s-a parut destul de usor (bine, am murit de vreo 5 ori pana sa ma prind cum stau lucrurile ca nu am experienta in genul acesta de bossi... foarte mari si nu pot sa mai vad ce fac cand ma apropii de ei, mai ales in locuri inguste).
    Ca sa imi setez putin nivelul de astepare: ceilalti bossi sunt cu mult mai grei?
    Da...mai sunt vreo cativa banali, dar majoritatea sunt mai grei. DLC-ul e cancer pur si unele dungeon-uri din endgame daca te pasioneaza sa vezi toti bossi din joc.

  12. #1452 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Depinde de la jucător la jucător si cât de mult farmezi blood echoes ca sa crești in level. Cleric Beast nu mi s-a părut cine știe ce, dar au fost altii care m-au făcut sa transpir. Probabil si din cauza ca mereu fac greșeala la jocurile From sa ma duc underleveled la boși si sa ma încăpățânez să-i bat așa.

  13. #1453 SP
    Member codpin's Avatar
    Sunt cativa memorabili. Nu o sa dau nume sa nu fac spoilers, dar cleric beast e destul de banal si usor fata de altii.

    In DLC creste intr-adevar dificultatea brusc si cam toti bosii sunt dificili.

    Iar in chalice dungeons, mai ales alea cursed devine deja ridicol de greu fiindca poti sa iti iei one hit si de la mobi simpli. Daca vrei platina din pacate o sa te lovesti si de partea asta, altfel e total optionala daca doar vrei sa termini jocul si sa intelegi story-ul.

  14. #1454 SP
    MRC
    Member MRC's Avatar
    Eu am platina la jocul asta. Am ajuns single player pana la Amygdala din dungeon. Acolo efectiv oricat am incercat nu am reusit sa o bat. Pana am descoperit multiplayerul si ajutorul de la altii. Banal de usor am batut-o. Mi se pare diferenta de la cer la pamanat single vs multiplayer. E mega usor in multi.

  15. #1455 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    E mult prea ușor in multiplayer. Pt mine strică tot farmecul jocurilor From. Altă satisfacție am cand știu ca am doborât fiara de unu singur.

  16. #1456 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Am inteles. Am batut si bossul urmator. Pot spune ca mi s-a parut mai greu, dar in faza a3a (cea in care se transforma mi se parea stupid ca uneori ma prindea intre morminte si stergea pe jos cu mine dintr-un combo).
    La nivelul urmator am inceput sa nu mai dau one shot ciorilor cu aceeasi arma (desi am facut upgrade la ea de cateva ori si am pus puncte pe putere). E ceva normal sau inseamna ca sunt underlvl?
    Vad ca sunt si sidequesturi. Sunt relevante? (dau ceva bun)

  17. #1457 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Vezi ca mai trebuie si reparata arma din cand in cand. Altfel de la un timp dai damage mult mai mic cu ea.

    ---------- Post added 03-03-2022 at 22:51 ----------

    Si poate greșesc, ca l-am jucat de mult. Dar e posibil ca, fiind in alta zona, si ciorile sa fie mai tari.

  18. #1458 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Mda. Jocul este făinuț dar are niste chestii foarte tampite in el.

    1. Ăstia de la FS efectiv vor sa te tina captiv in joc pentru nimic mai mult timp. Ce gandire de lemn e aceea in care ma pui sa farmez itemele de viata... Cat timp nu dau de bossi, am 20 (limita de sus) si nu am ce face cu ele. Apoi, la un bossfight incerc sa ii invat miscarile si evident ca folosesc multe flaskuri sa raman in viata cat mai mult timp pentru a-i vedea ce-i poate pielea. Deja la a4a incercare raman fara potiuni... Iar bosii astia dau nene, nu se joaca. O bucata uneori valoreaza cat 2 flaskuri...

    2. Pe langa faptul ca nu imi dai potiuni si ma pui sa le farmez, ma supui si la 1-2-3 min de alergat pana la boss. Pai de ce e asta? Pune un check point in fata bossului... Fa-l cat de greu vrei tu, dar lasa-ma sa ma joc cu el, nu sa ma obosesc jumate din timp alergand.

    3. Initial credeam ca partea cea mai buna a jocului este sistemul de arme si combourile pe care le poti face cu ele. Din pacate nu este util acest sistem DELOC intrucat e mai bine sa te folosesti de charge atacuri care dau hiper-armor si poti sa iti refaci viata in secunda 2 cum esti lovit decat sa te angajezi in combouri complexe. Asta cand vorbim de inamici normali... ca la bossi oricum ti-o iei pe coaja daca dai mai mult de 2-3 hituri in ei. Nu stiu, poate ca exista situatii in care e mai eficient sa faci combourile, dar nu am simtit ca jocul sa te impinga sa le perfectionezi.

    4. lipsa upgradeului pt varianta de PS5. Am trecut de pe TV de 65inch 4K pe un monitor de 27inch special pt acest joc. Se vedea f naspa pe TV, cu o imbunatatire mica pe monitor. Pentru un joc din 2015 mi se pare arata rau. Am jucat chestii gen AC si Metro de pe vremea aceea si se vad mai bine din punct de vedere grafic. Directia artistica este interesanta, imi place.

    Ma bucur ca in Sekiro au reparat punctele 1 si 2 (iar 3 si 4 oricum nu reprezentau o problema). Mi se par foarte neprietenoase cu playerul si nu suport sa le intalnesc. Chiar nu inteleg cum de nu sunt mai multi oameni frustrati de alegerile celor de la FS. Pot spune ca pentru mine sunt suficiente sa imi ruineze experienta si nu stiu daca o sa-mi doresc sa il continui din aceste motive. Poate tot asa, din aproape in aproape: ma joc azi, mai peste o saptamana, mai peste 2-3 luni. Oricum, BloodBorne are multe lucruri la baza care mi-au placut. Ce mi se pare interesant e ca in Sekiro au rezolvat problemele 1 si 2, motiv pentru care m-am putut bucura cu adevarat de ce are jocul de oferit, fara sa fiu nevoit sa fac grind stupid. Lumea condamna sideQuesturile din jocurile UBI cu ,,adu-mi o maslina, omoara 100 inamici Y,, dar li se pare ok abordarea celor de la FS.

  19. #1459 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^Am am scris și eu fix aceleași lucruri despre joc acum ceva timp. Pot sa îți dau și soluția tuturor problemelor tale: fă duplication glitch și crește până pe la level 300. Jocul devine mult mai bun după asta, in sensul că devine mai asemănător cu Sekiro. O sa ai destulă viața și stamina sa faci și combo-uri, sa ignori inamicii obișnuiți care nu îți respecta timpul și să mergi direct la orice boss vrei.

  20. #1460 SP
    Senior Member raducucosmin's Avatar
    Quote Originally Posted by Antiohh View Post
    Mda. Jocul este făinuț dar are niste chestii foarte tampite in el.

    1. Ăstia de la FS efectiv vor sa te tina captiv in joc pentru nimic mai mult timp. Ce gandire de lemn e aceea in care ma pui sa farmez itemele de viata... Cat timp nu dau de bossi, am 20 (limita de sus) si nu am ce face cu ele. Apoi, la un bossfight incerc sa ii invat miscarile si evident ca folosesc multe flaskuri sa raman in viata cat mai mult timp pentru a-i vedea ce-i poate pielea. Deja la a4a incercare raman fara potiuni... Iar bosii astia dau nene, nu se joaca. O bucata uneori valoreaza cat 2 flaskuri...

    2. Pe langa faptul ca nu imi dai potiuni si ma pui sa le farmez, ma supui si la 1-2-3 min de alergat pana la boss. Pai de ce e asta? Pune un check point in fata bossului... Fa-l cat de greu vrei tu, dar lasa-ma sa ma joc cu el, nu sa ma obosesc jumate din timp alergand.

    3. Initial credeam ca partea cea mai buna a jocului este sistemul de arme si combourile pe care le poti face cu ele. Din pacate nu este util acest sistem DELOC intrucat e mai bine sa te folosesti de charge atacuri care dau hiper-armor si poti sa iti refaci viata in secunda 2 cum esti lovit decat sa te angajezi in combouri complexe. Asta cand vorbim de inamici normali... ca la bossi oricum ti-o iei pe coaja daca dai mai mult de 2-3 hituri in ei. Nu stiu, poate ca exista situatii in care e mai eficient sa faci combourile, dar nu am simtit ca jocul sa te impinga sa le perfectionezi.

    4. lipsa upgradeului pt varianta de PS5. Am trecut de pe TV de 65inch 4K pe un monitor de 27inch special pt acest joc. Se vedea f naspa pe TV, cu o imbunatatire mica pe monitor. Pentru un joc din 2015 mi se pare arata rau. Am jucat chestii gen AC si Metro de pe vremea aceea si se vad mai bine din punct de vedere grafic. Directia artistica este interesanta, imi place.

    Ma bucur ca in Sekiro au reparat punctele 1 si 2 (iar 3 si 4 oricum nu reprezentau o problema). Mi se par foarte neprietenoase cu playerul si nu suport sa le intalnesc. Chiar nu inteleg cum de nu sunt mai multi oameni frustrati de alegerile celor de la FS. Pot spune ca pentru mine sunt suficiente sa imi ruineze experienta si nu stiu daca o sa-mi doresc sa il continui din aceste motive. Poate tot asa, din aproape in aproape: ma joc azi, mai peste o saptamana, mai peste 2-3 luni. Oricum, BloodBorne are multe lucruri la baza care mi-au placut. Ce mi se pare interesant e ca in Sekiro au rezolvat problemele 1 si 2, motiv pentru care m-am putut bucura cu adevarat de ce are jocul de oferit, fara sa fiu nevoit sa fac grind stupid. Lumea condamna sideQuesturile din jocurile UBI cu ,,adu-mi o maslina, omoara 100 inamici Y,, dar li se pare ok abordarea celor de la FS.
    1. Sistemul asta l-au re-adus in BB din Demon's Souls. Si acolo avea consumabile ptr hp. Au renuntat la ideea asta dupa BB totusi si au re-aplicat modelul Dark Souls cu Flaskuri. Partea cu farmatul este adevarata dar va fi o problema doar ptr prima zona din joc, pana te obinsuiesti cu gameplay-ul. O sa faci destule blood echoes cat sa cumperi si o sa gasesti si in lume si de la majoritatea adversarilor astfel incat pana ajungi in partea a doua a jocului ai sanse sa ai nr max de vials.

    2. Alergatul pana la boss prin nivel e iarasi o trasatura specifica a jocurilor souls. Intentia era sa fie un incentive sa devii mai bun si sa mori mai putin. Sigur ca nu functioneaza as intended tot timpul si ulterior au realizat si ei asta. Versus jocurile precedente lui BB deja in jocul asta run-urile pot fi facute prin nivel fara sa iei damage de la mobsii de pe drum si sunt relativ rapide (30 de sec). In dlc chiar devin si mai ok. Ulterior in DS3 au mai redus putin iar de la Sekiro la Elden Ring cam de tot ca au bagat checkpoints f aproape de boss. Nah... invatau si ei de la un joc la altul

    3. La bossi... depinde de natura bossului. Sunt si bossi in care poti da mai multe lovituri in calup si chiar e indicat dar depinde. Dar si la ei rally-ul e dd multe ori indicat doar ca trebuie sa te sincronizezi f bine. Asta si vrea jocul. Nu sunt de acord cu charge attackul, bucata de viata pe care o poti recupera e acceasi (in afara situatiilor in care folosesti rune ptr recuperare mai mare sau recuperare din visceral). Ba chiar e indicat sa folosesti R1 attacks ptr recuperare fiindca sunt mai rapide si risti mai putin. Combourile sunt faine la anumite arme, dar iarasi... depinde. Le poti folosi in anumite situatii cu efect maxim. La bossii beasts... e mai greu

    4. De acord. Era bine sa bage un opgrade, cel putin la fps. Designul grafic in jocul asta e unul dintre cele mai frumoase si bine facute intr-un joc... ever. Fidelitatea grafica... alta poveste. From nu prea au excelat la asta vreodata si nici nu au incercat. Scopul lor in joc e altul. Se concentreaza pe alte chestii si de asta au fan base foarte stabil si crescand de la un joc la altul. Acum... sigur... bluepoint au demonstrat anul trecut ca un joc souls poate arata si mult mai bine re-facand demons souls pe ps5. Dar nah... ei practic doar de asta s-au ocupat... plus alte cateva elemente, in rest scheletul jocului era cel From din 2009. Oricum la BB problema nu e grafica ptr ca e un joc de comparat cu alde Uncharted sau Assassin's Creed. Problema nerezolvata complet pana azi sunt frame dropsurile. Si intr-adevar ca nu i-a pus nimeni sa faca niste patchuri ptr PS5.

    Oamenii nu sunt frustrati ptr ca ei au inceput de la demons souls sau mai des de la dark souls 1. Iar acolo chestiile astea erau mult mai pregnante, ba mai mult erau si alte chestii on top: gameplay mai slow, equipment weight si fatrolls, hitboxes mai nesimtite, distante mai mari de boss si cu nivele prin care nu prea puteai fugi si multe altele. O parte din ele erau considerate design choices menite sa te faca sa devii mai bun. O parte erau chestii care nu prea functionau as expected si au inteles si ei asta in timp. Comparatia cu modul in care playerii de soulsborne se refera la cum sunt questurile in jocurile de acum generice open world, si cum e gameplay-ul structurat, npc quests, main quests, in jocurile from vorbeste de la sine. Oamenii voiau ceva diferit. Faptul ca e mai bun sau mai rau e subiectiv. Jocurile astora dincolo de neajunsurile inerente oricarui joc, sunt construite in asa fel incat jucatorul sa inteleaga din elementele de gameplay, worldbuilding si enemy placement cum ss joace mai eficient, si in ceea ce priveste povestea si side questurile sa le descopere si sa le puna cap la cap singur ca pe un puzzle urias. That is by design and yes... people loved that. Cand au inceput sa inteleaga ce vrea jocul de la ei. Si si-au dat seama ca le place variatia asta... in care nu vine totul mura n gura ca in maj jocurilor tripleA.

    De quality of life improvements nu comentez, intr-adevar unele erau oarecum necesare si from a inteles asta si de la joc la altul au implementat tot mai multe.

    PS: daca vrei blood echoes ca sa scapi de grija consumabilelor let me know. Exista un dungeon glyph unde obtii 80.000 bucati la fiecare 10 secunde fara sa faci nimic. Nu e nevoie de duplication glitch. Dungeon-ul e legit si tor ce trebuie sa fi facut in prealabil e sa fi batut bossul din Old Yharnam

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 73 of 74 FirstFirst ... 23 63 71 72 73 74 LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts