Oricum treaba asta cu 30 FPS vs 60 FPS si faptul ca nu ai sanse in multiplayer, mai ales pe console (unde totusi folosesti un gamepad cu oarecare latenta... eventual si un TV cu o latenta pe masura, plus faptul ca multi inca se joaca fiind conectati pe WiFi - inca ceva latenta in plus), e complet exagerata. Da, normal ca e mai bine sa ai mai multe FPS-uri, dar e aproape irelevant in final (luand in calcul latentele de care am vorbit mai devreme, plus controlul via gamepad - care oricat am incerca noi sa-l pretuim, nu se va compara cu un mouse cu senzor de 16.000 DPI, polling de 1000Hz si alte nebunii).
Tin minte pe vremea cand jucam CS (unde recunosc ca eram un pic peste medie, nu excelam), majoritatea ne chinuiam sa pompam bani in calculator, sa mearga jocul la sute de FPS-uri, in rezolutie cat mai mare - sa nu ratam vre-un detaliu/inamic... well, cel mai bun din echipa era un tip care se juca pe un calculator praf, in rezolutie vai de mama lui (parca 800 x 600). Singurul lucru in care bagase bani era mouse-ul... in rest, ne dadea headshot-uri si la 15 FPS-uri la orice ora, asa ca stai tu linistit, daca esti bun cu gamepad-ul, pot sa aiba cei din echipa adversa si 200 FPS-uri, ca tot ii faci...
Bookmarks