Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 48 of 66 FirstFirst ... 38 46 47 48 49 50 58 ... LastLast
Results 941 to 960 of 1302

Thread: Clubul Xbox Series X

  1. #941 SP
    Member marv's Avatar
    trebuie sa recunosc ca a trecut mult timp de cand nu am mai vazut oameni certandu-se pe bune pe forumuri. Ma cuprinde asa o nostalgie, parca imi era dor.

  2. #942 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by jormungandr86 View Post
    Sony nu are acces la Directx12U, este exclusiv Microsoft.

    "Xbox was working with AMD to create mesh shaders and Directx ray tracing"
    Ai vreo sursa pentru informatia asta?

    In mod normal, din moment ce ambele colaboreaza cu AMD, au acelasi hardware si amandoi au lucrat umara umar cu echipele de ingineri de la AMD pentru a avea un produs bun.

  3. #943 SP
    Junior Member jormungandr86's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Ai vreo sursa pentru informatia asta?
    E un comentariu pe reddit care il cita pe Jason Ronald (tipul barbos) dintr-un interviu video, daca il gasesc , il postez cu mare drag, mi-a ramas in minte si mie fraza respectiva.

    In mod normal, din moment ce ambele colaboreaza cu AMD, au acelasi hardware si amandoi au lucrat umara umar cu echipele de ingineri de la AMD pentru a avea un produs bun.
    tocmai asta e, ca nu au acelasi hardware, PS5 are frecvente variabile pe cpu si gpu, plus lipsa unor features vs cele de xbox enumerate mai sus.


    Mie mi-a atras atentia asta>https://arstechnica.com/gaming/2020/...-to-pc-gaming/
    Dar si faptul ca:
    Radeon RX 6800: 60 Compute Units, Frecvențe: 1.815 MHz/2.105 Mhz boost, 16 GB GDDR6, seamana cu GPU de Series X, care are 52 Compute Units (56 dar 4 sunt disabled), Frecvența fixa: 1.825 MHz

    Pe cand PS5 GPU are acelasi numar de CU (40 CU 4 DEZABILITATE) precum 5700XT, de aceea si multi spuneau ca este un RDNA 1.5, fiind customizat de Sony in functie de inputul studiourilor first-party

  4. #944 SP
    Member fdkenzo's Avatar
    ^
    Ambele console au la baza hardware RDNA2! Ce treaba au numărul de CU si frecventa .... si cum trag unii concluziile doar din asta, sa ajungi sa spui ca una este RDNA1.5 alta 2.0, nu stiu sa răspund.
    Sa revin, ambele console au GPU RDNA2, Microsoft merge pe o “reteta” mai tradiționala fara a cosmetiza prea mult acel GPU si de aceea ei zic ca este “full RDNA2” (cand de fapt tot e costum, probabil au uitat ca nu exista Infinity cake pe XSX/PS5). Pe cand Sony au mers pe acelasi GPU RDNA2 doar ca este mult mai cosmetizat, au scos functii pe care au considerat ca nu le trebuie si au “îmbunătățit reteta” acestui RDNA2 dupa nevoile lor.
    Diferențele se fac prin metodele fiecărei companii de a împinge tehnologiile software cat mai departe, gen VRS, Directx12 s.a.m.d. Iar Sony are la fel propriile soluții (diferite), care oferă exact acelasi lucru.
    Ca sa iti dau si un exemplu, Sony are Tempest Engine, MS normal ca nu are cum sa aibe TE, insa vin si ei cu o solutie proprie care sa combată acest lucru.
    Ca sa si închei, ambele console au la baza acelasi RDNA2, si punct. “Terminați-va cu prostiile astea amețiților”

  5. #945 SP
    Manager paul's Avatar
    Giveaway:
    The one. The only. Xbox Series X Fridge giveaway. Follow and retweet with #XSXFridgeSweeps for a chance to win the Xbox Series X Fridge. Ends 11/04/20. Rules: https://t.co/4P5hCSBPcy
    Xbox on Twitter

  6. #946 SP
    Member marv's Avatar
    mi se pare destul de suparatoare lipsa de interes pentru piata din Romania. In timp ce precomenzile pentru PS5 le gasesti pe toate site-urile (chiar daca stocul e epuizat), iar pe Altex deja e sectiune speciala de PS5, nimeni nu pomeneste nimic de XBOX ceea ce ma face sa cred ca nu o sa il gasesc fizic in magazin la lansare.

  7. #947 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai nu va fi in magazine la lansare. Consola nu se lanseaza in Romania, deci nu vine pe niciun canal oficial.
    Astfel ca magazinele/comerciantii sunt nevoiti sa apeleze la diverse alte surse, in principal distribuitori din tari unde se lanseaza oficial, carora sa "li se faca mila" si sa dea si in Romania cateva sute de bucati.
    Problema este ca fiind un stoc initial mic, prefera sa vanda la ei in tara, iar pentru noi, nu sunt dispusi sa dea la pretul oficial.

    Si nu cred ca i-ar conveni nimanui daca eMag sau Altex ar avea la vanzare la 3500 lei si nu pentru ca au ei adaos nesimtit, ci pentru ca atat vor acei distribuitori ca sa se lipseasca de cateva unitati.

    ---------- Post added 29-10-2020 at 08:59 ----------

    Quote Originally Posted by fdkenzo View Post
    Ca sa si închei, ambele console au la baza acelasi RDNA2, si punct. “Terminați-va cu prostiile astea amețiților”
    Exact. Astfel ca ambele au la baza acelasi chip, aceiasi arhitectura, deci puteau scoate ambele ceva la fel de usor de programat, dar ca de obicei, Sony a ales sa complice putin lucrurile, ca sa iasa ei in evidenta cu ceva, astfel ca again, doar studiourile first party vor fi capabile sa scoata ceva super calitativ, pe cand cele 3rd party, vom vedea in timp, ca vor scoate ceva mai bun pe Xbox, daca nu au bugetul necesar sa investeasca in customizarea atat de in detaliu.

    Dar nah, time will tell

  8. #948 SP
    Cons. Mercedes-Benz djleo666's Avatar
    Quote Originally Posted by fdkenzo View Post
    ^
    Ambele console au la baza hardware RDNA2! Ce treaba au numărul de CU si frecventa .... si cum trag unii concluziile doar din asta, sa ajungi sa spui ca una este RDNA1.5 alta 2.0, nu stiu sa răspund.
    Sa revin, ambele console au GPU RDNA2, Microsoft merge pe o “reteta” mai tradiționala fara a cosmetiza prea mult acel GPU si de aceea ei zic ca este “full RDNA2” (cand de fapt tot e costum, probabil au uitat ca nu exista Infinity cake pe XSX/PS5). Pe cand Sony au mers pe acelasi GPU RDNA2 doar ca este mult mai cosmetizat, au scos functii pe care au considerat ca nu le trebuie si au “îmbunătățit reteta” acestui RDNA2 dupa nevoile lor.
    Diferențele se fac prin metodele fiecărei companii de a împinge tehnologiile software cat mai departe, gen VRS, Directx12 s.a.m.d. Iar Sony are la fel propriile soluții (diferite), care oferă exact acelasi lucru.
    Ca sa iti dau si un exemplu, Sony are Tempest Engine, MS normal ca nu are cum sa aibe TE, insa vin si ei cu o solutie proprie care sa combată acest lucru.
    Ca sa si închei, ambele console au la baza acelasi RDNA2, si punct. “Terminați-va cu prostiile astea amețiților”
    Poate se refera la asta...

  9. #949 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Da Leo, fix de la acel articol a pornit discutia aseara

  10. #950 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Guys, Microsoft a detinut si pe generatia actuala DirectX-ul... asta nu inseamna ca pe consola celor de la Sony au venit jocurile mult mai prost facute. Dar da, ma tem ca pentru toate functiile enumerate de jormungandr86 in postul sau, cei de la Sony (de fapt developerii ce vor lucra la jocuri pentru PS5) vor trebui sa gaseasca alternative pentru a realiza acelasi lucru. Sa nu uitam ca practic Microsoft are kernel de Windows in spate, pe cand Sony are Linux. Din start vor folosi metode diferite, dar engine-urile sunt deja scalate foarte bine (se vede deja din generatia anterioara). Ah, ca daca vei lua 2 jocuri si le vei compara side by side, la unii vor fi 5 pixeli in plus, la altii 3 fps-uri in minus, asta e ceva normal. Si cred ca pe 99.9% din gameri nu ii va deranja...

    Insa la final de zi, eu cred ca jocurile multiplatform vor oferi cam aceiasi performanta/calitate pe ambele console. Aici apare de fapt lucrul care ma ingrijoreaza un pic pe mine. Si anume, care dintre console o va trage in spate pe cealalta? Pentru ca stim foarte bine cum merg lucrurile. Sa zicem ca vine Ubi cu un AC ce ruleaza la 60fps in 4K pe XSX. Iar pe PS5 ruleaza cu 50fps, cu aceleasi setari (puteti inversa consolele intre ele, nu asta era ideea). Garantat cuiva nu o sa-i convina lucrul acesta, si se va pune cap la 50fps, astfel incat sa fie on par, sa ruleze identic pe ambele. Si uite asa, vom avea un joc limitat doar pentru a nu supara un anumit producator. And that would suck.

  11. #951 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Caut de ceva vreme o informatie care pentru mine conteaza dar nu o gasesc pe internet.
    S-a auzit ceva despre calitatea (bitrate-ul) la care vor fi facute capturile pe Xbox Series X?

    La toata generatia Xbox One, inclusiv la X, calitatea a fost mizerabila chiar daca iti dadea voie sa faci captura in 1080p toate erau la un bitrate absolut jenant de mic si aratau oribil dupa ce le procesai in Upload Studio.
    Chiar si daca le faceai pe un USB si le scoteai RAW din Xbox tot rau aratau...

    Ce sper de la Seria X este sa aiba un upgrade acolo la bitrate, nu ma intereseaza rezolutia 4K pentru ca in proportie de 99% ma uit la capturile mele pe iPad deci 1080p is just fine.

  12. #952 SP
    Junior Member jormungandr86's Avatar
    Quote Originally Posted by fdkenzo View Post
    ^
    Ambele console au la baza hardware RDNA2! Ce treaba au numărul de CU si frecventa .... si cum trag unii concluziile doar din asta, sa ajungi sa spui ca una este RDNA1.5 alta 2.0, nu stiu sa răspund.
    Sa revin, ambele console au GPU RDNA2, Microsoft merge pe o “reteta” mai tradiționala fara a cosmetiza prea mult acel GPU si de aceea ei zic ca este “full RDNA2” (cand de fapt tot e costum, probabil au uitat ca nu exista Infinity cake pe XSX/PS5). Pe cand Sony au mers pe acelasi GPU RDNA2 doar ca este mult mai cosmetizat, au scos functii pe care au considerat ca nu le trebuie si au “îmbunătățit reteta” acestui RDNA2 dupa nevoile lor.
    Diferențele se fac prin metodele fiecărei companii de a împinge tehnologiile software cat mai departe, gen VRS, Directx12 s.a.m.d. Iar Sony are la fel propriile soluții (diferite), care oferă exact acelasi lucru.
    Ca sa iti dau si un exemplu, Sony are Tempest Engine, MS normal ca nu are cum sa aibe TE, insa vin si ei cu o solutie proprie care sa combată acest lucru.
    Ca sa si închei, ambele console au la baza acelasi RDNA2, si punct. “Terminați-va cu prostiile astea amețiților”
    Greu cu engleza, mai citez o data articolul "Xbox Series X|S are the only next-generation consoles with full hardware support for all the RDNA 2 capabilities AMD showcased today." Au trecut 24h de la afirmatia asta si nu am vazut pe absolut nimeni de la Sony sa vina cu vreo infirmare, au tacut malc, putea sa spuna ca au features asemantoare dar nimic!

    "Pe cand Sony au mers pe acelasi GPU RDNA2 doar ca este mult mai cosmetizat, au scos functii pe care au considerat ca nu le trebuie si au “îmbunătățit reteta” acestui RDNA2 dupa nevoile lor." - esti tu cumva insider la Sony si nu stim noi? adica stai sa inteleg, Sony a cumparat chip-uri AMD RDNA2 si le-a ciuntit (adica au taiat features care vezi doamne nu corespundeau exigentelor lor, gen machine learning, tu te auzi ce debitezi?) - e clar ca nu e bazat pe full RDNA2 pentru ca ar fi fost pur si simplu o stupiditate din partea lor sa plateasca pt chip-uri scumpe pentru a fi gimped! si atunci ne reintoarcem la teoria ca PS5 nu este altceva decat un RDNA1-RX5700XT imbunatatit cu software ray tracing si customizat cu features in-house pentru a semana cat de cat cu un RDNA2!


    Ca sa inchei, based GPU de PS5 nu inseamna ca este rdna2, din moment ce pentru AMD, pentru a avea aceasta titulatura, trebuie sa aiba o serie de features pe care evident ca PS5 nu le are (.....asa ca based RDNA2 e fix ca si cum ai spune ca Dacia e bazata pe Renault)

  13. #953 SP
    Member fdkenzo's Avatar
    Iar eu citez inca o data, cum sunt aceste doua console “full RDNA2” daca ele nu suporta infinity cake?!

    Si inca o chestie, daca Sony nu a venit cu nimic de declarat, nu a facuto pentru ca nu este nevoie, in speța, era vorba de XSS si XSX, nu de PS5.
    Daca e sa punem problema asa, cum putem sti ca PS5 nu este cumva RDNA3?! Ca totusi nu a iesit nimeni sa zica nimic si zvonuri tot au fost...

    Pe bune, hai sa gândim putin, toate consolele sunt RDNA2! Si citind ce ai scris in postul tau nu fac decat sa imi arate ca nu prea ai treaba cu partea hardware/software.... (ori troleZi sau esti plin de sarcasm, ca se pare ca tu stii mai multe decat Lisa Su).

    Numai bine!

    Poate te face el mai bine sa intelegi ce am avut de spus...
    Attached Images Attached Images 5e5026e0-83fc-48e6-b77f-daf82cbaf64a.jpeg

  14. #954 SP
    Junior Member jormungandr86's Avatar
    Quote Originally Posted by fdkenzo View Post
    Iar eu citez inca o data, cum sunt aceste doua console “full RDNA2” daca ele nu suporta infinity cake?!

    Si inca o chestie, daca Sony nu a venit cu nimic de declarat, nu a facuto pentru ca nu este nevoie, in speța, era vorba de XSS si XSX, nu de PS5.
    Daca e sa punem problema asa, cum putem sti ca PS5 nu este cumva RDNA3?! Ca totusi nu a iesit nimeni sa zica nimic si zvonuri tot au fost...

    Pe bune, hai sa gândim putin, toate consolele sunt RDNA2! Si citind ce ai scris in postul tau nu fac decat sa imi arate ca nu prea ai treaba cu partea hardware.... (ori troleZi sau esti plin de sarcasm, ca se pare ca tu stii mai multe decat Lisa Su).

    Numai bine!
    Tu vorbesti de RDNA3 si-mi spui mie ca trollez? Funny!

    BTW, e infinity cache nu cake....vad ca nici tu nu prea stai bine cu hardeware-ul! si series x probabil ca nu are denumirea asta pentru ca nu au fost lasati de AMD sa o foloseasca pana la lansarea oficiala dar, in prezentarea din martie a consolei de pe digitalfoundry au spus: Xbox Series X has a total of 76MB of SRAM across the SoC - 12MB of that is the CPU & 5MB of it is the GPU l2 cache) cu restul de 59MB SRAM nu stiu ce fac, ca eu nu sunt insider Microsoft cum esti tu la Sony dar...de ce nu ar putea fi folositi si acestia in scopul unui Infinity cache?

    iti recomand calduros sa citesti acest articol https://www.eurogamer.net/articles/d...s-x-full-specs

    Si ca o mica paranteza, sunt fanboy Sony si al ecosistemului lor (ps2, 3, 4 pro, psp, vita, bravia, xperia) dar generatia asta de console, pe hardware cel putin, e zero contest! La software se joaca insa astept ps5 pro, cand probabil vor adopta si features lipsa si vom avea si 4k nativ cu 60fps in toate titlurile!
    Seara faina!

  15. #955 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    Kenzo, pe la voi cum e cu pandemia? Esti bine?

  16. #956 SP
    Member fdkenzo's Avatar
    Eu mi-am expus punctul de vedere, daca tu crezi ca Sony are o consola cu RDNA 1-1.5 este ok, crede asa in continuare.
    Nu am trolat pe nimeni cand am spus “RDNA3”, doar ti-am dat un exemplu de exagerare, insa nu te-ai prins.

    In fine, eu nu sunt fan Sony, nici Microsoft, dețin ambele console si ma joc pe orice dispozitiv, fie el PC, Consola sau Telefon. De “insider” cum spui tu, mi-as dori sa fiu, as minți sa zic ca nu

    Seara buna!

    KurtKnispel
    Cum sa fie, tot la fel

  17. #957 SP
    Senior Member Se7en Fury's Avatar
    Asta nu sună bine și în tabăra cealaltă ar fi aceasi problemă.

    "Xbox Series X stock shortages could last 'for a few months' after launch, admits Microsoft"

    https://www.techradar.com/news/xbox-...mits-microsoft

  18. #958 SP
    Manager paul's Avatar
    Global launch celebration, pe 10 noiembrie, ora 21, virtual:

    Quote Originally Posted by Xbox Wire
    Gaming connects us even in the most difficult of times. In a year that’s consistently thrown challenge and change our way, games told us new stories, enriched our lives, and brought us together across physical and social distances. Your actions in games showed the power of play and the imaginative feats we can accomplish together.

    To honor the launch of the new Xbox generation, we invite you to celebrate this power of play with us. On November 10, we invite you, players of all identities and backgrounds, console generations and devices, skill sets and tastes, to celebrate, connect, and play together. We invite you to grab your device of choice and play alongside Team Xbox, your favorite creators, and our partners, right from your homes around the world. We invite you to take a glimpse behind-the-scenes of the next generation of games, hear the stories of people who make them, and play along with them. We invite you to tune in to our global livestream in celebration of play on November 10 at 11 a.m. PT / 2 p.m. ET on YouTube, Twitch, and Facebook Gaming.

    Think of our livestream celebration as a companion to your gaming plans for the day. We’ll host “Let’s Play” segments with the creators, showcase special launch highlights from around the globe and harness the power of gaming to raise vital funds for great causes. This will be a moment of play, not press releases, as next generation consoles begin to land in the hands of players around the world. Instead of big announcements, we will mark the beginning of a new era by gaming alongside one another. We will take this moment to have some fun and look forward to having you join us.

    November 10 marks a formative moment, the very beginning of the new generation of play.

    You will be able to experience many of its benefits right away – like the incredible look and feel of movement at 120fps, faster load times, richer gaming libraries, the mobile reach of cloud gaming, and new unforgettable game experiences. As creators tap into the power of the new Xbox console generation over the next decade, you will see gaming shake free from its former limits. Unique custom-designed innovations will make Xbox Series X and Xbox Series S highly coveted this holiday season, and we are working hard with partners around the world to bring as many new consoles to as many players as possible over time.

    With the goal of empowering everyone to join this new generation and experience the power of play everywhere on the planet, gaming with Xbox will transform throughout the next decade as our investments across content, console, cloud gaming and PC evolve in harmony – with each other and with what players want. For the gaming industry, there’s no better measure of success than more people playing, and more players discovering games they love.

    I can’t wait to celebrate with you on November 10, and I’m looking forward to experiencing what we will all create through play. See you on Xbox soon.

    Phil
    Kicking off a New Generation of Play, Together - Xbox Wire

  19. #959 SP
    Junior Member jormungandr86's Avatar


    Nu știam ca gpu de Xbox are bus bandwidth de 320bit ������

  20. #960 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    E bine că accesul la ventilatilor și alte componente se face extrem ușor. Acum aproape oricine va putea să-și curețe consola cu efort minim.

    La generațiile vechi era cam dificil să faci o curățare de praf, mă refer la un utilizator normal, fără pretenții. Minutul 7:45

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 48 of 66 FirstFirst ... 38 46 47 48 49 50 58 ... LastLast

Similar Threads

  1. Clubul Xbox Series S By paul in forum Microsoft Xbox Series
    Replies: 164 Last Post: 17-02-2024, 00:44
  2. Clubul Xbox One S By MonkY in forum Microsoft Xbox One
    Replies: 199 Last Post: 25-11-2023, 06:13
  3. Clubul Xbox One By MonkY in forum Microsoft Xbox One
    Replies: 7883 Last Post: 15-06-2023, 20:45
  4. Clubul Xbox By MonkY in forum Console Retro & Arcade
    Replies: 128 Last Post: 12-06-2023, 22:57
  5. Clubul Xbox 360 By Mika in forum Microsoft Xbox 360
    Replies: 15756 Last Post: 18-09-2021, 00:56

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts