Sper sa lanseze si o editie de colectie si sa aibe mai mult decat doar cutia de metal (o insigna cu simbolul Helghanilor ar fi chiar tare)...
Sper sa lanseze si o editie de colectie si sa aibe mai mult decat doar cutia de metal (o insigna cu simbolul Helghanilor ar fi chiar tare)...
Nu cred ca ca e 3d ready, la cele 3d ready trebuie cuplat(full 3d au incorporat si se dau si ohcelari cu tv-ul) un transmitaor i.r. care trimite semnal ochelarilor. eu nu ma vazut pe tv sau langa tv asa ceva iar ochelarii daca ii iei separat sunt intre 400 si 500 ron. Cred ca tu te referi la acel sony lx900 care e 130 mil dar alte branduri precum lg si panasonic au modele mai ieftine. So go buy one sa te pot vizita pe cand apare kz3.
Mi se pare f ciudat faptul ca nu se misca camera, ci tinta pe ecran. Trebuie sa misti tu camera manual. Pana acum la toate FPS-urile tinta era pe mijlocul ecranului iar ceea ce se misca era de fapt camera.
Sa fiu sincer nici eu nu ma dau in vant dupa modul asta. Sunt curios cum o fi in multiplayer, daca or sa se descurce mai bine cei cu move sau cei cu controller-ul clasic.
Ma gandesc ca e super greu sa tii crosshair-ul pe o tinta in miscare, din momentul in care iese din "camera".
Trebuie sa misti toata camera ca sa fie iar in campul vizual si apoi sa pui tinta din nou pe el.
Pe cand in modul "clasic" cat timp tii crosshair-ul pe tinta, nu are cum sa iasa din campul vizual, camera miscandu-se odata cu tinta.
P.S. O fi alegerea lor sa foloseasca modul asta de control sau e o limita a controllerului?
Daca ar fi ramas tinta in mijloc, nu cred ca ar fi fost prea bine, la orice mica miscare ar fi tremurat camera, nu mai intelegeai nimic, asa e mai bine.
Nu cred ca ar fi fost o problema sa regleze sensitivitatea astfel incat sa existe un dead-zone foarte mic cat sa nu se miste camera de la "tremuratul" involuntar al mainilor.
Mi se pare si un pic contra-intuitiv. Ma gandesc ca ditamai mitraliera o tii fixata la umar, asa ca atunci cand vrei sa schimbi tinta misti tot corpul, nu doar mitraliera ca doar nu esti Rambo (nu ca as fi folosit vreuna in realitate dar asa vizualizez eu).
Asta mai ales cand pui tinta la ochi si te uiti prin catare sau red dot sight. Ar trebui sa se schimbe tot campul vizual cand muti tinta pentru ca schimbi si directia in care te uiti.
Pentru mine deja asta nu mai e first person, si anume perspectiva nu mai e cea a personajului. Tu nu mai vezi ce vede si el.
Oricum nu o sa iau Move, o sa folosesc DS3-ul, si daca o sa il iau o sa joc jocuri mai casual, nu ma vad stand zeci de ore intr-un FPS alergand prin camera ... lol
Asa e in marea majoritatea a FPSurilor pe Wii (cel putin din cate am jucat, nu am gasit niciunul care sa fie altfel).
Vai doamne cum arata cu Move-ul... chiar cautam niste videouri sa vad cum se joaca cu Move si ma asteptam sa fie nasol dar... sunt uimit!
GG Sony
Killzone 3 Jet Pack Improvements Detailed
KILLZONE 3 will be showcased at the Tokyo Games Show later this month but Famitsu today has shared a few more details on the PS3 exclusive FPS releasing in 2011.
One of the details shared was that there will be improvements on the Jet Pack. Gameplay footage of the Jet Pack in action was released earlier this year, but it looks as if Guerrilla (developer of the KILLZONE series) has further enhanced the way the Jet Pack will be utilised in the game.
Here�s a few details on the Jet Pack:
*Improved Manoeuvrability
*First Person Perspective while using the Jet Pack
*Ability to jump 20 feet from the ground
*Use it to fly behind enemy lines
This is just a few of the details shared thus far for the Jet Pack used in KILLZONE 3.
Another piece of equipment detailed from Famitsu.com was the WASP Launcher. This rocket launcher is said to be extremely useful against vehicles travelling at high speeds. Rockets can also manoeuvre themselves somewhat to hit their designated targets.
Pai nu din first person l-am vazut pana acuma in trailere?*First Person Perspective while using the Jet Pack
Bookmarks