Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 18 of 18

Thread: Photoshop / Creatii Strungariu Paul (Jumong)

  1. #1 SP
    Junior Member Jumong's Avatar

    Thumbs up Photoshop / Creatii Strungariu Paul (Jumong)

    Acestea sunt lucrarile mele in photoshop, sunt undeva la incepator-mediu.
    Pareri?

    Semnaturi




















    Logo-uri


















  2. #2 SP
    Junior Member Jumong's Avatar
    pareri?

  3. #3 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Nu sunt rele, doar ca pe langa faptul ca nu respecta regulamentul (nu sunt fisiere atasate, ci linkuri de pe alte site-uri)... mai sunt si foarte mici. In cazul logo-urilor e de inteles, dar pentru imagini/wallpapers sau ce ai facut tu acolo, e ca si cand m-as uita la niste timbre. Sunt facute pe telefon cu rezolutie de maxim 320 x 240?

  4. #4 SP
    Senior Member Walkman's Avatar
    Sunt signatures, asta e dimensiunea lor normala
    Am deschis si eu un thread asemanator: http://www.consolegames.ro/forum/f31...tii-photoshop/

  5. #5 SP
    Junior Member Jumong's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Nu sunt rele, doar ca pe langa faptul ca nu respecta regulamentul (nu sunt fisiere atasate, ci linkuri de pe alte site-uri)... mai sunt si foarte mici. In cazul logo-urilor e de inteles, dar pentru imagini/wallpapers sau ce ai facut tu acolo, e ca si cand m-as uita la niste timbre. Sunt facute pe telefon cu rezolutie de maxim 320 x 240?
    Nu. Primele se numesc semnaturi si sunt la dimensiunile corespunzatoare. Celelalte pana jos sunt logo uri la dimensiuni potrivite, poti da click unde scrie Click this bar to view the original image of ........

  6. #6 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar