Amicul meu care lucreaza la Voda mi-a zis cam ce stiam si eu deja.
Trebuie telefonat si discutat clar si cat mai exact despre ce s-a intamplat si intrebat ce se poate face.
Sansele ca sa se rezolve sunt mari, el imi tot povesteste cum il suna oameni care au 600 de euro trafic sumplimentar si le-a facut ajustare la factura. Titirezul ala mic care ti-a zis faza cu apa e un idiot. De obicei dupa ce vorbesti cu ei ar trebui sa te contacteze un robot si sa le dai nota. Acolo poti sa-l arzi bine de tot.
Astia de la voda (si nu numai) sunt obsedati de evaluarea constanta a angajatilor, daca angajatii primesc note mici mai mult de vre-o 3 luni, zboara. De aceea multi nu isi dau deloc interesul.
Pana la urma cred ca depinde si pe cine prinzi la telefon, daca e unul interesat sa te ajute sau pur si simplu i se rupe.
Am avut si eu experiente d-astea cu RDS-ul. Pana nu ajungeam la cineva cu care sa am o conversatie normala nu reuseam nimic, parca dadeam de roboti sau miserupisti.
P.S. - mi-a zis insa un lucru pe care nu-l stiam, in cazul un care ai mai avut o ajustare in ultimele luni, poti sa iti iei adio de la ajustarea asta. Dar cred ca la tine nu este cazul.
Iti urez succes
Bookmarks