Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 33

Thread: Problema factura umflata - Vodafone

  1. #1 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

    Exclamation Problema factura umflata - Vodafone

    Ma oameni buni, vreau 1-2-3-57 de sfaturi in legatura cu situatia de mai jos, ca daca plateste suma aia ma duc si le sparg geamurile la toate magazinele din bucuresti...

    Problema este urmatoarea. Prietena mea are un iPhone 4, abonament pe firma mamei ei, la Vodafone, dar abonamentele nu sunt unite, fiecare plateste ce are de platit, se primeste defalcare pe factura, pe fiecare numar de telefon.

    Weekend-ul trecut si-a verificat la *123# si mai avea disponibil app 85MB din cei 150 inclusi in abonament. Uimitor, dar de 1 an de cand are iPhone 4, nu i-a depasit niciodata. Are wi-fi la ea, la mine, la munca si in rest, doar email si facebook.

    Azi si-a verificat la *123# si...surpriza... 183.8 EUR cost suplimentar. I-a sunat si normal ca in urma discutiei telefonice a rezultat ca ea este cretina, ca aifonu consuma singur internet noaptea, ca e vina telefonului si a ei si ca trebe achitata suma.

    Motivul invocat de ei este: fiind un smartphone, se conecteaza singur la internet si-si face singur update-urile, mai downloadeaza anumite pachete, trimite informatii la server, mizerii d-astea care un om normal se prinde ca nu sunt adevarate.

    Ma fratilor, ce telefon se conecteaza singur si downloadeaza fara acceptul utilizatorului pachete de date de peste 1GB ? iOS 6 (care-l are ea) are limita de 50MB pe 3G si update-urile si aplicatiile nu pot fi impartite in pachete de 50MB, ca sa zici ca s-a facut asa ceva. Sa nu mai spun ca nu face niciun update, download sau upload fara acordul utilizatorului. iOS 7 a marit limita la 100MB, dar tot nu s-ar aduna cei cativa GB de date care pretind ei ca i-a folosit.

    A trimis acum o reclamatie pe mail (care in mod clar va ramane nesolutionata) in care i-am zis sa precizeze ca daca in 24h nu primeste raspuns, depune plangere la OPC + rezilierea contractului de pe firma (clienti din '99).

    Are cineva relatii ? A mai fost cineva in situatia asta si a rezolvat intr-un fel sau altu situatia ?

    Problema este cu atat mai personala, cu cat daca achita factura, o achita din banii pusi deoparte pentru a-mi achizitiona un Mac de Craciun

  2. #2 SP
    Senior Member Krusht's Avatar
    1. Plangere la OPC nu merge deoarece contractul e pe PJ.
    2. Stiu ca e mult 183.8 euro, dar am un prieten care a avut 900 euro luna trecuta pentru ceva asemanator.
    3. Singura rezolvare = plata. Si apoi rezilierea contractului.

  3. #3 SP
    Admin MonkY's Avatar
    razvanrazy: eu as incerca altfel. Le-as cere sa-mi arate exact pe ce am consumat cei 183.8 EUR. Pur si simplu sa-mi dea logurile ca sa vad ce am descarcat in banii aceia si unde anume am facut trafic. In caz contrar, avand in vedere ca NICIODATA nu a avut un astfel de consum, il consider o incurcatura la provider (Vodafone in cazul de fata) sau chiar direct o "tzeapa".

    In cazul in care in log-uri chiar apare trafic aiurea, nu prea mai ai ce face... nu poti dovedi contrariul (decat poate daca ai avut telefonul inchis in acea perioada). Dar daca ei nu pot sa dea un astfel de "desfasurator", you win! Adica, orice avocat te scoate din situatia asta (desi s-ar putea sa te coste mai mult avocatul decat plata facturii). Asta in caz ca nu rezolvi direct cu OPC-ul.

    Bafta si sa ne tii la curent!

  4. #4 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Asta am cerut, citez:

    Din aceasta perspectiva, doresc o detaliere a traficului de date care s-a inregistrat pe numarul xxxx de la inceputul perioadei de facturare (Oct-2013) pana in prezent, astfel:
    Ora si minutul la care s-a intrat pe internet de pe numarul meu (xxxx)
    Ce site-uri / aplicatii care folosesc internet s-au accesat
    Cat am ramas conectata pe site-ul respectiv
    Viteza de download
    Cat anume s-a folosit din banda in sesiunea respectiva

    Si faza tare. Dupa ce am vorbit cu ea la telefon si tocmai primise mesajul de la *123#, si-a oprit netul (Data OFF) cu 183.8 EUR. Acum 2 minute a dat iar *123# iar acum dupa app 2-3h are 185.02 EUR.

    ---------- Post added 11-11-2013 at 16:47 ----------

    @ Krusht - unde poate sa depuna plangere daca OPC-ul nu se ocupa de PJ ? Inafara de avocat...

    De plata nici nu se pune problema. Nu stiu cat de prosti ne cred ei de ne baga pe gat faza cu "telefonul e atat de inteligent incat intre pus aspiratorul si facut cartofi prajiti, are timp sa-si downloadeze si sa se uite la 'nspe giga de porn sau ce a facut el de a consumat atat. Si sunt foarte curios cine naibe ii crede cand ii baga pe gat mizeria asta si nu ia atitudine.

    Am cautat pe goagal situatii asemanatoare si sunt mii de oameni in situatia asta, cu sume de la 10-12 EURO la 1000-1200. Oameni care au platit...

  5. #5 SP
    FIFA Fan gvingi76's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post

    Si faza tare. Dupa ce am vorbit cu ea la telefon si tocmai primise mesajul de la *123#, si-a oprit netul (Data OFF) cu 183.8 EUR. Acum 2 minute a dat iar *123# iar acum dupa app 2-3h are 185.02 EUR.
    Perfect plauzibila chestia, intrucat mesajul de la 123 nu-ti da situatia din acel moment ci situatia de la un moment anterior(cel mai probabil ziua anterioara).
    Daca ai cont pe my vodafone poti vedea acolo desfasuratorul(care este acelasi cu ce iti vor pune ei la dispozitie). Arata cam ca in atachment. Nu cred ca te va ajuta...
    Attached Images Attached Images desfasurator-vodafone.jpg

  6. #6 SP
    Cons. Mercedes-Benz djleo666's Avatar
    Si eu am la fel ceva probleme cu Orange-ul. Stiam ca la abonament SIM-ul se schimba cu micro SIM gratuit. M-am trezit facturat 25 lei + TVA pentru schimbarea SIM-ului luna trecuta. Acum tot incerc sa-mi fac timp sa ma cert cu ei, dar deh... timpul liber..

  7. #7 SP
    Senior Member Krusht's Avatar
    OPC-ul nu poate interveni intr-o relatie contractuala dintre doua persoane juridice.
    Eu nu am sugerat plata facturii. Doar ca intr-un final acolo se va ajunge, cu toata parerea de rau.

  8. #8 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by gvingi76 View Post
    Daca ai cont pe my vodafone poti vedea acolo desfasuratorul(care este acelasi cu ce iti vor pune ei la dispozitie). Arata cam ca in atachment. Nu cred ca te va ajuta...
    Daca faci reclamatie, ar trebui sa puna ceva mult mai detaliat la dispozitie si nu ce este deja acolo.

    Ok, am inteles ca OPC nu ajuta PJ-uri, dar nu exista alta societate, asemanatoare, care sa ajute si PJ-uri ?

    Eu sincer i-as da in judecata si as ceva daune de 10\100 mil de euro pentru asta. Si le-as da si telefonu, exact asa cum este el acum, sa-l puna la testare cat vor ei si daca se dovedeste ca nu downloadeaza absolut nimic cat timp nu este folosit, sa-mi dea banii fara sa discute.

    E absurd frate...

  9. #9 SP
    FIFA Fan gvingi76's Avatar
    iPhone-ul nu contorizeaza traficul de date? Nu poti vedea undeva in telefon ce trafic ai avut?

  10. #10 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by gvingi76 View Post
    iPhone-ul nu contorizeaza traficul de date? Nu poti vedea undeva in telefon ce trafic ai avut?
    Da chiar... ce iti arata la Cellular Usage (in Settings - General - Usage - Cellular Usage)? Ia fa-i un screenshot sa vedem cum arata

  11. #11 SP
    Senior Member pooaul's Avatar
    Am trecut printr-o situatie asemanatoare la munca. Tot un telefon pe firma, tinut in birou cu wi-fi off, 3G on, un android cu setari din telefon pentru update de apps doar prin wi-fi. Telefon total nefolosit. Doar cat mai primea niste push notifications.
    La un moment dat se pare ca cei de la vodafone au incarcat factura cu o suma care depasea cu mult pretul telefonului In telefon la Data Usage scria clar 5MB. Ei sustin ca s-au consumat 2GB sau 5GB nu mai retin. Oricum ceva incredibil.
    Is curios cum s-a solutionat pana la urma. O sa ma interesez daca nu uit si revin cu detalii.

    Ideea e ca pentru mine este unul din motivele pentru care in vecii vecilor nu o sa trec pe abonament pe telefonul personal. Sunt suficiente optiuni pe prepay care-s mult mai bune ca abonamentele, mai ieftine, incarcare automata lunar etc. Nu vad de ce as risca o situatie de genul asta, nervi si frustrari degeaba din cauza unor cretini. Plus toate problemele care apar cand vrei sa reziliezi un contract activ etc.

  12. #12 SP
    Member maravela's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post

    Are cineva relatii ? A mai fost cineva in situatia asta si a rezolvat intr-un fel sau altu situatia ?
    I-am trimis mesajul tau unui prieten care lucreaza la vodafone si rezolva exact astfel de probleme. De obicei se fac ajustari de factura si se anuleaza suma ceruta.

    O sa revin cu recomandarea de la el.

  13. #13 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Ms mult de tot si astept un raspunde la tine, aici sau pe PM. Revin putin mai incolo cu print screen la Usage.

  14. #14 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Uitati si print screen. Din pacate, nu ne ajuta prea mult, intrucat nu a fost resetat niciodata iar telefonul este folosit de mai bine de 3 ani...

    Btw guys, am cum sa fac reclamatie impotriva tipului cu care a vorbit azi dimineata (daca stiu ora/minutul dar nu si numele lui) ? Mi-a zis ca i-a vorbit foarte urat cu expresii de genu "vedeti doamna, ca daca lasati robinetul deschis, apa curge incontinuu. La fel e si cu internetul. Nu-l mai lasati deschis daca nu aveti bani sa-l platiti" si cand i-a zis ca o sa rezilieze, i-a zis ca poate sa o faca, daca face rost de 100 de euro taxa de reziliere, sau ceva de genu. WTF ?!?! De cand un pustiulica care castiga 10 mil pe luna isi permite sa vorbeasca asa cu un client ?
    Attached Images Attached Images photo.png

  15. #15 SP
    Senior Member darkpaul13's Avatar
    convorbirile din cate stiu sunt inregistrate..doar trebuie sa afli numele tipului..cei de la vodafone sigur nu vor avea nimic impotriva ca el sa fie dat afara ..mai scad din cheltuieli..

  16. #16 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Faza tare. A intrat acum pe contul de pe myvodafone si primeste eroarea asta:

    Cele mai bune oferte din magazinul online!
    Vezi detalii
    preloader

    A apărut o eroare. Te rugăm să incerci mai târziu.


    Autentificarea nu a reuşit.

    Vă rugăm să contactaţi Departamentul de Relaţii cu Clienţii.
    Site links
    Se chinuie putin sa modifice chestii, probabil...

  17. #17 SP
    Senior Member tudomih's Avatar
    Hmm, nu stiu daca e chiar asa, pentru ca trebuie sa puna altul in loc

    LE: Poate isi spala greseala acum

  18. #18 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nici nu-mi fac sperante. Nu cred ca vor face ceva, in bine pentru ea, decat daca intervine cineva din interior sau avocat.

  19. #19 SP
    is the man! trickz's Avatar
    Totusi, in cazul in care isi asuma raspunderea, tot nu vor renunta la factura. Or sa scada suma asta din facturi ulterioare... Asta e procedura standard, din cate stiu...

  20. #20 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Da, asa fac. Patisem si eu acum vreun an jumate, dar suma a fost mai mica. Am platit-o si mi-au scazut-o din facturile ulterioare.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast

Similar Threads

  1. Vodafone smart II By nevilica in forum Android
    Replies: 1 Last Post: 25-12-2012, 13:11
  2. Vodafone Smart Tab 10 By Spike in forum Android
    Replies: 3 Last Post: 11-03-2012, 22:31
  3. Intrebare Vodafone-Orange By Sergiu11 in forum GSM
    Replies: 5 Last Post: 17-06-2011, 18:44
  4. Vodafone e-mail ! By Q in forum GSM
    Replies: 0 Last Post: 11-08-2008, 10:41

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts