Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 21 to 40 of 45

Thread: Formula 1

  1. #21 SP
    Senior Member Mika's Avatar
    Nu a fost vina lui Button. Este o filmare din fata cand se vede ca urma exact aceeasi traiectorie ca Schumacher, adica trasa ideala. Si in plus, commisarii de cursa au comparat cu turul precedent a lui Button si au concluzionat ca a virat chiar mai putin spre stanga decat in mod normal.

    PS: Da, cursa a fost fenomenala. Printre cele mai bune din ultimii ani.

  2. #22 SP
    Senior Member AndRewqp's Avatar
    thx pentru lamuriri din filmuletele de pe youtube asa se vedea, ca button a gresit. pai daca e cum zici tu, atunci hamilton ar trebui sa se potoleasca, se crede senna pe circuit.

  3. #23 SP
    Member TheSpider's Avatar
    eu zic sa cauti pe "net" cursa...e una dintre cele mai bune curse pe care le-am vazut.
    zicea cineva mai sus ca,comentatorii tvr(care de fapt sunt de la digi) sunt mai mult pe langa...intr-adevar tot comentau ca vai iar safetycar...pai frate safetycar intra cand sunt accidente,daca nu aveam atatea accidente/incidente in cursa care mai era spectacolul?ce sa vedem?o cursa banala cu 3 depasiri?astea sunt curse frumoase cu multe depasiri,greseli,accidente(bine...accidente usoare,doamne fereste sa se lase cu rani etc...)
    oricum...a meritat asteptarea de aprox. 2 ore pana la restartul cursei

  4. #24 SP
    Senior Member Mika's Avatar
    La un moment dat erau si comentatorii de pe BBC "please SC GET OUT !"

  5. #25 SP
    Member goguxxx's Avatar
    Nimeni nu a fost de acord cu startul sub safetycar . Mai mult,au fost momente cand se putea si fara,iar faza aia cu tembelul ala de marshall care curata pista a fost de tot kk.Per total ,cursa a fost varza,dar ultimele tururi au fost cam cele mai interesante momente F1 din ultimul an.

  6. #26 SP
    Member iUser's Avatar
    Daca nu intra safetycar-ul la sfarsit Vettel castiga sigur, chiar imi pare rau ca a iesit pe locul 2.

  7. #27 SP
    Member iUser's Avatar
    Am uitat sa pun un calendar al sezonului.

    Calendar sezonul 2011

    25 - 27 Mar Australia
    8 - 10 Apr Malaezia
    15 - 17 Apr China
    6 - 8 Mai Turcia
    20 - 22 Mai Spania
    26 - 29 Mai Monaco
    10 - 12 Iun Canada
    24 - 26 Iun Europa
    8 - 10 Iul Marea Britanie
    22 - 24 Iul Germania
    29 - 31 Iul Ungaria
    26 - 28 Aug Belgia
    9 - 11 Sep Italia
    23 - 25 Sep Singapore
    7 - 9 Oct Japonia
    14 - 16 Oct Coreea de Sud
    28 - 30 Oct India
    11 - 13 Nov Abu Dhabi
    25 - 27 Nov Brazilia

  8. #28 SP
    Senior Member Mika's Avatar
    Apropo, pentru cine nu stie. FIA a decis sa interzica incepand cu Silverstone evacuarea care permite eliminarea gazelor si cand pilotul nu accelereaza. Asta in principal pentru ca Cosworth, producatorul de motoare, nu are destui bani sa dezvolte astfel de motoare si a depus plangere la FIA ca incalca nu stiu ce reguli. :

  9. #29 SP
    Member iUser's Avatar
    "Există două probleme. Una este impactul deciziei, care mă îndoiesc că ne va afecta mai mult sau mai puţin decât pe orice altă echipă. Dar cealaltă problemă este mecanismul şi înţelegerea din spatele directivei tehnice. Fără îndoială, despre asta se va discuta în cadrul TWG. Sunt anumite întrebări pe care vrem să le punem despre directiva tehnică", a explicat Christian Horner, şeful echipei Red Bull.


    "Trebuie să vedem la Silverstone care este efectul real al acestei schimbări în regulament în privinţa sistemelor de evacuare. Apoi, vom vedea unde este cu adevărat al doilea campionat în termeni de nivel al perofrmantelor pe circuitele cu forţa de apăsare aerodinamică ridicată", a precizat Stefano Domenicali, şeful Scuderiei Ferrari.
    Doua declaratii date dupa acea decizie..

  10. #30 SP
    Senior Member Mika's Avatar
    Si tu citesti Automarket?

  11. #31 SP
    Member TheSpider's Avatar
    si care e dezavantajul interzicerii eliminarii gazelor?

  12. #32 SP
    Senior Member Mika's Avatar
    Se pierde din performantele aerodinamice ale masinii si in calificari timpul pe tur va creste cu 0.5-1 secunda.

    Totusi ca fan Alonso, o sa fii fericit, deoarece cea mai dezavantajata echipa se speculeaza a fii Red Bull care se bazeaza foarte mult pe aerodinamica si nu pe motor.

  13. #33 SP
    Member iUser's Avatar
    Astazi la 11:00 au inceput antrenamentele pt. MP al Europei.

  14. #34 SP
    Member iUser's Avatar
    Red Bull Racing continuă să rămână invincibilă în calificări şi după Marele Premiu al Europei, în ciuda schimbărilor de regulament prin care setările motorului nu mai pot fi modificate până la începutul cursei.

    Astfel, Sebastian Vettel a demonstrat că Red Bull deţine cel mai rapid monoost după ce a fost cronometrat cu 1:36.975, iar performanţa sa a fost completată de coechipierul său Mark Webber, care i se va alătura pe prima linie a grilei de start.
    1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m36.975
    2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m37.163 + 0.188
    3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m37.380 + 0.405
    4. Fernando Alonso Ferrari 1m37.454 + 0.479
    5. Felipe Massa Ferrari 1m37.535 + 0.560
    6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m37.645 + 0.670
    7. Nico Rosberg Mercedes 1m38.231 + 1.256
    8. Michael Schumacher Mercedes 1m38.240 + 1.265
    9. Nick Heidfeld Renault
    10. Adrian Sutil Force India-Mercedes
    Q2 cut-off time: 1m39.034s Gap **  
    11. Vitaly Petrov Renault 1m39.068s + 1.763
    12. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m39.422s + 2.117
    13. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m39.489s + 2.184
    14. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m39.525s + 2.220
    15. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m39.645s + 2.340
    16. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m39.657s + 2.352
    17. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m39.711s + 2.406
    Q1 cut-off time: 1m40.131s Gap *  
    18. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m40.232 + 1.819
    19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m41.664 + 3.251
    20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m42.234 + 3.821
    21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m42.553 + 4.140
    22. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m43.584 + 5.171
    23. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m43.735 + 5.322
    24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m44.363 + 5.950

    Marele Premiu al Europei va avea loc duminică cu începere de la ora 15:00 (Digisport 1).

    ---------- Post added 26-06-2011 at 05:42 PM ----------

    Scuze pt. triple-post,dar lumea nu este foarte activa pe aici ...

    Sebastian Vettel a obţinut la Valencia a şasea victorie a sezonului, în timp ce Fernando Alonso şi Mark Webber au complet podiumul.
    1. Vettel Red Bull-Renault 1h39:36.169
    2. Alonso Ferrari + 10.891
    3. Webber Red Bull-Renault + 27.255
    4. Hamilton McLaren-Mercedes + 46.190
    5. Massa Ferrari + 51.705
    6. Button McLaren-Mercedes + 1:00.000
    7. Rosberg Mercedes + 1:38.000
    8. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 lap
    9. Sutil Force India-Mercedes + 1 lap
    10. Heidfeld Renault + 1 lap
    11. Perez Sauber-Ferrari + 1 lap
    12. Barrichello Williams-Cosworth + 1 lap
    13. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 lap
    14. Di Resta Force India-Mercedes + 1 lap
    15. Petrov Renault + 1 lap
    16. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1 lap
    17. Schumacher Mercedes + 1 lap
    18. Maldonado Williams-Cosworth + 1 lap
    19. Kovalainen Lotus-Renault + 2 laps
    20. Trulli Lotus-Renault + 2 laps
    21. Glock Virgin-Cosworth + 2 laps
    22. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 2 laps
    23. Liuzzi HRT-Cosworth + 3 laps
    24. Karthikeyan HRT-Cosworth + 3 laps


    World Championship standings, round 8: Drivers: Constructors:
    1. Vettel 186 1. Red Bull-Renault 295
    2. Webber 109 2. McLaren-Mercedes 206
    3. Button 109 3. Ferrari 129
    4. Hamilton 97 4. Renault 61
    5. Alonso 87 5. Mercedes 58
    6. Massa 42 6. Sauber-Ferrari 27
    7. Rosberg 32 7. Toro Rosso-Ferrari 16
    8. Petrov 31 8. Force India-Mercedes 12
    9. Heidfeld 30 9. Williams-Cosworth 4
    10. Schumacher 26  
    11. Kobayashi 25  
    12. Sutil 10  
    13. Alguersuari 8  
    14. Buemi 8  
    15. Barrichello 4  
    16. Perez 2  
    17. Di Resta 2   



    25 - 27 Mar*Australia
    8 - 10 Apr*Malaezia
    15 - 17 Apr*China
    6 - 8 Mai*Turcia
    20 - 22 Mai*Spania
    26 - 29 Mai*Monaco
    10 - 12 Iun*Canada
    24 - 26 Iun*Europa
    8 - 10 Iul*Marea Britanie
    22 - 24 Iul*Germania
    29 - 31 Iul*Ungaria
    26 - 28 Aug*Belgia
    9 - 11 Sep*Italia
    23 - 25 Sep*Singapore
    7 - 9 Oct*Japonia
    14 - 16 Oct*Coreea de Sud
    28 - 30 Oct*India
    11 - 13 Nov*Abu Dhabi
    25 - 27 Nov*Brazilia

  15. #35 SP
    Member TheSpider's Avatar
    ce cursa!!!am dormit jumate din ea ...si mai da-o naibi de treaba sa castige si altcineva ca deja nu mai are nici un farmec.ar putea foarte bine sa ii dea titlul dea pe acum.

  16. #36 SP
    Member iUser's Avatar
    Mda...Este ca "pe vremea" lui Schumacher, si Webber are aceasi masina ca a lui Vettel,dar nu se compara, uitati-va ce diferenta a fost intre 2 masini identice. Mc-Laren-ul mai rezista cativa ani in prima jumatate a clasamentului (ambii piloti),dar Ferrari este in cadere libera . Ce parere aveti de Cosworth-uri(HRT si Virgin)? I-au cam incurcat pe toti in antrenamente si Q1

  17. #37 SP
    Member Merdiso's Avatar
    I-au incurcat pe toti in absolut toate intrecerile, dar ma rog.
    Totusi desi ambele monoposturi Red Bull sunt egale, sa nu uitam cate probleme a avut Webber, si sa nu uitam ca, norocul a tinut mai tot timpul cu Vettel. Spre exemplu, azi, dupa ultima oprire la boxe n-a avut in fata sa niciun pilot intarziat, pe cand Alonso si Webber ...
    Oricum e oribil sa ai un om ca el in concurs, nu mai are farmec deja.
    Eu nu inteleg ce se intampla cu Ferrari, unde sunt anii de glorie de acum 3-4 sezoane ?
    RB7-le e bine construit dar nu m-a dat pe spate decat prin acceleratia impresionanta, asta a si facut diferenta intre Vettel si restul, cum il prindeau din urma, cand iesea din zona de viraj parca activa puterea sunetului si lasa pe toata lumea cu ochii in soare.

  18. #38 SP
    Junior Member Chaser's Avatar
    Ca sa-l citez pe TheSpider am dormit juma' de cursa, spre deosebire de cursa trecuta cand am stat treaz ca sa prind toata cursa.
    Nimic notabil in cursa asta. Un fel de Monaco, cu mici exceptii ce a fost in calificari s-a vazut si in rezultatul final. Mai mult s-au zbatut cei care nu erau in puncte . Am mai vazut depasiri intre ei, dar in rest ... Monaco ...
    P.S. : Apropos ca zicea cineva de cursa trecuta si de Button. Trebuie sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului ... sa faci 6 opriri din coada clasamentului aproape si sa termini pe primul loc e ceva de laudat !
    P.P.S. : Da ... sunt fan McLaren si Renault

  19. #39 SP
    Member iUser's Avatar
    Red Bull Racing a trecut peste toate controversele generate de schimbările haotice ale regulamentului tehnic din ultimele 24 de ore şi, în ciuda faptului că se consideră dezavantajată, a reuşit să monopolizeze prima linie a grilei de start de la Silverstone.

    De data aceasta, cel care a obţinut pole position-ul a fost Mark Webber, aflat la doar a doua performanţă de acest gen în 2011, care a fost cronometrat cu 1:30.399. Pilotul australian l-a devansat cu numai 0.032 secunde pe coechipierul său Sebastian Vettel, în timp ce Ferrari a ocupat următoarea linie a grilei.
    Rezultate calificari:
    1. Mark Webber Red Bull-Renault 1m30.399s
    2. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m30.431s + 0.032
    3. Fernando Alonso Ferrari 1m30.516s + 0.117
    4. Felipe Massa Ferrari 1m31.124s + 0.725
    5. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m31.989s + 1.590
    6. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m31.929s + 1.530
    7. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m31.933s + 1.534
    8. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m32.128s + 1.729
    9. Nico Rosberg Mercedes 1m32.209s + 1.810
    10. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m32.376s + 1.977
    Q2 cut-off time: 1m32.588s Gap **  
    11. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m32.617s + 0.977
    12. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m32.624s + 0.984
    13. Michael Schumacher Mercedes 1m32.656s + 1.016
    14. Vitaly Petrov Renault 1m32.734s + 1.094
    15. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m33.119s + 1.479
    16. Nick Heidfeld Renault 1m33.805s + 2.165
    17. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m34.821s + 3.181
    Q1 cut-off time: 1m35.132s Gap *  
    18. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m35.245s + 2.575
    19. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m35.749s + 3.079
    20. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m36.203s + 3.533
    21. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m36.456s + 3.786
    22. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m37.154s + 4.484
    23. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m37.484s + 4.814
    24. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1m38.059s + 5.389


    ---------- Post added 10-07-2011 at 04:44 PM ----------

    --
    Fernando Alonso a câştigat la Silverstone după ce a profitat de o greşeală comisă de Red Bull la o oprire la boxe a lui Sebastian Vettel, care a completat podiumul alături de Mark Webber


    ---------- Post added 10-07-2011 at 06:13 PM ----------

    1. Alonso Ferrari 1h28:41.194
    2. Vettel Red Bull-Renault + 16.511
    3. Webber Red Bull-Renault + 16.947
    4. Hamilton McLaren-Mercedes + 28.986
    5. Massa Ferrari + 29.010
    6. Rosberg Mercedes + 1:00.665
    7. Perez Sauber-Ferrari + 1:05.590
    8. Heidfeld Renault + 1:15.542
    9. Schumacher Mercedes + 1:17.912
    10. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1:19.108
    11. Sutil Force India-Mercedes + 1:19.712
    12. Petrov Renault + 1:20.600
    13. Barrichello Williams-Cosworth + 1 lap
    14. Maldonado Williams-Cosworth + 1 lap
    15. Di Resta Force India-Mercedes + 1 lap   
    16. Glock Virgin-Cosworth + 2 laps
    17. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 2 laps  
    18. Liuzzi HRT-Cosworth + 2 laps
    19. Ricciardo HRT-Cosworth + 3 laps
       
    Not classified/retirements: Driver Team
    Button McLaren-Mercedes 11
    Buemi Toro Rosso-Ferrari 26
    Kobayashi Sauber-Ferrari 28
    Trulli Lotus-Renault 41
    Kovalainen Lotus-Renault 49


    ---------- Post added 10-07-2011 at 06:32 PM ----------

    Clasament piloti 
    1 Sebastian Vettel 204 Pct
    2 Mark Webber 124 Pct
    3 Fernando Alonso 112 Pct
    4 Lewis Hamilton 109 Pct
    5 Jenson Button 109 Pct

    Clasament echipe 
    1 Red Bull Racing 328 Pct
    2 McLaren Mercedes 218 Pct
    3 Scuderia Ferrari 164 Pct
    4 Mercedes GP 68 Pct
    5 Renault F1 Team 65 Pct

    25 - 27 Mar * Australia
    8 - 10 Apr * [Strike]Malaezia[/Strike]
    [strike]15 - 17 Apr[/strike] * China
    6 - 8 Mai * Turcia
    20 - 22 Mai * Spania
    26 - 29 Mai * Monaco
    10 - 12 Iun * Canada
    24 - 26 Iun * Europa
    8 - 10 Iul * Marea Britanie
    22 - 24 Iul * Germania
    29 - 31 Iul * Ungaria
    26 - 28 Aug * Belgia
    9 - 11 Sep * Italia
    23 - 25 Sep * Singapore
    7 - 9 Oct * Japonia
    14 - 16 Oct * Coreea de Sud
    28 - 30 Oct * India
    11 - 13 Nov * Abu Dhabi
    25 - 27 Nov * Brazilia

  20. #40 SP
    Member TheSpider's Avatar
    asa da!

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast

Similar Threads

  1. Formula 1 By TheSpider in forum Health, Food & Sports
    Replies: 87 Last Post: 26-04-2018, 11:07

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts