Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 29

Thread: Piese !

  1. #1 SP
    la muncă bă! urioc's Avatar

    Piese !

    pe langa faptul ca masinile arata bine si se conduc bine, vine momentul acela sumbru in viata fiecarui sofer cand se strica ceva la ea. si nu ceva ieftin. prin asta trec acum, mi s-a spart cutia de viteze la masina. prin acest forum doresc sa dezbatem tema nou - second hand cand vine vorba de piese asa scumpe. sunt consitent ca 90% vor spune noua, dar sa ascultam si parerile celor 10%. eu acum caut prin diferite centre de dezmembrare cutia cu pricina (cutie de golf V, 1.9 tdi in 6 trepte). in 5 trepte tot gasesc, 6 mult mai greu.. si as dori, daca nu este contrar regulamentelor, sa si recomandati centre de dezmembrari sau magazine de unde as putea cumpara o cutie de viteze. pana acum cel mai scump pret a fost de 1200 eur si cel mai ieftin a fost de 800 eur, dar cea de 800 a fost vanduta si mi-au zis estimativ baietii.

  2. #2 SP
    Senior Member nops66's Avatar
    Ce cauti tu e cam greu de gasit, inceraca sa cauti si pt VW Jetta, din ce stiu eu e acelasi lucru... Nu stiu sa te sfatuiesc de unde sa cumperi, dar te sfatuiesc sa eviti araboii de pe mihai bravu... Personal eu nu as cumpara o cutie de viteze la mana a 2a, nu stii cat de uzata poate fi...

  3. #3 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Ce vrei tu sa faci e o mare prostie. Nu iti recomand piese second hand pentru nimic in lume. Am avut si eu anul trecut de schimbat volanta+ambreiaj+kit distributie+amortizoare pe o Alfa 159. Crede-ma ca ma costa in jur de 1400-1600 de euro sa iau piesele second hand dar nu am facut-o. Cand vrei o piesa importanta pentru masina, in cazul tau o cutie de viteza, nu te juca cu second hand, doar daca iei de la o firma care iti ofera garantie pe piesa cumparata. De cele mai multe ori nu gasesti asa ceva si majoritatea pieselor pe care le gasesti in centre de dezmembrari te tin cateva luni dupa care isi dau duhul. Eu am ajuns sa platesc aproape 3000 de euro pentru piesele de mai sus, dar macar am 1 an garantie pe manopera si 2 pentru piese. Si nu am fost la reprezentanta ca ma costa si mai mult.

    Daca totusi vrei piese second, du-te in targ la Autovit si sunt baieti acolo care iti pot face rost de aproape orice. Poate dureaza o saptamana sau doua, dar ei aduc orice. Vorbesti cu ei si te intelegi, dar sa negociezi la sange ca sunt niste mafioti.

    Eu iti mai spun inca odata, pentru ca nu consider ca faci bine. Cumpara piesele noi si ai garantia ca treaba e bine facuta si ca vor rezista. Cu piesele second poti ajunge sa o iei de la capat in scurt timp.

    Ultimul meu sfat este: cand ajungi sa o repari, stai langa baieti la service. Sa vezi ca piesele sunt cele pe care le-ai vrut tu, noi/vechi, si ca pe acelea le monteaza.

  4. #4 SP
    la muncă bă! urioc's Avatar
    pai nici nu ma gandesc sa le iau fara garantie. am sunat azi si ieri la diferite centre de dezmembrari si imi ofereau cutii de viteze cu garantie. pentru aceasta reparatie risc sa fac un imprumut la banca, ca apoi sa ma trezesc ca ma voi uita la masina ce frumoasa e ? no way jose ! am mai aflat azi ca imi mai trebuie si cap de planetara, si rulmenti, foarte probabil o sa am nevoie de un kit nou de ambreaj. dar, daaaar, maine se vor uita atent la ea. de ce am pus acest daaaar, masina in sine intra in viteze doar ca nu pleaca dupa loc. ceea ce vreau sa spun ca o parte din cutie merge, poate nu este stricata toata si scap doar cu o carcasa sa zicem. 3000 de ron poate ii pot stoarce cu greu, dar daca ating pragul de 8000 cat am facut azi un calcul, sunt la mila bancilor 3-4 ani de zile..

  5. #5 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Eu stiu cat de dureros este sa ti se strice masina, mai ales daca iti pasa de ea. Eu imi iubesc masina mai mult decat orice alta posesiune.

    Ambreiaj nou iti va trebui aproape sigur. Nu te costa doar cutia de viteze. Se mai schimba si alte piese. Te-as sfatui sa mergi cu ea in mai multe locuri inainte sa decizi ce faci cu ea.

    Cum adica intra in viteza? Intra in toate vitezele dar nu pleaca de pe loc? Poate e altceva, rulmentul de la ambreiaj, volanta ovalizata sau alte nebunii.

  6. #6 SP
    la muncă bă! urioc's Avatar
    exact asta face, intra in viteze dar nu pleaca de pe loc. zic ca e cutia ca mi-a curs tot uleiul din cutia de viteze.. diseara primesc diagnosticul

  7. #7 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Pai daca s-a dus uleiul din cutie te costa 100 de lei Daca nu mai avea ulei nu intra in viteza. E de la ambreiaj, demaror, multe pot fi cauza. Cutia probabil nu are nimic daca intra in viteze.

  8. #8 SP
    is the man! trickz's Avatar
    Posteaza pe forumul VW, sa iti recomande ei dezmembrari bune. In general, daca gasesti o masina cu km putini care se dezmembreaza, nu ai de ce sa ai probleme. De exemplu, acum, eu si un amic dezmembram un Focus, cu motorul si cutia INTACTE, cu aproximativ 30.000 km... Ai sanse mari sa gasesti un om la fel de nefericit ca amicul meu, care a avut un accident in urma caruia va vinde fiecare piesa de pe masinuta, in stare cel putin buna.

    Plus ca pe forumul VW te pot ajuta baietii cu detalii de compatibilitate, gen Audi/Seat/Skoda pe Golf 5. Sunt constient ca multe piese trebuie schimbate cu noi... dar decat sa faci un compromis si sa nu iei ceva original, mai bine mergi pe mana SH, dar cu hartii.

    Daca este uleiul, e poosibil sa fie urat dar posibil si sa scapi mai simplu. Noroc si tine-ne la curent!

  9. #9 SP
    la muncă bă! urioc's Avatar
    este sparta carcasa de la cutia de viteze. acum totusi am o dilema, sa cumpar o carcasa noua, sau sa cumpar cutia de viteze cu totul ? carcasa noua ma costa cat o cutie second..

  10. #10 SP
    is the man! trickz's Avatar
    Vand cutie viteze in 6 trepte pentru Audi A4 B6 1.9 TDI AVF 131 CP - 4TuningRO

    Ia vezi, poate te ajuta. Trebuie sa stie cei de pe VWforum daca este compatibila...

  11. #11 SP
    Member Wargasm's Avatar
    Oarecum offtopic, dar are legatura cu cutia si/sau ambreiajul.

    A inceput sa intre ceva mai greu in 1 si 3. Se poate sa fie de la uleiul de cutie? Cam la cat e intervalul de schimb?

  12. #12 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    Quote Originally Posted by Wargasm View Post
    Oarecum offtopic, dar are legatura cu cutia si/sau ambreiajul.

    A inceput sa intre ceva mai greu in 1 si 3. Se poate sa fie de la uleiul de cutie? Cam la cat e intervalul de schimb?
    Nu-ti scrie in cartea masinii la cat ar trebui sa-l schimbi/verifici?

  13. #13 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Majoritatea dau lifetime dar e recomandat sa il schimbi inainte sa ai probleme. cand ai deja probleme, e cam tarziu sa rezolvi cu un schimb de ulei.

  14. #14 SP
    is the man! trickz's Avatar
    Quote Originally Posted by Wargasm View Post
    Oarecum offtopic, dar are legatura cu cutia si/sau ambreiajul.

    A inceput sa intre ceva mai greu in 1 si 3. Se poate sa fie de la uleiul de cutie? Cam la cat e intervalul de schimb?
    Din ce am mai auzit eu pe la service-uri mai destepte, daca sunt probleme cu intratul in viteza pe o singura directie (1, 3, 5, de ex), exista posibilitatea sa fie ceva micut, reparabil ieftin. Nu are treaba cu ambreiajul sau uleiul, ca ar fi avut probleme cu toate vitezele. Oricum, treci pe la un service mai inteligent si or sa iti spuna exact.

  15. #15 SP
    Member Wargasm's Avatar
    Acum am citit in manual de reparatii si se completeaza, nu se schimba.
    Pentru cei cu Opel, indicativ OPEL-19 40 768 (09 120 541).

    Piese am gasit la bani buni + manopera ieftina (daca cumpar de la ei) la promotorinternational, zona vatra luminoasa.

  16. #16 SP
    Member Wargasm's Avatar
    Stati departe de bateriile zap. Sunt poloneze si sunt absolut varza. Nici 2 ierni n-a tinut. Dupa ce am luat-o am auzit de la diferiti ca-s proaste, dar mi-am zis ca nu au cum toate sa fie asa.
    In ultimul timp nu mai pleca decat la automat si ramanea cateva secunde abs-ul pornit pe bord. In cartea in germana a masinii spune ca asta indica faptul ca baterie e pe duca.
    In seara asta pun contactul, dau sa pornesc motorul si nimic. Nimic nimic dupa cateva incercari si decid sa astept vreo 5 minute. A mers din a 4-a incercare. Maine ma duc peste importatori. Oricum si daca o schimba, trec pe romanian power, rombat sau caranda.

  17. #17 SP
    Senior Member Pisboy's Avatar
    Daca iei Rombat ,macar ia gama Premier.La Caranda nu ma pronunt ,desi nu a venit nimeni sa se planga de ele de cand vand la magazin.

  18. #18 SP
    Member Wargasm's Avatar
    Pai premier intentionez, de 60. Momentan ma duc la garantie la sorgeti, ma tin bine, la ce vrajeli mi se vor servi. Incepusera inca de la telefon...

  19. #19 SP
    Senior Member Pisboy's Avatar
    Cand ai cumparat bateria ai facut test de incarcare in service autorizat ? Trbuie completat pe garantie si atasat desfasuratorul de la aparatul de test.

  20. #20 SP
    Member Wargasm's Avatar
    Da, pai altfel nu-mi dadea garantia. Am lasat bateria la ei azi, voltaj 12,68. Din ce stiu, daca e sub 13, nu mai buna. E corect?

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast

Similar Threads

  1. Recomandare Piese PC Gaming By PwJBoy in forum Hardware
    Replies: 10 Last Post: 25-09-2011, 22:16

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts