-
Pai verificarea la RAR nu se face numai asa de ochii lumii, iti verifica toata masina, sa fie in standardele impuse ca sa poti circula in siguranta. Plus ca toate actele costa, si un certificat de nastere daca il faci e 100 de lei. In orice caz, orice ai face, daca vrei sa o treci pe numele tau, platesti taxa obligatoriu. Apropo, ce varsta ai ? :) daca sub 30 de ani pune-o pe numele unuia din parinti, nu vrei sa stii cat e rca-ul la "tineri" la motorizarea ta :))
-
-
doar :evil::tease::tease:
-
Eu platesc dublu, 1200 mi se pare de vis.
-
Mda...asta e. Faza e ca daca e EURO3, imi iau orice gand de a achita taxa. Daca e EURO4, m-as risca. Dar...parca e prea riscant si mi-e ca se schimba actele si o sa fiu obligat si pentru ca nu am banii astia, o sa o tin in parcare...
Oricum, nu cred ca e atat de usor sa mergi acolo cu motor EURO3 dar care scoate noxe EURO4. Dupa cum mi-a zis cineva, e un cod pe motor si de acolo reiese clar daca e EURO3 sau 4. Asa ca nu cred ca au pus ei, de capu lor, EURO3 la motor de EURO4.
Oricum, mi se pare absurd ca o masina din 2005, sa aibe taxa de peste 2.000 euro...
Inca nu am 30 de ani, ii fac in 6 luni, dar nu ma deranjeaza asa tare RCA-u nici daca e 1200 pe an. Am dat si la Passatu dinainte, ~550 ron pe 6 luni de fiecare data, deci chiar nu-mi fac probleme.
-
Pai asta ziceam si eu, nu cred ca iti testeaza ei pe loc normele si daca esti intr-o anumita categorie te catalogheaza drept Euro X. Eu zic sa verifici seria masinii si a motorului sa vezi clar daca e Euro 3. Apoi, daca se dovedeste a fi Euro 3 sunt convins ca nu prea ai sanse sa te treaca la 4, decat daca te duci cu plicul pregatit, ca am auzit ca se fac si chestii de genul.
Ti-ai cam facut-o cu mana ta, trebuia sa te interesezi mai bine inainte de a face achizitia si sa vezi exact ce in consta inmatricularea pe numele tau plus taxele aferente. Mi se pare si mie ridicol sa platesti o taxa care poate face mai mult decat masina. Du-te la bulgari si o rezolvi mai ieftin, inclusiv partea cu RCA.
-
In niciun caz nu merg la bulgari. mai bine raman asa :P
Stiu ca trebuia sa ma interesez, dar uite ca nu m-am pregatit exact pentru masina asta si nu stiam cu ce se mananca, dar a fost o ocazie prea buna si n-am putut sa o refuz.
Si da, din codul motor CJBA rezulta EURO3. Daca era CJBB era EURO4.
Oricum, prea multa bataie de cap cu asta. Vreau sa ma bucur de ea si sa nu ma stresez aiurea :)
-
Pai si atunci ce faci? Te intelegi cu fostul proprietar?
-
O tin asa. Sunt atatia care o tin asa. Eu o am la fiscal si am si contract, deci el nu o poate da furata, daca are chef. Si raman cu ea pe numele lui si pe numerele lui (ca asta era ideea de la inceput) iar daca ma intreaba politia ceva, le spun ca este a unui prieten.
Eu doar incercam sa fac cumva sa o trec pe numele meu, ca sa nu am dureri de cap.
-
-
-
E bine asa, ca in caz de amenda pe numele lui merge. :))
-
Gresit. Amenzile se trimit de la fiscal, unde este pe numele meu :)
-
Rekinu se referea ca o poti face euro4 la RAR nu prin faptul ca tii degetele incrucisate cand fac astia testarea, ci poti schimba pe ea unele piese (filtre? bujii? esapament?), cu piese de pe motoare imbunatatite ca sa reduci emisiile. Desigur asta inseamna alti bani, alta distractie...nu stiu sincer ce probleme pot aparea daca nu este pe numele tau, dar nu sunt convins ca nu poate fi declarata furata...poate ne spune o parere cineva care are cunostinte mai aprofundate in domeniu...
-
arde-o un an, doi, trei si da-o la gunoi dupa aia sau vinde piese din ea. Pentru 2500 de euro nu are rost sa te complici.
-
Din ce am inteles de la cineva care lucreaza in domeniu, daca motorul are seria asta, degeaba schimb eu ce schimb sa iasa noxele curate, ca nu conteaza.
Si oricum e o prostie faza cu noxele, ca nu are cum sa se ia dupa noxe pentru EURO, ca fiecare benzinarie are o alta benzina/motorina care arde altfel si emite alte noxe. Si ar fi aiurea sa se ia dupa ce combustibil folosesti...
Oricum, m-am mai linistit putin acum, ca tocmai am vorbit cu un prieten de familie, care e destul de sus ca politist si mi-a spus ca el are o masina la fel, luata de la un necunoscut fara taxa si a ramas pe numele necunoscutului :)
Sper doar sa fie bine si sa nu am probleme.
-
Daca cel de la care ai cumparat-o scos-o din circulatie sa vezi ce bucurii o sa ai daca dai peste un politai care te verifica. Nu stiu cu cine ai vorbit tu "destul de politist" dar te-a invatat numai prostii. Eu zic sa mai aprofundezi un pic subiectul si sa vezi si consecintele daca te prinde cu o masina scoasa din circulatie... Spre binele tau o zic, mai cauta detalii despre astfel de manareli
-
Pai cine a zis ca e scoasa din circulatie, daca am certificatul de radiere si instrainare catre mine ?
-
Vezi ala de radiere care hartie e, sunt mai multe si doar una e buna. Nu mai stiu denumirea dar o recunosc oricand. Eu i-am trimis cumparatorului initial hartia gresita, abia apoi mi-a zis ca alta ii trebuia si a trebuit sa fac alta cerere si sa i-o trimit ulterior.
-
E totul ok, stati linistiti :)