Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 3 of 3

Thread: User Review: Destiny: The Taken King - PlayStation 4 & XboxOne

  1. #1 SP
    Cons. Mercedes-Benz djleo666's Avatar

    User Review: Destiny: The Taken King - PlayStation 4 & XboxOne

    Dupa un an de zile de la lansare, cel mai vandut shooter multiplayer online Destiny primeste cel mai mare DLC, cele mai mari schimbari aduse, cateva noi misiuni, o a treia subclasa pentru fiecare character, arme noi si multe altele pentru “doar” 40$. Si daca folosirea excesiva a expresiei “cel mai…” inca nu a reusit sa va indeparteze de la citirea acestui review atunci sa parcurgem impreuna si sa disecam schimbarile aduse de aceast add-on.

    Taken King este momentan cel mai ambitios DLC produs de Bungie/Activision ca marime (da, DLC-ul “cantareste” 17 Gb) dar si ca schimbari aduse. Daca pana acum jucatorii crescusera caracterele pana la nivelul 25 folosind experienta acumulata, iar apoi pana la nivelul 34 prin Light, acum avem o schimbare majora: caracterul putand fi crescut pana la nivelul 40 exclusiv prin experienta. Iar Light-ul a devenit o medie a itemelor de pe character.

    Primele schimbari insa vizibile odata intrat in joc este ca Destiny a devenit mai cinematic. Povestea spusa de personaje mareste imersiunea iar NPC-urile sunt mult mai “umane” avand personalitatea lor distincta, o poveste a lor sau motivarile lor. Dreadnaught, nava abandonata in spatiu, este imensa si plina de monstrii, o mare parte a povestii trimitandu-te acolo pentru a-l distruge pe Oryx al carui fiu, Crota, l-ai distrus (de multiple ori as adauga) in The Dark Below. Si incepi usor sa iti dai seama unde te va duce povestea la finalul ei in The Taken King.

    A doua mare schimbare care te frapeaza este ca indiferent cat de bun ai avut echipamentul farmat anterior esti nevoit sa incepi sa-l schimbi cu iteme verzi/albastre, cele care de obicei spuneai ca sunt “varza”. Si usor – usor jocul te face sa te simti ca un incepator care acum abia ai inceput sa joci Destiny, nu ca si cum ai avea peste 250 – 1.000 de ore la activ petrecute. Uneori dificultatea de la inceputul DLC-ului te face sa iti aduci aminte de expresia Ghost-ului "Remember when Sepkis Prime was our biggest problem?"

    Odata cu The Taken King, Destiny incepe sa fie un joc mai bun, strike-urile necesita mai multa munca de echipa la fel cum cerea si Prison of Elders pe nivelul 35. Nici inamicii din misiunile de Story nu sunt usor de eliminat, Cabal scions se divid, Fallen captains te pot orbi, Vex goblins isi pun scuturi, totul condimentat cu un damage mai mic al vechilor arme si continua alergare dupa un echipament mai bun.

    O noutate fata de ce eram obisnuiti – Legendary Marks – noua moneda in-game (da, de parca nu erau suficiente Strange Coins si Mote of Light, acum trebuie sa alergam si dupa Legendary Marks). Cu ea se pot cumpara iteme de lvl 40 legendare numai bune de pus pe tine ca sa poti alerga imbracat de bun simt dupa exoticele Year 2. Noroc ca odata ajuns la lvl 40 poti incepe sa farmezi LM prin misiunile zilnice, PvP, weekly heroic strike si nightfall. Pentru ca nu ar mai fi Destiny daca nu ar avea farming si grinding nu….?

    Cele 3 noi subclase aduc un aer proaspat jucatorilor care doresc sa experimenteze si alte skill-uri ale caracterelor preferate. Iti doreai un caracter ofensiv? Ok, acum ai la Titan subclasa Sunbreaker asa ca poti scote ciocanul sa te joci de Thor cu inamicii. Sau Nightstalker la Hunter unde poti trage cu arcul din saritura, sau Arc Stormcaller la Warlock unde poti electrocuta inamicii. Putem povestii mai mult pe aceasta tema dar aceste subclase au aparut din nevoia de diversificare a caracterelor si abilitatilor, ajuntand jucatorii sa mixeze echipele in care joaca.

    Ca si concluzie personala: merita The Taken King 40$? Din pacate as spune ca nu, chiar daca este cel mai masiv DLC cu schimbari importante pe care nu le mai enumar, iar raidul King's Fall este poate cel mai complex din cate am jucat. Dar daca esti jucator constant de Destiny inseamna ca probabil deja l-ai luat…

    Primeste un plus pentru:
    • Story si momentele cinematice
    • Noul sistem de avansare in nivel si subclasele caracterelor
    • Inamicii noi, interesanti si mai dificile
    • Sistemul de quest-uri, bounty si reward-uri care se pot lua direct din meniu fara sa bati drumul de fiecare data in Tower/ Reef
    • Dreadnaught: este factorul wow de fiecare data cand il vizitez
    • Se poate da Skip la filmulete daca le-ai vazut deja.

    Primeste un minus pentru:
    • Farming in stil mare in continuare, dupa 10 ore de joc poti incepe sa farmezi si sa farmezi si sa farmezi, doar pentru a avea gear mai bun care sa te ajute in PvP
    • Unele questuri sunt repetitive la maxim, care amplifica senzatia de farming si plictiseala
    • Senzatia constanta in timpul jocului ca in perioada Ianuarie – Martie vom mai avea un DLC care va deschide si zonele blocate in care nu avem inca acces si ca povestea este neterminata.

    Note finale:
    Story - 8
    Gameplay - 7
    Grafica - 9
    Audio - 8
    Multiplayer - 9
    Raport calitate/pret - 6
    Total - 7,8

    Review Destiny: The Taken King Playstatin 4 by Andrei Gabriel

    The Taken King este al 3-lea DLC lansat de Bungie pentru Destiny. Acesta a aparut pe 15 septembrie 2015, imediat dupa update 2.0. Acest update a adus pentru Destiny si fanii sai o multime de modificari importante. O interfata usor schimbata, un meniu diferit pentru questuri, noi harti de PvP, noi moduri de PvP (Rift, Mayhem), bounty-uri noi au pregatit jucatorii de Destiny pentru sosirea update-ului. Acesta marcheaza sosirea lui Oryx in sistemul nostru solar, hotarat sa isi razbune fiul invins de gardieni cu propria sabie.

    The Taken King incepe cu incercare reginei alaturi de Awoken sa il distruga pe Oryx, acestia atacandu-i nava (Dreadnaught) insa rezultand un dezastru pentru ei. Vazand gravitatea situatiei, vanguardul recunoaste ca Taken reprezinta o forta superioara lor, acesta trimitand gardienii in cautarea unor puteri pierdute ale semenilor sai. Aceasta misiune consemneaza completarea subclaselor fiecarui tip de caracter. Titanul va stapanii puterea soarelui prin Sunbreaker, warlock-ul va cunoaste elementul arcului prin Stormcaller, iar hunterul va iesi la vanatoare cu noul Nightstalker.

    Poveste continua prin cautarea lui Oryx, gardienii ajungand in locuri cunoscute, labirintul de la Crota’s End si locul unde l-au ingenunchiat pe Crota, insa apar si locatii noi, The Dreatnaught si Phobos (accesibil pana acum doar in Crucible). Calatorind si infruntand Takenii de-a lungul aventurii lor, gardienii ajung fata in fata cu Oryx si reusesc sa ii slabeasca puterea. Din nefericire, Oryx isi intrupeaza esenta Taken si devine mult mai puternic. Finalul story-ului ne anunta un Raid interesant, dificil, care ne asteapta cu o multime de surprize.

    Contentul exclusiv PlayStation isi face aparitia si in acest dlc, de data aceasta jucatorii avand parte de un nou scout rifle exotic, Jade Rabbit, un strike nou numit Echo Chamber unde gardienii au rolul de a-l opri pe Restorative Mind prin puzze-uri distractive bazate pe teamwork. De asemenea, sunt introduse engramele legendare de tip Sublime, care decriptate ofera gardienilor gear-ul exclusiv PlayStation.

    Parerea mea, Raidul este „piesa grea” a acestui content. Acesta are ca scop uciderea lui Oryx pentru indeparta acest mare pericol departe departe de casa. King’s Fall are deocamdata varianta Normal (280 Light), unde gardienii infrunta pe rand 4 bossi, primul Warpriest, apoi Golgoroth, The Deathsingers si in final Oryx. Acest raid presupune o buna comunicare intre membrii echipei, colaborarea si rabdarea fiind esentiale.

    Court of Oryx reprezinta un nou tip de Public Eventuri unde jucatorii se pot strange in numar de maxim 9 pentru a dobora creaturi ale raului. CoO este impartit pe 3 nivele de dificultate, iar acesta se porneste cu ajutorul unor urne care se dobandesc din diferite activitati si locatii. Bungie actualizeaza in fiecare saptamana Tier 3, pentru a oferi jocului diversitate.

    In concluzie, dupa sute de ore pierdute numai saptamana asta, pot spune detasat faptul ca Taken King este cel mai bogat expansion pe care l-am jucat, aducand jucatorilor de Destiny un story line de pana la 7 ore, quest-uri atractive, patrule in care nu doar un fireteam ajunge pentru a dovedi un Taken Torturat, de asemenea cel mai complex Raid din joc pana la momentul actual, in care team-work-ul este pe primul loc.

    Note finale:
    Destiny - 8
    Court of Oryx - 8.5
    King's Fall - 9
    PlayStation content - 7.5
    Total - 8,25
    Attached Images Attached Images destiny.jpg

  2. #2 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    Multumesc mult pentru review-uri. Good job!!!

    Si ca sa mai indulcim un pic oferta (ca tot a luat nota mica la raport calitate/pret), un norocos il va putea achizitiona la un pret special si va face in acelasi timp un mare bine CG-ului. Vedeti voi aici despre ce e vorba.

    http://www.consolegames.ro/forum/f76...y-edition-ps4/

  3. #3 SP
    Banned Templier's Avatar
    good reviews dar ati omis ceva foarte important si acela ca pentru cei care nu si-au luat niciun dlc pana acum in Crucible se mai pot juca doar Free for All, 3 vs 3 si 6 vs 6 celelate moduri fiind blocate iar Weekly si Nightfall sunt deasemenea blocate pe Taken King

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Concurs "Destiny: The Taken King" By h0stile in forum Concursuri
    Replies: 44 Last Post: 20-09-2015, 23:16

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts