Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 5 of 5

Thread: User Preview: Dante`s Inferno

  1. #1 SP
    Member drik's Avatar

    User Preview: Dante`s Inferno

    Incep prin a comunica intentiii si disclaimere in ceea ce priveste previewul ce va urma. Multe sunt idei reciclate din rantul meu despre demo-ul acestui joc din threadul dedicat acestuia. Nefiind redactor de meserie, imi asum dreptul la o subiectivitate idiotica si liberti artistice. Impresiile prezentate sunt bazate pe demo-ul aparut pe 10.12.2009 pe PSN iar varianta jucata este evident de PS3. Let`s get to it...

    "All hope abandon, ye who enter in"

    Dante`s Inferno este noul joc de la cei ce ne-au adus Dead Space, simulatorul de tipat in gravitatie zero de anul trecut, Visceral Games si titlul multimedia care iti ocupa primele 5-6 pagini pe Google atunci cand vrei sa cauti poemul lui Dante Alighieri... Este un action-adventure third person cu tendinte epice si influente despre care nu o discut prea mult ce adapteaza clasicul poem, dandu-i lui Dante o coasa (in loc de drujba folosita in poem) si o atitudine demna de un barbat casatorit.

    STORY & MAIN CHARACTER

    Povestea il urmareste pe Dante, supravietuitor al Cruciadelor in incercarea lui de a-si elibera iubita, Beatrice, din Iad... Aceasta aparent a devenit unealta lui Lucifer care are nevoie sa se casatoreasca cu un suflet ce trebuia sa ajunga in Rai pentru a scapa din Iad... Dante trebuie sa treaca asadar prin cele 9 cercuri ale Iadului, la propriu, pentru a-si duce sarcina la capat. Bun. Cum o poti da in bara cu asta?

    Dante in sine pica drept un personaj de care te agati greu si felul in care este prezentat te face sa atasezi de el cu aceeasi bucurie cu care se ataseaza un homofob de 5 motociclisti musculosi si rujati care poarta doar o curea si o casca... Dante spune putine si comunica si mai putine, ceea ce il face oarecum asemanator cu un robot ce a fost victima unui viol...

    Ce m-a deranjat e modul in care inceputul jocului curge... Dante are o intalnire izolata cu Moartea... E injunghiat de un mob random in spate, Moartea vine, spune ca e timpul sa crape, el zice nu. Zice nu. Bate Moartea, ii ia Coasa. Insult to injury.
    De ce asta o alegere proasta e ca face din Dante un om obisnuit cu moartea si Iadul si intalnirea prematura cu aceste forte, mai mult invingerea lor, face din gestul aruncarii dupa Beatrice in Iad un gest comun pentru Dante... Momentul crucial, alegerea ce ii schimba soarta lui Dante e momentul in care isi urmeaza iubita in Iad, iar jocul, sau Will Rokos (He be writin` the script, yo) a vrut sa faca clar dovada ca nu a inteles nimic din poem. Ce face faptul ca exista 2 momente izolate de acest gen la inceput e sa dea un sentiment de stangacie scenariului...
    Trailerul dadea impresia ca Dante se transforma din doar un cruciat in razboinic supranatural tocmai pentru ca a trecut pragul acela, si anime-ul are o scena cand el se intoarce acasa si nu arata ca versiunea catolica a lui Kratos... Ceea ce ne aduce la...

    GRAFICA & DESIGN

    Nu e nici o indoiala ca jocul se inspira clar din GoW, au zis-o producatorii, a zis-o presa si a zis-o si Iisus. Nu am nici o problema cu inspiratul, mi se pare ok mai ales cand o faci bine deci las deoparte GoW dar nu imi pot scoate din cap faptul ca mereu cand ma uit la Dante il vad pe Dirk The Daring din Dragon`s Lair iar jocul in general imi da un feeling puternic de Knights of the Temple: Infernal Crusade...

    Jocul e vesel si fluent, iar animatiile si combatul in general sunt foarte fluide, gratie celor 60FPS (sau Hz HA!) la care ruleaza... tot timpul. Trebuie sa apreciezi un joc unde producatorii isi impun lucruri de genul 60FPS. E ca si cum ti-ai bate cateva cuie in maini inainte sa te apuci de tamplarie... De ce? Pentru ca 60FPS daca o faci sub un time table tipic EA (cunoscut drept al 10-lea cerc al Iadului) poate insemna doar 2 lucruri:

    1. Jocul tau este extrem de fluent. Kudos!
    2. Jocul tau este extrem de fluent si arata ca o pictura creata doar cu acces la 4 nuante de maro si fecale.

    Ma intreb daca merita pana la urma limita asta de 60FPS, Insomniac au spus ca renunta din cauza ca chinul prea mare si abia de observa cineva... Nu stiu ce sa zic de observat dar Dante clar sufera... Jucat in paralel cu maximul de obiectivitate daruit de o sticla de bere, Dante arata last-gen in comparatie cu un build timpuriu de GoW3... Hell indraznesc a spune ca desi tehnic depasit de Dante, GoW2 din Collection arata per total mai satisfactor...
    Modele sunt urate si zdrenturoase, texturile sunt low si in sine nivelul de detaliu este slab. Cred ca imaginea care mi-a ramas cel mai adanc in teasta ca reprezentand o tristete grafica iesita din comun este momentul in care treci prin arcada de exact dinaintea intalnirii cu Death... (Screenshot la final)

    Primul nivel oferit de demo, nu primul cerc, cum am inteles ca va include acesta, nu are mult de aratat, nu tin minte decat o groapa, 2-3 pereti si cateva cufere codate pe culori care au fost transformate cu timpul in fantani... yeah that`s gonna do it. Nu am ce sa spun de level design decat ce am vazut din prezentarile lor. Fiecare e o combinatie de maro si o culoare... maro cu rosu, maro cu verde, maro cu mov... Sa treci in revista nivelurile din Dante e ca si cum ai trece in revista ce fel de inghetata asortata vrei.

    COMBAT & CONTROL

    Controlul e foarte responsive si combatul in sine e destul de rewarding... Pare foarte visceral si simti cum infigi lama in ei... Presupun ca o sa devina din ce in ce mai fluent si mai satisfactor pe masura ce cumperi miscari si abilitati... Un light attack, un heavy attack, block, magic, combo modifier... Lucruri standard pentru un action... Quick time events totusi, aceasta molima pe taramul gameristic, reuseste sa strice flowul... QTE sunt anuntate la fel de practic precum un mesaj trimis via un grup de capre epileptice indreptate din prima spre directia opusa... Mi se pare ca se confunda prea usor in clusterf*ckul ce are loc in fundal.

    CONCLUZIE

    Posesorii de PS3 au primit demoul mai devreme... Am mai spus si ca in cazul asta nu am de ce sa ma bucur pentru ca e ca si cum m-as bucura ca am primit un shut in boashe mai devreme decat vecinul meu care o sa-l primeasca in ajunul Craciunului... Jocul mi-a lasat o impresie adanca de mediocru si imi parea rau, pentru ca inca o sa-l cumpar... Se intampla sa fie genul meu preferat si speram sa am o primavara ok intre Darksiders si GoW3...

    Inferno by Dante Alighieri - Read Print
    Attached Images Attached Images dantes_inferno_0.jpg dantes_inferno_1.jpg dantes_inferno_2.jpg dantes_inferno_4.jpg dantes_inferno_5.jpg dantes_inferno_6.jpg dantes_inferno_7.jpg dantes_inferno_8.jpg dantes_inferno_9.jpg dantes_inferno_10.jpg dantes_inferno_11.jpg dantes_inferno_12.jpg

  2. #2 SP
    Member GuCOZA's Avatar
    Foarte buna preview, am jucat si eu versiunea demo de ps3 si ma uimit grafica asemanatoare aproape cu un joc de ps2 daca nu ceva mai buna. Oricum banuiesc ca niste sacrificii grafice au fost facute de producatori pentru mentinerea limitei de 60 FPS constanta.

  3. #3 SP
    Senior Member siNcE's Avatar
    ...mi se pare ca grafica este putin mai buna ca la SNES, dar nu cred ca va depasi grafica de "ATARI" in varianta finala.

    Ontopic: Kudos pentru preview drik.

  4. #4 SP
    Member weriwulf's Avatar
    Abandon all hope, ye who plays this game!

  5. #5 SP
    Member kaoru's Avatar
    Mie mi s-a parut un joc foarte ok - nu extra dar in nici un caz mediocru.
    Mi se pare ca pretentiile gamerilor au crescut deja la niste inaltimi absurde...Dupa parerea mea deja se incerca alte lucruri in industria de gaming - cu accent pe entertainment cu un spectru mai larg de lucruri incluse in pachet - vezi pe langa grafica si gameplay > contextul, muzica, informatia livrata, experienta cinematica - puterea de a creea un brand << a se vedea comparatii la nenumarate jocuri cu Devil May Cry, GOW etc - de Devil deja nu prea se mai vorbeste...osa treaca si GOW - de Legacy of Kain abia ca mai mentioneaza cineva desi tot ce e dupa (vezi cele mentionate inainte) ar putea fi considerate copii > Eu unul sunt pentru evolutie - atata timp cat jocul ia ce facea predecesorul pe parte de gameplay - o include intr-un context nou care poate inbogati mult continutul si aduce si ceva nou 'with a twist' - e super ok.
    Grafica mi s-a parut foarte buna - a se da atentie la detaliile privind designul si aici nu ma refer la animatie (cea de gameplay) care intradevar pentru o consola din generatia asta cam lasa de dorit. Partile cu filme sunt geniale.
    CONCLUZII:
    Totul pare ca exista doar in comparatie cu GOW in ultima vreme si asta este deja un cliseu plictisitor.
    Incercand detasat sa imi dau cu parerea as spune ca jocul este un experiment reusit - modul in care poemul a fost transpus intr-un joc (lucru nu usor de facut) mi s-a parut foarte reusit >> tema si mai ales ce isi doreste sa faca poemul reuseste in mare masura si jocul pe plan psihologic si asta mi-a placut - in final iti da de gandit in lagatura cu cateva teme interesante gen conditia umana in general (nu intru in detalii).
    Grafica foarte placuta, muzica geniala - gameplay-ul slabut dar are cateva lucruri foarte bine realizate si integrate in joc care merita (beast riding-ul, combourile si sistemul de lvl up etc.), scenariul foarte interesant si mai ales ca mod de abordare si transpunere a poemului intr-un joc - lucru ambitios cu multe sanse de rateu care insa a reusit onorabil aici.
    In final am intrat in atmosfera, mi-a dat de gandit, am adorat muzica si sentimentul general - am urat liniaritatea, ritmul scenariului (care pe final pare ca a fost grabit degeaba si taiat brusc).
    Merita jucat si i-as da un 8/10 (cel putin).

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. User Review: Dante's Inferno By Kornak in forum Game Reviews & Previews
    Replies: 15 Last Post: 01-05-2011, 01:46
  2. User Preview: F.3.A.R. By hibrid13 in forum Game Reviews & Previews
    Replies: 7 Last Post: 18-02-2011, 17:27
  3. Dante's Inferno By istrategie in forum Console Club
    Replies: 430 Last Post: 13-05-2010, 16:23
  4. Dante's Inferno By Crystylicious in forum Sony PSP, PSP Go & Vita
    Replies: 13 Last Post: 09-05-2010, 14:28
  5. Dante's Inferno By MultiAmSaPopesc in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 1 Last Post: 02-08-2009, 18:42

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts