E bine ca macar acum i-ai explicat care a fost cauza. Daca acesta va fi intelegator, cu atat mai bine. Nu-i mai frumos decat in cazul de acum 2-3 pagini cand acuzatul il jignea pe PPV dupa ce i-a dat teapa?!
E bine ca macar acum i-ai explicat care a fost cauza. Daca acesta va fi intelegator, cu atat mai bine. Nu-i mai frumos decat in cazul de acum 2-3 pagini cand acuzatul il jignea pe PPV dupa ce i-a dat teapa?!
Ai mers la 2 capete, nu-i puteai spune lui Siege ca renunti la jocul lui decat dupa ce te vedeai in brate cu jocul de la Snick. In caz ca se razgandea Snick, te intorceai la Siege. Asta e motivul real, restul e cancan. Dar se poate intampla si invers, ca vanzatorul sa mearga la mai multe capete.
ca sa evit situatii de genul eu procedez in felul urmator:
1. daca sunt vanzator nu rezerv unui potential cumparator un produs decat pentru o durata de maxim 2 ore. foarte rar am facut exceptie si asta numai in cazul in care clientul era din provincie si venea mai mult sau mai putin in Bucuresti ca sa cumpere de la mine ceva.
2. daca sunt cumparator e absolut logic sa merg la mai multe capete si sa aleg in final solutia cea mai buna pentru mine. dar asa cum ziceau colegii de mai sus, o persoana isi demonstreaza cei 7 ani de acasa si caracterul atunci cand isi da cuvantul. cine crede ca daca vine cu scuze puerile gen `e prima data cand mi se intampla, vezi ce feedback am in rest` se inseala. feedbackul arata doar procentul de tranzactii reusite al unui individ si faptul ca nu da tepe grosolane, dar poate ascunde carente de conduita pe care multi dintre noi suntem prea scarbiti sa le prezentam pe un thread ca acesta. din acest motiv, ca sa nu imi dau cuvantul si sa pic prost la sfarsit in cazul in care nu cumpar de la respectivul, prefer sa ii dau un PM de genul `in cazul in care pentru obiectul X ti-as oferi suma Z ai accepta?`. in acest fel nu incurc nici omul tinandu-i blocat obiectul vanzarii si nici nu fac promisiuni pe care ulterior sa nu le pot respecta.
NU am crezut niciodata ca ca o sa ajung sa postez si aici...dar uite ca se intampla:). Momentan nu o sa-i dau numele aici dar hai sa incepem cu inceputul.
Cercetand forumul am gasit respectivul user pe aria de bazar spunand ca faciliteaza achizitia unor editii mai speciale pentru anumite jocuri. L-am contactat, ne-am pus de acord cu pretul si pana aici toate au fost bune si frumoase. Mi-a cerut o parte din bani prin transfer bancar, lucru care mi se pare destul de normal dat fiind faptul ca el probabil le achizitioneaza din alta parte. Imediat cum a cerut banii, eu ca si om de cuvant, am mers, cu eforturi destul de mari, la banca sa depun banii. Acum incepe indoiala mea deoarce de fiecare data cand il contactam nu avea niciun raspuns...nici ca vine...nici ca nu vine. Dupa 2-3 saptamanii mi-a zis ca i-au pierdut cei de la posta coletul drept urmare trebuie sa mai asteptam. Am zis ok....mai asteptam! L-am contactat iar dupa o perioada de timp....si mi-a spus ca urmeaza sa aduca cineva coletul in tara spre sfarsitul saptamanii. Iar astept. Il contactez la sfarsitul saptamanii....nu raspunde...nu are credit....nu are baterie la telefon...si imi spune ca nu stie nimic de colet.
Acum...stau si ma gandesc...si parca mi-as vrea banii inapoi. Raspunsul lui a fost destul de ciudat...a zis ca poate sa imi dea banii abia in martie :)
Deci...voi cum procedati in situatia de fata?
Crect ar fi cat mai curand sa-i dai numele.. asa ne putem feri si noi de el.
Nu as vrea sa ii stric munca de pana acum...poate asta e un caz izolat. Mai astept putin...poate situatia se schimba...daca tot am asteptat pana acum...nu mor daca mai stau putin. In mod sigur eu o sa ma feresc de el...a fost pentru prima si ultima data:)
Trebuie sa precizezi care e problema exact - nu putem sa ridicam un "flag" si apoi sa ne dam la fund.
Incearca sa "reformulezi" si sa indici exact care este userul, despre thread e vorba - daca discutiile si tranzactiile au avut loc pe privat nu te putem ajuta.
Nici nu cred ca se poate rezolva ceva! Banii sunt dusi...nici nu prea ma astept sa ii mai vad vreodata. Dar...nu se stie niciodata!
Userul este Ma_Plictisesti iar thread-ul este http://www.consolegames.ro/forum/f93...-epic-edition/. Discutiile au fost la telefon....si prin PM. Dar, repet, poate doar mi se pare mie si totul o sa se finalizeze ok...ori vine jocul...ori vin banii.
Cand ai facut tranzactia cu el ? Care a fost "ETA" ul pentru a primi jocul ? E nevoie de niste date clare pentru a intelege exact.
Intre timp i-am dat mesaj lui Ma_plictisesti pentru a auzi si versiunea lui de poveste.
Inca un posibil tepar, tocmai ce m-a abordat.
yourwifemykidsx
Imi da mesaj sa facem schimb de jocuri, <<<si pt ca eu nu am calificative sa trimit eu primul>>>. El fiind user aici din ianuarie 2015, dar tot eu fiind cel fara reputatie :)
Mare atentie!
Omul are feedback de la 3 useri, tu nu ai, e normal sa îți ceara acest lucru. Aici postam "teparii", nu bănuieli sau acuzații nefondate.
Imi cer scuze, daca are 3 calificative e imposibil sa fie tepar. Suspiciunile mele sunt nefondate. O seara buna!
Ok - sa asteptam reactia lui Ma_plictisesti
Daca nu revine pana pe data de 28 Feb cu raspuns va suporta consecintele.
Eu acum i-am trimis un mesaj cu contul in care imi vreau avansul inapoi. Cel putin mie asa mi se pare normal....sa.mi trimita banii...ca jocul oricum nu cred ca o sa mai ajunga vreodata.
Salut, s-a primit avansul de la wasbason, asa cum afirma. Totodata, a fost anuntat in repetate randuri ca in cazul in care din varii motive, pachetul nu va ajunge, i se v-a returna avansul + un mod de a ma revansa pt situatia neplacuta. Din pacate, am intampinat probleme la transport, iar prima cutie a ajuns lovita si am trimis-o inapoi recuperandu-mi ulterior banii, dupa 2saptamani si 2 zile de negocieri. Ulterior am incercat sa apelez la serviciile unei cunostinte, pt a evita un nou epison neplacut cu serviciile de transport. Respectivul trebuia sa ajunga de cateva zile in tara, cu o masina. Momentan, nu am nici un raspuns. Userul Eastbason, a primit mereu feedback in cel mai scurt timp posibil, indiferent ca m-a contactat telefonic sau prin sms. N-am incercat sa pacalesc pe nimeni niciodata si nu voi incepe acum. A fost anuntat cu priveire la returnarea avansului, din pacate, la inceputul lunii viitoare. Inca o data, imi cer scuze pt intarziere si neplaceriile creeate (chiar daca nu depind de mine), din moment ce mi-am luat angajamentul... O seara buna.
PS: imi pare rau, dar nu pot urmarii topicul, asdar daca nu raspund cateva zile, nu va panicati. Multumesc pentru intelegere.
Nicio problema...eu imi vreau banii inapoi azi...dupa cum ti-am spus si in mesaje. Azi...nu in alta zi! In momentul in care mi-ai cerut banii eu nu te-am pus sa astepti...si nu am de gand sa fac asta pe banii mei. Nu vreau nimic in plus. Imi vreau doar ce e al meu.
---------- Post added 17-02-2015 at 11:54 ----------
Dupa cum era de asteptat...nu raspunde la telefon...nici la mesaje. Cred ca mai ramane doar o plangere la politie...
Daca pana la sfarsitul saptamanii asteia nu se rezolva problema, imi pare rau dar nu vom avea de ales si vom acorda ban pentru neseriozitate. Sper ca totusi sa rezolvati. Bafta!
revin si eu aici fara placere, userul rero mi-a facut bucata, mi-a trimis consola de aici defecta. Era online cand i-am semnalizat problema dar a "disparut", ma asteptam la o altfel de reactie...se pare ca e saptamana mea proasta...