Cunoastem mai toti secretomania care inconjoara proiectele mari si in mod special proiectele celor de la Epic Games. Stim cu totii cat de greu este sa afli informatii despre engine-eul folosit, despre modul in care se lucreaza, cine lucreaza, cu ce soft lucreaza, etc. Mai ales atunci cand este vorba de un sequel al unuia din cele mai bine vandute titluri de Xbox 360. Ei bine, in sfarsit am reusit sa aflam in ce programel au depus munca titanica pentru a realiza modelele din Gears of War 2. Este vorba despre un program mai putin cunoscut in lumea graficii si a designului si rareori folosit de catre realizatorii de jocuri: Zbrush ! Realizat de catre Pixologic, cu o interfata si un mod de lucru care pe multi ii deruteaza din start, se pare ca Zbrush a atras atentia celor de la Epic. Ceea ce a iesit, vedem cu totii si cred ca nu avem decat cuvinte de lauda.
Cum s-a ajuns la aflarea acestui secret ? Well, se pare ca cei de la Pixologic au luat un interviu intern lui Chris Perna (Art Director Epic Games), Kevin Lanning (Senior Artist Epic Games), Kevin Johnstone (Senior Artist Epic Games), Shane Caudle (Technical Art Director Epic Games), Chris Wells (Senior Artist Epic Games), Mark Morgan (Senior Artist Epic Games), Pete Hayes (Senior Artist Epic Games)... interviu care in final a fost facut public. Puteti citi interviul complet aici, iar mai jos va las sa va delectati cu peste 120 de poze din galeria Zbrush pentru Gears of War 2. Impresionant. Atat de impresionant incat la ora 5:00, la munca fiind inca, nu am rezistat tentatiei de a scrie un Hot Story pe aceasta tema. In plus, avand in vedere ca tocmai s-a incheiat Concursul ConsoleGames.ro de Gears of War 2, il consider ca un mic "premiu" tuturor participantilor. Respect !
Epic Games - Gears of War 2 - Zbrush Gallery #1:
Bookmarks