https://www.youtube.com/watch?v=zX0AV6yxyrQ
Printable View
https://www.eurogamer.net/articles/2...hots-some-swaz
Ceva legat de suturi si alte chestii.
Abureli ce sa zic, oricum pe online te rupe scriptul.
Sent from my CLT-L09 using Tapatalk
---------- Post added 10-06-2018 at 16:26 ----------
Sper sa facă deposedarile mai ok, ca sunt momente de zici ca nu vor să intre la mingie.
Sent from my CLT-L09 using Tapatalk
Quote:
Abureli ce sa zic, oricum pe online te rupe scriptul.
Pretty much =))\
Never forget
https://abload.de/img/injuriesglk8a.png
Se pare ca au reusit sa puna mana si pe licenta Champions League.. din pacate!
Si o sa vina alți nervi:sniper::gun::ban::bash::wall:
Nici un din pacate, asteptam asta din 2006, welcome back UCL in jocul care trebuie!!!
Ce vrei sa zici cu asta? Intreb, pentru ca nu am mai jucat nici un FIFA de la 2012 incoace.Quote:
Abureli ce sa zic, oricum pe online te rupe scriptul.
Sunt meciuri în care nu ai cum să bați, ratează orice șut, nu aleargă, dau pase aiurea, la fiecare joc online ai un script în care îți setează statusurile la fiecare jucător.
Sent from my CLT-L09 using Tapatalk
Meh....another FIFA!
New Gameplay Features: Active Touch System
https://www.youtube.com/watch?v=XfqeXuBwdDk
De fiecare data rad cand vine vorba de "noile" aditii pe care EA le baga in fiecare an in joc si de cum le marketeaza. Desigur, multi pun botul. O scurta istorie mai jos, via Reddit.
FiFa 12
Impact Engine
Tactical Defending
Precision Dribbling
Pro Player Intelligence ft Vision Mapping
FiFa 13
Attacking Intelligence
First Touch Control
Player Impact Engine (generation 2)
Tactical Free Kicks
Skill Games
FiFa 14
Ignite Engine ft Precision Movement and True Player Motion
Elite Technique ft new In-Air Play
Pro Instincts
Living Worlds
FiFa 15
Agility & Control and Correct Contacts
Authentic Player Visuals
Dynamic Match Presentation
Emotional Intelligence
Living Pitch
Man-to-Man Battles ft Enhanced Clothe Technology (shirt pulling)
Team Tactics
FiFa 16 Play Beautifull
Draft
Defensive Agility
Defend as a Unit
New Tackling Fundamentals
Interception Intelligence
Passing With Purpose ft Driven Passes
No Touch Dribbling
Clinical Finishing
FiFa 17
Frostbite Engine
The Journey
Career Mode New Features
Pro Clubs New Features
New Attacking Techniques ft Driven Shots and Downward Headers
Set Piece Rewrite
Active Intelligence System ft Constant Spatial Analysis
Physical Play Overhaul ft 360° Shield Dribble
*** Champs
Squad Building Challenges
FiFa 18
Icons
Squad Battles
Team Styles
Presentation
Authentic player personalities
Enhanced dribbling
Avem si primul gameplay oficial
https://youtu.be/D0SNs86SDUw
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sper sa rezolve problema cu apararea pentru ca fifa 18 a fost execrabil la capitolul asta.
Usor usor ne apropiem de perioada anului cand fanii fotbalului virtual primesc ce isi doresc si anume anualul joc Fifa. Pai daca este anual cam ce se mai poate face in plus in afara de grafica. Ei uite ca se poate. Anul acesta avem parte de 4 noi tehnologii , menite sa aduca gameplayul din Fifa 19, un pas mai aproape de realitate. Vom vedea tehnologii ingame ca Timed Finishing, Active Touch System, Dynamic Tactics, si 50/50 Battles.
Una dintre cele mai interesante este Dynamic Tactics, ce , conform EA a inbunatatit tactica fiecarei echipe foarte mult,cu advantajele si dezavantajele lor unice, de care poti profita. Deci jocurile online vor fi in sfarsit...altfel...renuntandu-se la deja vechiul si depasit sistem.
Chiar si cand doar faci contact cu mingea lucrurile se schimba. Acest lucru a fost inbunatatit de Timed Finishing si de Active Touch. Un exemplu ar fi : acum daca mingea vine spre player , o apasare a butonului “sut” va pregati mingea pentru in sut iar daca apesi de doua ori, ( depinde de pozitia mingei) va suta efectiv imediat. Totodata Active Touch iti va permite sa controleze mingea mult mai bine si cu un unghi de control mai mare, plus ceva “fente” in plus.
In final , desi are nume de loterie, 50/50 Battles face exact ce sugereaza numele, lupta pentru mingea va putea fi castigata de oricine. Toate aceste vor duce Fifa 19 la un alt nivel.
Pai, atunci sa vina 28 septembrie zic , nu?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...397102c563.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...9e889e7f9d.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...914b2cfa36.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
FIFA 12 a fost ultimul joc decent din serie, ce a urmat au fost numai petarde. A se vedea si nemultumirile si scorurile userilor de pe metacritic. Din 2013 incoace toate scorurile sunt pe rosu!
Ma rog, FIFA 17 a adus ceva imbunatatiri considerabile trecand pe Frostbite, dar gameplay-ul in sine tot e la fel de toata jena.
Sa vedem cum o sa se prezinte jocul asta cu UCL inclus.
Garantat 100% ca o sa fie online!
Da, numai minunății promite ea sports, ca in fiecare an... Până cumperi jocul și vezi că fără meta sau icons joci degeaba. Și după aia, pauza la start, formation change si RB+A la wingerii pe post de ST cu 96 pace, low driven, gol. Rinse and repeat.
In loc sa repare mizeria aia de gameplay vin an de an cu new and shiny ****. Păcat.
Trimis de pe al meu Nexus 7 folosind Tapatalk
In mare parte sunt de acord, dar asta se intampla in special in Ultimate Team. Publicul lor tinta ar fi mai degraba inclinat catre spectacol. Eu zic ca in modul offline / online, lucrurile nu stau chiar asa. Da, exista glitch-uri, dar eu zic ca modificarile de la an la an in ceea ce privesc gameplay-ul au fost consistente incepand de la Fifa 14, unde s-a pus accent pe dueluri fizice. Cand am jucat prima oara Fifa 18 nu am remarcat multe modificari fata de 17 dar jucand, observi ca apar noi posibilitati de joc, iar pe termen lung eu zic ca asta face diferenta.
Prefer sa avem putine modificari care creeaza oportunitati noi decat sa avem multe si sa strice mai tare jocul, au fost editii care au creat mai multe probleme decat sa rezolve. Singurul lucru care personal nu ma incanta in 18 este shootingul si faptul ca multe formatii sunt complementare, adica performanta jucatorilor este prea mult influentata de ce formatie alegi tu si ce formatie are adversarul.
In ultimate team toate astea sunt mai vizibile pentru ca toti de acolo cauta sa exploateze punctele slabe ale jocului. Cu cat urci mai mult in divizii intalnesti aceeasi formatie si cam aceeasi jucatori. Devine plictisitor. Plus, sa nu uitam AI interference, care anuleaza skill gapul dintre jucatori (un tip de pe fifa forums a facut un test; a jucat un weekend de *** champions cu o echipa de 10 ST plus un GK, exact acelasi rezultat ca si cu echipa standard.)
Iar pe offline, de la nivelul world class in sus deja se vede ca AI te fura pe fața. Pot sa bat world class si legendary cu o echipa decenta dar la un moment dat te exasperaza gramada de bull**** facuta de AI.
Are multe gauri, sa speram ca mai astupa din ele. Nu cred ca se vor speti prea tare ca pana la.urma n-au concurenta si atat timp cat jocul se vinde si lumea cumpara fifa points, pentru ce s-ar deranja?
Trimis de pe al meu LG-H870 folosind Tapatalk