Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 6 of 20 FirstFirst ... 4 5 6 7 8 16 ... LastLast
Results 101 to 120 of 387

Thread: Sekiro: Shadows Die Twice

  1. #101 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

  2. #102 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Quote Originally Posted by Espiritus View Post
    ^Nu joci seria Souls pentru poveste, ci pentru gameplay. Da, stai 10 ore sa bati un boss, la fel cum stai 10 ore sa termini un arc din Witcher. Asta e farmecul, sa mori si sa devii mai bun, nu sa castigi. E ca si cum te-ai plange ca Witcher nu trebuie sa ia Goty, ca majoritatea nu au 150 de ore sa termine povestea. Ca sa duc comparatia pana la capat, pun pariu pe o naveta de bere ca 99% din playeri pot termina Sekiro in mai putin de 150 de ore, iar cine a incercat mai mult de atat si inca nu a reusit probabil are o problema.
    Nu ma intelege gresit, Sekiro este fara doar si poate o capodopera.
    Unde nu suntem de acord este ca eu vad gaming-ul ca pe un mod de relaxare, nu ca pe un job.

    Sa spui ca e ok sa mori de 580 de ori la un singur boss pentru ca in final sa te bucuri in propria singuratate ca ai devenit mai bun, mi se pare ca aduce mai mult a job decat a relaxare.
    Fac asta la munca, ma chinui zi de zi sa devin mai bun si trec prin munti de stres ca sa ajung la anumite deadlines, pentru ca la final sa primesc o marire (poate).

    Ca sa revin la FromSoftware, sunt geniali.
    Nu am inteles totusi de ce incapatanarea asta morbida de a nu include un easy mode. Jocul din avatarul tau nu-si pierde cu nimic din excelenta daca e jucat pe easy sau pe hard, la fel si alte jocuri extrem de bune.
    Lasa-ne frate si pe noi plebea sa iti vedem povestea si universul creat, level design-ul etc, nu ma forta sa 'devin mai bun' pentru ca asta este ideea ta de fun.

    Cu ce anume ar fi scazut din calitatea jocului o dificultate pentru prosti? Cu un ending nasol, sa scrie la final "Congratulations esti un prost sinistru" orice, dar sa ma lase sa il vad si eu, sa il simt, sa ma bucur de el.
    In felul meu, de retard... asta e.

    My 2 cents, again, nimic din ce am spus nu e menit sa dea in Sekiro care 100% este un joc bun, ci in FromSoftware ca si fixatie care alunga o masa larga de playeri.

  3. #103 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^De acord, si eu prefer sa imi pot customiza experienta, de la dificultate pana la economie si character stats. Pe PC multe jocuri au moduri care te lasa sa faci ce vrei, pe console e mai dificil... Desi la Bloodborne sunt mandru sa spun ca am folosit bugul pentru exp infinit ca sa compensez cu unele decizii de design care nu erau pe placul meu.

  4. #104 SP
    Member aleksandrel's Avatar
    Exact greutatea jocurile ii fac pe cei de la FromSoftware ceea ce sunt. Nu poti sa joci jocul zici pas,nu se supara nimeni.Dar nu cred ca este joc oricat de greu ar fi el pe care un om matur sa nu il poata termina cu putina rabdare desigur! ������

  5. #105 SP
    Senior Member solecon's Avatar
    Chestia cu dificultatea e mereu un subiect destul de sensibil online, dar nici eu nu pot sa inteleg oamenii carora le tot place sa moara in jocuri. Da, te simti bine la final, cand reusesti, dar pana atunci pur si simplu iti pierzi un timp din viata cu care puteai sa faci lucruri mult mai constructive. "Being VERY good at videogames" mi se pare cea mai inutila abilitate pe care o putem avea, ca oameni. Nu spun ca e ok sa fim precum jurnalistul care nu a putut sa joace acel demo din Cuphead, dar nu inteleg oamenii care se mandresc ca au terminat Uncharted pe Crushing (sau cum se numeste acel mod). "Da, am spart un controller si cateva vase de sange, dar m-am distrat". Fiecare se distreaza in felul lui, sigur, dar, la fel cum ii consider prosti pe cocalarii care se distreaza imbatandu-se ca animalele, pe manele, asa mi se par si acei "hardcore gamers".

    In ceea ce priveste jocurile lui Miyazaki (deci scot din start Dark Souls 2 din discutie, pentru ca nu merita nici macar sa ne amintim de jignirea aceea), dificultatea nu a fost niciodata ideea principala. Omul doar a vrut sa prezinte un sistem nou de gameplay, diferit de tot ce aveam in gaming pana atunci. Ca este "mai dificil" decat alte jocuri, da, dar si Demon's Souls, si Dark Souls 1/3, si Bloodborne ofera destule metode prin care poti sa te iti setezi singur dificultatea, tocmai prin acel gameplay diferit. Poti sa faci grinding, poti sa chemi alti jucatori/personaje, poti sa iti schimbi clasa (poti sa strici, efectiv jocul, omorandu-l pe King Alant pana sa intri in camera lui, cu sageti otravitoare). Chestia e ca in Sekiro nu ai atatea optiuni; nici macar pe jumatate (cel putin la inceput). De fapt, ai una singura. Daca intelegi acel sistem de parry, jocul chiar devine cel mai usor joc din ultimii ani al celor de la FromSoft. Daca nu, o sa ai o experienta destul de neplacuta.

    Daca ma blocam la un boss mai dificil in jocurile din trecut, puteam sa caut pe Souls wiki metode de a-l invinge, si gaseam mereu cel putin 5 moduri de atac, prezentate in pagini intregi de text. Dupa ce am omorat, destul de haotic, al treilea miniboss din Sekiro, am cautat sa vad cum as fi putut sa-l inving intr-un mod mai placut. "To defeat this guy, use the X technique when he tries to stab you." Atat! O singura propozitie! Si acea X technique e tot un fel de parry, doar ca nu o activezi cu L1, ci cu O (pe ps4). Daca nu ai stapanit asta, tough luck, pur si simplu nu mai vezi portiunea urmatoare de joc, pentru ca, desi zona e optionala, acel miniboss nu e. Trebuie sa il invingi ca sa avansezi.

    Demon's Souls este unul din jocurile mele preferate pentru ca nu o sa uit niciodata primele ore din acel joc. Era atat de diferit, atat de nou, incat ani intregi a stricat, oarecum, modul in care ma puteam bucura de jocuri video. Apoi Bloodborne a luat acea formula si a perfectionat-o. E prea devreme sa spun daca Sekiro mi se pare la fel de bun precum Bloodborne, dar pot spune ca, jucand Sekiro, am exact acelasi sentiment de nou pe care l-am avut cand am jucat Demon's Souls. Este deosebit de dificil (pentru mine). E primul joc pe care chiar cred ca nu o sa pot sa-l termin. Dar ador fiecare minut petrecut in fata televizorului. Ca "experienta", este unic, si nu stiu daca putem macar sa cerem o generatie urmatoare in gaming fara sa incercam acest joc.

  6. #106 SP
    Member GoroMare's Avatar
    Pt mine este mult mai ușor decât seria Soul, folosesc mult Stealth și run. Daca fugi și te ascunzi intri iar în Stealth. Ajuta foarte mult tactica asta, daca nu vrei sa stai sa te bati chiar cu toți

  7. #107 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar
    L-am luat si eu aseara pe STEAM <3 NOTA ZC! cei care au jucat seria TENCHU cred ca-s foarte multumiti de rezultat

  8. #108 SP
    Senior Member Srachi's Avatar
    Pfua si eu care speram la un hack and slash normal dar vad ca sadicii aia de la From Software nu se satură de reteta lor masochistă. Demon souls după cateva ore de joc eram la inceputu jocului, cum sa nu ai check pointuri? Am incercat Bloodborne pe care as fi vrut sa-l joc că mi-ar fi placut atmosfera aia dar god damn, dupa cateva ore eram pe la inceput si l-am lasat balta ca sincer nu stiu cum se avansează in jocurile astea. Si uite ce surpriza minunata, asteptam sa tai niste samurai dar trebuie sa astept ghost of tsushima !

  9. #109 SP
    Member Mishy's Avatar
    Cat de bun poate fi jocul asta. Am in jur de 10 ore, am batut doar 2 bossi si o gramada de mini-bossi si da jocul e greu, mult mai greu ca seria Souls sau BB si inteleg frustrarea unora cu dificultatea, asa ca daca ati avut probleme cu aceste jocuri, care dupa parerea mea nu sunt grele deloc, aici ori incercati "to git gud" ori jocul nu e de voi.

  10. #110 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Jocuri grele din motive proaste, asa mi se par astea. Ador combatul dificil, e ce trebuie. Dar sistemele alea de mori si ia-o de la capat de tot cu toti respawned sunt chestiile care-i tin pe restul departe, culmea, jucatori carora le plac anumite elemente. Eu de exemplu n-am putut sa duc pana la sfarsit nici un soulsborne, desi fiecare lupta era delicioasa si imi asumam toate mortile. Dar ramaneam fara rabdare pentru ca trebuia sa tot fac backtrackingul ala imputit peste care oricum dai speedrun, deci nu are niciun sens sa mai fie prezent. Si asta m-a facut sa renunt la ele. Doar Nioh am terminat, fix din cauza ca erau mai dese checkpoint-urile si nu trebuia sa parcurgi minute intregi pana la locul unde ai murit, ca sa mai mori o data.

  11. #111 SP
    Member Mishy's Avatar
    Sekiro seamana mai mult cu Nioh la checkpointuri, sunt dese nu trebuie sa explorezi mult ca sa gasesti unul, iar daca mori poti reinvia cu jumatate de health bar inapoi, asa ca in privinta asta jocul nu e asa de frustrant.

  12. #112 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
    trebuia sa tot fac backtrackingul ala imputit peste care oricum dai speedrun, deci nu are niciun sens sa mai fie prezent.
    Am zis si eu asta, dar fanii seriei au niste cunostinte de game design atat de bogate incat am primit clasicul "get gud". Aparent sa imi piarda inutil cate 2 minute la fiecare retry e un feature pe care numai adevaratii connoiseuri il inteleg, si in niciun caz un cretinism.


    La fel si cu faptul ca daca folosesti potiuni la un boss si mori, nu le primesti inapoi. De parca e fun sa mai omori 10 minute niste inamici prea slabi pentru tine doar ca sa te reaprovizionezi.

  13. #113 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Aia cu potiunile e discutabila, mi se pare ok sa-ti dispara din moment ce sunt consumabile, dar vorba ta, cum mai faci rost de ele daca nu ai mai avea ce farma? Daca ar fi dupa mine as renunta la consumabile din start si as muta totul in skill-uri/abilitati

  14. #114 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

  15. #115 SP
    Member Aliosa's Avatar
    Aveam precomandă pentru CE de PS4 din 16 decembrie (neplătită) cu ridicare din showroom Titan. Astăzi am fost în showroom să întreb ce și cum, iar băiatul de la Info Desk făcea mișto de mine. După ce i-am zis că au fost persoane care au primit produsul, a tastat prin sistem și mi-a servit o poveste cu .... "Au fost într-adevăr comenzi care s-au livrat, dar nu mai cooperam cu furnizorul respectiv". Acum comanda mea apare cu Livrare Anulată. Ar fi frumos să îl văd mâine pe dinamovist ca a primit comanda făcută săptămâna trecută.

  16. #116 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Are șanse mari să-l primească, am un prieten din București care a prins și el în ziua aia când încă mai apăreau câteva bucăți în stoc.

    PS: O sa primești un voucher cu scuzele de rigoare...

  17. #117 SP
    Member dinamovistu's Avatar
    Am primit azi AWB cu livrarea pentru maine. Sorry pentru faza pe care ai patit-o.

  18. #118 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Quote Originally Posted by Aliosa View Post
    Ar fi frumos să îl văd mâine pe dinamovist ca a primit comanda făcută săptămâna trecută.
    Quote Originally Posted by dinamovistu View Post
    Am primit azi AWB cu livrarea pentru maine.
    Genial!

  19. #119 SP
    Member SeCeX's Avatar
    E super de cacao ceea ce se intampla,chiar daca l am primit la timp si am facut precomanda pe 17 decembrie,putea sa mi se intample si mie si nu e ok... plus ca nu se mai gaseste nicaieri,imi pare rau.

    Also, a terminat cineva jocul?

  20. #120 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Ala eu ala eu --> GOTY!!

    Glumesc, nu dati cu pietre.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 6 of 20 FirstFirst ... 4 5 6 7 8 16 ... LastLast

Similar Threads

  1. Let it Die By OEE in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 8 Last Post: 04-12-2017, 07:57
  2. 7 Days to Die By Dant3 in forum Console Club
    Replies: 0 Last Post: 07-04-2016, 20:12
  3. Zombie Apocalypse 2: Never Die Alone By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 4 Last Post: 27-10-2011, 23:43
  4. Orcs Must Die anuntat By erik95 in forum Console News
    Replies: 5 Last Post: 28-02-2011, 15:26

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts