Garantie Real-MARE problema
Salut,am si eu urmatoarea problema cu o garantie la un Xbox 360 la magazinul Real.Vara trecuta pe vremea aceasta am achizitionat de la ei o consola Xbox360 cu garantie 24 de luni.Toate bune si frumoase pana acum cateva zile cand am vandut consola unui baiat din suceava.Cand a sosit,am fost sunat si informat ca ,codul de bare de pe consola nu corespunde cu cel de pe actul de garantie(prostul de la bancul de probe,in graba mi a trecut gresit codul pe garantie,nici nu a verificat consola ,nu a scos o din cutie).Difera 3 cifre.Deocamdata nu am fost sa discut cu nimeni la Real.Ma gandesc acum cam ce e de facut,am vorbit cu un prieten care lucreaza in domeniu si mi-a spus ca sunt obligati sa caute in baza de date si sa verifice daca produsul meu a existat vreodata in stoc la ei,iar daca e asa ar trebui sa mi faca alt certificat de garantie.Mai exista si varianta a 2 a ( cea rea) in care ar putea sa nu recunoasca ca a fost cumparata de la ei..Voi ce parere aveti? Ce ar trebui sa fac? M am gandit daca nu vor si nu vor,o sa ii amenint cu protectia consumatorului