+ Reply to Thread
Page 448 of 450 FirstFirst ... 348 398 438 446 447 448 449 450 LastLast
Results 8,941 to 8,960 of 8981

Thread: GameShop.ro - informatii, noutati, sugestii

  1. #8941 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Quote Originally Posted by Ramon View Post
    Intrebarea ramane: de ce nu putem gasi jocurile pe rafturile din magazine in data lansarii?
    Cred ca este o generalizare incorecta. Lansarile se transmit de cel mai multe ori direct catre magazine cu un timeline foarte bine stabilit. Suntem de asemenea prezenti in magazine in ziua lansarii si ne asiguram ca sunt afisate la raft in cele mai multe locatii.

    Daca sunt exceptii, luam imediat legatura cu directorii de magazin si contactele noastre pentru a asigura expunerea. Nu includ aici cazurile speciale de genul zilelor libere nationale.

  2. #8942 SP
    Member Ramon's Avatar
    Altex nu are decat la comanda online exclusiv, cand apare vreun joc, desi au zeci de magazine.

  3. #8943 SP
    Member Media Galaxy's Avatar
    Se lucreaza in momentul de fata la o implementare pentru posibilitatea de a ridica precomanda direct din magazin, dar nu avem un timp estimat momentan.

  4. #8944 SP
    Member Ramon's Avatar
    Astept cu nerabdare

  5. #8945 SP
    Junior Member wd87's Avatar
    cateva intrebari despre livrarea prin curier, ce firma este? este posibila verificarea la primire?/refuzul de a prelua comanda daca ceva nu este in regula la primire?

  6. #8946 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Quote Originally Posted by wd87 View Post
    cateva intrebari despre livrarea prin curier, ce firma este? este posibila verificarea la primire?/refuzul de a prelua comanda daca ceva nu este in regula la primire?
    Salut - se lucreaza prin Fan curier, nu avem implementata optiunea de verificare la primire in acest moment, insa ne puteti contacta direct daca sunt probleme la transport.

  7. #8947 SP
    Member kpy_here's Avatar
    Unde o sa gasim God of War Collector's edition ?

  8. #8948 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Quote Originally Posted by kpy_here View Post
    Unde o sa gasim God of War Collector's edition ?
    Salut. Nu vom aduce acest titlu.

  9. #8949 SP
    Junior Member Crixus's Avatar
    Firma aceasta mai exista sau s-a desfiintat? Mai lucreaza cu clienti individuali? Mai raspunde la solicitarile clientilor sau nu ii mai pasa? Am facut precomanda la Fallout 76 si am dorit sa stiu cum pot intra in posesia codului de acces la sesiunile beta. Pe site, in descrierea produsului F76, figureaza mentiunea ca include si acces la beta.


    I-am contactat prin toate metodele puse la dispozitie: email la info@bestdistribution, mesaj prin formularul de contact de pe site, telefon de contact cu publicul afisat pe site. La email-uri s-au facut ca ploua, ca e mai simplu. La telefon a raspuns o doamna, altfel foarte amabila, care mi-a spus ca nu dansa se ocupa de comenzi, ca se ocupa o colega care momentan este intr-o sedinta si ca ma va suna colega in 20 de minute cu raspunsul. Au trecut 20 de minute, inca o zi, inca o saptamana... eu nu am mai insistat cand am vazut ca isi bat joc si trateaza clientii ca pe niste cantitati neglijabile, nu imi sta in fire sa insist... iar ei au adoptat metoda strutului in loc sa dea un raspuns simplu si omenesc, prin email sau telefonic, ne pare rau dar nu avem coduri beta desi asa am scris pe site...


    Asadar domnule RvsS, ce imi recomandati sa fac peste cateva zile cand se lanseaza jocul si aceeasi doamna care "nu se ocupa" de comenzi ma va suna sa confirm comanda inainte s-o predea la curier, sa o accept sau sa ma prefac si eu ca nu aud telefonul sau ca nu am inteles intrebarea? Sesiunea beta a trecut si eu nu am putut participa alaturi de ceilalti cumparatori din toata lumea din cauza ca am ales sa fac precomanda la firma dvs, ce ma sfatuiti sa fac, sa trec cu vederea comportarea aceasta inexplicabil de ostila si sa mai fiu clientul dvs si pe viitor?

  10. #8950 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Salut.

    Avem coduri beta si nu ar fi fost nicio problema sa iti transmitem unul. Multumesc pentru descriere metodelor de contact, verific de ce mesajul nu a fost procesat. Imi pare rau ca ai pierdut o parte din beta. Din ce observ, ultima sesiune incepe in aceasta seara (sper sa nu gresesc). Daca imi dai un PM cu plaforma pentru care ai comandat, iti vom transmite codul.

    Numai bine.

  11. #8951 SP
    Junior Member Crixus's Avatar
    Salut, multumesc pentru raspuns.

    Pentru mine sa mai joc acest beta este tardiv, dar pentru alte ocazii (si poate si pentru alti clienti care habar nu au ca mai usor se comunica pe forumul CG cu Gameshop decat pe email-ul firmei) as prefera ca pentru jocurile unde producatorul ofera astfel de coduri, clientii sa le primeasca la timp, pe adresa de email din contul de client sau ca update in statusul comenzii de pe site, fara sa fie nevoie sa le cerseasca nimeni individual cu riscul de a i se face farse la telefon.

    In tarile civilizate li s-a dat codul de catre magazinul unde au facut precomanda (amazon, best buy, etc) fie in ziua lansarii comenzii fie a doua zi. Eu precomanda am facut-o in iunie, iar beta a inceput la 1 noiembrie. Timp berechet, in opinia mea. Am tot verificat mail-ul si istoricul comenzilor de pe site dupa ce a anuntat Bethesda perioada de beta, sperand ca va aparea acolo un cod. Mesajele le-am trimis cand am vazut ca mai e o zi si nu se misca nimic. Ati modernizat site-ul, ati putea moderniza si atentia la astfel de "mici" detalii care stirbesc increderea si asa firava a consumatorilor in retail-ul romanesc.

    Numai bine.

  12. #8952 SP
    Member geo971986's Avatar
    Acolo unde vad/citesc mai multi sunt sanse sa ti se raspunda/rezolve mai repede. Este in natura companiilor ramanesti sa te trateze ca pe ultimul client in caz ca problema ta nu devine "exposed" ca sa le afecteze intr-o masura sau alta imaginea. Aceeasi treaba si cu Altex/Mediagalaxy unde am primit raspuns pe forumul de aici in loc de cai oficiale (email, telefon etc).

  13. #8953 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Salut. Nu as generaliza, cel putin pentru noi. Dupa 20 de ani de facut distributie de gaming si cresteri mari in fiecare an, nu as dori totusi sa cred ca putem sa tragem o concluzie din aceasta situatie, neplacuta, e adevarat.

    E un loophole in comunicare, corect, il vom inchide, dar e o exceptie. Intelegem, cu totii in firma, importanta fiecarui aspect, de la data de lansare la coduri de beta, la informatii complete despre pachetele Special Edition si asa mai departe. Suntem gameri si respectam comunitatea din care facem parte.

    Verific aspectele precizate si cu siguranta vom elimina posibilitatea ca acest tip de informatie sa nu ajunga la noi. Avem la dispozitie si FB Messanger ca alternativa, pe langa datele de contact disponbile pe site.

    Se fac eforturi uneori supraomenesti pentru a respecta datele de lansare, logistica e foarte complicata (mai ales in Romania in 2018) si totusi nu avem intarzieri catre partenerii nostri si catre clientii GS in livrare.

    Asta e singura rugaminte - sa nu generalizam.

  14. #8954 SP
    Member geo971986's Avatar
    Scuze in avans pt inca o "generalizare" dar de obicei, firmele respectabile cand gresesc fata de client, pe langa vorbe, ofera un mic discount, ceva care arata ca il pun in valoare si asigura totodata o dovada ca a fost ceva izolat si ca il doresc ca si client pe viitor. Imi retrag afirmatia in caz ca asa ceva s-a realizat deja insa din ce am citit in paginile anterioare par sa fie mai multe "exceptii"

  15. #8955 SP
    Junior Member Crixus's Avatar
    Salut @geo971986, avand in vedere ca eu sunt cel care a pornit aceasta discutie, vreau sa precizez ca nu am reclamat acest incident cu scopul de a obtine compensatii de la Gameshop, nu mi s-au oferit si nici nu doresc sa mi se ofere. Singurul efect pe care am vrut sa-l obtin a fost un raspuns oficial, ca sa stiu daca acesta este nivelul lor obisnuit de comunicare cu persoanele fizice, situatie in care nu mai doresc sa le fiu client. Atunci cand o firma nu ofera transparenta si predictibilitate, eu ma feresc de ea si imi cheltuiesc in alta parte banii castigati cu efort. Mie la serviciu nu mi s-ar permite niciodata sa duc cu vorba sau sa ignor o solicitare de la un client al firmei, indiferent cat de mic contribuabil este.

    Desi tonul meu a fost vehement, consider ca este justificat de incidentul neplacut de la telefon si ca este in spiritul acestui thread: critici, sugestii... si ca ar fi in acelasi timp in folosul intregii comunitati sa stie la ce se poate astepta in situatii similare. Dovada ca nu am tratat aceasta intamplare cu rele intentii este ca azi le-am confirmat telefonic ca imi mentin comanda si o voi primi miercuri, in ziua lansarii.

    Quote Originally Posted by RvsS View Post
    Dupa 20 de ani de facut distributie de gaming si cresteri mari in fiecare an, nu as dori totusi sa cred ca putem sa tragem o concluzie din aceasta situatie, neplacuta, e adevarat.
    Felicitari! Si eu cumpar jocuri din magazinele romanesti tot de aproximativ 20 de ani. Mai intai de la Sony Center din magazinul Unirea, pe urma de la Best Computers, de la Altex, din Carrrefour, de la multe magazine pe unde le-ati distribuit... sunt consumatorul final tipic, o mica rotita intr-un angrenaj mare, care a platit din ce in ce mai multi bani pe acest hobby, facand posibile cresterile mari pe care le raportati in fiecare an. Tocmai de aceea doresc si cred ca sunt indreptatit la servicii mai bune, nu vreau sa comand jocuri din strainatate cat timp le pot lua de aici. Dar, avand in vedere costurile mari ale acestui hobby, nu pot nici sa accept decat conditii asemanatoare cu cele din occident, pentru ca si-asa raportat la nivelul de trai platesc mai mult decat consumatorii din alte tari.

  16. #8956 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Sunt complet de acord. Consumatorul roman trebuie sa primeasca tot ce ofera producatorul pentru regiunea noastra. De cele mai multe ori este identic cu ce se ofera in alte tari din UE, alteori este mai putin, dar alteori e mai mult.

    Luptam de mult timp sa avem cel putin aceleasi conditii si s-au facut pasi mari in aceasta directie (de exemplu numarul de exemplare de colectie pe care Romania il primeste, marketing-ul (a se vedea campaniile masive outdoor sau chiar TV), promotiile si durata lor, codurile de beta de care discutam).

    Multumesc pentru sugestii si deja am verificat si implementat un sistem care sa modifice fluxul comunicarii prin email pornind de la datele de contact de pe site.

  17. #8957 SP
    Member geo971986's Avatar
    Quote Originally Posted by Crixus View Post
    ...nu pot nici sa accept decat conditii asemanatoare cu cele din occident...
    Quote Originally Posted by Crixus View Post
    ...azi le-am confirmat telefonic ca imi mentin comanda...
    data viitoare cand patesti la fel sa te gandesti daca nu cumva si tu ai contribuit la situatie. Success!

  18. #8958 SP
    Member Ramon's Avatar
    RvsS, vreo idee de ce lipseste Pokemon Let's Go pe siteurile emag si altex? Jocul apare vineri si nu am unde plasa o precomanda.

    Pe siteul gameshop e cam scumput, asa ca nu as lua direct de la distribuitor.

    Mersi!

  19. #8959 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    De ce e mai scump la distribuitor decat la emag? Nu ar trebui sa fie invers?

  20. #8960 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Jocul este pe Emag, dar nu are status corect de precomanda, vom discuta sa se rezolve. La fel si la Altex.
    Te informez referitor la magazinele fizice in care se va trimite cu data de prezenta la raft a lansarii. Pentru Bucuresti te intereseaza?

+ Reply to Thread

Similar Threads

  1. LED TV - sugestii, informatii By erik95 in forum HiFi
    Replies: 11 Last Post: 02-01-2011, 23:51
  2. Sugestii? By reven in forum Sony PSP, PSP Go & Vita
    Replies: 5 Last Post: 28-09-2009, 23:41
  3. Parteneriat ConsoleGames.ro & GameShop.ro By MonkY in forum Hot Story
    Replies: 34 Last Post: 01-05-2009, 01:46

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts