Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 326 of 381 FirstFirst ... 226 276 316 324 325 326 327 328 336 376 ... LastLast
Results 6,501 to 6,520 of 7601

Thread: Ghidul cumparatorului consolist

  1. #6501 SP
    Member Aliosa's Avatar
    Quote Originally Posted by Khufu View Post
    Lumea inca spera ca poate poate trimit si astia ceva. Nu ai auzit, au semnat petitii...
    Care lumea, e vorba in general de userii noi, in mare majoritate generatia 90.
    Daca vrei sa le zici ceva, te iau ca te dai mare si ca iei tot incearca. Asa si cu bacalaureatul in ultimii ani ... multi au incercat.

    Sunt oferte cu preturi bune peste tot, doar ca trebuie sa cauti, nu merge cu "Pica para malaiata in gura lu' natafleata".
    Pe amazon.uk au GT 6 PS3 Anniversary Ed. varianta cu steelbook la 20 de lire, Wolfenstein The New Order PS3 la 16 lire, Escape Dead Island PS3 la 10 lire ...

  2. #6502 SP
    Senior Member mario_1303's Avatar

    Jocuri cu preturi bune

    Quote Originally Posted by FishyBon3 View Post
    Cu toate articolele astea, ma simt de parca a revenit catalinneazta pe aici Nu mai are rost acum. Nu stiu ce va facea sa credeti ca vor onora comenzi, stiind oameni care au comandat si cate 100 de bucati de PS Vita, ceea ce pentru gamerland insemna faliment.
    Asta zic si eu , cand faci o comand cu un produs probabil ii pui in dilema pt ca esti client si nu vor sa te dezamageasca dar cand faci o comanda cu sute de console nu cred ca le oferi alternativa .

  3. #6503 SP
    Member razu's Avatar
    mai stiu pe cineva care a pus in cos doua bucati din (literalmente) fiecare produs a carui pret se facuse 0. vezi ce inseamna sa fii consecvent?

  4. #6504 SP
    Member nutzule's Avatar
    Quote Originally Posted by tudomih View Post
    Eu mi-am anulat comenzile la ei, sa fie sanatosi.
    te referi la comenzile de 0 lei?

  5. #6505 SP
    Senior Member mario_1303's Avatar
    Quote Originally Posted by razu View Post
    mai stiu pe cineva care a pus in cos doua bucati din (literalmente) fiecare produs a carui pret se facuse 0. vezi ce inseamna sa fii consecvent?
    Stiam o zicala cu cine e consecvent dar nu mi-o aduc aminte acum

  6. #6506 SP
    Banned tezuka_2014's Avatar
    Quote Originally Posted by Leni View Post
    @razu

    trebuie sa te contrazic. Daca citesti OG 130/2000 vei gasi acolo toata legislatie pentru comertul la distanta. Conform art. 5 de ex. in momentul in care vanzatorul primeste comanda (deci cand iti confirma, indiferent ca e confirmare telefonica sau prin email, automata sau personala) se considera ca a incheiat contract cu tine pentru furnizarea produsului/serviciului. Nu ma intelege gresit, nu am nimic cu ei, si eu am comandat de la ei (de fapt o comanda acum ar trebui sa-mi soseasca) si sunt ok oamenii. Au preturi bune, trimit jocurile in stare buna, chiar nu le poti reprosa mai nimic. Insa, ceea ce ai spus tu, ca nu au nici o obligatie este gresit. In momentul in care ti-au confirmat, se obliga sa-ti livreze, deci razvanrazy are dreptate aici. De asemenea, ce ai spus ca daca faci comanda si n-o ridici nu pot sa-ti faca nimic, este gresit. Pot sa te dea in judecata si sa-ti ceara despagubiri. Acum, daca se merita sau nu pentru 20lei taxe de curier sa se judece cu tine e alta poveste...dar, legea este destul de clara in acest sens.

    Nu sunt primii, nici singurii si cu siguranta nici ultimii care patesc aceasta treaba. Au mai fost si la noi (si in afara de emag) situatii de genul, si din cate stiu eu, in afara de emag nu si-a permis nimeni sa onoreze comenzile intr-o astfel de situatie. Nu-i invinovatesc deci ca au patit ce au patit, dar sunt de acord cu razvanrazy ca nu asa trebuia sa solutioneze problema. Rezolvarea asta de gen "ne-am spalat pe maini si gata" nu este benefica in primul rand pentru ei, fiindca isi creaza o imagine de site neserios. Trebuie sa-si asume, fiindca vina este 100% a lor, nu a clientilor, nici a celor care au comandat un singur joc, si nici a celor care au comandat 100 de PS vita. Ce trebuiau sa faca, era ca fiecarui client (indiferent de dimensiunea comenzii) sa-i ofere un cod de reducere de 10% sau ceva de genul, si sa-si ceara scuze ca nu pot onora comanda. Nu sa vina cu texte din "Termeni si conditii" care de altfel oricum incalca legislatia. Deci daca ar fi sa-i dea cineva cineva in judecata sau chiar si numa sa-i reclame la OPC ar putea sa se stearga ei undeva cu termenii si conditiile invocate de ei

    In fine, nu am nimic cu ei, chiar imi plac, si am sa mai comand probabil de la ei fiindca au preturi bune, dar sunt de parere ca au procedat badaran si gresit, si mai ales ca au lasat o portita pentru a fi atacat modul lor de a proceda.

    Sa ne auzim numai de bine si de comenzi onorate

    Ai ramas putin in urma, OG 130/2000 este abrogata din vara si inlocuita: http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legis..._34_140616.pdf

    In al doilea rand, gamerland.ro sunt unguri, probabil cu sediul in Ungaria, nu stiu cum ii poti atinge tu cu legislatia romaneasca.

    ---------- Post added 30-12-2014 at 07:00 ----------

    Quote Originally Posted by razu View Post
    ai perfecta dreptate, desi am impresia ca interpretarea se face doar in cazul tranzactiilor platite in momentul executarii comenzii - astfel, contractul intre parti deriva din confirmarea platii, unde "preţul contractului este preţul plătibil Furnizorului de către Beneficiar, în baza contractului, pentru îndeplinirea integrală şi corespunzătoare a tuturor obligaţiilor asumate prin contract"

    in schimb, Art. 11. (2) Comerciantul, în cazul în care nu poate executa contractul din cauză că produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie să informeze consumatorul despre această indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a vărsat ca plată trebuie rambursate de comerciant în termen de maximum 30 de zile.

    Mai mult, Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă: a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator, dacă au fost îndeplinite prevederile art. 4.

    Cat despre Termene si Conditii, atat timp cat nu incalca legislatia in vigoare, merg pe acelasi principiu ca un banal ROI.

    14 zile, atat pentru renuntare cat si pentru a primi banii inapoi.

  7. #6507 SP
    Completionist Boghy02's Avatar
    Guys care era numele baiatului de la altex care ajuta aici?Cheers

  8. #6508 SP
    Senior Member ilie11's Avatar
    Andrei Chirita parca

  9. #6509 SP
    Senior Member Snick's Avatar
    Salut , nu stiu si nici nu m-am interesat daca sunt mai ieftine pe store-ul lor ... dar daca e cineva interesat ... arma + statuete -- Carrefour Chitila
    Attached Images Attached Images cg.jpg

  10. #6510 SP
    Senior Member Khufu's Avatar
    Au un stil de impachetat editiile de colectie/special items astia de la noi...te doare capul.

  11. #6511 SP
    Senior Member Zero's Avatar
    Sa nu cumva sa l bagi in pantaloni si sa fugi cu el

  12. #6512 SP
    Member nutzule's Avatar
    se intampla

  13. #6513 SP
    Member proto's Avatar
    Astia au vrut sa si faca publicitate ca emag.ro . Doar ca au vrut pe gratis

  14. #6514 SP
    Member eastbason's Avatar
    Ce s-a intamplat cu gamerland.ro? Am o groaza de comenzi la ei si inca nu le-au onorat ( aici nu ma refer la cele cu " pret necunoscut" ). La mail vad ca nu raspund....

  15. #6515 SP
    Senior Member ilie11's Avatar
    Aceeasi problema o am si eu cu Gamerland. Nu stiu ce naiba au

  16. #6516 SP
    Member snk2's Avatar
    Am vrut sa cumpar si eu Captain Toad de pe Gamerland, si am observat ca disparut de pe site fix in ziua lansarii.Ciudat.

  17. #6517 SP
    Senior Member mario_1303's Avatar
    Dupa toata povestea asta m-as mira sa nu-si stranga jucariile si sa plece . Am vazut ca si-au sters contul de facebook , voi spuneti ca nu mai raspund la mailuri si comenzi ceva clar se intampla ...

  18. #6518 SP
    Senior Member ilie11's Avatar
    Da, puteau totusi sa imi livreze si mie Captain Toad si dupa aceea sa inchida baraca

  19. #6519 SP
    Member eastbason's Avatar
    Exact...sa-mi livreze produsele si dupa sa faca ce vor ei

  20. #6520 SP
    Senior Member mario_1303's Avatar
    Ideea e ca trebuie sa stati la coada ca au unii de primit cateva sute de console ps vita la 0 lei si probabil acum astia impacheteaza coletele ... si pleaca din tara

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 326 of 381 FirstFirst ... 226 276 316 324 325 326 327 328 336 376 ... LastLast

Similar Threads

  1. Consolist publicat, proza scurta SF By AlanPoe in forum Carti si Comics
    Replies: 11 Last Post: 25-06-2015, 15:06
  2. Ce mai bea un consolist? By MonkY in forum Polls
    Replies: 51 Last Post: 04-09-2014, 16:29
  3. Replies: 46 Last Post: 03-07-2014, 12:00
  4. Visul unui consolist dupa 3 ani... By MonkY in forum Hot Story
    Replies: 52 Last Post: 19-09-2011, 03:25
  5. Locuri de vizitat pentru un consolist in Londra By MonkY in forum Travel & Fashion
    Replies: 6 Last Post: 20-03-2010, 12:31

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts