Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 7 of 11 FirstFirst ... 5 6 7 8 9 ... LastLast

Thread: A new Arcade Stick is born

1. #121 SP
    Imi puteti da si mie o lista cu butoanele necesare pt a face un arcade stick si linkurile pt cumparare pt butoanele respective?As vrea sa fac si eu unul ca al lui Taw sau ca al lui justamodel.
    LE: Pt partea electronica am nevoie de un joystick de xbox din cate am vazut.Ce ar trebui sa imi iau,unul wireless sau nul cu fir,sau nu are importanta?

2. #122 SP
    ...dă-le c�te un PM și dacă nu primești răspuns revino aici și-ți dau eu detalii, piesă cu piesă

3. #123 SP
    ^Le-am dat la amandoi.Mi-a raspuns numai justamodel si mi-a dat un site de unde sa cumpar piese.

4. #124 SP
    Scuzati-ma pt dublu-post dar vreau sa postez aici un articol pas-cu-pas pt crearea unui arcade stick!
    Gaming Nexus - How to create your own Custom Arcade Stick - Article - by Jeremy Duff
    Imediat ce imi vin piesele ma apuc de treaba!Voi posta o poza cand voi termina!
    Wish me luck!

5. #125 SP

6. #126 SP

7. #127 SP
    Hai noroc si felicitari tuturor care prin pasiune si efort au reusit sa isi faca un Stick Fighter.
    Eu am simplificat putin lucrurile, am gasit o tastatura veche pe microswitch-uri, un gamepad PS2 + un convertor ieftin pt PS3.
    Am facut intreruperile de rigoare pe PCB-ul tastaturii pentru izolarea fiecarui microswitch dorit pentru modare. Este divin! Am petrecut o parte din viata mea in salile de arcade si pot zice ca sunt familiarizat cu stick-ul, dar are un dezavantaj clar in fata WASD a tastaturii, plus ca tastele sunt exact pe "degete", butoanele arcade SANWA sau SEIMITSU, HAPP, etc... fiind un pic prea mari chiar daca de se foloseste modelul de 24mm. Aha... mai e si avantajul ca pot tine orice buton al tastaturii si sa fac orice combinatie posibila si imposibila pentru un Stick!
    Astept parerile voastre pro si contra

8. #128 SP

9. #129 SP
    Ca inspiratie de arcade fighting stick avem pe "zeii" de la joystickvault:
    Joystick Vault / souji5 Gallery
    si pe urmatorul link este galeria de poze a lui B15SDM :
    Joystick Vault / b15sdm Gallery

10. #130 SP

11. #131 SP
    �ncă un site util

---------- Post added 27-02-2011 at 11:49 AM ----------

Un mini serial interesant - (1/8) restul le găsiți �n dreapta lui.

12. #132 SP
    ...a friend made this:
    Attached Images Attached Images fb2cs.jpg

13. #133 SP

14. #134 SP
    Street Fighter X Tekken Arcade FightStick PRO

Mad Catz has grown into a power house and they are back with their newest stick. The Street Fighter X Tekken Arcade FightStick Pro is the newest arcade stick from Mad Catz and it is available for pre order now. I got some time with these at E3 and to be perfectly honest, they feel very similar to the current generation of TEs with a few minor differences. The thing that stood out most to me was that it feels like it has more plastic pieces than the TEs did. Personally, the big pro of this arcade stick is that the design was inspired by the Tekken Noir Cabinet. However, the big con of this arcade stick is that I'm ****ing sick and tired of Ryu. If you are into the color scheme or you simply want to add this limited edition stick to your collection, make sure you pre order it from the MadCatz Online Store.
    [...]

The stick's features include.
    The legacy of the Tournament Edition continues with the brand new design of the FightStick PRO!
    Authentic Japanese-style Sanwa Denshi� joystick & buttons
    8-button layout with additional multi-speed Turbo functionality
    Premium-quality components with genuine arcade layout
    Controller lock/unlock switch prevents accidental button presses
    13ft (4m) USB cable with internal cable storage
    Connects to console via lag-free USB
    Storage compartment for efficient cable management
    3-way switch enables joystick to function as left or right analog stick or D-Pad
    Integrated headset port for use with Xbox LIVE�
    Officially licensed by Capcom & Namco Bandai
    Attached Images Attached Images sxt47381.jpg sxt47381.02.jpg sxt47381.01.jpg sxt47381.05.jpg

15. #135 SP

16. #136 SP

17. #137 SP

18. #138 SP

19. #139 SP

20. #140 SP
    Attached Images Attached Images 309313_10150337552107978_85571972977_8163532_282288538_n.jpg

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 7 of 11 FirstFirst ... 5 6 7 8 9 ... LastLast