Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 80 of 101 FirstFirst ... 30 70 78 79 80 81 82 90 ... LastLast
Results 1,581 to 1,600 of 2020

Thread: Console si accesorii cu preturi bune

  1. #1581 SP
    Member Alex_P's Avatar
    Eu am comandat-o azi, am plătit-o. Tot joi cică ma duc sa o ridic. Am ales sa o ridic de la showroom.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #1582 SP
    Member M4nU370's Avatar
    Quote Originally Posted by Alex_P View Post
    Eu am comandat-o azi, am plătit-o. Tot joi cică ma duc sa o ridic. Am ales sa o ridic de la showroom.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Am comandat si eu ieri consola de la EvoMag. Penibili. Primesc sms acum ca nu se poate livra, dar pe site apare "in stoc furnizor".

    Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

  3. #1583 SP
    Member Striker09's Avatar
    Eu incerc s-o adaug in cos si in cos apare cu 500 de lei mai scumpa. + ca nu dai de ei la callcenter, iti inchid telefonul direct. Am si zis ca nu mai comand la ei dupa ce mi-au trimits The Last Guardian in alta limba... Mizerie

    Sent from my SM-G928F using Tapatalk

  4. #1584 SP
    Member Alex_P's Avatar
    Quote Originally Posted by M4nU370 View Post
    Am comandat si eu ieri consola de la EvoMag. Penibili. Primesc sms acum ca nu se poate livra, dar pe site apare "in stoc furnizor".

    Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
    Hmm nasol. Te anunț joi dacă eu o ridic sau îmi face la fel.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #1585 SP
    Junior Member dell333's Avatar
    Astazi, de dimineata, a aparut in contul meu comanda ca fiind in curs de livrare. Acum cateva minute am primit mail cum ca nu se mai afla nici in stocul furnizorului, asa ca imi propun un PS4 pro, fara fifa, la un pret mai mare.

    Alex_P, nu vreau sa te dezamagesc, insa nu cred ca le pasa prea tare de client, tinand cont ca telefonul de relatii clienti iti spune cam tot timpul sa revii mai tarziu, iar produsul inca apare pe site ca fiind in stoc furnizor, nici macar acum nu au actualizat.

  6. #1586 SP
    Member Alex_P's Avatar
    Nu par sa fie foarte serioși din ce am mai citit pe net. Știam dinainte sa comand. Dar am zis sa încerc, in cel mai rău caz pierd câteva zile pana îmi primesc banii înapoi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    ---------- Post added 17-10-2017 at 15:05 ----------

    Quote Originally Posted by dell333 View Post
    Astazi, de dimineata, a aparut in contul meu comanda ca fiind in curs de livrare. Acum cateva minute am primit mail cum ca nu se mai afla nici in stocul furnizorului, asa ca imi propun un PS4 pro, fara fifa, la un pret mai mare.

    Alex_P, nu vreau sa te dezamagesc, insa nu cred ca le pasa prea tare de client, tinand cont ca telefonul de relatii clienti iti spune cam tot timpul sa revii mai tarziu, iar produsul inca apare pe site ca fiind in stoc furnizor, nici macar acum nu au actualizat.
    Și tu când ai plasat comanda?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #1587 SP
    Member renatoman's Avatar
    sa va zic ce am patit eu cu astia..acum ceva ani in urma am comandat de la ei un Hd media player ca tot era moda pe atunci (Himedia care stie..) si mi l-au trimis intr-o cutie in care erau pene la propriu..eu am ramas masca cand am vazut...nu m-am mai chinuit sa returnez produsul pentru ca parea nou chiar daca cutia nu era sigilata .

  8. #1588 SP
    Member Alex_P's Avatar
    img_0104.jpg

    Dar a trebuit eu sa sun la ei înainte sa îmi dea mesajul ca sa îmi zică ca nu mai pot aduce consola și ca am fost contactat telefonic și prin email, dar chiar nu...dacă nu sunam eu la ei nici mesajul asta nu îl trimiteau. In fine, au zis ca îmi bagă banii pe card in max 24 ore. Niște neserioși.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #1589 SP
    Junior Member dell333's Avatar
    OFFTOPIC: Tin sa va atasez un screenshot, pentru a arata cum intelege evomag ideea de business si comunicare cu clientul. De ce ar cumpara cineva de la ei spre exemplu de black friday, daca acum nu ne putem baza pe stocurile lor? Sunt convins ca nu s-a vandut niciodata acel pachet la acel pret.

    Am primit mail ca urmeaza sa primesc banii inapoi, asta dupa ce am trimis mail ieri si nu am primit raspuns, iar azi am reusit sa ii prind la call center. Pe scurt, nu recomand evomag, cel putin nu console, tinand cont ca toate se afla in stoc furnizor.

    ON TOPIC:
    Pentru cei din Timisoara, intre 16-29 octombrie, in noul showroom eMag, aveti reduceri extra fata de ce e pe site. ( 10% pentru console ) In caz ca apare din nou PS4 PRO + extra controller la 1800, e deja un pret mai bun fata de "oferta" evomag.
    Attached Images Attached Images evomag.jpg

  10. #1590 SP
    Member Alex_P's Avatar
    In cât timp au zis ca îți bagă banii înapoi?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #1591 SP
    Member M4nU370's Avatar
    Despre ce vorbim ? Aseara am fost abordat de acest domn. CEO & Founder !!!!


    Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

  12. #1592 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Lol, profesioniști domne

  13. #1593 SP
    Member Alex_P's Avatar
    Pai ți-a făcut un super serviciu. E precum oferta lui dell333, 1759, dar fără FIFA. Ce tupeu nesimțit au...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #1594 SP
    Junior Member dell333's Avatar
    Voi sunteti constienti ca am cumparat de la o firma cu cifra de afaceri pe 2016 de 22 milioane de euro si nu de la un vanzator de pe olx? Firma careia ii merge call center o data la o saptamana, iar pe mail angajatii iti raspund daca au ei chef? Unde o mica problema ca a noastra ajunge direct la CEO, care te contacteaza pe facebook, fara sa isi asume nimic, urmand sa-ti faca o oferta mai slaba, daca tot ti-au tinut banii blocati si ai pierdut timp cu ei?

    Pe mine nu ma deranjeaza ca nu a fost livrat, pentru ca oarecum stiam din ce am mai citit pe net, insa atitudinea lor, ca si cum nimic nu s-a intamplat, e de-a dreptul rusinoasa.

    Chiar si eventualitatea unei oferte mai bune, nu as avea incredere in serviciile post-vanzare de genul suport, garantie. Cand ma gandesc ca am vazut interviu cu Mihai Patrascu ce spunea cum creste firma lui "organic" si strategia buna e sa ai stoc, pentru ca unii clienti platesc cateva sute de lei in plus si nu tin neaparat sa fie cel mai ieftin, dar cel mai rapid livrat. Ironia ..

  15. #1595 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Si totusi. Cati dintre voi au facut/fac reclamatie la OPC ?

  16. #1596 SP
    Member Alex_P's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Si totusi. Cati dintre voi au facut/fac reclamatie la OPC ?
    Nu știu sigur dacă ai pe ce motiv sa faci dacă îți returnează banii in timpul legal/menționat de ei.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  17. #1597 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Si de ce te opreste lucru asta ? E reclama falsa/mincinoasa pe site-u lor. Au postat ceva, ce a fost comandat de multa lume, doar ca sa atraga cat mai multi clienti si sa spere ca, odata comanda plasata, poate chiar platita in avans, pot sa ofere ceva mai scump/mai slab, doar sa continue cu o vanzare in interesul companiei.

    Mai ales cand aveti si dovada ca ati fost contactat de CEO sau ce o fi prapaditu ala, cu o tactica si o exprimare ce lasa de dorit la un asemenea nivel.

    PS: te rog sa nu mai dau quote la postarea anterioara.

  18. #1598 SP
    Member Alex_P's Avatar
    Da, cred ca mai ales cei care au discutat cu prăpăditul sau măcar au primit oferta aberanta pe mail ar putea sa facă reclamație. Mie mi-au zis ca nu se mai fabrica sau nu se poate aprovizona.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  19. #1599 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Chiar si asta e motiv de reclamatie. Cum sa nu se mai fabrice PS4 Pro bundle cu FIFA 18 ? Joc ce s-a lansat in urma cu nici macar o luna ?

    Tine minte ca eMag a dat pe minus, cand a avut oferte "gresite" pe mail, pentru a nu pierde clientii.

  20. #1600 SP
    Member Alex_P's Avatar
    eMAG a dat telefoane și pe 1 când a fost greșeală lor numai sa nu piardă clienții. Am o prietena care a cumpărat de la eMAG electrocasnice in valoare de 7000 lei și a plătit doar 245 lei datorită unui glitch din aplicația de mobil. I-au fost livrate produsele cu condiția sa nu fie mai mult de 1 produs de același fel. Dar sa nu comparam... dar ANPC nu or sa le facă nimic ăstora din moment ce s-a încercat soluționare amiabila și au oferit sa returneze banii in 24 ore. Eu fac acum o sesizare online oricum.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 80 of 101 FirstFirst ... 30 70 78 79 80 81 82 90 ... LastLast

Similar Threads

  1. Televizoare cu preturi bune By MonkY in forum HiFi
    Replies: 72 Last Post: 09-10-2022, 13:08
  2. Componente PC cu preturi bune By MonkY in forum Hardware
    Replies: 42 Last Post: 07-03-2021, 12:01
  3. Replies: 20 Last Post: 04-02-2010, 10:51

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts