Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 107 of 283 FirstFirst ... 7 57 97 105 106 107 108 109 117 157 207 ... LastLast
Results 2,121 to 2,140 of 5655

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #2121 SP
    Banned Templier's Avatar
    @IuliaOana
    Ceea ce i s-a intamplat mamei tale a fost clar ghinionul de a da peste un angajat neortodox, nu as da ina pe MG/A. Toti am vrea sa traim intr-o tara ideala dar nu se intampla asta si daca nu ai tu grija de tine nu o sa aibe nimeni grija de tine.
    Daca tu mergi neinformat intr-un magazin sa dai bani multi pe ceva ce nu stii te expui riscului de a fi .... Asta cred ca e valabil peste tot, nu numai in RO. Eu personal (pana la 32 de ani) am invatat sa nu merg pe mana vanzatorului pt ca, guess what, EL VREA SA VANDA.
    Daca tu nu vrei sa dai retur un obiect pt ca un copil de 10 ani are un atasament sentimental iar nu putem da vina pe MG/A.Ideea ca dupa 10 ori TREBUIE sa mearga mi se pare amuzanta.
    Nu zic cu rautate sau in gluma dar in toata ecuatia asta apare pe undeva si "vina" unui angajat al MG/A si pe urma 90% aspecte care tin doar de cumparator. Si eu am avut conflicte cu ei dar nu vad aici o problema grava a lor.
    Mai bine sincer ai spune ca o sa inveti din experienta si o sa fi mai vigilenta pe viitor decat sa nu mai iei de la ei, asa o sa ajungi in situatia in care o sa te pacalesti la toate magazinele si nu o sa mai cumperi nimic.

  2. #2122 SP
    Senior Member CrysMM's Avatar
    @IuliaOana - treaba sta la fel la orice magazin din tara sau strainatate. Cei ai patit tu, daca povestea este reala si nu esti un angajat de la concurenta, puteai pati oriunde in lume. Am avut o singura problema la noi cu emag direct si una cu depanero, dar dupa o sesizare la ANPC a fost ok.

    La tine vinovat este service-ul autorizat care ti-a reparat laptopul cu picioarele. Daca a fost desfacut de atatea ori, ii cred pe cei de la Altex ca ti-au refuzat extragarantia. Nici nu vreau sa ma gandesc cum arata dupa atatea demontari. Dupa 3 reparatii consecutive trebuia sa ceri inlocuirea lui sau returnarea banilor. Eu asa am facut cu un jaf de Asus, trimis in garantie de 4 ori, am refuzat sa-l mai primesc si am facut sesizare la ANPC. Factura a fost imediat stornata.

  3. #2123 SP
    Junior Member IuliaOana's Avatar
    Baietii din magazin/service nu scriau pe certificat acelasi defect al produsului, cei de la opc au spus ca daca pe certificat nu e scris acelasi defect nu au ce sa faca, (daca orice componenta se strica de 3 ori, atunci va fi inlocuita iar toate costurile acperite de garantie)iar in raportul cu care se intorcea se spunea mereu ca problema e rezolvata .

    Oricum serviciul clienti Altex/MG m-a contactat si mi-a transmis ca au verificat situatia in incinta magazinului, laptopul nu a mai fost acoperit de extragarantie din cauza ca a suferit socuri mecanice si ca nu se va mai repeta deoarece pentru ei este important ca experienta fiecarui client sa fie una placuta si multumitoare .

  4. #2124 SP
    Senior Member mario_1303's Avatar
    Filtrul " Noutati " iti afiseaza noutatile de acum 2 ani la Altex/MG .

  5. #2125 SP
    Member swenkyk9's Avatar
    Jura-te ca fac și ăștia ca EMAG acum cu reducerile lu' peste prăjit, nu e în stare sa țină site-ul câțiva oameni simultan.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #2126 SP
    Member musat's Avatar
    Quote Originally Posted by swenkyk9 View Post
    Jura-te ca fac și ăștia ca EMAG acum cu reducerile lu' peste prăjit, nu e în stare sa țină site-ul câțiva oameni simultan.
    Ce ai patit? Ai avut cosmaruri?

    Revenind la tema threadului: reducerile astea au fost facute pe "genunchi", la repezeala, daca tot este zi de reduceri la Emag de ce sa nu fie si la noi "noaptea reducerilor"? Nu m-am uitat la altele dar produsele din categoria gaming sunt aceleasi ca si cele din perioada sarbatorilor si aproape (si la reducere) ca cele de la Emag. Mult mai simplu era sa puna produsele la "promotie" sau cu "pret redus" si era acelasi lucru, dar nu mai era "Noptea devoratorilor.....". Tot este bine ca nu au pus ceva in titlu cu "Black Friday"
    Concluzia pentru mine: O MARE vrajeala!

  7. #2127 SP
    Member swenkyk9's Avatar
    Nu, dar deja e enervant trendul asta cu site-urile magazinelor care nu sunt in stare sa țină mai mulți oameni simultan intr-o sesiune și când vine vorba de infrastuctura Internetului , ne bat doar asiaticii.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #2128 SP
    Senior Member dark18's Avatar
    Daca am rezervat cele 3 jocuri Uncharted in magazin la pretul de 39,95 lei, iar azi apare pe site la 79 lei, care este pretul pentru care eu voi plati cand voi ridica rezervarea?

  9. #2129 SP
    Member musat's Avatar
    In mod normal daca ai facut deja comanda (si confirmata) pe pretul vechi (39.95) o sa platesti pe pretul ala. Asa este si in magazin (cele rezervate online), chiar daca la raft sa schimbat pretul tot cu pretul vechi platesti produsul (procedura verificata de mine)

  10. #2130 SP
    Senior Member dark18's Avatar
    Asta stiam si eu, doar ca nu eram sigur. Mersi frumos . Sper sa nu am parte de vreo carcasa zgariata sau ciobita...

  11. #2131 SP
    Member chris diaz's Avatar
    Daca ai parte de o carcasa zgariata sau ciobita o refuzi si ceri sa-ti fie inlocuita cu alta in regula.

  12. #2132 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Am returnat un produs la Mediagalaxy pe motiv ca era defect, a intrat in service iar dupa 2 saptamani m-au chemat sa il iau "reparat". Insa in perioada in care a fost in service, nu doar ca nu l-au reparat, produsul a fost deteriorat estetic avand zgarieturi si julituri, iar din cauza asta am refuzat sa il primesc. Stiu ca dupa ce lasi un produs in service, magazinul are 15 zile calendaristice sa iti solutioneze problema, insa dupa refuzul meu nu mi s-a mai dat un termen in care problema trebuie solutionata. Stiti cumva cum e procedura la Altex/Mediagalaxy? Imediat e o saptamana de cand am refuzat produsul.

  13. #2133 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Din cate stiu eu procedura de la Altex este sa contactezi ANPC si sa astepti 30 de zile pana te solutioneaza ei...

  14. #2134 SP
    Member eastbason's Avatar
    S-a modificat pretul pentru nintendo switch. Oare raman precomenzile la fel sau se modifica si ele?

  15. #2135 SP
    Senior Member mario_1303's Avatar
    Ramane pretul la care ai facut precomanda .

  16. #2136 SP
    Member ConuGeo's Avatar
    Avem livrare gratuita pentru comenzi de minim 150 lei, sa nu ramana mai prejos nici ei.

  17. #2137 SP
    Senior Member JeNeI's Avatar
    ^^^ Ieri am observat si eu. Inainte era 89 de lei. Fac ce fac, dar imi vine sa comand de la altii.

  18. #2138 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Cum 150 ? Minim 200 ron.

    Comanda de la eMAG produse de peste 199.99 lei pentru a beneficia de transport GRATUIT!

  19. #2139 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Lumea se referă la MG/Altex

  20. #2140 SP
    Senior Member CrysMM's Avatar
    Quote Originally Posted by JeNeI View Post
    ^^^ Ieri am observat si eu. Inainte era 89 de lei. Fac ce fac, dar imi vine sa comand de la altii.
    Nu prea mai ai de unde sa comanzi, toti au o limita minima. Si preturi ca la Altex nu prea sunt la jocuri.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 107 of 283 FirstFirst ... 7 57 97 105 106 107 108 109 117 157 207 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts