Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 119 of 283 FirstFirst ... 19 69 109 117 118 119 120 121 129 169 219 ... LastLast
Results 2,361 to 2,380 of 5655

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #2361 SP
    Senior Member eclipsa's Avatar
    Nu e vorba doar de wot, la fel facea si la heroes 3 dar nu am mai jucat de cateva luni heroes 3 si de aia n-am mentionat, o sa mai incerc cateva jocuri de curiozitate si daca face la fel, filmez si atasez clipul in reclamatie.
    Mersi de informatii

  2. #2362 SP
    Member bdevil's Avatar
    Am primit si eu figurina Cayde6 pentru precomanda Destiny 2. Cu durerea unui gardian in suflet, va trebui s-o returnez pentru ca precomanda am anulat-o si am achizitionat jocul digital + expansion pass I si II. Insa ea a venit prin alt curier fata de precomanda (X Curier), l-am intrebat pe curier ce este, a zis ca nu stie, nu se plateste ramburs, trebuie doar s-o livreze. Apoi am constatat ca era figurina Cayde6. O sa fac un drum de Altex cu ea. Daca e cineva din C-ta, si nu a primit figurina, poate merge cu mine. Figurina va ramane intacta si sigilata asa cum mi-a venit si daca Altex doreste, i-o cedez cuiva din Constanta pe merit. Insa va trebui sa o returnez la Altex inainte. Voi incerca s-o achizitionez separat daca voi putea. Cum e corect.
    Attached Images Attached Images 21552150_10203709269849627_2121667921_n.jpg 21586014_10203709269769625_1500764351_n.jpg

  3. #2363 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^ Sfantu' Petru deja te-a trecut pe caiet pentru sinceritate, acum poti avea sufletul impacat si ii poti incuraja pe retailerii romani sa ramana in continuare dezorganizati.

  4. #2364 SP
    Member bdevil's Avatar
    Eu sper s-o primeasca toata lumea. Banuiesc ca daca ar fi livrat figurina la momentul livrarii precomenzii s-ar evitat astfel de intamplari. Sper s-o primeasca toata lumea care a dat precomanda fizica. Sooner or later.

  5. #2365 SP
    Member sweetohmygod's Avatar
    La ce pret e figurina? Sau cum se poate achizitiona? Multumesc anticipat!!!

    Sent from my C6603 using Tapatalk

  6. #2366 SP
    Member bdevil's Avatar
    Intre 10 si 15 $ ar fi pretul ei in comparatie cu celelalte figurine de pe Bungie Store. Pe eBay cam asa se dau.

  7. #2367 SP
    Junior Member Alexnho's Avatar
    Salut,

    Tocmai ce am avut o experienta foarte neplacuta zilele trecute cu Altex si nu imi dau seama cum pot rezolva problema, de aceea un sfat din partea voastra ar fi benefic.

    Am cumparat de la ei pentru prima data, un Playstation Plus Card de 12 luni pentru PSN RO (pana acum am cumparat online pentru PSN UK dar am zis sa fac switch pe RO). Am introdus codul la Redeem Codes pe PS4 si mi-a dat direct mesaj ca respectivul cod a fost folosit deja.

    Chiar nu inteleg cum codul respectiv a mai fost folosit.

    Am mers inapoi la Altex si mi s-a spus ca ei nu pot face nimic si ca sa dau un mesaj catre playstation support Romania insa sa nu am sperante prea mari.

    Supararea mai mare nu vine din cauza banilor pe care i-am dat (cu toate ca totusi e o oarecare suma), ci din prisma faptului ca ma simt pur si simplu furat/inselat.

    Adica ei vand un bun, imi iau banii din cont, eu nu ma pot folosi de respectivul bun insa ei raman cu banii.

    S-a mai lovit cineva de problema asta pana acum? Daca da, ati reusit sa o rezolvati cumva?

    Merci pentru eventuale sfaturi.

  8. #2368 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Nu garantez, dar asta e demersul logic:

    1. Descarci o aplicatie de inregistrat apelurile telefonice, o sa faca totul mai usor.
    2. Suni la PSN si ii intrebi in ce data a fost folosit codul (doar asa poti afla data in care un cod a fost activat). Inregistrezi conversatia. Ori asa, ori le ceri sa iti trimita un mail cu data respectiva, dar nu stiu cat de cooperativi sunt.
    2.5. Cu siguranta codul a fost folosit inainte de data achizitiei tale, asta e dovada ta ca Altex vrea sa te fure.
    3. Contactezi direct ANPC cu dovada in mana, nu merita sa te obosesti cu maimutele angajate la Altex.

    Cel mai probabil e vina magazinului ca ai primit codul folosit, dar nu au ce face fiind obligati sa accepte produsele sigilate la retur din cate stiu. Urat e ca nu isi asuma asta.

    Daca ai deschis cu grija ambalajul codului, poti incerca sa il lipesti la loc si sa il returnezi in magazin spunand ca e sigilat. Bagi o scuza de genul "l-am primit cadou, dar am cont de UK", cel mai probabil de asta se si vindea un cod folosit.

  9. #2369 SP
    Member Hider141's Avatar
    In mod normal au regulament care le permite sa refuze returnarea produselor care cer activare online, cum sunt si codurile PSN.
    De asemenea au atat pe site cat si in magazin scris ca la jocurile/produsele cu activare online trebuie sa le activezi de fata cu ei. In caz contrar nu accepta plangeri daca tu ai probleme cu codul de activare.
    Aici sigur a fost ori cum spune colegul Espiritus (cineva a desfacut cu grija ambalajul si a folosit codul, dupa care l-a ambalat inapoi), ori cineva din magazin. Nu ar fi nici prima, nici ultima oara cand se intampla asta.

    In urma cu vreo 10 ani angajatii magazinului Real (si nu numai) "palmau" discurile cu jocuri de PC la sfarsitul turei, le copiau acasa, si le puneau inapoi la loc la inceputul turei de a doua zi. Cu crack-urile rezolvau pe urma.
    Dar atunci nu era inca asa raspandita activarea online sau pe platforme de distributie.

  10. #2370 SP
    Junior Member Alexnho's Avatar
    Quote Originally Posted by Espiritus View Post
    Nu garantez, dar asta e demersul logic:

    1. Descarci o aplicatie de inregistrat apelurile telefonice, o sa faca totul mai usor.
    2. Suni la PSN si ii intrebi in ce data a fost folosit codul (doar asa poti afla data in care un cod a fost activat). Inregistrezi conversatia. Ori asa, ori le ceri sa iti trimita un mail cu data respectiva, dar nu stiu cat de cooperativi sunt.
    2.5. Cu siguranta codul a fost folosit inainte de data achizitiei tale, asta e dovada ta ca Altex vrea sa te fure.
    3. Contactezi direct ANPC cu dovada in mana, nu merita sa te obosesti cu maimutele angajate la Altex.

    Cel mai probabil e vina magazinului ca ai primit codul folosit, dar nu au ce face fiind obligati sa accepte produsele sigilate la retur din cate stiu. Urat e ca nu isi asuma asta.

    Daca ai deschis cu grija ambalajul codului, poti incerca sa il lipesti la loc si sa il returnezi in magazin spunand ca e sigilat. Bagi o scuza de genul "l-am primit cadou, dar am cont de UK", cel mai probabil de asta se si vindea un cod folosit.
    Merci de sfat Espiritus,

    La pasii astia m-am gandit si eu in mare, sincer credeam ca as putea sa rezolv si pana sa ajung la pasul cu ANPC.
    O sa discut si cu cei de la PS support sa vad si parerea lor in legatura cu respectivul cod.

    Legat de resigilarea codului, nu ar vrea sa aleg si eu aceeasi tactica cu a lor 'de a prosti lumea', cu toate ca ar merita.
    Eu doar doresc sa beneficiez de ce am platit.

    Pe viitor, cred ca singura solutie sigura e sa platesc direct cu cardul pe PS Store.

  11. #2371 SP
    Member Hider141's Avatar
    Quote Originally Posted by Alexnho View Post
    Pe viitor, cred ca singura solutie sigura e sa platesc direct cu cardul pe PS Store.
    Sau activezi codul de fata cu angajatul magazinului si atunci poti face scandal daca ai probleme cu activarea codului.

  12. #2372 SP
    Junior Member Alexnho's Avatar
    Quote Originally Posted by Hider141 View Post
    Sau activezi codul de fata cu angajatul magazinului si atunci poti face scandal daca ai probleme cu activarea codului.
    Asta nu stiam ca se poate face, merci de pont.

    Normal ar fi fost sa fiu atentionat atunci cand am cumparat, ca activarea ar trebui sa fie facuta la fata locului, dar poate cer eu prea mult. E bine de stiut pe viitor.

  13. #2373 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by Alexnho View Post
    Salut,

    Tocmai ce am avut o experienta foarte neplacuta zilele trecute cu Altex si nu imi dau seama cum pot rezolva problema, de aceea un sfat din partea voastra ar fi benefic.

    Am cumparat de la ei pentru prima data, un Playstation Plus Card de 12 luni pentru PSN RO (pana acum am cumparat online pentru PSN UK dar am zis sa fac switch pe RO). Am introdus codul la Redeem Codes pe PS4 si mi-a dat direct mesaj ca respectivul cod a fost folosit deja.

    Chiar nu inteleg cum codul respectiv a mai fost folosit.

    Am mers inapoi la Altex si mi s-a spus ca ei nu pot face nimic si ca sa dau un mesaj catre playstation support Romania insa sa nu am sperante prea mari.

    Supararea mai mare nu vine din cauza banilor pe care i-am dat (cu toate ca totusi e o oarecare suma), ci din prisma faptului ca ma simt pur si simplu furat/inselat.

    Adica ei vand un bun, imi iau banii din cont, eu nu ma pot folosi de respectivul bun insa ei raman cu banii.

    S-a mai lovit cineva de problema asta pana acum? Daca da, ati reusit sa o rezolvati cumva?

    Merci pentru eventuale sfaturi.
    Te rog trimite-mi un PM cu toate detaliile comenzii.

  14. #2374 SP
    Member Ripjaws's Avatar
    In Bucuresti, baietii de la Altex au aparat de sigilat jocuri, asa ca se joaca ce vor ei iar apoi resigileaza.

  15. #2375 SP
    Senior Member SYZYGY's Avatar
    Uau...pe bune? Sa activez un cod digital de PSN de fata cu angajatu? Mi se pare incredibil de penibil, mai ales ca oamenii in vremurile astea nu mai au efectiv DELOC rabdare (inclusiv eu), dar mite sa stau la casa ca staati ca vreau sa activez codu de fata cu voi. Adica mi se pare penibil si faptu' ca sunt sanse ca un cod sa fie deja folosit..avand in vedere ca il iau din magazin si nu de la bijnitari din obor, chiar asa penibil s-a ajuns in tara asta? Ma rog, nici nu e cazu sa generalizam si sa ii numim maimute, sunt situatii si situatii.

  16. #2376 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^^ Sony are sigilii speciale cu sigla PS pe ele. Eventual le desigileaza cu grija si le lipesc la loc, dar cu aparatul nu rezolvi nimic daca nu ai si sigiliile corespunzatoare.

  17. #2377 SP
    Member kinezu's Avatar

    Ce se intampla cu Altex / MediaGalaxy?

    Cred ca se refera la genul acesta de resigilare. E plin Altex/MG de astfel de jocuri resigilate. Prin procesul acesta se distruge si stratul exterior de plastic al carcasei din cauza caldurii.

    img_3911.jpgimg_3912.jpgimg_3925.jpg

    In stanga e cel resigilat iar in dreapta e cel sigilat din fabrica.

  18. #2378 SP
    Member Ripjaws's Avatar
    Quote Originally Posted by Espiritus View Post
    ^^ Sony are sigilii speciale cu sigla PS pe ele. Eventual le desigileaza cu grija si le lipesc la loc, dar cu aparatul nu rezolvi nimic daca nu ai si sigiliile corespunzatoare.
    ai dreptate in legatura cu sigiliile sony, dar asta nu i-a incurcat niciodata, de la PS3 incoace. stii cum ii, where there's a will, there's a way.

  19. #2379 SP
    Member adin33's Avatar
    Eu am primit ieri consola ps4 pro cu Destiny 2 de la Altex si nici urma codul de activare Destiny 2 Expansion Pass. Sigiliul de la consola era desfacut, iar codul era pe un cartonas nu in interiorul jocului. Daca nu ma rezolva, am sa-i fac retur si o reclamatie la ANPC.

  20. #2380 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^ Nu te complica, fa retur la consola ca oricum ma gandesc ca nu o vrei resigilata. Dupa care iti iei alta.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 119 of 283 FirstFirst ... 19 69 109 117 118 119 120 121 129 169 219 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts