Eu cred că se face confuzie, chiar dacă fac parte din aceași companie, sunt afaceri diferite. Cred că sunt stocuri diferite și sunt ceva complicații contabile la mijloc.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Eu cred că se face confuzie, chiar dacă fac parte din aceași companie, sunt afaceri diferite. Cred că sunt stocuri diferite și sunt ceva complicații contabile la mijloc.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Și ce treabă are asta cu faptul că mi-au anulat o comanda cu un produs aflat pe stoc in momentul plasării comenzii?
Dacă tu crezi că nouă, clienților, ne pasă de cum își gestionează firmele stocurile și ce se întâmpla in “spate”, te înșeli, nu așa funcționează relația client - firmă.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Se referea la faptul ca tu i te adresezi nasol unui dude care raspunde pe aici la diverse reclamatii ca doar nu crezi ca posteaza aici direct Ostahie .
Poți sa citești din nou postările și ai sa vezi că nu m-am adresat nimănui, m-am adresat firmei dacă e sa o luăm așa.Că a apărut un tip care lucrează pentru MG/Altex aici pe forum și mi-a răspuns la postare, e altceva, in nici un caz nu m-am adresat lui. Makes sense?
EDIT : Si in nici un caz nu m-am adresat nasol, am zis o realitate. Dacă tu ești ok cu faptul ca se anulează comenzi când pe site apare ca sunt pe stoc produsele, bravo tie, eu fac parte dintr-o alte lume.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Am inteles asta dar Xander zicea ca nu se merita sa jignim un dude care incearca sa ajute pe aici cat de cat chiar daca firma isi merita apelativele tale .
Edit : Sigur ca nu-s ok si evident ai dreptate pe fond dar e bine pana la urma ca vine un nene in intampinarea problemelor noastre tocmai aici pe forum si nu cred ca se merita sa-l luam la "bumbacit" tocmai pe el .
Nu, eu vroiam 3 bucati nu 2. Si am platit una singura intr-adevar dar am platit-o din tot sufletul nu asa casual cum se plateste normal, asa ca meritam 4.
Iar daca primeam 5 si returnam una ca sa raman cu 4, ca apoi prin anularea comenzii + inca 3 bucati din magazin sa am 6, dar frumoase.
Nu, eu ti-am explicat doar ca exista acolo un sistem defectuos, iar tu ii faceai pe toti la gramada "nesimtiti", cand o mare parte din ei nu sunt.
Eu foarte rar ma insel si chiar si atunci am dreptate din bulan, e un defect pe care mi-l asum.
Sa stii ca daca scrii cu sh si tu tz nu esti nici mai fioros nici mai interesant, take it easy sa nu obosesti.
Nu știu pe ce ești acum, dar eu nu am scris niciodată cu sh și cu tz și după cum vorbești, ești cam prea plin de tine domnule Xander .
Ideea mea de bază rămâne, dacă nu ai un produs în stoc, nu îl pune în stoc pe site, lucrez în domeniu, iar acest lucru se poate evita destul de ușor, că programatorii ăstora de la MG/Altex au altceva de făcut, e altă problema.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eu zic sa ne calmam un pic, suntem cu toii gameri si/sau clienti (ne)multumiti, si bine ar fi sa pastram o discutie civilizata. Mai ales pe un thread de genul, a carui scop ma gandesc ca este altul.
In alta ordine de idei, @MediaGalaxy, avem vreun ETA pentru cand se va putea (din nou) plasa o comanda si ridica produsul din magazin? Mersi.
E posibil ca saptamana viitoare sa fie implementata optiunea de "Verificare disponibilitate stoc magazin". Va fi mentiune inclusiv daca produsul este resigilat sau aflat la display.
O sa intreb sa aflu, ca nu am aceasta informatie momentan.
In alta ordine de idei, stiu ca multi le asteptau. O sa mai revin si cu alte surprize.
God of War Limited Edition:
https://mediagalaxy.ro/god-of-war-limited-edition-ps4/
God of War Collector's Edition:
https://mediagalaxy.ro/god-of-war-co...s-edition-ps4/
PS4 Pro 1TB God of War Limited Edition -
https://altex.ro/consola-sony-playst...joc-god-of-war
Nope. La verificarea disponibilitatii unui produs in magazin o sa fie mentionat acel detaliu. Nu se reintroduce sectiunea respectiva.
Salut,
Am facut si eu retur la o placa de baza si procesor, cumparate online. Nu mi-e clar daca se primeste intreaga valoare inapoi, sau se scade ceva, ca probabil vor urma sa fie vandute ca resigilate. Ambele produse sunt impecabile, la fel si cutiile/accesoriile. Stii cumva?
Mersi
Am intrat azi in contul meu Altex si ce sa vezi, surpriza, comanda mea pentru God of War Limited Edition - anulata, fara a fi anuntat, telefonic, mail, nimic.....foarte frumos Altex, ar fi bine sa verificati si voi care mai aveti precomanda, sa nu aveti surprize. Eu astept o explicatie....
La mine inca este valabila pre-comanda...bine, e virba de editia normala.
Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
Bookmarks