Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 23 of 25 FirstFirst ... 13 21 22 23 24 25 LastLast
Results 441 to 460 of 482

Thread: VR, AR, MR, XR - Realitate Virtuala, Augmentata, Mixta

  1. #441 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by Khufu View Post
    Cred ca stim amandoi ca se putea face o platforma separata, nu trebuia sa faca integrare cu FB
    Pana acum de ceva ani buni a fost o platforma separata, iar oamenii se plangeau tocmai de asta, ca nu aveau pe platforma o modalitate de a socializa (de a comunica in special cu prietenii). Odata cu pandemia, din ce in ce mai multi oameni (in special cei din izolare), au dorit sa se intalneasca macar virtual cu prietenii, familia, etc. Facebook a facut acest lucru posibil.
    Quote Originally Posted by Khufu View Post
    nu isi doreste nimeni in mod special sa isi aduca prietenii virtuali de likeuri pe o platforma de gaming.
    Din pacate gresesti. Sunt mii (poate chiar zeci de mii) de jocuri care se bazeaza de ani buni pe Facebook ca platforma de login. Si aici nu vorbim doar de jocurile de pe Facebook, ci chiar si cele de pe Android sau iOS. La fiecare legatura cu jocul, ti se arata exact ce date iti sunt folosite, si ai oricand posibilitatea de a elimina jocul respectiv din contul tau, daca te deranjeaza.
    Quote Originally Posted by Khufu View Post
    Nu au facut asta pentru ca nu au vrut sa depuna efortul in plus de a separa un pic lucrurile, macar de ochii lumii. E ok, ii au pe toti acolo, in aceeasi galeata.
    Lucrurile chiar sunt separate, in lista iti vezi doar prietenii care au si ei o solutie VR de la Facebook. Nu e "la galeata", nu te deranjeaza nimeni daca nu vrei tu, nu ai treaba cu Facebook-ul pe care-l stii. Also, daca esti atat de nebun dupa privacy, poti sa setezi sa nu iti poata accesa contactele... vei fi doar tu si cu tine (desi nu vad sensul, mai ales daca vrei sa te joci online, sa te intalnesti cu oamenii online, etc.).
    Quote Originally Posted by Khufu View Post
    Toti sunt o apa si un pamant, pentru mine, dar nu pot sa dau cu buna stiinta orice fel de date despre mine unor baieti pusi pe fapte mari. Macar sa le îngreunez un pic misiunea.
    Pai stai un pic man, Facebook nu te obliga sa le dai cu buna stiinta niciun fel de date despre tine. Am amici care nu au NIMIC din viata reala pe pagina lor de Facebook. Nici macar numele nu e cel real, iar date de contact in afara de email, nu te obliga la absolut nimic. La naiba, eu am cont de 11 ani acolo si nu mi-au cerut niciodata sa-mi schimb numele cu cel real. Am alte 2-3 conturi (sort of fakes) pe care le folosesc pentru diverse operatiuni... n-au nicio treaba cu datele mele. Iti ia cam 2 minute sa faci un cont de FB, gol golut, unrelated to you...
    Quote Originally Posted by Khufu View Post
    Oamenii sunt revoltati pe buna dreptate, ce treaba are gamingul cu pagina mea de FB? De ce trebuie neaparat login, vreau sa ma joc, ar trebui sa fie simplu, nu? Steam nu te obliga sa iti faci un cont cu numele tau real, cum e la FB, la care daca nu pui ceva real si o poza ceva, ai sanse mari sa iti inchida contul daca ajungi prin filtrele lor, deci nu e un exemplu prea bun. La fel si contul PSN, e un nickname pe care il aleg eu. Daca vreau sa fie real, bine, daca nu...nu.
    Asa cum am mai spus, majoritatea jocurilor de mobile sau din browser cer un login (in special pentru savestates). Care este fie via Apple login, Google account sau Facebook id. Pe oricare din ele poti sa le faci in asa fel incat sa nu stie absolut nimic despre viata ta (daca asta iti doresti). Comparatia cu contul PSN, e iarasi un pic fortata. Ia spune-mi te rog, cand platesti serviciile PSN cu cardul, oare de ce iti cere Sony adresa ta reala si datele reale? Poti sa pui ceva fake? Also, si la contul PSN, daca iti pui date fake si ai probleme cu contul, stii ca ti se cere un id? Real? Well, Facebook nu mi-a cerut niciodata asa ceva... Sony did. Nu zic ca vreunul din ei e mai breaz, dar e ceva normal in these days.

    Anyway, nu lucrez la Facebook, nu ma platesc ei sa le fac reclama sau ceva de genul... eu n-as renunta la al meu Oculus Quest pentru asa ceva. La fel cum n-am renuntat nici la PSN dupa ce mi-au fost furat datele. Sau dupa ce Microsoft mi-a blocat contul din motive obscure. Sau dupa ce Google a decis sa-mi taie din servicii, doar pentru ca "asa a vrut".

    Pe mine nu ma dau banii afara din casa, si daca as avea de ales intre a plati 1200$ pe un Valve Index si a plati 299$ pe un Oculus Quest 2, n-ar exista niciun fel de indoiala pe ce solutie as merge (desi momentan sunt multumit cu al meu Oculus Quest 1). Iar contul de Facebook nu ma incurca, ba chiar ma ajuta. Habar n-aveam ca am atatia prieteni care detin un Oculus Quest sau Oculus Go.

  2. #442 SP
    Senior Member Khufu's Avatar
    Daca aveau o platforma separata pentru asta si au renuntat la ea pentru a face integrare cu FB, imi este si mai clar. Macar de nu aveau si puteam sa le gasesc scuza ca nu au vrut "sa investeasca" sau ca "nu este rentabil". Nu, pur si simplu au renuntat la ea pentru ca nu era facuta dupa calapodul dorit de ei. Oamenii poate se plangeau ca nu au cum sa socializeze, te cred pe cuvant, nu cunosc exact ce au cerut, dar pot sa pun pariu pe ce vrei tu ca nu au cerut integrare cu FB (sau au fost totusi foarte putini care sa isi doreasca asta). Come on, sa fim seriosi. Oamenii fug de FB ca dracu de tamaie, a devenit o ghena de gunoi, tinerii nu mai stau pe aceasta platforma laolalta cu bunicii si matusile care pun poze cu cafele. Isi doreau chat, friends list, sa poti sa adaugi etc..nu sa aiba prietenii de pe FB pe platforma Oculus.

    Faptul ca sunt mii de jocuri care se bazeaza pe FB login nu are nimic de a face cu dorinta oamenilor de a si avea prietenii de acolo peste tot. Normal ca pe platforma lor te obliga sa te loghezi, ca le joci pe paginile lor, in browser. Acolo nu iti dau de ales, cum altfel sa trimiti friend request sa faca cineva niste farming cu tine? Pe telefon este alta discutie, acolo poti sa alegi sa nu te loghezi cu nimic. Jocurile care iti impun asta sunt mizerii platite de FB. Cine se logheaza, din nou, sa fie sanatos. Doar pentru ca sunt muti care faca asta nu inseamna ca este o practica sanatoasa sau ok.

    Imi imaginam ca iti arata lista de prieteni doar cu cei care au Oculus si nu chiar pe toti cei 500 de oameni pe care poate ii ai ca prieteni, doar nu sunt asa dobitoci. Dar inca o data, asta nu scuza cu nimic o implementare a unui lucru absolut inutil si necerut de nimeni: FB integration. Ce este mai ridicol de atat, nu a cerut nimeni sa aiba integrare cu contul de social media unde trebuie sa se comporte ca un elev exemplar, cu coronita, ca daca cine stie, iei niste reporturi aiurea in tramvai pe undeva, Oculusul tau devine...degeaba. Nice.

    Stiu ce zici cu conturile fake, de asta mentionam faza cu filtrele. Cunosc oameni care isi faceau cont cu un nume fake si poze de pe net si ajungeau sa fie "reviewed" ca sa fie siguri ca sunt oameni si nu boti sau alte cele. Ce iti cereau? Ah da...o poza cu buletinul tau. Da, este perfect in regula sa iti ceara asta, toti iti cer buletinul...oh wait. Nu este normal sa trebuiasca sa imi fac un cont pe o platforma de social media, chiar si fake, pentru a ma putea juca. Nu vreau sa socializez neaparat, vreau sa ma joc. Da-mi optiunea asta. Nu crezi ca e fair?

    Degeaba aduci in discutie jocurile mobile, noi vorbim de alt tip de gaming aici. Nu ma afecteaza ce fac ei pe mobile pentru ca rar spre deloc ma mai joc vreun joc pe mobil/tableta, dar tot o mizerie sinistra e aia cu FB login oligatoriu. Eu refuzam din principiu sa joc un joculet care imi cerea asta. Chiar daca aveam FB account, ce are sula cu prefectura? Da-mi sa platesc sa nu mai am ads si apoi la revedere. Dar evident ca nu e asa simplu, cum ai putea sa faci rost de juicy juicy data daca ai fi o companie cinstita?

    Comparatia cu PSN nu este atat de fortata pe cat vrei sa o faci tu sa para, eu ca si multi altii nu am fost niciodata obligati sa dam poza cu buletinul nostru. In schimb, stiu multi oameni care au avut acest request din partea FB. Mult mai multi. Legat de faza cu cardul, si asta e adevarat, bagi acolo datele, dar acolo mai lasi o urma de indoiala, poate e cardul bunicului si nu al meu. Apropo, pe langa conturile principale, mai am si altele, pe alte regiuni, facute cu date fake. Hell...pana si ala de UK principal este cu date fake. Nu mi-a cerut nimeni nimic pana acum. Poate sunt eu lucky.

    Eu iti inteleg punctul de vedere, te cred ca nu esti FB evangelist. Eu zic strict din punctul meu de vedere ca este o practica "neortodoxa". Ca mine, probabil ca sunt multi, dupa cum ai vazut si tu pe net. Oare suntem toti paranoia si nebuni? Tot ce se poate

    Asa ca incheiere, iti dau un exercitiu de imaginatie, daca imi permiti. Tu ai acest site, o platforma dedicata gamingului. Cum ar fi sa iti schimbi politica de sign up, de acum oamenii sa trebuiasca sa isi puna un nume real (chiar si inventat), fara nickname, fara anonimitate si neparat cu poza la avatar, nu orice poza cu cerul albastru sau o masina, poate chiar cu fata unui om. Cati oameni crezi ca ar mai sta aici in conditiile astea, stiind ca exista posibilitatea sa intre in vizorul cuiva si sa trebuiasca sa dea poza cu buletinul pentru a putea ramane in continuare? Cred ca stim amandoi raspunsul.

  3. #443 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu e chiar acelasi lucru (ce zici la final) cu faza cu FB. Nu se compara un forum cu cativa oameni activi cu FB unde sunt miliarde de oameni activi.

    Also, parerea ta despre Facebook e la fel ca a mamei despre jocuri - ramasa inca in anii 80 unde toate jocurile aratau ca Mario original. Si sunt multi oameni care nu inteleg de ce ma joc, pentru ca nu stiu cum au ajuns sa arate jocurile sau ce povesti au ajuns sa aibe.

    Facebook nu mai este asa cum crezi tu de fff mult timp. Toate alea s-au mutat pe instagram sau tik tok sau alte platforme de genu, unde ai instant gratification la orice si totul e facut doar sa-ti ia ochii.

    Oricum o dam in altele si ne indepartam de la ideea thread-ului.
    Lucrurile sunt destul de simple de altfel - asta este produsul Facebook si e normal sa ai logare si integrare cu Facebook, la fel cum la Apple si la Google (and co) ai acelasi lucru.
    Si e la fel de simplu sa spui ca daca nu-ti place un lucru, nu le dai banii tai. That simple

  4. #444 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by Khufu View Post
    Degeaba aduci in discutie jocurile mobile, noi vorbim de alt tip de gaming aici. Nu ma afecteaza ce fac ei pe mobile pentru ca rar spre deloc ma mai joc vreun joc pe mobil/tableta, dar tot o mizerie sinistra e aia cu FB login oligatoriu.
    Man, no offense, dar chiar vorbesti in necunostinta de cauza. Atat Oculus Quest, cat si Oculus Quest 2 si Oculus Go, fix asta sunt: platforme de gaming mobile. Au chiar Android pe ele... singura diferenta este ca in loc sa-ti ceara cont de Google, iti cer de Facebook.
    Quote Originally Posted by Khufu View Post
    Come on, sa fim seriosi. Oamenii fug de FB ca dracu de tamaie, a devenit o ghena de gunoi, tinerii nu mai stau pe aceasta platforma laolalta cu bunicii si matusile care pun poze cu cafele.
    E clar ca traim in lumi diferite. Eu nu stiu pe nimeni care sa fuga de FB "ca dracu de tamaie" (in afara de tine, acum). Iar asta cu ghena de gunoi, din cate stiu eu ca utilizator zilnic de FB, totul tine de cine iti este in grupul de prieteni. Posteaza cineva gunoi, e out. Block si la revedere. E valabil si pe Twitter. Pe Instagram, TikTok si alte d-astea, chiar nu stau... acelea mi se par chestii for kids and chicks.
    Quote Originally Posted by Khufu View Post
    Asa ca incheiere, iti dau un exercitiu de imaginatie, daca imi permiti. Tu ai acest site, o platforma dedicata gamingului. Cum ar fi sa iti schimbi politica de sign up, de acum oamenii sa trebuiasca sa isi puna un nume real (chiar si inventat), fara nickname, fara anonimitate si neparat cu poza la avatar, nu orice poza cu cerul albastru sau o masina, poate chiar cu fata unui om. Cati oameni crezi ca ar mai sta aici in conditiile astea, stiind ca exista posibilitatea sa intre in vizorul cuiva si sa trebuiasca sa dea poza cu buletinul pentru a putea ramane in continuare? Cred ca stim amandoi raspunsul.
    In caz ca nu stiai, avem peste 500 de oameni care sunt "Registered Users Facebook". Am avut si noi mult timp aceasta optiune. Am scos acum ceva ani metoda pentru ca nu am vrut sa depindem de ei, dar trebuie sa recunosc ca era mult mai facil. Practic la inregistrare nu trebuia sa-ti scrii datele din nou, iti lua automat (desigur, doar ce selectai tu). Mai departe insa, exista o chestie numita GDPR care oricum nu ne-ar permite ce spui tu... sa cerem numele real, poza reala and so on.


    Anyway, am inteles, esti impotriva Facebook-ului. In acest caz nu iti iei niciun produs Oculus, care este made by Facebook. Now let's get back to VR, pentru ca la urma urmei despre asta este threadul, nu despre Facebook. Thanks.

  5. #445 SP
    Senior Member Khufu's Avatar
    @Razvan

    Vis-a-vis de comparatia mea, evident ca trebuie sa pastrezi proportiile, dar ideea de baza este aceeasi. Privacy vs not so much privacy. Cine vrea sa inteleaga, intelege.

    Parerea mea despre FB este baza pe realitatea din ziua de azi. Prietena mea, oameni din familia mea, rude, prieteni, multi din cerc au FB. Stiu ce fel de continut are cam fiecare, in functie de ce urmaresc, desigur. Nu vorbesc din ce am auzit in 2010. Cand spun gunoi, sunt destul de bland. Siteul asta mai merge doar pentru propaganda politica si oamenii care nu stiu alte metode de comunicare, in mare parte. Nu vorbesc de Tik Tok si Insta, alea sunt pe alta nisa. Sunt destule articole care arata cam ce reach mai are FB printre tineri, asta ca sa intelegem cui se adreseaza platforma. Nu gamerilor, cu siguranta. Ca o completare, cunosc oameni care nici ei nu au FB, din diferite considerente, deci nu este o anomalie. Sunt convins ca si prin cercurile de oameni in care va invartiti voi, exista si altii care nu au FB.

    https://theconversation.com/the-soci...facebook-99362

    https://www.investopedia.com/news/ag...search-survey/

    https://www.marketingcharts.com/digi...l-media-107791

    Eu doar i-am raspuns lui Monky, inca din primul meu reply am zis clar ca asta este oricum pozitia mea fata de produs, nu se pune problema sa il achizitionez. Nu ma plang aici ca de ce nu schimba astia politica, ca nu ma astept sa schimbe asa ceva, este impotriva intereselor lor. Este pur si simplu un dialog.

    @Monky

    Eu credeam ca avem un dialog aici, eram amandoi constienti ca suntem offtopic, dar daca atragem atentia doar cand nu ne convine discutia, asta deja e altceva. Eu ti-am raspuns cum si tu mi-ai raspuns. Mi-am spus parerea de la inceput, nu intra in aria mea de interes acest produs, mai departe am discutat specifics. Daca tu ignori anumite lucruri si subliniezi doar ce vrei tu, zi asa, sa nu imi mai bat capul sa scriu atat, macar salvez niste timp

    Chiar voiam sa iti dau reply la acest quote-uri dar na, ma gandesc acum ca nu are rost. Zi faina!

  6. #446 SP
    Admin MonkY's Avatar
    @Khufu: poti sa pornesti un thread anti-Facebook daca asta doresti. Aici nu are sens, cred ca s-a discutat suficient off-topic pe tema asta.

    Meanwhile, Oculus Quest vs Oculus Quest 2, pentru doritori:











    Bonus #1: cum sa activati refreshul la 90Hz!



    Bonus #2: cum sa cresteti rezolutia/calitatea imaginii pe Oculus Quest 2!



    ---------- Post added 20-10-2020 at 00:55 ----------

    One of the best honest comparison videos:


  7. #447 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Are cineva idee cam cand o sa apara Oculus Quest 2 si la noi prin magazine? Si ma refer la magazine ok si preturi adevarate, nu la 3000-4000 de lei cum gasesti si acum pe emag vandut de dubiosi.

  8. #448 SP
    Admin MonkY's Avatar
    N-are niciun sens sa il astepti la noi in magazine. Nefiind pe canal oficial, nu vor aduce decat "dubiosii" despre care vorbesti. Amazon rulez la treaba asta. Daca iei cu expedited shiping, iti livreaza mai rapid decat eMag-ul

  9. #449 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Nu stiu cat de ok e cu garantia pe amazon, n-am avut de-a face. E singurul lucru care ma opreste.

  10. #450 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Tadaaa. Panasonic vine cu o noua generatie de ochelari VR. Primii care in sfarsit arata cum trebuie (remember Back to the future?)!
    2.6K OLED per eye nu e rau. Sa vedem si pretul, insa!

    https://na.panasonic.com/explore/spotlight/vr-glasses
    Attached Images Attached Images ces_spotlight-inline_vrglasses.png

  11. #451 SP
    Manager paul's Avatar
    Quote Originally Posted by The Verge
    Apple is reportedly working on a VR headset that will include a fabric design, a fan, and an expensive price tag. Bloomberg News reports that Apple’s first VR headset may launch as soon as 2022 as a standalone device that operates through batteries, similar to the Oculus Quest 2. Apple is reportedly working on “some of its most advanced and powerful chips” for this unannounced VR headset, with some chips reportedly beating its own M1 Mac processors.

    Apple has reportedly faced challenges in the development of this headset, with some prototypes ending up too big and heavy. Apple is reportedly using a fabric exterior to reduce the headset weight, but the company is also using a fan — an unusual move for Apple given its emphasis on fan-less design.

    Bloomberg News also reports that the size of Apple’s VR headset, which is codenamed N301, is similar to the Oculus Quest, and some prototypes being tested include external cameras to enable some AR features. Apple is also reportedly testing the ability to use these cameras to track hand movements, and include software features like a virtual keyboard.

    It’s not clear exactly when Apple’s VR headset will launch, but it could be as soon as 2022. It will reportedly be an expensive and niche device, with some at Apple rumored to be anticipating that the company may sell only one headset per day at each of its retail stores, or less than 200,000 units per year.

    Apple has been working on VR and AR headsets for years, according to various reports. Bloomberg News also published a detailed look at Apple’s VR and AR ambitions last year, noting that the company has around 1,000 people working on AR and VR.
    Apple’s first VR headset reportedly includes a fabric design, a fan, and expensive price tag - The Verge

  12. #452 SP
    Manager paul's Avatar
    Introducing Microsoft Mesh:

    Microsoft's Alex Kipman unveils Microsoft Mesh:

    “You can actually feel like you’re in the same place”: Microsoft Mesh powers shared experiences in mixed reality | Innovation Stories
    Pokemon Go HoloLens Demo At Microsoft Ignite 2021:
    Attached Images Attached Images microsoft-mesh-1-v3-2-1536x864.jpg microsoft-mesh-2-1536x864.jpg

  13. #453 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Eu sunt tare curios de cum se vede prin acel ecran. Daca totul e asa "transparent" si cu overlays precum apare prin toate reclamele, sau poate deveni 100% opac, si sa afiseze ca orice alta solutie VR, pe un ecran cu background negru. Am vazut ca in unul din filmulete lentilele sunt opace, iar in altul sunt transparente. Oare au vreo functie sa se "inchida" sau e doar "proof of concept"?

  14. #454 SP
    Manager paul's Avatar
    Quote Originally Posted by Eurogamer
    HTC has released a new Vive Facial Tracker - and it looks pretty cool.

    It tracks 38 facial movements across the lips, jaw, teeth, tongue, chin and cheeks to create a real-time depiction of facial expressions in virtual reality.

    HTC said it covers almost the entirety of the lower facial area in VR, using dual cameras and a 60Hz tracking rate with a sub-10ms response time and an IR illuminator that should help with dark conditions.

    The tracker, which sticks to the Vive Pro headset, costs £129 in the UK.
    HTC's new Vive Facial tracker is all smiles • Eurogamer.net
    Neos VR:
    Attached Images Attached Images htc_vive_facial_tracker___being_worn.jpg htc_vive_facial_tracker___device.jpg

  15. #455 SP
    Manager paul's Avatar
    Ce se mai intampla pe la Facebook Reality Labs:
    TL;DR: In today’s post — the first in a series exploring the future of human-computer interaction (HCI) — we’ll begin to unpack the 10-year vision of a contextually-aware, AI-powered interface for augmented reality (AR) glasses that can use the information you choose to share, to infer what you want to do, when you want to do it.
    Inside Facebook Reality Labs: The Next Era of Human-Computer Interaction
    TL;DR: Last week, we kicked off a three-part series on the future of human-computer interaction (HCI). In the first post, we shared our 10-year vision of a contextually-aware, AI-powered interface for augmented reality (AR) glasses that can use the information you choose to share, to infer what you want to do, when you want to do it. Today, we’re sharing some nearer-term research: wrist-based input combined with usable but limited contextualized AI, which dynamically adapts to you and your environment. Later this year, we’ll address some groundbreaking work in soft robotics to build comfortable, all-day wearable devices and give an update on our haptic glove research.
    Inside Facebook Reality Labs: Wrist-based interaction for the next computing platform
    TL;DR: At F8 2017, we announced our brain-computer interface (BCI) program, outlining our goal to build a non-invasive, wearable device that lets people type by simply imagining themselves talking. As one part of that work, we’ve been supporting a team of researchers at University of California, San Francisco (UCSF) who are working to help patients with neurological damage speak again by detecting intended speech from brain activity in real time as part of a series of studies. UCSF works directly with all research participants, and all data remains onsite at UCSF. Today, the UCSF team is sharing some of its findings in a Nature Communications article, which provides insight into some of the work they’ve done so far — and how far we have left to go to achieve fully non-invasive BCI as a potential input solution for AR glasses.
    Imagining a new interface: Hands-free communication without saying a word
    Lucreaza Niantic la AR glasses?:

  16. #456 SP
    Manager paul's Avatar
    $21.9 miliarde pe 10 ani:
    Quote Originally Posted by Ars Technica
    On Wednesday, the US Army formally moved forward with the largest ever government-related deal for headsets in the virtual and augmented reality sector: a 10-year agreement with Microsoft to provide 120,000 headsets "based" on the HoloLens line.

    Reports by CNBC and Bloomberg point to a $21.9 billion value for this week's updated arrangement, following its initial announcement in November 2018. Neither of those reports point to exact reasons for the deal's jump from an initial contract value of $480 million, despite that earlier deal confirming similarly high headset numbers.
    HoloLens for 120,000 Army personnel: Microsoft inks $21.9 billion deal | Ars Technica
    Quote Originally Posted by Microsoft
    The IVAS headset, based on HoloLens and augmented by Microsoft Azure cloud services, delivers a platform that will keep Soldiers safer and make them more effective. The program delivers enhanced situational awareness, enabling information sharing and decision-making in a variety of scenarios. Microsoft has worked closely with the U.S. Army over the past two years, and together we pioneered Soldier Centered Design to enable rapid prototyping for a product to provide Soldiers with the tools and capabilities necessary to achieve their mission.
    Army moves Microsoft HoloLens-based headset from prototyping to production phase - The Official Microsoft Blog
    Attached Images Attached Images ivas-ms.png

  17. #457 SP
    Manager paul's Avatar
    Quote Originally Posted by Ars Technica
    HTC's next major product-reveal event is looming in May, but for at least one of its upcoming VR products, the surprise has been spoiled—by an award, of all things.

    The IF World Design Guide Awards, held in Germany for decades and bestowed upon many disciplines, released its latest pool of winners earlier this month. It's unclear when HTC's new "Vive Air" VR headset was uploaded to IF World's awards list, but its appearance began making the rounds on Monday after images appeared on Discord chat feeds, and then the award itself was found by VR critics Cas and Chary.

    As described on its award page:

    VIVE Air VR headset is specially designed for virtual fitness, optimized for high intensity with long use. Inspired by sports shoes, the new headset introduces knitted materials to VR to provide unprecedented comfort and fit. The breathable and quick-drying fabrics improve ventilation in the heated exercise. The innovative lightweight structure allows users to forget the presence of the head-mounted display to focus on virtual content. The quick-release design allows the removal of ergonomic soft components for washing.
    HTC’s wireless Vive Air headset outed by a premature award | Ars Technica
    Attached Images Attached Images htc_vive_air_01.jpg htc_vive_air_02.jpg htc_vive_air_03.jpg htc_vive_air_04.jpg htc_vive_air_05.jpg

  18. #458 SP
    Manager paul's Avatar
    ViveCon 2021, day 1:
    Quote Originally Posted by HTC
    Highlights:
    - HTC VIVE Pro 2: sharp, precise, immersive. PC VR like nothing else
    - HTC VIVE Focus 3: a new era for business VR. Powerful and versatile All-in-One
    - 5K resolution, 120 degree field of view, and real RGB sub-pixels in both headsets
    - VIVE Pro 2 pre-order from 11 May, on sale from 3 June. VIVE Focus 3 on sale 24 June
    - VIVE Business: a range of new tools designed specifically for businesses of all sizes
    HTC VIVE TAKES BUSINESS TO THE NEXT LEVEL WITH TWO NEW VR HEADSETS AND A DEDICATED SUITE OF PROFESSIONAL TOOLS
    VIVE Focus 3, 24 iunie, €1180:

    VIVE Pro 2, 3 iunie, €739 (upgrade), €1399 (full-kit):

  19. #459 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Pfoai, €1399 pentru un full kit Vive Pro 2. Meh... Vive Focus 3 e mai "down to Earth" la €1180, dar totusi, nu cred ca va fi un succes la sumele astea. Stiu ca nu se compara tehnic, dar nu au sanse pe langa un Oculus Quest 2 care e doar vreo €400...

    Apropos, eu nu am inteles... Noile Vive-uri au ecrane OLED sau LCD?

  20. #460 SP
    Manager paul's Avatar
    Focus 3 "Screen: Dual 2.88" LCD panels" si Pro 2 "Screen: Dual RGB low persistence LCD".

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 23 of 25 FirstFirst ... 13 21 22 23 24 25 LastLast

Similar Threads

  1. Realitate virtuala pe PlayStation By maimutzica in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 0 Last Post: 13-06-2018, 14:02
  2. Teapa sau realitate ? By DeeJay-RainY in forum Offtopic
    Replies: 17 Last Post: 31-08-2014, 03:11
  3. Cortana a devenit asistenta virtuala By tudyniuz in forum Tech News
    Replies: 8 Last Post: 05-05-2014, 17:18
  4. Replies: 25 Last Post: 27-03-2014, 23:49
  5. Replies: 4 Last Post: 06-09-2013, 15:09

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts