Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 42 of 53 FirstFirst ... 32 40 41 42 43 44 52 ... LastLast
Results 821 to 840 of 1042

Thread: Discutii legate de eMag.ro

  1. #821 SP
    Junior Member Kralizeh's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Mai bine. Mai aveai un pic si ne spuneai sa le plangem de mila. Uite, am facut acum comanda la eMag, pentru 3 produse. Toate in stoc. Estimare livrare: 17 Ianuarie. Mentalitatea mea "de consumator" nu prinde ideea asta cu "in stoc dar livrare peste 7 zile". Pai daca este in stoc, inseamna ca fie pot veni sa ridic instant din magazin, fie o livrezi prin curier in 24, hai maxim 48h. Dar nu... de fapt de vina e consumatorul cu gandire limitata.

    P.S. Al naibii consumator, am comandat tot azi la ora 12:30 vre-o 15 produse (de la o firma din Timisoara), si acum 30 de minute am primit mesaj cu AWB-ul, a plecat cu Fan Courier, maine le am (in Bucuresti). Deci din nou, la unii se poate! Si nu mai dau vina pe gropi, strazi, PSD, extraterestrii sau mai stiu eu ce...
    Extraterestrii... buna idee, poate aia nu te iau la misto daca ii banuiesti de IQ ridicat si incerci sa zici o treaba, sau poate au si aia o experienta personala care trece de logica si toate cele.

  2. #822 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Stop feeding the troll... Nu va e clar ca omul e in lumea lui?

  3. #823 SP
    Member Alex_P's Avatar
    Nu stiu care e treaba cu eMag si PCG, am zis si de Black Friday, cred ca factureaza si trimit comenzile total aleatoriu. De BF mi-au ajuns comezile a doua zi, pe 18. Azi am dat o comanda la ora 12 si la ora 15:30 a fost predata curierului....la PCG am dat saptamana trecuta o comanda pentru o sursa, a doua zi a ajuns....cel mai mult am stat pentru o comanda plasata la emag pe 30 decembrie, am primit pe 3 ian. Iar referitori la curieri....eu nu am avut probleme, adica sa stea comanda pe la ei pana au chef sa livreze. Nu stiu cum ti se intampla tie asa des Monky

  4. #824 SP
    Member musat's Avatar
    Poate lucreaza la Emag (intr-o functie mai mare) si din punctul lui de vedere asa se vede. Sfatul meu este sa comande si el ceva de pe site si sa vada in cat timp ajunge "produsul aflat in stoc". Si dupa aia sa vina sa ne explice de ce se livrareaza intr-o saptamana un produs din stoc intr-un cartier din Bucuresti ! Si mai ALES de ce lucreaza cu Posta? In conditia in care nu ma lasa sa aleg livrarea la showroom ci NUMAI la Posta? Am stat 6 zile sa livreze o comanda "din stoc" la Posta, inca doua zile (weekend - nu lucreaza Posta) si am mai stat 25 de minute la o coada de DOUA (2) persoane aflate in fata mea sa ridic coletul. Desi la showroom am ridicat 2 comenzi in maxim 5 minute inclusiv plata la casierie. Livrarea este PRAF !!!!
    P.S. Vorbesc din propia experienta cu livrarea produselor, asa cum si restul au avut, nu neaparat facand nu stiu ce calcule privind firma de curierat!

  5. #825 SP
    Junior Member Kralizeh's Avatar
    Quote Originally Posted by musat View Post
    Poate lucreaza la Emag (intr-o functie mai mare) si din punctul lui de vedere asa se vede. Sfatul meu este sa comande si el ceva de pe site si sa vada in cat timp ajunge "produsul aflat in stoc". Si dupa aia sa vina sa ne explice de ce se livrareaza intr-o saptamana un produs din stoc intr-un cartier din Bucuresti ! Si mai ALES de ce lucreaza cu Posta? In conditia in care nu ma lasa sa aleg livrarea la showroom ci NUMAI la Posta? Am stat 6 zile sa livreze o comanda "din stoc" la Posta, inca doua zile (weekend - nu lucreaza Posta) si am mai stat 25 de minute la o coada de DOUA (2) persoane aflate in fata mea sa ridic coletul. Desi la showroom am ridicat 2 comenzi in maxim 5 minute inclusiv plata la casierie. Livrarea este PRAF !!!!
    P.S. Vorbesc din propia experienta cu livrarea produselor, asa cum si restul au avut, nu neaparat facand nu stiu ce calcule privind firma de curierat!
    Am comandat, nu de la asta a plecat discutia, ci de la, daca PCG = Emag, apoi am explicat ceva legat de curieratul si livrarile din RO, dar daca zici ceva de asa ceva devii paria instant se pare.

  6. #826 SP
    Senior Member SYZYGY's Avatar
    Nu e ca si cum toti userii de pe forum ar fi avut probleme cu eMag ...fix pe partea de curier.

  7. #827 SP
    Member AngelOfPain's Avatar
    Probleme sunt la toti in ultima vreme, cred ca comertul online s-a dezvoltat foarte mult iar firmele de curierat nu fac fata. Nu au destui angajati, sunt scartari si platesc salarii de nimic, habar nu am motivele.

    De la absolut toti am avut colete care au intarziat enorm, ultima oara am asteptat un colet de la avstore 2 saptamani. Coletul cu pricina a ajuns in oras in 24h dar nu s-a obosit nimeni sa il livreze pana nu am depus sesizare atat eu, cat si vanzatorul.

  8. #828 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    Hai sa va prezint si eu prin ce am trecut cu emag recent si inca nu s-a incheiat. Asta ca sa nu mai spuneti ca MonkY vorbeste prostii.
    Pana de curand inca aveam o parere buna despre emag, desi m-a mai nemultumit in cateva randuri.

    Am comandat pe ultima suta de metrii de la ei pe 22 Decembrie 2 produse, cadou pentru ai mei de craciun. Am ales livrare preferentiala a doua zi, pe 23, in intervalul 14- 17.
    Urmand sa plec in ziua respectiva pe seara din localitate, am zis ca au timp si cateva ore sa intarzie livrarea, dat fiind ca in 90% din cazuri au depasit termenul cand am ales livrare cu interval sau in 2 ore.
    Pe 23, vine ora 17, niciun semn. Produsele era in tranzit catre mine, conform emag, cu propriul lor curier. Cum in weekend call center-ul curierului nu lucreaza si nici nu trimit SMS cu numarul soferului, pe la ora 18 am sunat la emag sa vad ce se intampla cu livrarea. Mi s-a comunicat ca a fost o problema si ca a sunat la numarul de urgenta al lor sa urgenteze livrarea. L-am rugat pe cel de la emag sa imi nr soferului, astfel ma pot duce eu unde e el, sa ii fac munca mai usoara, dar mi-a comunicat ca nu se poate.
    Pe la ora 20 nimic. Sun iar la emag. De data asta mi se comunicat faptul ca nu mai livreaza sigur curierii la ora aia si ca nici nu trebuia sa ma lase sa aleg intervalul ala, cand am facut comanda. Mi-am spus: asta e, voi pleca maine de dimineata din localitate. Cand am intrebat daca mi-l livreaza a doua zi dimineata, mi s-a spus ca abia dupa Craciun. M-am enervat, i-am spus tipului sa imi anuleze comanda, sa imi returneze banii si l-am pus sa trimita un mail cu plangerea mea catre departamentul de livrari, legat de faptul ca aproape niciodata nu mi-au ajuns in timpul stabilit comenzile, desi am platit in plus pentru asta. L-am inrebat daca voi primi ceva pe mail ca si confirmare, iar raspunsul a fost afirmativ si mi s-a mai spus ca voi primi banii in maxim 7 zile. Bineinteles ca n-am primiti nicio confirmare pe mail de vreo plangere nici pana astazi. Pana la urma am trecut printr-un Flanco, am luat produsele la plecarea din localitate, putin mai scump cei drept.

    Trece Craciunuil, iar pe 27 ma suna curierul sa imi livreze produsele de la emag. II comunic ca am anulat comanda si cu asta basta. M-am uitat mai tarziu in cont, aparea Livrare Anulata.
    Pe 3 ianuarie, ma uit iar in cont si observ ca aparea comanda cu statusul Produse in Curs de Livrare. Mi-am spus ca iar au vreo eroare oamenii cu sistemul. Vazand ca statusul ramane la fel cateva zile si nici urma de bani inapoiati, am depus sesizare scrisa in sensul asta la ei pe site.
    Marti, pe 9 ianuarie, nicio schimbare si niciun raspuns. Am sunat iar in call center si le-am spus sa imi anuleze urgent comanda si sa imi returneze banii. M-au luat cu "stati ca doar unul din produs a fost returnat in depozit de curier momentan" etc. Omul legandu-se de clauza pe care o au ei la Retur in 30 de zile, unde iti dau banii abia dupa ce le ajunge produsul inapoi. I-am comunicat ca eu am anulat comanda, nu am returnat-o si sa imi dea urgent banii. Intr-un final mi-a spus ca a facut cerere catre Plati sa se urgenteze si ar trebui sa am cel tarziu luni banii.
    De la cele 7 zile de returnare a banilor, ajung sa fie peste 20, in cel mai fericit caz.
    M-a deranjat asa mult, deoarece plata am facut-o cu un card de credit, iar data scadenta este fix luni, iar acum trebuie sa stau sa mut eu bani intre conturi, ca nu sunt in stare sa isi respecte ei clauzele si promisiunile facute.

    Le-as face totusi si o plangere la OPC, dar problema este ca eu nu pot dovedi ca le-am cerut anularea comenzii in data de 23 decembrie, pentru ca nu mi-au trimis nimic pe email, dupa ce le-am cerut asta. Aveti idee daca OPC-ul merge pe incredere si le cere inregistrarea apelurilor la call center pentru dovada? Ar trebui sa o aiba, avand in vedere faptul ca te anunta ca apelul va fi inregistrat.

    Apropo, se pare ca termenul de solutionare al unei sesizari scrise facute online este de 30 de zile. Am ramas uimit cand mi-a comunicat omul din call center, dupa ce l-am intrebat de ce nu mi s-a raspuns la ea.


    Ce va sfatuiesc eu, daca comandati de la emag, este sa evitati pe cat posibil sa dati bani pe Livrare in 2 ore sau pe cea cu interval stabilit. Aveti mari sanse sa dati banii respectivi degeaba.
    In una din datile cand am ales livrare in 2 ore, m-a sunat curierul dupa vreo 4 ore de la comanda sa ma intrebe daca o mai vreau in seara respectiva, fiind ora 1:30 noaptea. Ca sa vezi... i-am zis ca normal, ca doar d-asta am platit 40 de lei in plus. Pana la urma a ajuns la 2:30, la 5 ore dupa comanda.
    Cu alta ocazie, comanda in 2 ore, mi-a venit dupa 3h si jumatate.

    Ce pretentii mai poti avea la emag in ceea ce priveste livrarea?

  9. #829 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Pe mine ma "distreaza" faptul ca unii au impresia ca eu nu am ce face si inventez problemele acestea... de dragul discutiei. Oare degeaba se plang mii de oameni atat pe pagina de FB a celor de la eMag cat si a celor de la PCGarage? Oare eMag are rating 2.9 si PCG 3.8 aiurea, fara motiv (si daca cititi cu atentie review-urile, o sa vedeti ca majoritatea sunt legate de livrari la eMag si de garantii la PCG)? Sau chiar o fi real si sunt oamenii nemultumiti? Also, eu am specificat: in cazul eMag se mai intampla sa si livreze OK. Dar din pacate se intampla o data sau de doua ori din 10, si asta cand eventual comanzi un singur produs... si nu cu plata in avans, ci la livrare!

    Si ca sa vedeti ca nu sunt probleme doar la livrare, ci e un haos complet in logistica lor, o sa va povestesc 2 cazuri. Unul al meu, si unul al unei prietene:

    1. De aproape 6 luni eMag-ul imi tot cere sa achit un produs pe care ei spun ca l-ar fi trimis de 2 ori. Eu l-am comandat o data, l-am achitat... mi se imputa si un al doilea. Un hard disk extern. Asta doar pentru ca din livrarea comenzii initiale a lipsit, a aparut dupa aceea intr-o alta comanda, desi eu achitasem complet, in avans, prima comanda. Si uite asa, ma tot seaca la fiecare o luna-doua, ca am sa le platesc un HDD extra. De fiecare data le explic... chiar mi s-au cerut odata scuze pentru greseala si au spus ca e ok, s-a rezolvat... urmand ca peste o luna sa fiu iar luat la intrebari si sa mi se ceara sa platesc.

    2. O prietena a comandat un smartphone. Scumpicel. Nu i-a venit la timp, a facut reclamatie, i s-a trimis un altul. Intre timp, a sosit primul smartphone, dupa care imediat al doilea. A ramas cu 2 telefoane si a zis ca atata timp cat nu i se cere unul din ele, nu are nici-un interes sa inapoieze nimic. Asta s-a intamplat prin vara... nimeni de la eMag nu a contactat-o.

    Mai am multe exemple de genul acesta, dar pe acestea le-am postat doar ca sa va faceti o idee despre haosul din sistemul lor si prin comparatie sa observati cum au 2 moduri complet diferite de a rezolva lucrurile.

    Mai am o problema cu firma lor de service... Depanero, cu care sunt in simbioza perfecta (chiar si atunci cand sunt praf). Am trimis acum 5-6 luni un produs la service. De la Depanero primesc raspuns cum ca produsul nu poate fi reparat si trebuie sa primesc banii inapoi. Am depus 5-6 cereri de atunci, si nu mi s-a raspuns la niciuna. Si nici banii returnati. So...

    Btw, mare grija cu Depanero - nu va recomand sa trimiteti produse extra-garantie la ei. Am un laptop Asus acolo, cumparat de la eMag, dar iesit din garantie. Zilele astea astept sa se faca 60 de zile de cand l-am dus la ei, sa le pot face reclamatie. Initial mi-au spus ca au termen de maxim 30 de zile pentru rezolvarea lui, dupa care mi-au spus ca la unele produse ar fi un termen de maxim 60 de zile. Clientul a innebunit... dar daca am fost fraier si am trimis la ei, ce sa fac? In 60 de zile cumparam eu piesele din China si le aduceam cu bicicleta...

  10. #830 SP
    Junior Member Kralizeh's Avatar
    Nu am zis niciodata ca inventezi, citeste si tu ce am scris eu. Doar pentru ca am zis ca eMAG=/ PCG si unde tu se pare ca sti mai multe decat mine... si pentru ca am zis ca livrarile e normal sa fie aglomerate la inceput de an si ca nu tin doar de e-tail ci si de curierat si inclusiv strazi ( ce idee idioata ca infrastructura unei zone poatee afecta serviciile de curierat).

    - Nu am zis ca nu sunt multe probleme, nu am zis ca X>Y
    - Am zis ca experientele personale nu sunt o regula si asta se aplica in orice domeniu, activitate, experienta de produs/serviciu.

    Nu am zis ca trebuie plans pentru unul sau altul sau ca Emag e mai bun ca PCG,invers, sau orice altceva implicand orice comparatie intre companii in afara faptului ca e logic ca o companie mai mare sa aibe mai multe produse disponibile mai ales in perioada craciunului, ceea ce mi se pare la mintea cocosului.

    Nu inteleg de unde atatea opinii negative fata de ceea ce am spus si de ce in loc sa va luati de mine legat de ceea ce spun la obiect imi dati exemple de comenzi cu probleme si ma luati la misto de parca am zis eu ca eMAG e Alfa si Omega si ca nu sunt probleme. Ma mir sa vad atitudinea asta si nu ma asteptam la ea, cum nu am nici o miza in discutie si informatiile date de mine nu sunt dorite, ma retrag atat din discutie cat si de pe forum.

  11. #831 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Kralizeh: iti acorzi prea multa importanta. Nu ma adresam tie, ci in general... celor care cred ca problemele eMag sunt pure inventii. Cat despre faptul ca e "la mintea cocosului" ca sunt probleme in perioada Craciunului, eu tocmai ti-am dat exemple doua probleme de acum 6 luni - unde e legatura cu cocosul de Craciun? Daca citeai si mai atent threadul, observai ca problemele nu au legatura cu o anumita perioada a anului, ba din contra au luat-o pe aratura de un an-doi (threadul fiind din 2014 totusi)...

    In final iti recomand sa nu te stressezi asa tare si sa incerci sa realizezi ca discuti cu oameni care au probleme cu o companie care ar trebui sa fie la un alt nivel. Daca oamenii aceia vin cu exemple si cu situatii clare iar tu vii precum Dragnea si le spui ca nu e de la eMag ci e de la strazi, nu ai cum sa nu te astepti la o astfel de atitudine la adresa ta. Cat despre retragerea de pe forum, it's all upto you! We are gamers. We don't like quitters anyway! Good luck!

  12. #832 SP
    Junior Member Kralizeh's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Kralizeh: iti acorzi prea multa importanta. Nu ma adresam tie, ci in general... celor care cred ca problemele eMag sunt pure inventii. Cat despre faptul ca e "la mintea cocosului" ca sunt probleme in perioada Craciunului, eu tocmai ti-am dat exemple doua probleme de acum 6 luni - unde e legatura cu cocosul de Craciun? Daca citeai si mai atent threadul, observai ca problemele nu au legatura cu o anumita perioada a anului, ba din contra au luat-o pe aratura de un an-doi (threadul fiind din 2014 totusi)...

    In final iti recomand sa nu te stressezi asa tare si sa incerci sa realizezi ca discuti cu oameni care au probleme cu o companie care ar trebui sa fie la un alt nivel. Daca oamenii aceia vin cu exemple si cu situatii clare iar tu vii precum Dragnea si le spui ca nu e de la eMag ci e de la strazi, nu ai cum sa nu te astepti la o astfel de atitudine la adresa ta. Cat despre retragerea de pe forum, it's all upto you! We are gamers. We don't like quitters anyway! Good luck!
    Man, am dat unsubscribe la toate discutiile si tot mi-a venit pe mail... Asocierea cu Dragnea e josnica. Nu am aparat emag cu faza cu strazile, ci tot etail-ul din RO, cocosul de craciun era cu disponibilitatea NAS-ului. Hai sa lasam asta, ca insemana sa disecam care ce vand a zis si nu e esential pentru nimeni. Nu dau quit o las mai moale, oricum nu-s vorbaret.

  13. #833 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by Kralizeh View Post
    Man, am dat unsubscribe la toate discutiile si tot mi-a venit pe mail...
    Am verificat in contul tau si ai subscriptie cu Instant Notification pe 17 threaduri (printre care si acesta). Daca vrei, te pot ajuta eu.
    Quote Originally Posted by Kralizeh View Post
    Asocierea cu Dragnea e josnica.
    Pai de ce? Ca e "Alesul Poporului"...
    Quote Originally Posted by Kralizeh View Post
    Nu dau quit o las mai moale, oricum nu-s vorbaret.
    That's the spirit! Never give up!

  14. #834 SP
    Junior Member Kralizeh's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Am verificat in contul tau si ai subscriptie cu Instant Notification pe 17 threaduri (printre care si acesta). Daca vrei, te pot ajuta eu.

    Pai de ce? Ca e "Alesul Poporului"...

    That's the spirit! Never give up!
    Nu s-a actualizat pana ai dat tu reply, am verificat acum si s-a reglat intre timp a ramas doar threadul asta adaugat pentru ca am comentat.

  15. #835 SP
    Member Aliosa's Avatar
    Si eu am avut probleme cu ei.
    Bag de seama ca sunt incapabili sa vina cu o solutie viabila pe partea de livrare.
    M-am ferit de livrarea prin curier si am asteptat foarte mult pentru ridicarea din Oficiul Postal (produse vandute de emag).
    Daca va ia atat de mult sa livrati intr-un oficiu postal din Bucuresti, cat ar fi durat livrarea pana la Mazare in Madagascar?
    De cate ori merg in Showroom Titan sunt uimit de multimea de angajati care nu fac nimic.
    Daca eram manager la emag, de Black Friday, as fi optat sa inchid jumatate din showroomul Titan si sa aduc produsele noaptea acolo, apoi sa chem oamenii pentru a le fi livrate. Chiar daca asta implica coada la livrare, sunt convins ca multi ar fi preferat sa astepte la coada decat sa stea acasa sa astepte SMSul buclucas, care a venit dupa 1 saptamana.
    Sa stiti ca un produs aflat pe stoc in showroom Crangasi nu poate fi transportat direct in showroom Titan, ci trebuie sa treaca prin Depozitul Central.

  16. #836 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    .....screenshot_2018-02-03-20-22-36-857.jpeg

  17. #837 SP
    Member Hider141's Avatar
    Cam tot timpul cardurile valorice de la ei sunt mai scumpe decat valoarea inscrisa.
    Nu stiu de ce ar cumpara cineva carduri de la ei, cand au magazin Altex sau MG in oras.

  18. #838 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Cred ca au sistemul varza, dupa atatea mega vanzari. Acum 3 zile am comandat niste chestii, printre care si un produs care era "ultima bucata in stoc". Toate bune si frumoase... selectez sa achit cu cardul deja salvat la ei (nu m-am invatat minte se pare, dar deh... cand vrei sa faci totul rapid si sa scapi de o comanda...). Dupa asta imi apare mesaj cum ca nu mai pot sa finalizez comanda, pt. ca produsul respectiv nu mai este in stoc. Zic asta e... renunt la toata comanda, da-o incolo! Intre timp, primesc email ca a esuat plata, dar ca pot sa reincerc (atentie, cu tot cu produsul respectiv in comanda). Am dat din nou, a mers. Ieri am primit produsele, inclusiv cu cel care nu mai era in stoc.

    In concluzie... eu cand am dat sa achit comanda, sistemul a scos automat ultima bucata din stoc de pe site... si a fost mai rapid decat sistemul de plati. Tare, nu?

    ---------- Post added 04-02-2018 at 14:00 ----------

    Azi una si mai tare. Am zis sa incerc si eu sistemul lor de livrari rapide (valabil doar in Bucuresti). Platesti extra, dar ti se livreaza chiar si Duminica (doar anumite produse). Comandat, platit, ales interval orar intre 10:00 - 13:00. Ma suna curierul pe la 13:00, sa ma intrebe daca gaseste pe cineva in locatie. Sun acolo pe cineva, sun inapoi la curier sa-i confirm ca este. Ma suna peste 10 minute sa ma intrebe care e interfonul... Dupa care peste cateva minute iar: "Boss, avem o problema!"... E clar! Ia sa vedem... "Eu pe borderou am trecut coletul, dar coletul nu-l am!"... WTF eMag?

  19. #839 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Azi n-am mai rezistat si le-am dat pe Facebook 1 star rating (din 5). La ultima comanda am primit produs SH, incomplet si plin de praf... desi am comandat un produs nou. Am facut sesizare... nimic, asa ca am sunat azi la ei. Mi s-a spus sa astept linistit, ce ma grabesc... ca sesizarile au maxim 30 de zile pentru rezolvare. Wow! Nu stiu, dar cred ca oamenii astia chiar nu mai vor sa vanda. Sau or avea ceva cu mine.

  20. #840 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    Exact reactia asta am avut-o si eu cand mi-au zis ca sesizarile scrise au termen 30 de zile pentru raspuns...

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 42 of 53 FirstFirst ... 32 40 41 42 43 44 52 ... LastLast

Similar Threads

  1. Articole interesante legate de gaming By Tudoran in forum Console Club
    Replies: 548 Last Post: Yesterday, 04:27
  2. PCGarage cumparat de eMag By MonkY in forum Offtopic
    Replies: 9 Last Post: 17-04-2016, 21:13
  3. Licitatie: Voucher Emag.ro By TocSyk in forum Licitatii
    Replies: 0 Last Post: 15-11-2013, 21:28
  4. Noutati legate de OnLive By Zombozo in forum Stories & Other News
    Replies: 19 Last Post: 01-02-2011, 19:45
  5. Concurs eMAG By cryystyy in forum Offtopic
    Replies: 61 Last Post: 18-10-2010, 16:17

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts