@Dant3
WTF, serios ???? Doamne fereste sa faca romanii un lucru care sa merite, m-am saturat de bataile astea de joc.
Printable View
@Dant3
WTF, serios ???? Doamne fereste sa faca romanii un lucru care sa merite, m-am saturat de bataile astea de joc.
Ofertele sunt ca si inexistente. Preturile sunt peste cele normale, iar voucher-ul cu regulile lor este nefolositor. Astia nu or fi obosit cu atatea promotii? Deja este penibil. Norocul lor este ca fraierii nu dispar niciodata.
Sper sa se vadă. Pe mail am primit același lucru lângă voucher. Asta e, aștept la concurență.
Attachment 273908
Nu stiu ce asteptari aveati dar ca de obicei, nimic notabil la cat se laudau, aceeasi bataie de joc ca si de black friday, dar fraieri sunt destui care pun botul. Eu lucrez in domeniu si stiu preturile lor reale fata de reducerile lor, iar de cele mai multe ori reducerile sunt false cu mici diferente intre preturile reale si cele asa zise reduse. Prost nu e ala care cere, prost e cel care da. Si din astia sunt destui.
Doar clientii ii pot pune la respect.
Cel mai trist lucru e ca astia de la emag sunt luati in slavi, cei mai buni, etc. Atata timp cat oamenii nu sunt realisti si nu vad si dincolo de emag, acelasi lucru se va intampla de fiecare data. Cele mai tari "reduceri" ever..
Tot răul spre bine, la Altex am găsit PS4 Pro cu un controller cadou la 1799. Mulțumesc emag pentru aceasta promoție, nu ți-au plăcut banii mei...
Problema este lipsa concurentei. A mai ramas doar Altex, care, sincer, are oferte mai bune de multe ori. La livrare Altex este cam lent, dar si emag a picat in panta asta, uneori chiar mai rau.
Similara situatie si cu Altex sau MG (o zic din perspectiva unui angajat) si cu ale lor reduceri si campanii de care m-am scarbit. Dar parca totusi stau mai bine in ceea ce privesc reducerile si preturile, nu cu mult. De obicei merg cot la cot cu preturile cu emag-ul cu mici diferente si exceptii. Ce gasesti mai ieftin la ei e mai scump la emag si invers. Dar cand aud pe altii ca vin in magazin si zic de emag ca si-au luat X de acolo, ca acolo e mai ieftin cu 10 bani si fac comanda de la ei, imi vine sa ma urc pe pereti. Ideea e ca lumea si-a facut o idee cu emagul asta si chiar daca preturile sunt similare sau mai scumpe, lumea tot cu emag continua pentru ca emag. Si normal ca fac aia ce vor cat timp exista fraieri.
Mi-a povestit un prieten ca de BF a comandat tv de le scarbele astea, a primit update in cont ca a fost expediat, la vreo 2 zile dupa a verificat awb-ul si livrarea figura ca efectuata dar tv-ul tot nu venea, asa ca s-a apucat sa dea telefoane si la emag si la curier sa vada ce s-a intamplat. Dupa multe telefoane si 3 zile de investigatii s-a ajuns la concluzia ca soferul care trebuia sa-i aduca produsul a platit el tv-ul si l-a pastrat pentru el. Emag si-a cerut scuze si atat. Omul le-a zis ca din moment ce produsul nu a ajuns la el din motive neimputabile lui, normal ar fi sa i se livreze tv-ul la pretul de BF. Raspunsul a fost foarte sec, si anume ca oferta a fost limitata, la fel si stocul. Azi tv-ul respectiv e iar la promotie.
La ANPC a incercat?
Sunt tare curios cate amenzi au primit anul asta eMag.
Sau sa bage "amaratii" ce ii vom vota direct ori indirect duminica o lege prin care sa oblige nenea retaileri sa afiseze pretul pe ultimele 6 luni si stocul real al produsului.
A incercat PC Garage ceva acum ceva timp, dar mi-e ca or sa fie si aia achizitionati de eMag si raman cu numele doar de fatada.
Eu astazi am mai depus o reclamatie la ANPC impotriva astora de la eMag,privind comanda plasata si achitata pe data de 21.11.2016,care se afla in continuare la ei(nu la curier),notificari mincinoase,inselaciune si refuzul de a expedia produsul platit,pai astia modifica termenul de livrare dupa bunul lor plac,initial ca livreaza tot pana pe 27.11.2016,pe urma ca dureaza 10 zile(au trecut 15),pe urma 2-3 Decembrie,5-6,6-7,acuma sunt la 7-8 Decembrie,poate pana pe 22-23 Decembrie primesc si eu produsul :) .
@Biagyy, nu a mai fost la ANPC pentru ca a fost prea scarbit de situatie. Da, nu e un argument, pentru ca vor merge pe principiul "daca n-am patit nimic atunci, mai merge o data". Legat de stocurile reale, pcg le arata, dar in functie de cati bani le dai sau daca esti client persoana juridica. La persoane fizice doar clientii gold vad stocul real, adica cei care au cumparat de peste 10000 lei de la ei. Ceilalti muritori vad doar stoc limitat/suficient si parca clientii silver vad 10+ bucati/1 bucata.
Oricum sistemul lor de afisare al stocurilor e idiot, daca cineva comanda un produs care e in stocul furnizorului si o anuleaza, in momentul anularii produsul respectiv e trecut ca fiind in stoc magazin, chiar daca nu a venit de la furnizor (am fost in situatia asta cand am luat un pc pt tatal meu, am asteptat o ora sa-mi caute carcasa in depozit, sa vina sa-mi spuna ca nu o au in stoc).
@Khaos, am scris pe pagina trecuta cred cum am primit eu produsele de la ei. Pana la urma am sunat din pura curiozitate sa vad de ce livreaza pe bucati si mi-au spus ca ei au expediat toate produsele simultan, restul tine de logistica firmei de curierat si in functie de update-urile facute de curier se modifica si statusul comenzii in contul Emag.
@nops66 dap,doar ca la mine nu pot da vina pe vre-o firma de curierat,produsul aflanduse in continuare la eMag intr-un depozit,ei cica solicita urgentare expedieri produsului inca de saptamana trecuta,dezinteres din partea colegilor lor din depozit banuiesc.
Eu am comandat de la ei ssd si o pereche de adidasi. Ssd cu stoc limitat mi-a venit a doua zi. Dupa tenesi inca astept, in ideea ca un prieten si-a comandat si el simultan cu mine,aceasi pereche,dar la el au ajuns in 2 zile . Am sunat la emag ,am stat 7 min sa raspunda cineva si mi-au spus sa am rabdare. Aproape trece o luna de cand am plasat comanda..
La mine e ceva de genu Attachment 273939
Hai sa iti spun si eu de ce prefer emag atunci cand produsul pe care vreau sa il achizitionez are acelasi pret ca la concurenta, exceptand partea de gaming, unde raman cu Altex/MG aproape mereu. Eu prefer emag-ul din simplul motiv ca n-am avut niciodata probleme cu ei atunci cand am apelat la service, n-au strambat niciodata din nas, chiar daca in unele cazuri problema produsului era cauzata de mine. Am dus mai multe produse in service la ei in decursul anilor si pot spune ca s-au comportat foarte ok. Exceptand perioada de BF, ai date destul de clare pe site-ul lor privind livrarea, factura si garantia etc.
Exact. Monopolul pe piata trebuie sa insemne si servicii de calitate nu doar cand vine vorba de preturi, dar si livrare, service si acel "customer care" care pe aici merge doar cand vor banii nostri.