-
Foarte placut impresionat de cum se prezinta jocul in beta!
Misiunea din story a fost faina, strikeul lung si frumos si pvpul... addictive as fcuk! Am jucat deja zeci de meciuri in ambele moduri si cu warlockul si cu titanul (hunterul il las pe maine) si daca nu trebuia sa merg la munca dimineata inca mai jucam. Super organizat, cu user interfaceul excelent pus la punct si nu am simtit deloc lipsa celor 2 jucatori "in minus".
Foarte hyped pt jocul full! :)
-
Aprob, e fix ca D1 (ceea ce e de bine) cu major quality of life improvements şi niște mecanici schimbate sau în plus. Frumos domne!
Sent from my HTC One M8s using Tapatalk
-
Mi se pare prea putin content. In rest e ok. E ce trebuie.
-
Prea putin content pentru beta sau ce anume? Nu e ca si cum am vazut tot contentul nou.
-
Da, pentru beta. Comparativ cu beta la D1, unde puteai sa te duci in patrula, pe tower etc, aici esti limitat la 2 moduri de joc in pvp si un strike. Eu zic ca ajung oricui 2 zile sa se joace ca sa se convinga.
-
A dispărut patrularea cea ce este lame, Strike-ul foarte scurt, singura chestie este că nu te poți ascunde cea ce îl face mai greu.
Au băgat legendare din prima, aș fi vrut să încep de la zero și să descoper ceva arme.
PVP slab, grenadele și lovitura mele sunt underpowered, mi-se pare că tragi foarte mult in inamic.
Noul mod în PVP mi-se pare foarte bun.
Slab acest Beta în comparație cu primul.
-
Pai... nu stiu.. primul beta normal ca avea mai multe lucrurile si era mai mult ca un demo ca era primul joc din serie si trebuia sa ne convinga cumva inca de la început ca sa luam jocul.
De data aceasta betaul este mai mult doar ca un peak preview, au si zis ca vor sa pastreze cat mai multe surprize pentru jocul full. Cam ciudat sa criticam un joc sau un beta pentru content. Pe noi in acest moment ne interesează anumite mecanici de joc din pve (avem un story mission si un strike) si din pvp (avem modul competitiv si quick) plus ca avem 2 clase de personaj, inclusiv cele noi.
Eu nu am avut timp sa ma joc si am prins doar o ora, dar mie mi-a placut la prima impresie, dar inca nu mi-am format o părere pentru ca ar fi prea prematur. In general sunt de acord cu ce au scris colegii ochi de soim si 495
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
-
Au vrut doar sa arate schimbarile facute in termeni de mecanici si care e feeling-ul gameplay-ului in mare, atat in pve cat si in pvp. E misto modul nou de joc, iar din cate vad pvp-ul e mult mai axat pe teamfights, te bazezi foarte mult pe ajutorul coechipierilor. Imi place libertatea pe care mi-o ofera acum cu noul sistem de echipat arme, initial ziceam ca e stupid, dar are sens acum ca l-am incercat, iti ofera mai mult spatiu de manevra.
Ce nu ma prea impresioneaza este ca e foarte mare cooldown-ul pe grenada si melee, mi-ar placea sa le vad mai jos un pic, simt ca nu ma pot folosi cum trebuie de ele, iar uneori mi-e teama sa le folosesc ca nu cumva sa le irosesc. Also, golden gun-ul se simte ciudat, poate mi-e mie greu sa ma obisnuiesc cu el, dar inca nu-mi dau seama cat timp am la dispozitie sa-l folosesc, uneori parca dispare super repede desi trag doar un shot.
Sunetele in schimb sunt foarte misto, crispy clear, iar armele mi se pare ca se aud mult mai impresionant, le da un impact mai mare. Oricum, in mare parte m-am bucurat de ce am vazut, quality of life improvements peste tot, si sper ca toate Strike-urile sa fie in genul astuia, cu mecanici deosebite presarate pe parcurs (ca niste mini-radi-uri), mai ales la boss-ul final unde tot "evolua".
-
Am bagat si eu cateva jocuri, am facut misiunea PVE, n-am apucat sa joc decat cu un singur caracter. Grenadele, superele si mele-ul se incarca foarte greu. Mele-ul am impresia ca doar il face pe adversar atent ca sa te rupa in doua. In PVP sa zic ca s-ar echilibra mai mult balanta la un 4 vs 4, mai ales in Osiris, carry-urile vor fi mai usoare zic eu daca se nimeresc 3 jucatori bunicei si al treilea trebuie carat. Iron Banner-urile cred ca vor fi mult mai sarace ca intensitate in 4 vs 4, raid-urile la fel ... Sper sa ramana activitati de facut in 6, cam asta era frumusetea la Destiny, comunitatea care crestea in urma acestor activitati de facut 3 sau 6. Vedem ce ne rezerva urmatoarea sesiune de beta daca mai e, sper sa vada problemele pe partea de PVP si sa nu ne lovim de ele si dupa lansare. Jocul pare promitator. Sper s-apuc sa mai trec si prin celelalte caractere. Ramane de vazut progresia in joc si update-urile armelor si armurilor cum va fi. As fi preferat si un mod Mayhem la cat de greu se incarca abilitatile.
-
Pe mine ma enerveaza controlul. Ati incercat sa intoarceti personajul 180 grade cu arma la ochi sau punand arma la ochi in timp ce intoarceti? nu vi se para ca „agata” sau exista un mic lag ? sau e senzatia asta din cauza faptului ca ruleaza cu 30 fps, iar in ultima vreme am jucat doar Rainbow six Siege si BF1 sau COD care au toate 60 fps constant.
-
E de la 30 fps, si eu vin dupa Siege si Overwatch si mi-a fost un pic greu sa ma obisnuiesc.
-
-
-
-
E ok, o sa-l cumpar eu de 2 ori ca sa nu se simta lipsa astuia :))
-
cum atlfel sa faci views daca nu esti hater? daca il lauda, dracu' mai dadea click pe thumbnailu' ala...
si e despre beta. gizas! =D>
-
-
In sfarsit, informatii despre contentul open-world:
https://www.youtube.com/watch?v=k3n2lcf1_KI
-
Are cineva idee cand o sa apara inapoi in stoc varianta Limited Edition pentru PS4 (cea cu expansions)? Vad ca la Altex/MG e gata, la eMag nu e sau nu o gasesc eu..
Am gasit pe Ventum Games, dar ei ma lasa cam rece.
-
N-am mai facut greseala sa il iau pe disc, ca la primul joc. Oricum a stat bagat in consola vreo 2 ani dar cand vroiam sa joc altceva trebuia sa il scot de fiecare data (1st world problems) si l-am luat digital pe asta al 2-lea fara expansion pass. Daca ma prinde la fel ca primul, cumpar pe urma.