Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 5 of 5

Thread: Sunt incepator si nu ma descurc

  1. #1 SP
    Junior Member razvan999er's Avatar

    Sunt incepator si nu ma descurc

    Salut, poate cineva sa ma ajute cu un sfat? Am cumparat de pe Gamesline.ro PVZGW pentru ps4 l-am instalat a cerut actualizare, l-am lasat sa isi faca si a inceput sa ma puna sa urmez pasii. sa imi fac cont pe EA ceea ce aveam inainte si m-am logat cu adresa de email, iar cand sa bag parola in caseta respectiva ori nu imi baga caracterele ori cand le baga imi apareau niste heroglife. Am reusit sa trec dupa multe incercari de aceasta etapa dupa care mi-a cerut sa introduc codul din imagine care nu am mai reusit sa il introduc deoarece ori im scria heroglife dar nu imi batea toate cifrele sau literele care erau si mereu imi spunea ca nu este introdus codul corect. NU stiu care este problema? oare am nevoie de un pachet playstation plus?

  2. #2 SP
    Senior Member LucKos's Avatar
    Din ce știu jocul ăla se joacă numai online, deci îți trebuie PS Plus obligatoriu.

  3. #3 SP
    Senior Member Khufu's Avatar
    Nu stiu la ce cod te referi, dar vezi sa nu ai limba consolei setata pe Romana, este un bug si uneori nu scrie ce trebuie. Treci pe engleza si incearca din nou.

  4. #4 SP
    Member gabridinu's Avatar
    Si eu am avut bug ul ala de care zice @Khufu doar la contul de EA.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  5. #5 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Pune limba consolei si a tastaturii pe engleza si încearcă asa. Este un bug la tastatura in română in combinație cu jocurile EA.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.