Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 9 of 9

Thread: CryEngine-evolutie

  1. #1 SP
    Banned GamblerRambler's Avatar

    CryEngine-evolutie

    E cel mai aratos motor grafic, dar foarte pretentios la cerinte hardware.
    Nu prea e folosit de marile companii.
    Vreo cateva jocuri l-au folosit : Far Cry 1 (mare greseala a facut Ubisoft ca au renuntat la motorul grafic), trilogia Crysis, Sniper Ghost Warrior, State of Decay, Homefront The Revolution, Kingdom Come Deliverance, Ryse Son of Rome, The Climb si Star Citizen care n-a fost nici acum lansat, ca multe alte jocuri nelansate ce au motor grafic CryEngine.



    CryEngine 1




    CryEngine 2



    CryEngine 3



    CryEngine 4


    CryEngine 5
    Attached Images Attached Images amd-cryengine-3.jpg

  2. #2 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Impresionant. Pacat ca nu e prea folosit: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_CryEngine_games .

  3. #3 SP
    Banned GamblerRambler's Avatar
    M-am uitat in lista aia inainte sa deschid topicul.
    Dupa cum se observa, majoritatea sunt TBA, unele jocuri mici, altele VR!


    Cand spuneam ca nu e prea folosit, ma refeream ca nu e folosit de companii mari ca EA, Ubisoft, Take Two Interactive, Activision, Bethesda etc.
    Poate pentru ca turcul care a creat motorul grafic il da la un pret prea mare, asa ca companiile prefera sa-si construiasca motorul grafic propriu.

  4. #4 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai toate companiile mari isi permit sa aibe game engine in house si sa nu piarda bani pentru folosirea unuia 3rd party.

  5. #5 SP
    Banned GamblerRambler's Avatar
    Daca turcaletul n-ar fi fost lacom la bani si ar mai fi lasat de la el, iar Ubisoft ar fi continuat sa faca jocuri Far Cry, Splinter Cell, Ghost Recon si Rainbow Six cu CryEngine, gamingul ar fi fost mult mai avansat tehnic decat este azi.
    Cat de demential ar fi aratat Rainbow Six Siege , Ghost Recon Breakpoint sau Far Cry 5 cu CryEngine!

    Asa, a ajuns pe mana EA scotand Crysis, iar dupa vreo 6 ani de colaborare, din 2013 incoace Crytek a ajuns o companie mica si obscura care face contracte cu cateva companii mici gen Cloud Imperium Games, Warhorse Studio, Dambuster Studios sau City Interactive care scot jocuri mediocre.

  6. #6 SP
    Member ymess's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Pai toate companiile mari isi permit sa aibe game engine in house si sa nu piarda bani pentru folosirea unuia 3rd party.
    Nu cred ca asta e problema. La un joc cu buget mare 1 milion de dolari nu e mare lucru. Cred ca mai degraba e vorba de experienta / chimia echipelor existente. Daca o echipa a lucrat cu un anumit engine, are productivitate mult mai mare daca vor continua cu acelasi.

    Plus, pentru engineuri in house, cred ca se mai aloca un numar de experti care au creeat acel engine pentru anumite jocuri, mai ales pentru efectele si optimizari ce necesita finete.
    Probabil asta urmareste EA cu Frostbite. Pe langa engineul in sine, conteaza foarte mult toolurile cu care sunt create nivelele sau portiunile din gameplay. De exemplu Fifa, odata ce a trecut la Frostbite a fost usor sa faca moduri precum Journey / Volta.

  7. #7 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai da, asta urmaresc toate studiourile mari si anume optimizare si adaugare de functii noi on the go, fara sa astepti cine stie ce update de la producatorii engine-ului.

    Vezi exemplu Naughty Dog, care mi se pare ca s-au distantat de majoritatea studiourilor, cu engine-ul lor si sigur nu ar fi putut face asa ceva cu ceva gen UE sau CryEngine.

    Cat de cryengine, mie nu mi s-a parut niciodata ca exceleaza engine-u asta la ceva. Adica ok, arata bine pentru vremea lui, dar 0 optimizare. Si fix la asta se rezuma tot - la scalabilitate/optimizare. Fara asta, poti face orice in Maya/3D Studio Max cu detalii maxime si le poti programa sa se lege intre ele, dar asta nu inseamna ca poti juca chestia aia pe altceva decat pe PC-ul pe care l-ai facut.

  8. #8 SP
    Member ymess's Avatar
    Intrebarea e daca Naughty Dog cu engineul lor targeteaza alte platforme in afara de PlayStation. Un engine care targeteaza mai multe platforme deodata automat impune anumite sacrificii. Cei drept nu ma astept sa fie cum era cu PS3/Xbox 360 unde cand optimizai pe o platforma se vedea diferenta. Acum e ca si cum ai optimiza pe PC-uri cu configuratii foarte asemanatoare, ceea ce consider un mare avantaj pentru dezvoltatori.

  9. #9 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Cu siguranta engine-ul ND poate rula pe orice altceva (tine cont de faptul ca programarea si jocul efectiv se realizeaza si ruleaza pe PC in primul rand, iar PC = si Xbox), dar putem considera ca este engine Sony si nu va rula pe altceva

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Crytek lanseaza CryENGINE 3 By AndRewqp in forum Stories & Other News
    Replies: 19 Last Post: 27-01-2013, 13:13
  2. Replies: 0 Last Post: 17-04-2012, 07:39
  3. CryEngine 3 Videos By istrategie in forum Videos
    Replies: 8 Last Post: 04-03-2011, 12:06
  4. CryEngine 3 la GDC 09 By istrategie in forum Console News
    Replies: 51 Last Post: 30-03-2009, 19:51

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts