Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 139 of 244 FirstFirst ... 39 89 129 137 138 139 140 141 149 189 239 ... LastLast
Results 2,761 to 2,780 of 4862

Thread: Ultimul film vizionat / Recomandari filme

  1. #2761 SP
    Member styng's Avatar
    The Way Back 8/10 ( pt actorii romani nota 10 )
    Attached Images Attached Images way_back_ver3_xlg.jpg

  2. #2762 SP
    Member muski's Avatar
    I Saw The Devil (2010) 9/10

    Pe cat de dur si violent pe atat de bun, captivant si interesant din punct de vedere al desfasurarii actiuni al suspansului la intensitate mare si al interpretarii personajelor.

    Nu sunt amator de gen, imi plac filmele de orice fel, dar sa fie solide, bine facute, sa nu te lase indiferent.

    PS: AVERTISMENT ! ACEST FILM ESTE INTERZIS MINORILOR DATORITA SCENELOR DE VIOLENTA SI CRUZIME EXCESIVE. FILMUL A FOST INTERZIS IN COREEA IN VARIANTA UNCUT.




    Attached Images Attached Images akmareul_boatda_1295176049_2010.jpg

  3. #2763 SP
    Senior Member Anderul's Avatar
    muski - @PS-ul

    127 Hours 10/10 !
    Attached Images Attached Images 127-hours-766886l.jpg

  4. #2764 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Rio - 6 / 10

    O animatie bune, pe alocuri amuzanta, realizata frumos, pasarile sunt chiar foarte ok realizate, efectele 3D sunt ok. Problema filmului este ca nu are acel ceva care sa te faca sa-l vezi cu placere. Parca este doar acolo si atat. Dupa ce l-ai vazut, ramai doar cu cateva faze amuzante si cu 1-2 melodii in minte. Personajele nu sunt cu adevarat memorabile...

    Este un film bunicel, care in mod clar nu merita o continuare.
    Attached Images Attached Images 20110301_rio_international_poster.jpg rio1.jpg

  5. #2765 SP
    Senior Member paunstefan's Avatar
    Once Upon A Time In The West