Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Thread: Mai multe finaluri pentru Dead Rising 2?

1. #1 SP

Mai multe finaluri pentru Dead Rising 2?

Producatorul jocului Dead Rising 2, joc ce va fi lansat anul urmator pe Playstation 3 si Xbox 360, a precizat intr-un interviu acordat siteului IGN ca ar dori ca acest joc sa aiba mai multe finaluri. Din pacate nu se stie daca jocul va avea mai multe finaluri, dar este posibil sa aflam acest lucru in urmatoarele luni. Dead Rising 2 este al doilea joc al seriei, primul fiind exclusiv pentru Xbox 360.

Keiji Inafune:

Definitely one of the things people seemed to like with the first Dead Rising game was that there were multiple endings, and so I personally would love to be able to put in multiple endings in this game. We haven�t officially gotten to that point in the game where we decide one way or the other, so all I can say right now that it�s my desire to do that in the game, but at this point I can�t officially say yes or no.
    Attached Images Attached Images 45792_orig.jpg

2. #2 SP
    is that a zombie french kiss in the picture ? ))))) ceea ce mi-a placut intotdeauna la DR este umorul ... adik sa fim seriosi , in ce alt joc poti sa umbli gol pe skate intr-un mall "killarind" zombi sau sa dai in ei cu jucarii mari de plus.... good times ...

3. #3 SP

4. #4 SP
    ...eu sper totuși să aibă. Primul a avut șase.

*p.s.

Dead Rising 2 apare și pe PC, iar primul a apărut și pe Nintendo Wii...cu unele adaptări/modificări.

5. #5 SP
    Great news.Prima oara Ronnie mi-a dat un link cu prima versiune. Acuma l-am vazut recent intr-un episod Invisible Walls. Two words:Great game.Are tot ce ii trebuie unui joc violent:actiune, actiune, actiune

6. #6 SP
    ...păcat c-au implementat MP-ul �n ăsta Asta e cea mai mare supărare

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.