Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Thread: Xbox 360 - scad preturile

1. #1 SP

Xbox 360 - scad preturile

Se pare ca incepand cu data de 07.09.2008 Microsoft intentioneaza sa reduca din nou preturile la Xbox 360, deocamdata �n America de Nord. Astfel, Arcade ar putea costa 199$, Premium 60GB - 299$, iar Elite 120GB - 399$. Nu trebuie făcută confuzie �ntre aceste reduceri și cea intrată �n efect privind consolele Premium cu HDD de 20GB, p�nă ies din stoc, pentru a le putea introduce pe piață pe cele noi cu hard de 60, dar la prețul vechi al precedentelor.
    Să sperăm că, dacă este reală, reducerea nu va ocoli Europa. �n următoarea perioadă ne așteptăm la o cavalcadă de astfel de informații asupra acestui subiect.

Ars Tehnica a publicat inițial zvonul, făc�nd referire la toate cele 3 SKU's.
    Quote Originally Posted by Ars Tehnica
    It's hard to describe what it's like to wake up with a knife between your teeth. You try to spit, because the taste of steel makes you think you've bitten down on your tongue and you're tasting the bitter copper of your blood, but the blade keeps your lips peeled apart. You can't scream, because if you pull your facial muscles taut you'll only get cut worse. I took a deep breath, and saw a once-familiar face, now hideous.
    "Do you want to know how I got these scars?" the mole asked me. I was too scared to nod. "Well, my employer is a drinker, and a fiend. One day he found out that I was giving information to a certain gaming writer, and he didn't like that. NOT. ONE. BIT." I started shaking.
    "So he went into the other room and got a knife, and said one thing to me: WHY SO SERIOUS? Then he got to work," the mole told me, and suddenly he was cutting into my forehead. I screamed.
    Soon, he was gone, and all I had, carved into my skin, was the pricing schedule of the Xbox 360. It's information I will now share with you:
    Early Sept price reduction on X360 hardware:

• Arcade (no hard drive) to $199
    • Pro (60GB) to $299
    • Elite (120GB) to $399
    We should also expect hardware and game bundles for all hardware versions coming in the fourth quarter, just in time for the holidays.
    In addition, the mole revealed that the upcoming release of Forza 2 Platinum Hits will include all the DLC tracks that were made for the title, which is a good way to add value to the game.

The last time the mole talked to me, before he became a super-villain, he told me the 60GB model of the hardware was coming, and he was right on the money with that one. Those prices should be considered rumors, but I'd be very surprised if this wasn't accurate information. Very sexy pricing.

Sursa: vgchartz

�n imagine apare doar varianta Arcade, dar deocadamdată putem presupune că și celelalte se vor bucura de o reducere. Vezi data subliniată �n roșu.
    Attached Images Attached Images arcade-new-price.jpg

2. #2 SP
    Sper si eu ca reducerea sa nu ocoleasca Europa... In ultimul timp sunt din ce in ce mai tentat de 360!

3. #3 SP
    Quote Originally Posted by DonAdryan View Post
    In ultimul timp sunt din ce in ce mai tentat de 360!
    the dark power is stronger young padawan. you can't resist it .

4. #4 SP
    Wrong mika The light one is Xbox 360 is the white/light one Dark is Sony

5. #5 SP
    Mai bine s-ar preocupa de problema ROD sa o rezolve, nu sa ne abureasca cu scaderi de preturi la o consola cu o gramada de carente !!!

6. #6 SP
    Quote Originally Posted by Mika View Post
    the dark power is stronger young padawan. you can't resist it .
    Pai rezist momentan din 2 motive:

- RROD
    - Mi-e frica ca o sa investesc dublu in jocuri... Si asa dau o gramada de bani pe joace... Daca-mi iau 360, din start imi trebuie vreo 10, ca sa recuperez, si inca vreo 3-4 toamna asta. Sa nu mai vorbesc ca poate o sa ma mai ingragostesc si de ceva joace, gen Halo sau GoW, si o sa vreau si AF-uri-le! AKA FALIMENT!

Dar sunt si parti bune. De ex. o sa am HD playerul ala si discurile pentru el la preturi de mizerie.... (Pfff, daca stiti ce greu ma abtin! )

LE: Reason nr. 3: Cand ma uit la gamertag-ul lui Dj Mo, mi se face rau, cred ca imi ia o viata sa-l ajung!

7. #7 SP
    Exact Donely iti dau perfecta dreptate mai bn sa ramana la fel pretu k dak imi da de doua ori ROD e egal cu zero reducerea

8. #8 SP
    morall: daca ai garantie 2-3 ani la ea, ce treaba mai ai cu RROD ? Asta este, stai cu ea mai mult in service, dar... pana atunci te joci pe ea in draci

9. #9 SP
    man sh in loc sa iasa in pierdere sa fak vro 9999 de consola sa le inlocuiask pe alea stricate nu crezi k e mai n sa fak cva in legatura cu rrodu sh nu ai treaba, sh pana la urma dc sa stau cu ea in service dak au ma dat bani sa ma joc nu sa vad o luminita ROSIE

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.