Creative director-ul de la Turn 10, Dan Greenawalt, a oferit un interviu destul de interesant celor de la SPOnG: acesta a discutat despre seria Forza cum a inceput si care a fost sursa acestuia de inspiratie cand a lansat primul lor joc in 2002. Dan sustine ca a dorit sa creeze un joc in care colectionarea masinilor sa fie un element foarte important. Si cu totii stim (mai ales Dan Greenawalt) ca in urma cu mai bine de 10 ani tot unul dintre cele mai interesate, complexe si populare jocuri care aveau acest element au fost cele din seria Pokemon. Da, oameni buni, sursa cea mai importanta pentru una dintre cele mai populare simulatoare din ziua de azi a fost un joc foarte copilaros creat de catre prietenii nostrii de la Nintendo. Mai jos aveti cateva dintre declaratiile domnului Greenawalt:
Deci ce parere aveti? Sa il credem pe om? Oare seria Pokemon sa fi fost cea mai mare sursa de inspiratie a sa?�I knew that I wanted this car-collecting element to be implemented into the game. What game, especially back in 2002, had inspired collecting more than Pok�mon?�
�It did collecting using a rarity system � through different coloured versions � with a sense that everything felt very natural. And actually, there�s a really natural sense of rarity in cars.�
�So in Forza 1, the cars had a rarity meter, and you had to pick your region � much like choosing Pok�mon Sapphire or Ruby � and that made certain cars more or less rare in the game. That was directly inspired by Pok�mon.�
Bookmarks