Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Thread: Bioshock Vita este un vis posibil

1. #1 SP

Bioshock Vita este un vis posibil

Directorul Irrational Games, Ken Levine, ne comunica faptul ca versiunea de PS Vita a lui Bioshock este "in the hands of business people right now." Bioshock pentru PlayStation Vita nu este aproape de lansare, dar nici nu a fost abandonat complet. Ken Levine le-a spus saptamana aceasta celor de la IGN ca jocul este inca posibil si ca soarta acestuia nu sta in mainile sale. El a mai mentionat ca totul sta in mainile oamenilor care se ocupa de business. Acesta a mai declarat:
    It's something I’m still interested in, and people ask me that all the time. Right now I’m just sort of waiting to see what the business people come up with, and that’s sort of out of my hands at this point. That’s something that I think has a lot of potential. The game idea we have has a lot of potential. It’s just a question of [if] their stars all align.
    Levine a anuntat Bioshock pentru PS Vita in cadrul Sony Electronic Entertainment Expo 2011. Cateva luni mai tarziu dezvoltatorul a spus ca jocul este inca la stadiul de schita si s-ar putea sa nu fie o portare a lui Bioshock Infinite sau o reimaginare a vreunuia dintre primele 2 jocuri.
    Attached Images Attached Images bioshock_ps-vita.jpg

2. #2 SP
    Eu nu vad nimic promitator in ceea ce a spus el.

3. #3 SP
    Eu unul sunt destul de incantat pentru ca primele jocuri Bioshock au fost foarte bine realizate si Infinite pare deasemenea reusit.

4. #4 SP

5. #5 SP
    OEE

6. #6 SP

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.