Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast

Thread: Phil Spencer discuta despre Cloud, Backward Compatibility si DirectX12

1. #1 SP

Phil Spencer discuta despre Cloud, Backward Compatibility si DirectX12

Intr-un interviu realizat ieri de catre The Inner Cicle Special cu Phil Spencer, marele boss al diviziei Xbox din cadrul Microsoft, acesta a raspuns la intrebari despre jocuri, cloud, backward compatibility si DirectX 12, in special legate de consola Xbox One. Printre primele lucruri intrebate a fost acela daca stie ca fanii si posesorii consolei Xbox One isi doresc sa joace jocurile deja cumparate de Xbox 360 pe consola recent achizitionata. Raspunsul lui a fost urmatorul:
    "Back compatibility is always a hot topic at the turn of a generation, and I get why, especially on 360 so many people bought so much digital content and it means that a lot of us are holding on to our 360s. I get the question. I totally respect the question. There’s nothing I can say now, but I’ll just say “I hear you.” I definitely hear you and I’ll continue to try to work to build something that can help people out."
    Mai departe a inceput sa explice despre cloud si ce beneficii va aduce utilizatorilor consolei Xbox One:
    "On cloud, and I don’t know, people always make fun of me when I say cloud, I need to come up with another word (laughs). Just like with dedicated servers and people playing multiplayer, but people don’t think of that as cloud because everybody does it, and I get that, but I think I looked at a stat the other day, and I bet it’s gonna be 34 to 40% of the games live this holidays are gonna be using the cloud technology that we put out in some way.

When you look at something like crackdown, you’re picking up something that’s trying to jump a leap ahead and do some things that people haven’t done before. Titanfall did some of this with the AI stuff that they did. [...] Halo 5 is gonna be something that’s obviously making use of the technology.

In any kind of these technologies, you kind of do a little on the techology platform side, then you get some studio to try to use the tech, they tell you what’s working and what’s not working, the platform makes more progress, and you kinda iterate over time. [...] Definitely from first party and third party we’re seeing more and more people look at the technology that we’re putting out there and use it. Maybe we should think about how to talk about it with consumers better."
    Interviul a continuat cu discutia despre DirectX12 si modificarile dramatice pe care le asteapta gamerii de la implementarea acestuia in noua generatie de consola, Phil Spencer raspunzand:
    "On the DX12 question, I was asked early on by people if DX12 is gonna dramatically change the graphics capabilities of Xbox One and I said it wouldn’t. I’m not trying to rain on anybody’s parade, but the CPU, GPU and memory that are on Xbox One don’t change when you go to DX12. DX12 makes it easier to do some of the things that Xbox One’s good at, which will be nice and you’ll see improvement in games that use DX12, but people ask me if it’s gonna be dramatic and I think I answered no at the time and I’ll say the same thing."
    Cei de la The Inner Circle Special i-au dat o lista cu jocurile pe care fanii consolei Xbox le asteapta, Phil Spencer le-a studiat si a raspuns cu o lista surprinzatoare a jocurilor care se incearca sa fie readuse pe Xbox One.

Lista cuprinde:
    • Halo Wars 2
    • Alan Wake 2
    • Blinx
    • Mech Assault
    • Fusion Frenzy
    • Banjo Kazooie
    • High Heat
    • Kameo 2
    • Otogi
    • Kotor
    • Shenmue
    • Conker
    De asemenea a confirmat ca intr-un update urmator va fi introdus in Xbox One posibilitatea de a face screenshot-uri in-game si de setarea unei teme pe dashboard la fel ca la Xbox360:
    "The Xbox One will eventually support taking screenshots and customisation of the dashboard with themes.

“Themes and background pics are something we are working on,” Spencer said during the Inner Circle Podcast, as reported by WPCentral.

“And screenshots; I know people beat me up on screenshots I know people like to customize the look of the dash .. we are going to deliver on them.”
    Intreg interviul il puteti asculta mai jos.
    Attached Images Attached Images philspencer.jpg

2. #2 SP
    OEE
    I would kill for KotOR!

3. #3 SP
    Vad ca a inceput sa o dea la intors cu DirectX 12... Pana acum au tot spus ca va creste performanta cu 2x (in unele cazuri si pe anumite chip-uri, desigur)... acum de fapt nu mai e asa, si e ca la DirectX 11 dar cu eventual mai multe efecte.

Cat despre screenshots si themes + background pics... daca vin cu asa ceva repede, cred ca de sarbatori o sa-si revina si ei cu vanzarile. Nu de alta, dar sunt cam singurele functii care mai lipsesc consolei... in rest, jocuri exclusive sa fie!

4. #4 SP
    Hai cu HALO WARS pentru inceput , in rest nu mai conteaza

5. #5 SP
    Shenmue? How come?

6. #6 SP
    Quote Originally Posted by ilie11 View Post
    Shenmue? How come?
    deja regreti ca nu ti-ai luat Xbox One in loc de PS4 ?

7. #7 SP
    Eee, momentan nu regret nimic... o sa vedem peste ceva timp
    Cred ca vor castiga ceva fani daca aduc Shenmue pe Xone

8. #8 SP
    Shenmue ...hmm.. Imi aduce aminte de Dreamcast , ce grafica avea la vremea aia si tot nu a reusit sa faca fata patratelelor Ps1

9. #9 SP
    Quote Originally Posted by OEE View Post
    I would kill for KotOR!
    Stai la rand domnu

10. #10 SP
    @Monky
    Chiar la aia ma gandeam si eu ... o cam da de gard baietii acum. Pacat.
    Probabil si pe PC-uri va fi la fel. Iar placi video de 2500 de RON care in 2 ani sunt incet incet scoase in "decor" pana la urmatoarea generatie.
    Eu incep sa ma satur de circul asta "tehnologic".

@OEE @Dant3
    Nu radeti, dar care KOTOR ? Star Wars KOTOR ?

11. #11 SP
    Exact

12. #12 SP
    Nu exista decat Star Wars Kotor!

13. #13 SP
    Sigur aveți un PC pe care să vă puteți bucura de KotOR, nu e ca și cum e pretențios la cerințe de sistem și sigur îl prindeți și la un preț bun pe Steam. Nu prea i-aș vedea rostul pe console.

14. #14 SP
    OEE
    Blasphemy!!!

15. #15 SP
    Ba pe console i-ar sta cel mai bine, poate chiar o varianta remasterizata

16. #16 SP
    Aha, deci vorbim despre acelasi lucru

Ar fi frumos cele 2 titluri remasterizate alaturi de ... KOTOR 3
    Obsidian's Josh Sawyer says, "I think there are a lot of the people at the studio that would like to do Knights of the Old Republic 3."

That's a statement that's sure to grab fans' attention given that it's been almost a full decade since Obsidian released Knights of the Old Republic II in 2004. Sawyer explains that, with LucasArts previously being "focused on what they considered to be extreme, extreme blockbusters," that didn't leave much room for KotOR and its awkward-looking acronym to get a new entry.

In light of LucasArts' past focus, Sawyer says, "[I]t just never seemed like something that was going to happen at that time. Having said that, a lot of time has passed. I know there are a lot of people at the studio who are really interested in doing a project like that."
    Asta se intampla prin iulie, anul acesta.

17. #17 SP
    Quote Originally Posted by Gandomyr View Post
    Sigur aveți un PC pe care să vă puteți bucura de KotOR, nu e ca și cum e pretențios la cerințe de sistem și sigur îl prindeți și la un preț bun pe Steam. Nu prea i-aș vedea rostul pe console.
    Sigur ca ne-am bucurat de ele pe PC la vremea lor... ba m-am mai bucurat de ele inca o data pe Xbox360(au aparut pe Xbox classic si erau compatibile cu Xbox360) dar m-as mai bucura de ele inca de cateva ori daca le-ar scoate baietii remasterizate pt curent-gen.
    Iar Kotor 3 ar fi jocul pentru care mi-as lua orice consola(daca ar fi exclusiv), neconditionat. Pt mine ar fi "jocul jocurilor".

18. #18 SP
    Quote Originally Posted by djleo666 View Post
    [*]Alan Wake 2
    Holy...

19. #19 SP
    Care ar fi motivul pt. care nu se agită să scoată backward la jocuri ?
    Îi costă prea mult timp şi bani, plus că nu vor fi prea profitabile, pt. nu văd altul.

Singura variantă rămâne remastered-ul ?

Să nu aveţi impresia că nu pot consolele mai mult, pe măsură ce va trece timpul vor elibera câte puţin din excesul de hardware, strategie de marketing.

Până la urmă direct x12 poate mari capacitatea de hardware sau nu ?

20. #20 SP
    Motivul este arhitectura diferita dpdv hardware.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast