Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Thread: Hellboy: The science of evil

1. #1 SP

Smile Hellboy: The science of evil

Well, desi nu astept multe de la jocuri facute dupa filme... desi Gametrailers.com i-au acordat nota 6.8... i don't care ! Pentru ca nah, sunt fan Hellboy, si vad in acest joc destule elemente ca sa-l faca "de dorit". Cu mici platform features, cu timing-uri gen God of War, cu un stil de actiune gen Devil May Cry, cu o voce de nota 10... why do i want more ? Si nici nu imi pare genul de "duzina de jocuri facute dupa film"... ba mai mult, se pare ca nu are nici macar legatura cu HellBoy II. Enjoy the review:

Gametrailers.com - Hellboy: The Science of Evil - Review HD@@AMEPARAM@@http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=37777@@AMEPARAM@@37777

2. #2 SP
    I love Hellboy ! De-abia astept si eu si jocul si filmul !

3. #3 SP
    SA sti ca arata destul de bine si cu un gameplay destul de bun. Ii dau un 7,5 ca nota.

4. #4 SP
    imi place foarte mult!

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.