Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 11 of 11

Thread: Ubisoft Plus- probleme tehnice

  1. #1 SP
    Banned Alex Khan's Avatar

    Question Ubisoft Plus- probleme tehnice

    Vreau sa stiu daca cineva a mai avut problema asta similara si daca a rezolvat-o.

    Am cumparat abonamentul Ubisoft Plus de 15 euro cu cardul meu VISA (ING).
    Primesc mail ca abonamentul se activeaza si ca pot sa joc o luna intreaga 100 de jocuri produse de Ubisoft.
    Toate bune si frumoase!

    Ma apuc sa instalez Valhalla (pun si Immortal Fenyx si Watch Dogs Legion in coada), se termina Valhalla de instalat si cand ma apuc sa intru, jocul nu se deschide, ba chiar vad ca toate jocurile din pachetul Ubi Plus au disparut.
    Intru pe mail si vad un mesaj nou primit ca Ubisoft mi-a suspendat abonamentul pe motiv ca nu mi-am actualizat metoda de plata. Eu am trecut totusi toate datele corecte. Si mai vad in mesaj ca Ubisoft ma va mai taxa in urmatoarele 12-24 ore ( nu prea inteleg de ce ar afisa un asemenea mesaj, dar noroc ca nu am pus decat fix 100 lei).
    Aia e, intru pe profil, imi actualizez metoda de plata cu datele de pe card....si tot nimic.

    Sun la banca si operatorul imi spune ca banii au fost transferati catre Ubisoft si ca trebuie sa lamuresc cu compania , verific si pe Home Bank, imi arata ca banii au fost transferati.

    Ma duc pe site-ul Ubisoft, deschid tichet, intru pe chat cu un operator Ubi si ii raportez problema.
    Operatorul imi spune acelasi lucru: sa actualizez metoda de plata si sa ma uit in FAQ. https://support.ubisoft.com/en-GB/Ar...t-subscription
    I-am spus ca asta am facut.
    Operatorul nu mai stia ce sa spuna, decat sa ...........ASTEPT!
    L-am intrebat cat timp trebuie sa "astept"?
    Operatorul imi raspunde ca NU STIE!

    L-am intrebat apoi daca pot sa-mi anulez abonamentul.
    Mi-a spus ca in sapte zile, daca nu-mi este restaurat abonamentul, primesc garantat banii inapoi, dar in rest, sa astept.
    I-am spus ca o sa revin in 2 zile.
    Il salut si inchid chatul.


    Ma duc sa caut reclamatii similare pe forumurile Ubisoft si pe Reddit.
    Si gasesc o gramada, cu multi jucatori care chiar nu si-au mai primit banii inapoi.
    Iar operatorii ofera acelasi suport, aceleasi indicatii, fara folos.
    https://forums.ubisoft.com/showthrea...account/page32

    Si pe Steam
    https://steamcommunity.com/discussio...8291498827121/

    Si pe reddit:
    https://www.reddit.com/r/uplay/comme...unt_suspended/
    https://www.reddit.com/r/uplay/comme...cant_renew_it/
    https://www.reddit.com/r/uplay/comme...ssful_payment/
    https://www.reddit.com/r/uplay/comme...ac_even_after/
    https://www.reddit.com/r/uplay/comme...ailed_billing/


    Si au fost publicate stiri in presa:
    https://www.sportskeeda.com/esports/...s-fans-ubisoft
    https://www.gamesindustry.biz/articl...s-other-issues

    Si pe You Tube


    ---------- Post added 06-05-2021 at 00:29 ----------

    Concluzia e ca nu sunt singurul.

    Exista asadar vreo sansa sa mai imi recapat banii aia vreodata sau abonamentul restaurat?

  2. #2 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nasol. Dar daca de la suport ti-a spus ca in 7 zile, cel mai probabil in 7 zile

    Totusi nu inteleg care ar fi problema. E de la ei? E de la tine? E de la banca? E ciudat ca nu au putut sa-ti spuna la suport.
    Eu as mai incerca odata la ei, poate dai de cineva mai competent.

  3. #3 SP
    Banned Alex Khan's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Nasol. Dar daca de la suport ti-a spus ca in 7 zile, cel mai probabil in 7 zile

    Totusi nu inteleg care ar fi problema. E de la ei? E de la tine? E de la banca? E ciudat ca nu au putut sa-ti spuna la suport.
    Eu as mai incerca odata la ei, poate dai de cineva mai competent.

    Ei zic ca de la mine, ca nu mi-am actualizat metoda de plata dinainte sa folosesc noul card.
    Si totusi e ciudat.
    Pe steam si alte platforme, si in mod sigur nici pe Netflix, nu am auzit sa pateasca unii abonati asemenea tampenii.

  4. #4 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai e bine ce zice. Banii sunt blocati de banca si daca nu se autorizeaza tranzactia, iti revin in cont dupa cele 7 zile.
    Ce e ciudat e ca nu a mers…
    Nu merge nici acum dupa ce ai actualizat datele? E ok daca iti ia alti bani, pentru ca aia initiali iti vor fi dati inapoi.

  5. #5 SP
    Banned Alex Khan's Avatar
    Tocmai am intrat intr-un chat cu un alt operator.




    El zice ca e de la banca.
    Ca banii n-au ajuns.
    Trebuie sa contactez banca.

  6. #6 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai da, banii sunt blocati acolo. Probabil e ceva discrepanta, nu stiu. Poate trebuia sa confirmi cumva ca acel card este al tau, sau ceva de genu si ca sa se evite frauda, au oprit tranzactia.

  7. #7 SP
    Banned Alex Khan's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Pai da, banii sunt blocati acolo. Probabil e ceva discrepanta, nu stiu. Poate trebuia sa confirmi cumva ca acel card este al tau, sau ceva de genu si ca sa se evite frauda, au oprit tranzactia.
    L-am confirmat. Am actualizat tot, si tot nu deblocheaza tranzactia.

  8. #8 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai da, aia e oprita, dar iti va fi deblocata in cele x zile. Tranzactia respectiva e facuta pe niste informatii neactualizate.
    Tu acum trebuie sa faci alta tranzactie care, daca e totul ok, se va finaliza fara probleme.

  9. #9 SP
    Banned Alex Khan's Avatar
    Am sunat la banca sa retraga banii , sa anuleze tranzactia si apoi am anulat abonamentul.
    Prefer sa cumpar de pe G2A decat sa mai comand vreodata de la astia.
    Ubisoft nu mai vede un ban de la mine .


    Nu am patit-o cu abonanentul EA Play unde am platit doua luni consecutiv si era si mai ieftin (3,99 euro).

  10. #10 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by Alex Khan View Post
    Ubisoft nu mai vede un ban de la mine .
    Asta este o atitudine tipica tie si foarte gresita. Deci din vina ta, pentru ca nu ai actualizat datele si erai pasibil de frauda, banca ti-a blocat tranzactia si cumva, este vina Ubisoft pentru asta.

    Desigur, nu te pune nimeni sa le cumperi serviciul, dar in niciun caz nu este vina lor aici, ci a ta si/sau a bancii.

    Dar nah...e mai usor sa ne plangem pe internet si apoi sa ne dam cocosei, decat sa facem ce e corect si sa beneficiem de ce ne dorim

    Cat de g2a...stii parerea mea...si nu doar a mea.

  11. #11 SP
    Banned Alex Khan's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Asta este o atitudine tipica tie si foarte gresita. Deci din vina ta, pentru ca nu ai actualizat datele si erai pasibil de frauda, banca ti-a blocat tranzactia si cumva, este vina Ubisoft pentru asta.
    .
    Da, fac frauda de 15 euro, mai ales ca am trecut datele cardului VISA deschis chiar ieri la ING, pe numele meu, adresa mea, informatii corecte pe card .

    ---------- Post added 06-05-2021 at 22:20 ----------

    Eu zic sa inchizi topicul.

    M-am complicat degeaba.


    Si apropo, repet, nu sunt singurul in situatia asta.

    Ai aici un topic de reclamatii similare de 32 pagini. Si vrei sa zici ca e vina lor si a bancilor!
    https://forums.ubisoft.com/showthrea...account/page32

    Plus o gramada de topice cu aceleasi reclamatii. Asta daca ai chef de citit sa vezi ca nu sunt singurul, ori ai acelasi chef sa-ti bati **** de mine. Ca oricum tu ai consola si te doare la ********* de problemele jucatorilor de PC .
    https://forums.ubisoft.com/forumdisp...Player-Support


    Intr-un fel da, e vina mea ca nu m-am informat dinainte ce le poate pielea astora de la Ubi.

    ---------- Post added 07-05-2021 at 12:08 ----------

    Asa ca o incheiere:
    • operatorii de la Ubisoft mi-au spus ca banca mi-a blocat tranzactia
    • operatorii bancari mi-au spus ca Ubisoft are o eroare tehnica de sistem care imi blocheaza tranzactia


    ---------- Post added 07-05-2021 at 12:09 ----------

    Si cand ma gandesc ca presa si guvernul ne incurajeaza sa facem plati online!

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Zvon: Datele tehnice pentru PlayStation 4 By Nestea in forum Console News
    Replies: 36 Last Post: 01-11-2012, 22:46
  2. Wii U - specificatiile tehnice dezvaluite By isis in forum Console News
    Replies: 11 Last Post: 07-12-2011, 15:38
  3. Kinect: detalii tehnice By AndRewqp in forum Console News
    Replies: 9 Last Post: 01-07-2010, 00:58
  4. Fallout 3 PS3: fanii nemultumiti de problemele tehnice By istrategie in forum Console News
    Replies: 14 Last Post: 05-11-2008, 18:57

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts