Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 6 FirstFirst 1 2 3 4 ... LastLast

Thread: #metoo intra si pe piata jocurilor video

1. #21 SP
    Quote Originally Posted by Ubisoft
    Change Starts Today
    The following is an internal letter from Ubisoft CEO Yves Guillemot shared with teams earlier today:

Dear all,

The situations that some of you have experienced or witnessed are absolutely not acceptable. No one should ever feel harassed or disrespected at work, and the types of inappropriate behavior we have recently learned about cannot and will not be tolerated. To those of you who have spoken up or have supported colleagues, I want to be clear: you are heard, and you are helping drive necessary change within the company.

We have significant work to do to improve the ways in which we operate and collaborate, and I am personally committed to ensuring we make these fundamental changes. They need to be profound, and we need to implement them quickly at all levels of the organization.

Specifically, I have decided to revise the composition of the Editorial Department, transform our human resource processes, and improve the accountability of all managers on these subjects.

We are not looking for a quick fix, but rather a structural shift at Ubisoft that fully aligns with our values – values that do not tolerate toxic behaviors and where everyone feels safe to speak out. We must do everything we can to ensure no one is in these situations ever again. With this in mind, I also am putting in place a series of initiatives that will serve as a roadmap as we listen, learn, and act. I will need everyone to work together to build and implement them so that respect for others remains one of the pillars of Ubisoft's culture.

Appointment of a Head of Workplace Culture

I have appointed Lidwine Sauer to oversee all our efforts in this area. Lidwine is familiar to some of you from her role as a Projects Director in the Strategic Innovation Lab, and I am very pleased that she has agreed to take on this responsibility. As I already told Lidwine, she is empowered to examine all aspects of our company’s culture and to suggest comprehensive changes that will benefit all of us. Lidwine will report directly to me in this new capacity and will create an international and diverse multidisciplinary working group within Ubisoft to support these efforts. She will share more details with you about this taskforce next week.

Employee Listening Sessions in All Locations

Starting Monday, we will begin hosting a series of employee listening sessions, which some of you already have organized informally. These are not Q&A sessions or town hall meetings; the goal of these sessions is to actively and considerately listen to your experiences and concerns, as well as your suggestions for improvement. They will be held on Teams and will be moderated by different external facilitators. Your managing directors will notify you of the dates for these sessions and how to attend.

Launch of a Global Employee Survey

To complement these sessions, we will be launching a global employee survey on this subject within the next two weeks. We are in the process of finalizing it now. Our aim is to encourage candid feedback, and I ask that everyone please participate. It will be entirely anonymous and will provide us with extremely valuable insights to spur change within the company.

Ongoing Investigations into Allegations

In response to recent allegations, we launched a series of investigations that are being led by independent third parties. I know that many of you are eager to hear the results of these investigations. However, we must take the time necessary to ensure that they are carried out with the required rigor. When they are concluded, all appropriate actions will be taken. Should additional allegations or claims be brought to our attention, we will fully investigate those, as well.

In addition, Ubisoft has set up an online confidential alert platform enabling employees as well as external individuals to report harassment, discrimination and other inappropriate behaviors, including those that infringe on our Code of Fair Conduct. To ensure anonymity and confidentiality, this platform is administered by a third party, Whispli, and complaints are reviewed by a committee of CSR and legal experts.

Comprehensive Review of Policies & Procedures

We are in the process of selecting an external consulting firm to audit and improve our procedures and policies. They also will rely on the feedback from the group questionnaire and listening sessions to feed their thinking. My goal is to ensure Ubisoft’s policies and procedures are best in class. We will share the audit’s results and the subsequent changes that are rolled out as they happen.

Diversity & Inclusion

In parallel, we are creating the new position of Head of Diversity and Inclusion, who will report directly to me. I am committed to improving diversity across the organization, including in all of our management teams.

These concrete actions are just the beginning of profound changes at all levels. I am convinced that, all together, we will build a better Ubisoft for the benefit of all.

Again, I want to express my appreciation to those of you who have had the courage to speak up. Know that my door is always open to you if you wish to express your concerns directly to me. We have a lot to accomplish, and I am determined to make this change happen.

Yves
    Change Starts Today

2. #22 SP
    Quote Originally Posted by paul View Post
    ​​In ultima perioada, multe dezvaluiri si acuzatii si in comunitatea Smash: Summary of sexual and non-sexual allegations Megathread : smashbros.
    EVO 2020, anulat de tot:

3. #23 SP
    Quote Originally Posted by GamesIndustry.biz
    Capcom, NetherRealm and influencers pulled support before cancellation
    Evo CEO dismissed, event cancelled amid accusations of misconduct and abuse | GamesIndustry.biz

Platform holder is "deeply disturbed" as more than 50 players accused of a variety of sexual offences
    Nintendo condemns abuse as allegations spread across Smash Bros. community | GamesIndustry.biz

Ubisoft's vice president of editorial Maxime Béland has resigned following the allegations of misconduct and abuse made against him.

In a statement to GamesIndustry.biz, the publisher said Béland's resignation was "effective immediately", adding that: "Despite his resignation, we continue to investigate the allegations made against him."

It was reported earlier this week that both Béland and vice president of editorial and creative services Tommy François -- who also faced multiple allegations -- had been placed on administrative leave while Ubisoft investigates.

The publisher has now said that, as of yesterday, François is now on disciplinary leave "pending the outcome of an investigation."

The statement adds that one unnamed individual from Ubisoft Toronto, where Béland was based, has been "terminated for engaging in behaviours that do not align with what is expected of Ubisoft employees."

There are other investigations currently underway, which Ubisoft assures will be "conducted rigorously."

"Ubisoft will not tolerate workplace misconduct and will continue taking disciplinary action against anyone who engages in harassment, discrimination and other behaviours that infringe on our Code of Fair Conduct," the statement concludes.

Earlier this week, Ubisoft CEO Yves Guillemot published a public letter detailing changes the company was making to its editorial team following these allegations.

The publisher has now appointed a head of workplace culture and is seeking a head of diversity and inclusion to suggest and implement significant changes.

Ubisoft is one of several companies to have employees face allegations of abuse, harassment and other offences.

There have also been similar claims made against prominent figures in the fighting game community.
    Ubisoft's Maxime Béland resigns amid abuse allegations | GamesIndustry.biz

4. #24 SP
    Inca unul in "Liberation": Harcèlement sexuel à Ubisoft*: «On savait» - Libération
    Articole traduse in acest thread:

5. #25 SP
    Cum naiba se intampla ca toate scandalurile sexuale sa fie tocmai si numai la UBISOFT?
    Si de ce in ultimele zile apar leaks-uri ilegale cu clipuri in care vedem build-uri alfa ale lui Assassin's Creed Valhalla sau Watch Dogs 3?

JEEZ, si eu credeam ca numai EA e cea mai malefica companie din industria gamingului.

6. #26 SP

7. #27 SP
    Poate e un lucru bun pentru companie, cand cineva cu o atat de mare putere de decizie pleaca, fortat sau nu.
    Also, mi se pare penibil ca om, atunci cand ajungi intr-o pozitie de putere, sa profiti de asta pentru diverse favoruri personale (financiare, sexuale) si in mod clar lucrurile de genu asta ar trebui mai aspru pedepsite (cu inchisoarea).

8. #28 SP
    Din partea asta se intelege ca business-ul era mai important:

9. #29 SP
    Mda, urat asa. Ar trebui sa pice absolut toti in cazuri de genu asta, inclusiv mr Yves pentru ca stia si a trecut cu vederea pentru jocuri, care oricum sunt mediocre at most.

10. #30 SP
    La celelalte companii vad ca e tacere.

11. #31 SP
    Mesaj oficial Ubisoft

12. #32 SP
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Poate e un lucru bun pentru companie, cand cineva cu o atat de mare putere de decizie pleaca, fortat sau nu.
    Also, mi se pare penibil ca om, atunci cand ajungi intr-o pozitie de putere, sa profiti de asta pentru diverse favoruri personale (financiare, sexuale) si in mod clar lucrurile de genu asta ar trebui mai aspru pedepsite (cu inchisoarea).
    Hai sa nu exageram cu pedepsele.
    Majoritatea femeilor au facut sex cu consintamant cu sefii aia.
    Mai ales ca au acceptat cadouri, au acceptat sa fie scoase in oras, i-au lasat pe aia sa profite de ele in schimbul unor avansuri financiare, fiindca nu cred ca contactul sexual dintre un sef si o angajata e gratuit.

Ca acum angajatele profita si ii acuza de hartuire sexuala tocmai la cativa ani dupa contactul sexual denota ca sunt niste *****
    La fel ca si actritele de la Hollywood care nu mai au nicio credibilitate in fata mea.
    Din cauza #metoo imi este sila sa mai merg la cinema sa le mai vad chipurile de **** penale.
    Scuza-ma, adica se duc la casting sa se culce de bunavoie cu recrutorii ca sa obtina roluri mari in filme, mai fac bani din pictoriale sexy, daca nu nud, se culca cu sefii pentru niste cadouri, favoruri, avansuri financiare, iar apoi dupa 5-10 ani incep sa acuze ca au fost hartuite de producatori cand se vad cu sacii-n caruta.
    Nu dau nume, dar cred ca e evident depsre ce actrite vorbesc.
    Alea care nu sunt in stare sa-si puna nici protectie la telefon si se pozeaza nud in stare de ebrietate sau cand fac sex cu iubitii lor, le incarca pe telefon in cloud, vine hackerul si le sparge si dupa aia se plang ca de ce pozele lor au ajuns pe internet.

Vi se pare ca aceste femei ar avea o farama de inteligenta si moralitate ?
    Credeti ca femeile sunt niste ingerasi de o bunatate suprema? Femeile sunt tot niste oameni oportunisti si de multe ori ipocriti la fel ca barbatii, cu dorinte si interese proprii, cu caractere mizerabile la fel ca barbatii.
    Nu este bine nici ce au facut producatorii , vorba aia, cand esti sef, iti cauti dracu nevasta sau te duci la prostituate profesioniste de lux ca doar ai BANI, nu te dai la angajate.
    Dar totusi, n-a fost viol, n-a fost agresiune fizica de natura violenta, a fost sex cu consintamant, doar ca tutele uita dupa cativa ani ca a fost sex cu "consintamant".
    E suficient ca idiotii aia de sefi sa-si dea demisia si sa aiba interdictia de a mai lucra in domeniu fiindca si-au tratat angajatele ca pe niste prostituate.
    Dar si angajatele ar trebui sa plateasca cu varf si indesat pentru ca accepta sa se culce cu ei.
    Mai degraba ar merita inchisoare tipele care fac acuzatii false si se victimizeaza aiurea.

13. #33 SP
    Eu cred ca generalizezi grav si nu ai nicio treaba cu realitate.

Nu exista consimtamant in momentul in care ti se pune pistolul de tampla si te intreaba daca-i dai toti banii tai. La fel si aici. E probabil singura optiune, ori faci aia, ori neeext. Sunt oameni care servesc prin diners si nu au bani de chirie, asa ca in momentele alea, chiar daca e ceva negativ, accepti de nevoie, dar asta nu inseamna ca este ok sa se intample asta si oricine abuzeaza de putere ar trebui tras la raspundere. PUNCT!

14. #34 SP
    Quote Originally Posted by Ubisoft
    Paris – July 12, 2020 – Today, Ubisoft announced several significant personnel changes that are a part of the comprehensive work the Company is doing to improve and strengthen its workplace culture. These departures come following the initiation of a rigorous review that the Company initiated in response to recent allegations and accusations of misconduct and inappropriate behavior.

Serge Hascoët has chosen to resign from his position as Chief Creative Officer, effective immediately. This role will be taken by Yves Guillemot, CEO and Co-Founder of Ubisoft, in the interim. During this time, Mr. Guillemot will personally oversee a complete overhaul of the way in which the creative teams collaborate.

Yannis Mallat, Managing Director of Ubisoft’s Canadian studios, will be stepping down from his role and will leave the Company, effective immediately. The recent allegations that have come to light in Canada against multiple employees make it impossible for him to continue in this position.

Additionally, Ubisoft will be appointing a new Global Head of HR to replace Cécile Cornet, who has decided to step down from this role, as she believes it is in the best interest of the Company’s unity. A search for her replacement will begin immediately, led by an industry-leading recruiting firm. In parallel, the Company is restructuring and strengthening its HR function in order to adapt it to the new challenges of the video game industry. Ubisoft is in the final steps of hiring a top international management consulting firm to audit and reshape its HR procedures and policies, as previously announced.

These changes are part of a comprehensive set of initiatives announced to employees on July 2, 2020. These initiatives are guiding Ubisoft’s renewed commitment to fostering an environment that its employees, partners and communities can be proud of – one that reflects Ubisoft’s values and that is safe for everyone.

“Ubisoft has fallen short in its obligation to guarantee a safe and inclusive workplace environment for its employees. This is unacceptable, as toxic behaviors are in direct contrast to values on which I have never compromised — and never will. I am committed to implementing profound changes across the Company to improve and strengthen our workplace culture,” said Yves Guillemot, CEO and Co-Founder of Ubisoft. “Moving forward, as we collectively embark on a path leading to a better Ubisoft, it is my expectation that leaders across the Company manage their teams with the utmost respect. I also expect them to work to drive the change we need, always thinking of what is best for Ubisoft and all its employees.”
    UBISOFT ANNOUNCES DEPARTURES AND REAFFIRMS ITS COMMITMENT TO IMPLEMENTING SIGNIFICANT CHANGE IN ITS WORKPLACE CULTURE

15. #35 SP
    Eu cred ca generalizezi grav si nu ai nicio treaba cu realitate.

Nu exista consimtamant in momentul in care ti se pune pistolul de tampla si te intreaba daca-i dai toti banii tai. La fel si aici. E probabil singura optiune, ori faci aia, ori neeext. Sunt oameni care servesc prin diners si nu au bani de chirie, asa ca in momentele alea, chiar daca e ceva negativ, accepti de nevoie, dar asta nu inseamna ca este ok sa se intample asta si oricine abuzeaza de putere ar trebui tras la raspundere. PUNCT!

Eu nu cred ca sefii aia le-au pus pistolul la tampla.

Si scuza-ma, dar daca tu ca angajata la Ubisoft n-ai bani de chirie si te plangi ca ai salariul prea mic , pai schimba-ti jobul. Ori ia-ti inca un part-time.
    Ori daca accepti sa te culci cu seful pentru niste bani, denota clar ca esti o prostituata si nu meriti deloc sa fii compatimita.

Mai analizeaza putin te rog pentru ca risti sa ai o perceptie gresita.

Pentru ca nu doar seful e de vina, ci si angajata.
    Amandoi ar trebui sanctionati intr-o lume normala si dreapta!

---------- Post added 12-07-2020 at 23:43 ----------

Pe bune acuma, daca tu iti pierzi jobul, ramai cu ratele neplatite, ajungi executat silit, ramai fara casa, fara masina, fara bani de mancare, ajungi in strada, iar nevasta'ta iti ia copii si pleaca la parintii ei, ce faci ca sa-ti revii?
    Sau mai rau,copilul tau se imbolnaveste si are nevoie urgenta de operatie.....si n-ai bani!
    Ce faci?

Te faci gigolo, te apuci de videochat, te duci sa te culci cu un bosorog bogat si gay ? Adica in halul ala ajungi sa-ti patezi demnitatea?

Sau faci ceea ce este corect si cinstit: cauti orice munca fizica cat sa te sustii (la sapat, la carat marfa, pe santier) , strangi bani, inveti, avansezi si iti reiei viata de la 0?

16. #36 SP
    Again, ai o gandire obtuza. Nu e totul alb sau negru si nu poti eticheta pe cineva in halu asta.

Si nu ma refeream la angajatii ubisoft, ci la actrite.

In schimb, ideea ramane. Daca eu sunt un mega sef si vine o tipa frumusica la angajare, care stiu (pt ca de asta profit) ca nu are job de 1 an, nu are bani de chirie, samd, eventual are si vreun copil acasa care nu are haine si rechizite, o sa-i zic ca daca vrea sa o angajez pe un salariu bun, trebe sa...si sa.... Si nah...ea accepta pt ca efectiv nu are de ales. Nu vor accepta toate, da pica una, ca sa nu se mai chinuie.
    A cui e vina in situatia asta? A ei pentru ca nu vrea sa moara de foame? Sau a mea pentru ca's porc afemeiat si vreau sa ... tot ce misca?

17. #37 SP
    Eu din cate stiu, sefii nu se mai ocupa demult de interviuri si recrutari.
    Pentru asta exista recrutorii de la RESURSE UMANE!

Toate candidatele , dar si candidatii sunt intervievati de recrutoare.

La Ubisoft, ca sa te angajezi ca game tester, esti pus la testat un joc, apoi daca il treci, sustii un interviu cu o recrutoare de la HR si cu un team-leader barbat (sau poate sa fie femeie).

Inclusiv candidatii pentru postul de manager si secretare sunt intervievati tot de recrutoare de la HR .

Directorul de multinationala mare ca Ubisoft n-ar trebui teoretic sa se ocupe de recrutat si intervievat angajati.

18. #38 SP
    Pai noi vorbim de lucruri diferite. Ai facut analogia cu filmele, unde boss-u ala mare se ocupa de orice vrea el, inclusiv decide cine este angajat si cine nu.

Iar apoi ai revenit la jocuri, probabil pentru ca nu ti-a placut raspunsul dat de mine, iar acum o dai in altele.

Nu stii care este situatia mai sus, in alte tari, alte pozitii, poate au fost promovati intern, poate era secretare directe si li s-a promis altceva, you never know.

Intrebarea mea de mai sus ramane. Cine este de vina in situatia aia?

19. #39 SP
    Directorii se ocupa de recrutari si interviuri poate in firmele romanesti mici/buticuri/bisnite evazioniste de la colt de strada dintr-un cartier marginas rau famat si atunci da, pot avea tendinta sa santajeze candidatele la interviuri .

Dar intr-o multinationala mare care de vreo 10 ani tot sustine ca sprijina , incurajeaza si promoveaza diversitatea, multiculturalismul, egalitatea sexuala cum vezi la fiecare intro de joc (ca cica a fost dezvoltat de o echipa multiculturala si multinationala cu diferite religii si credinte) ma astept sa nu fie asa.

Pai noi vorbim de lucruri diferite. Ai facut analogia cu filmele, unde boss-u ala mare se ocupa de orice vrea el, inclusiv decide cine este angajat si cine nu.
    In cinematografie e altceva. Acolo da, regizorul/producatorul e zeu si care taie si spanzura ca primarul, dar si pana si ala are recrutori intermediari care se ocupa cu selectat actorii si actritele !

Dar de la o multinationala IT tind sa nu cred acuzatiile alea, mai ales cand totul e filmat/inregistrat/monitorizat acolo.

Niciun candidat pentru o functie entry/middle level nu are sanse sa interactioneze vreodata cu directorul companiei, ci cu recrutori HR!
    Nici macar aia care vor sa se angajeze ca manageri, iar acolo interviurile sunt mult mai drastice din ce am auzit.
    Cat despre secretare, e posibil .......dar sunt sanse sa o fi facut in afara programului, in afara companiei.
    Iar tipa sa fi avut consintamant cand a iesit cu seful in oras.

Sunt oricum sigur ca ambele tabere sunt vinovate, si angajata si seful.

Si apoi........de ce vin cu acuzatiile alea dupa vreo cativa ani, la fel ca actritele alea de la Hollywood?

20. #40 SP
    Eeee, asta cu lumea ideala e alta poveste. Tu in continuare tii cu ei si nu vrei sa accepti realitatea. Te lovesti de chicite si incerci sa-mi demonstrezi...absolut nimic.
    Probabil esti genu de om care cand iti explica cineva ceva super important, la final esti acolo si zici - da ce culoare avea ceru cand a avut loc accidentu ala?

Facem alt scenariu, poate nu am fost prea clar initial.

Eu sunt un mega sef si am o secretara personala, care stiu (pt ca de asta profit) ca are un salariu mic (doar e secretara), abea-i ajung banii de chirie, samd, eventual are si vreun copil acasa care nu are haine si rechizite, o sa-i zic ca eu o pot ajuta, pot pune o vorba buna la HR pentru ceva marire/bonus, o pot ajuta sa avanseze, ii pot da un proiect personal, o echipa, samd, dar ca sunt barbat si ca am nevoie si trebe sa...si sa.... Si nah...ea accepta pt ca efectiv nu are de ales. Nu vor accepta toate, da pica una, ca sa nu se mai chinuie pe un job care nu-i place.
    A cui e vina in situatia asta? A ei pentru ca nu vrea sa ramana pe pozitia aia? Sau a mea pentru ca's porc afemeiat si vreau sa ... tot ce misca?

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 6 FirstFirst 1 2 3 4 ... LastLast