Vreau sa stiu daca cineva a mai avut problema asta similara si daca a rezolvat-o.
Am cumparat abonamentul Ubisoft Plus de 15 euro cu cardul meu VISA (ING).
Primesc mail ca abonamentul se activeaza si ca pot sa joc o luna intreaga 100 de jocuri produse de Ubisoft.
Toate bune si frumoase!
Ma apuc sa instalez Valhalla (pun si Immortal Fenyx si Watch Dogs Legion in coada), se termina Valhalla de instalat si cand ma apuc sa intru, jocul nu se deschide, ba chiar vad ca toate jocurile din pachetul Ubi Plus au disparut.
Intru pe mail si vad un mesaj nou primit ca Ubisoft mi-a suspendat abonamentul pe motiv ca nu mi-am actualizat metoda de plata. Eu am trecut totusi toate datele corecte. Si mai vad in mesaj ca Ubisoft ma va mai taxa in urmatoarele 12-24 ore ( nu prea inteleg de ce ar afisa un asemenea mesaj, dar noroc ca nu am pus decat fix 100 lei).
Aia e, intru pe profil, imi actualizez metoda de plata cu datele de pe card....si tot nimic.
Sun la banca si operatorul imi spune ca banii au fost transferati catre Ubisoft si ca trebuie sa lamuresc cu compania , verific si pe Home Bank, imi arata ca banii au fost transferati.
Ma duc pe site-ul Ubisoft, deschid tichet, intru pe chat cu un operator Ubi si ii raportez problema.
Operatorul imi spune acelasi lucru: sa actualizez metoda de plata si sa ma uit in FAQ. https://support.ubisoft.com/en-GB/Ar...t-subscription
I-am spus ca asta am facut.
Operatorul nu mai stia ce sa spuna, decat sa ...........ASTEPT!
L-am intrebat cat timp trebuie sa "astept"?
Operatorul imi raspunde ca NU STIE!
L-am intrebat apoi daca pot sa-mi anulez abonamentul.
Mi-a spus ca in sapte zile, daca nu-mi este restaurat abonamentul, primesc garantat banii inapoi, dar in rest, sa astept.
I-am spus ca o sa revin in 2 zile.
Il salut si inchid chatul.
Ma duc sa caut reclamatii similare pe forumurile Ubisoft si pe Reddit.
Si gasesc o gramada, cu multi jucatori care chiar nu si-au mai primit banii inapoi.
Iar operatorii ofera acelasi suport, aceleasi indicatii, fara folos.
https://forums.ubisoft.com/showthrea...account/page32
Si pe Steam
https://steamcommunity.com/discussio...8291498827121/
Si pe reddit:
https://www.reddit.com/r/uplay/comme...unt_suspended/
https://www.reddit.com/r/uplay/comme...cant_renew_it/
https://www.reddit.com/r/uplay/comme...ssful_payment/
https://www.reddit.com/r/uplay/comme...ac_even_after/
https://www.reddit.com/r/uplay/comme...ailed_billing/
Si au fost publicate stiri in presa:
https://www.sportskeeda.com/esports/...s-fans-ubisoft
https://www.gamesindustry.biz/articl...s-other-issues
Si pe You Tube
---------- Post added 06-05-2021 at 00:29 ----------
Concluzia e ca nu sunt singurul.
Exista asadar vreo sansa sa mai imi recapat banii aia vreodata sau abonamentul restaurat?
Bookmarks