A aparut si pe IGN : Xbox One Review in Progress - IGN

Ne apucam sa le citim, dar cu putina tristete (deoarece unii inca nu ne permitem una ) !

---------- Post added 20-11-2013 at 10:07 ----------

Quote Originally Posted by dtancu View Post
In primul rând ca nu are IR blaster in spate, are doar un jack in care trebuie sa il conectezi. Ca urmare, iti trebuie un IR blaster. De unde il iei?
Se pare ca Kinect-ul funcționează ca un IR blaster aditional, dar n-a văzut încă nimeni exact cum.

In al doilea rând, nu exista astăzi nici o dovada ca voice command va funcționa pt partea de TV cu orice STB. EPG-ul, cu atât mai puțin. Trebuie ca providerul de cable sa fie oficial suportat.
Domnu' ai pierdut pariul, conform Kotaku : The Xbox One has a built-in IR blaster that gives it the ability to control basic functions on your cable box, your TV and your AV receiver. Once you tell it the brand of your TV and audio receiver, it can double as a universal remote control. When you say "Xbox On," the console will power up and switch on the other two devices at the same time. The first time I used it, I felt like I was on the bridge of the Starship Enterprise or the Navigator. ​The Xbox One: The Kotaku Review